Tunnen itseni super lihavaksi... Olen viikon päästä 14 vuotta ja 158cm pitkä sekä painan 46.9 kg.
Mulla on omasta mielestäni aivan liian iso vatsa, läskit reidet ja läski peppu.
Liikunnan olen kyllä aloittanut: Joka päivä jumppa, metsässä kävelyä ja liikunta harrastuksena ratsastus kerran viikossa.
Karkitkin on jätetty pois ja ruoka-annoksia vähennetty.
Mikä voisi auttaa vielä lisänä?
Lihava teinityttö
4
198
Vastaukset
- Anonyymi
70 % suomalaisista aikuisista on läskejä.
Ps. Kummallista että tuo AP on välillä tyttö ja välillä poika ja ikä on välillä 10 - 15 vuotta. Siinä näkyy, että henkisen puolen ongelmat pitäisi ottaa vakavasti terveydenhoitopuolella. - Anonyymi
Niin ja avaajatrolli ei ymmärrä, että jokainen teinityttö toivoo nykyään että pepulla olisi kokoa, vaikka vatsaa ei saa ollakaan. :D
- Anonyymi
kysy poika kaverilta mut kun olet 20 vuotiaana 55kg ei hätää. jos ei sitä enen ole poika kaveria kysy 20 vuitiaana sitten kun paino on noussu 55kg älä päästä sen yli no tämä myös huumoria katsele kavereita ja vertaa sitten miltä muut näyttää sun mielestä ja yritä olla max saman painonen.
- Anonyymi
Mä oon samanikäinen ja pitunenen mutta painan 57kg joten et oo läski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098581Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2004687Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy323311Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171192218Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701364