Fordin bensa vm 1955 virranjakaja puola kondensaattori yms.
Kylmänä lähtee käyntiin ja kun sammuttaa ei enää lähde.
Mikä sähköpuolelta ottaa nokkiinsa lämpimänä puola kondensaattori vai joku muu.
Fordin bensa vm1955 kipinä hukassa.
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät että vika on sähköpuolella?
Mootori tarvitsee toimiakseen seuraavat asiat:
-sylinterissä puristusta
-sytytyskipinä oikeaan aikaan
-oikeanlainen polttoaine/ilmaseos
Jos moottorissa on huonot puristukset, se voi lähteä käyntiin vahvalla seosella (ryyppy päällä), mutta kun ryyppy menee pois päältä (seos laihenee), moottori ei kenties käynnistykään laihemmalla seoksella, jos puristukset on alhaiset.
Sytytyskipinä on helppo tarkistaa, tulppa irti, maadoitus runkoon ja starttaus.
Jos moottori käynnistyy kylmänä ryyppy päällä ja kun ryyppy menee pois päältä, voi seos laihentua niin paljon, ettei moottori enää käynnistykään.
-puristusten tarkastus
-kipinän tarkastus
-kaasuttimen/ryypyn/imupuolen ilmavuotojen tarkastus
jos puristuksia uupuu niin voi alkaa miettimään männänrenkaiden ja sylintereiden kuntoa ja/tai jumiutuvia venttiileitä (ei sulkeudu kunnolla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158