Eli mitä itse tiedän ja olen kuullut niin homojahan on lähes kaikenlaisissa ammateissa ihan parturikampaajista poliiseihin ja lääkäreihin. Mutta on ainakin yksi ammattikunta josta en ainakaan itse tiedä ainuttakaan homoa, nimittäin opettajat. Eli kysyisinkin että onko täällä ketään tai kenenkään tuttavapiirissä ketään homoseksuaalista opettajaa? Ja jos on niin ihan mielenkiinnon vuoksi esittäisin muutaman kysymyksen.
1. Opetatko ala vai ylä-asteella vai lukiossa tai ammattikoulussa?
2. Tietävätkö oppilaat sekä toiset opettajat homoudestasi?
3. Jos tietävät niin miten he ovat suhtautuneet sinuun?
4. Entä oppilaiden vanhemmat?
Homojen ammatit?
55
1878
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnen yhden keski-ikäisen homomiehen, joka opettaa tietotekniikkaa ammattioppilaitoksessa. Muuta en osaa hänestä sanoa valitettavasti.
- Anonyymi
Yksi oli Supossa, mutta en kehtaa mainita nimeä.
Skandaali!- Anonyymi
Kaksi presidenttiä, pääministeri, jokunen bi ja homo kansanedustaja.
- Anonyymi
Miten niin skandaali, oletko joku vanhus kun et ymmärrä että homous on ihmisellä syntyessään. Eivät ole mikään uhka toisille ihmisille ainoastaan valitsevat puolisonsa samaa sukupuolta olevan kun ovat itsekkin. .
Millainen ihme kuva sinullakin on heistä Minulla on ollut työkavereita jotka ovat olleet homoja , ja voin sanoa että ovat niitä parhaita työkavereita . Siis jonkun seksualiteetti ei sentään voi olla skandaali jollekkin toiselle , siis mikä siinä on skandaalia jos jollain on syntyessään joku koromosomi x liikaa tai geeni perimä. Lapsi ei itse päätä millä varusteilla syntyy, siksipä ei kenekään tartte sanoa skandaaliksi toisen ihmisen elämää.
On kirurgeja, lääkäreit, sairaanhoitajia , ambulanssin henkilökuntaa asianajajia , toimitusjohtajia jne jotka ovat homoseksuaalisia , eivät he sinun päällesi hypi mitenkään, jos nyt niin luulit , sinä se olet koko persoonallasi skandaali , kun et edes ymmärrä mitä homous on. Tietysti ajattelet vaan seksiä niinhän juntit tekee, mutta homous ei tarkoita seksiä mitenkään ,
Ei voi ola totta että aina vaan tällä vuosikymmenellä on noin pimeitä ihmisiä ettei ymmärretä sitä ettei kukaan itsempäätä että ” alempana homoksi” vaan he syntyvät sillä suuntauksella, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi presidenttiä, pääministeri, jokunen bi ja homo kansanedustaja.
Olet vasemmistolainen.
- Anonyymi
Olen pitkän elämäni aikana tutustunut kymmeniin homoseksuaalisiin opettajiin. Heitä on ollut yliopiston, lukion, oppikoulun, kansakoulun, paruskoulun ja muissa opetustehtävissä. Yleensä he ovat olleet kovin pidettyjä sekä opettajatovereiden, että oppilaiden keskuudessa. Monista arvailtiin ja joistakin tiedettiin. Nykynuorille opettajan homoseksuaalisuus ei ole mikään ongelma. Heistä sillä ei ole mitään väliä, arvostus johtuu aivan muista perusteista.
- Anonyymi
Mikä tekee sen että ihmisten on ylipäätäänkään edes pakko arvailla toisen suuntausta.
Minä tunnen myös monia ja ei ole mitään pahaa heistä sanomista, kivoja työkavereita auttavaisia ja ottavat toisetkin ihmiset huomioon.
Ihmisten on lopetettava mielikuvittelemasta toisten elämää ja sitten siitä vielä netissäkin jauhavat harva se päivä.
- Anonyymi
Kun urheilu ja valuutta ovat tärkeitä, pysyn kaukana mainituista ammateista.
- Anonyymi
Onpas typerää erottelua gayn ja normiopen ammattien välillä.
Tunnen joitakin ihan huipputyyppejä, opettajinakin toimivia. He ovat miellyttävämpiä ja toista huomioonottavampia kuin heteromaikat.
Huomannut joissakin heissä erilaista herkkyyttä, joka koskettaa.- Anonyymi
Kuka tässä on erotellut?
- Anonyymi
Muistaakseni kansanedustaja Sebastian Tynkkynen on opiskellut luokanopettajaksi.
- Anonyymi
Itseni lisäksi tiedän muutaman homon opettajan. Meidän kurssilla OKL:ssa oli ainakin kolme homoa. Jos tarkkaan laskisi, niin saattaisi kaikkiaan olla jopa kymmenen tiedossa, tosin pari on jo kuollut.
- Anonyymi
Ammattikoulussa tarjoiluopin opettaja oli niin über homo, että sitä ei edes kiusattu siitä.
N.10-12vuotta koulun jälkeen kohdattiin puistossa, ja osoittautui että kaikki huhut piti paikkansa. Meinasin sekä tukehtua, että haljeta häneen.
Nyt jo manan majoilla.- Anonyymi
löytyy maatalous alaltakin homoseksuaaleeja eivät pidä sen suurempaa haloa itse lomittaja mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löytyy maatalous alaltakin homoseksuaaleeja eivät pidä sen suurempaa haloa itse lomittaja mies
onko hierojissa miten paljon homomiehiä kaveri kaakosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko hierojissa miten paljon homomiehiä kaveri kaakosta
On täynnä, antaa kunnon syvähierontaa
- Anonyymi
myyjä esimerkiksi pikaruokaketjussa
- Anonyymi
Homot ovat nykyään hyvinkin arvostetuissa ammateissa, kuten esim.
ministerien avustajina, autonkuljettajina ja saunoittajina ym. hyvissä viroissa.- Anonyymi
On ollut marsalkankin virassa!
- Anonyymi
Heteropride se vasta onkin joka alan ammattilainen. On työskennellyt Trumpin ja Boris Johnsonin kampaajana ja stylistinä, leikannut Kimin tukan P-Koreassa ja toiminut Putinin ruuanmaistajana, sekä ostanut huulirasvaa norjalaisille urheilijoille.
-bear- - Anonyymi
Kuinka moni hetero mies on raiskannut?msemwimole homouden merkki mitenkään jos nyt sitä yrität yleistää.
- Anonyymi
Historia tuntee lukuisan määrän homoseksuaaleja huippumiehiä tärkeissä viroissa. On ollut kuninkaita, sotapäälliköitä ja tiedemiehiä. Kirjo on laaja. Seksuaalisuus ei rajaa mitään ammattia, vaan aivan muut syyt ja taipumukset.
- Anonyymi
J Edgar Hoover ja eräs bi eräästä toisesta tiedustelupalvelut SA 😊
- Anonyymi
Kyllä niitä opettajienkin virassa näkee toimivan. Ammatti on vain tutkinto tai taito jolla saat leivän pöytään tai helpottaa sen saamista huomattavasti.
Ala josta et törmää Suomessa yhteenkään avoimesti homoon taitaa olla urheilulajit kuten jääkiekko- Anonyymi
toinen laji taitaa olla pesäpallo vaikka siinä käytetään jäykkää mailaa ja palloja tai palleja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toinen laji taitaa olla pesäpallo vaikka siinä käytetään jäykkää mailaa ja palloja tai palleja
Tyypillinen juntin käsitys asiasta , jolla ei ole mitään todennäköisyyttä. Raukkamainen ihminen sinänsä .
Onko nuo asiat ainut mitä sinulla on mielessä , säälittävä olio
- Anonyymi
Onhan jääkiekkoilijoitakin tullut kaapista ulos. Joukossa on paljonkin, mutta eivät siitä kuuluta maailmalle. Jääkiekkovalmentajat ovat puhuneet joukkueelleen, että homot ovat yhtä tervetulleita kuin muutkin. Se on nykyaikaa.
- Anonyymi
Miksipä eivät olisi tervetulleita ketään ihmistä,ei saa syrjiä .
- Anonyymi
Entä homo poliisi? Onko sellainen homoja vai heteroja varten?
- Anonyymi
Yksi poliisi kävi mun luona "huvittelemassa", vuoron jälkeen, ennen kuin meni kotiin vaimon ja lasten luo.
Mä olin yleensä polvillani. - Anonyymi
Poliisit tekevät kaikki samaa työtä kellään ei ole erikoisaluetta , sinä voit ihan rauhassa tumputtaa siellä laita kamera kiinni toope
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi poliisi kävi mun luona "huvittelemassa", vuoron jälkeen, ennen kuin meni kotiin vaimon ja lasten luo.
Mä olin yleensä polvillani.Eintartte selitellä kokemuksiaan täällä se tekee vaan entistä enemmän nuo toopet hulluiksi
- Anonyymi
Poliiseissa on paljonkin homoja. Itse tunnen muutaman.
- Anonyymi
Jos on maskuliineihin päin, on turvallista.
- Anonyymi
en ainakaan itse haluaisi päätyä homolääkärin vastaanotolle
- Anonyymi
Urologit ovat usein homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urologit ovat usein homoja.
Jaa en ole koskaan kyllä sellaista nähnyt meidän sairaalassa kaikki naimisissa naisen kanssa ,
Lapsellinen kommentti koska näkee mitä ressukka ajat takaa .ei kuule sinunlaisesimoikein tajua näitä asioista
- Anonyymi
enkä minä hierojan
- Anonyymi
Saisit kunnon syvähieronnan
- Anonyymi
älkää viitsikö yleistää, entinen työterveyslääkärini oli homo, tai on varmaanki edelleen, en ole koskaan tavannut yhtä ystävällistä ja ammattitaitoista yleislääkäriä, otti potilaan vaivat tosissaan ja kuunteli, ainoa kerta kun vastaanotolle meno tuntui epämiellyttävältä kyseisen lääkärin takia oli kun menin tutkituttamaan peräaukkoani, mutta sekin tarkastus meni ihan kivasti ja ammattitaitoisesti, vaihtaisin mielelläni nykyisen lääkärin tympääntyneen oloisen nuoren naislääkärin tähän edelliseen homolääkäriin
- Anonyymi
Nämä toopethan kuvittelee mielessään että homoillamon vaan seksi mielessä, ei heitä kiinnosta mitkään pikku juntit ylseensä,löytävät partnerinsa ja menevät avioon hänennkqnssaan .
Junteilla on kiero käsitys että he jotenkin olisivat valittuja homojen mieleisiä, ei ole homoa ei kiinnosta hetero mies niissä asioissa yhtään .mutta siinähän mielikuvittelette
- Anonyymi
Eikös jeesus ollut opettaja?
- Anonyymi
Eiköhän homoja ole kaikissa ammateissa. Homoja on miehistä 86%. Osa tosin kaapissa.
- Anonyymi
Tuo luku on kyllä fantasiasi
- Anonyymi
Minä olen ammatiltani ulkoministeri. Poikaystäväni on kampaaja. Olemme tosi homoja.
- Anonyymi
Ja lennätät itsellesi lisää puppeleita lähi-idästä, kun pääsit heidän makuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lennätät itsellesi lisää puppeleita lähi-idästä, kun pääsit heidän makuun
No hei ulkkixet on tosi söpöi. Ja ne on tosi kiihkeitä.
Tercuin Pecca
- Anonyymi
Minä tiedä kolmekin opettajaa jotka ovat homoja.
Mikä siinä on miksi jonkun pitäisi tietää toisen seksuaalinen suuntaus sehän on ihan vaan jokaisen yksityis asia eikä vaikuta mitenkään tavalliseen elämään .
Ei siitä tartte tehdä suurta numeroa jos on homo niin on ei se mitenkään erikoista pitäisi olla nykyaikana . Jotkut juntit sen kylä vääntää seksiksi vaikka homoudella ei ole sen enempää seksistisiä juttuja kun heteroillakaan , jokaisella oma partneri .
Mitä esimerkiksi oppilaan tai hänen vanhempansa tarvitsisi edes tietää jos on homo.
Ja toiset opettajat sitten , mikään ei muutu silti itse työssä se tehdään tunnollisesti oli mikä suuntaus tahansa .
Joten aika nähdä asiat sellaisina kun ne ovat ,se ei kuulu kenellekkään sivulliselle onko hetero tai homo , sillä kaikki muut asiat ovat ihan samoin niin heterolla kun homollakin . - Anonyymi
Kyllä vieläkin syy olla rekrytoimatta on homous joillekin. Homojen ammatteihin menoa ohjataan hienovaraisesti ja ei aina niin hienovaraisesti. On yleinen odotus että he menevät naisellisiin tai naisvaltaisille aloille.
- Anonyymi
Onko tosiaan noin, vielä tänäkin päivänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tosiaan noin, vielä tänäkin päivänä?
Ei todellakaan ole, vaikka eräs niin luulee.
- Anonyymi
Kuulostaa vähän homokratialta. Onko sellainen pakollista?
- Anonyymi
Lähihoitaja, myyjä, jätekuski tai rakennusala.
https://www.hothouse.com/en/movie/Verboten-1/7960
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306