Lihava teinityttö

Anonyymi

Tunnen itseni super lihavaksi... Olen viikon päästä 14 vuotta ja 158cm pitkä sekä painan 46.9 kg.

Mulla on omasta mielestäni aivan liian iso vatsa, läskit reidet ja läski peppu.

Liikunnan olen kyllä aloittanut: Joka päivä jumppa, metsässä kävelyä ja liikunta harrastuksena ratsastus kerran viikossa.
Karkitkin on jätetty pois ja ruoka-annoksia vähennetty.
Mikä voisi auttaa vielä lisänä?

12

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo et oo kyl mitenkään lihava. Mä oon saman ikänen ja pitunen ja painan noin 57kg joten sä et todellakaa ole lihava.

      • yleensä naiselle kaava: "pituus - 100cm = paino" on liian korkea.


    • Anonyymi

      Vai niin sinä tunnet! Muut näkevät sinut kuitenkin laihana, joka kaunistuisi muutamasta lisäkilosta.

    • Anonyymi

      Jos kerta tunnet olevasi lihava niin laihduta.

    • Anonyymi

      Mene tuonne sairaudet palstalle sieltä syömishäiriöt ja anoreksia niin saat sieltä vinkkejä miten voit laihtua.

    • ihan ok paino tuolle pituudelle

    • Anonyymi

      Viimeksi esiinnyit poikana.

      • Anonyymi

        Jos hänellä on menossa suokupuolen vaihdos ja ei tiedä vielä onko vielä tyttö/poika.


    • Anonyymi

      Mulla on sama onkelma mutta tosin perin. Tunnen itseni tosi super laihaksi... Olen kuukauden päästä 15 vuotta täyttävä poika ja 170cm pitkä sekä painan 97.8 kg. Olen 42 vuotias nainen. Kiitos avusta.

    • Anonyymi

      Olet normaalipainon ja alipainon rajalla. Et siis ole lihava vaikka tunnetkin niin.

    • Anonyymi

      Lisänä voisi auttaa se, että lopettaa valehtelun.

    • Anonyymi

      Etkä oo lihavs. Mä oon 156 ja 51 ja salilla käyn. Enkä oo iso kokoinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe