Häpeä Kyyjärven kunnanjohtaja

Anonyymi

Äsken a-studiossa kurjimuskunnan syyksi et voinut kertoa, mikä kurjuuden todellinen aiheuttaja on. Se on 2,3 miljoonan euron kuitufirman takuuvastuut, järkyttävän kuitukaupan seurauksena. Kepulainen tietenkin syyttää sotea. Jos uusi sote olisi tullut, olisi kepuvirkapaikkoja auennut. Korjaahan virheesi.

21

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aiheena Suomen kuntien talous, jonka kriisikuntakriteerit Kyyjärvi täytti jo vuosien 2017 ja 2018 aikana. Valokuitusotku ei edes ole vielä noissa luvuissa ja silti Kyyjärven talous on ollut jo vuosia kuralla. Valokuitu velkahan on vain 10% kokonaisvelasta, ja osuus vain pienenee uuden sairaala Novan velkojen myötä.
      Valokuitusotkun selvittämiseen ei riitä yksi TV-lähetys, jonka vastuisiin kunta on sitoutunut vuonna 2014.

      • Anonyymi

        Kunnanjohtaja ei hiiskunut mitenkään kuitukaupoista, mikä oli koko kunnan turmio. Olisi voinut kertoa, itsehän ei kuitukauppaan syyllinen ollut. Turha Kyyjärvellä on sotea syyttää, ei neljän tunnin viikottainen lääkäripalvelu paljoa maksa, kuntalaisethan maksavat nytkin jo kaiken itse matkustamalla saarijärvelle ja jyväskylään saamaan sote palveluita. Näin keskustapuolue ajaa kaiken kurjimukseen.


    • Anonyymi

      Koska Kyyjärven kuntapäättäjillä on rohkeutta tuhlata kuntalaisten rahoja, niin tulee olla rohkeutta myös tienata niitä eli rohkeasti kunnallisvero 40%:iin.

    • Anonyymi

      Tämä kunnan alasajo on karannut käsistä paljon paljon kauemmin sitten ,nykyisellä k.johtajattarella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, enkä ole kepulainen, seuraan vaan asioita. totta on et oman edunkin ? tavoittelua joilkin ehkä on ja ollut.? Ei tartte hävetä nyky johtajan sen takia. Kylhän tän tietää vanha erkkikin.?!!

      • Anonyymi

        Ja osasihan johtajatar ainakin pukeutua TV lähetykseen.
        Niin uniikkia niin uniikkia...…….


    • Anonyymi

      Paletti olisi mennyt kaupaksi jo tietty aika sitten , MUTTA tietyt /tietty taho ei millään päästänyt siitä irti? Omako hyöty?? Olisi vältetty isoja asioita myynnillä silloin, tässä ollaan ???? Järjenkäyttöhän olisi sallittua elämässä, sanotaan.!

    • Anonyymi

      Eikös Kyyjärveltä ole joskus oikein kansanedustajakin valittu parlamenttiin? Luulisi kunnassa osattavan hakea ja käyttää tietoa hyväksi? Joku puhuu "kurjimuskunnasta", huh sentään.

      • Anonyymi

        1300 asukasta, mikä kunta se on?
        Tarvitseeko "raskaan koneiston" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1300 asukasta, mikä kunta se on?
        Tarvitseeko "raskaan koneiston" ?

        Tarvii ainakin teknisellä osastolla,ei saa muuten vähintään 3 auton jonoa aikaiseksi!


    • Anonyymi

      Tarvii ihan normaalin koneiston hoitamaan ihmisen perusasoista,ei sen kummempaa !" koneistoa " tarvi !

      • Anonyymi

        Olisi järkevää liittyä esim Karstulaan tai Alajärveen !


    • Anonyymi

      Oliskohan jotain syytä ? menneiden k.hallituksen puh.johtajilla ,ehkäpä nyk. tähän tilanteeseen. Nykyisen k.johtajan syytä tää ei ole . asiat ymmärtävät kyllä käsittävät tämän.?

    • Anonyymi

      Kunnan velka 16 miljoonaa eli 12000 per kuntalainen vaihtoehdot vähissä

      • Anonyymi

        12000 konserni velka kunnan velka yli8000 asukas!


    • Anonyymi

      Kyyneljärvelläkö yli 24miljoonan velat ja uutta tulossa keskusairaalan kautta?

    • Anonyymi

      Kaksi asiaa. Kummatkin on ihan itse kuntaan haluttu. Pakolaiset ja valokaapeli. Turha itkeä, kun itse halusitte.

      • Anonyymi

        Ilman pakolaisia ja valokuitua täällä olisikin paremmin asiat. Mutta pakolaisten myötähän kunnan väkiluku on lisääntynyt omien kuntalaisten kanssakin.
        Ihan hyvä, että liitytään johonkin muuhun kuntaan. Minä ainakin haluan Saarijärvelle, sieltä löytyisi yksi kuitukauppaturmioon syyllinenkin. Voitais jutella, miksi hän tähän päätyi.


    • Anonyymi

      Ei itketä ,mamut hyvin sopeutuivat tänne ja apua betsetille ja vieläkin ! Valokuitu pelaa erittäin hyvin. Hyviä juttuja. Elekee aina valittako . Hyvä kalajärvi ja lammet, kuha itestään pittää huolta ja kahtoo vähä muijen perrään , eläke juoksee ,lämmittää kämppää. Leipoo vaik hyvvee vesrieskaa. Tääl on niin kotoista ja jopa onnellinen olla. Elekää ressatko- Antaa hevosen ressata,sillon isompi pää, vanha sanonta.

      • Anonyymi

        Lankapuhelin pelaa paremmin Hyvä juttu!Eläke menee palvelumaksuihin ja lämmitää kämppää.
        Leipäressu maistuu,benisiilin kera.Onnelassa on hyvä olla,antaa isopäisen hevosen ressata
        tulevill 40 % kunnallisveroilla,ja nousevilla kiinteistöveroilla. Toivotaan ettei MINÄ/MINÄ
        tuoksu.Ei itketä toivotaan että Betsetti kotouttaa muilta kunnilta vero varojaan kotikuntaan.
        eikä koko tuotantoaan siirrä.Evakot sopeutuvat ja ovat apuun. Niin metsä vastaa.....................
        vanha sanonta!


    • Anonyymi

      Itseasiassa se eläke on nimenomaan tarkoitettu ns.vanhuudenajan elämistä varten. Kun ei työtuloja enää ole . Oikein huomasit.! Toivottavasti nykynuorilla/keski-ikäisilläkin olis aikoinaan " eläke" millä hoitaa näit asioita ???

    • Anonyymi

      Kuulimpas huhua, et Kunnanäitimme olisi lentänyt Thaimaahan ?? Jos niin, ei ole hoitamas vähään aikaan virkatehtäviä, eikös sitä joutune KARANTEENIIN jokskin aikaa reissun jälkeen, jos näin on. immeiset on rohkeita.! Onko pakko,jos ei taho ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe