Homojen ammatit?

Anonyymi

Eli mitä itse tiedän ja olen kuullut niin homojahan on lähes kaikenlaisissa ammateissa ihan parturikampaajista poliiseihin ja lääkäreihin. Mutta on ainakin yksi ammattikunta josta en ainakaan itse tiedä ainuttakaan homoa, nimittäin opettajat. Eli kysyisinkin että onko täällä ketään tai kenenkään tuttavapiirissä ketään homoseksuaalista opettajaa? Ja jos on niin ihan mielenkiinnon vuoksi esittäisin muutaman kysymyksen.

1. Opetatko ala vai ylä-asteella vai lukiossa tai ammattikoulussa?

2. Tietävätkö oppilaat sekä toiset opettajat homoudestasi?

3. Jos tietävät niin miten he ovat suhtautuneet sinuun?

4. Entä oppilaiden vanhemmat?

39

1561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnen yhden keski-ikäisen homomiehen, joka opettaa tietotekniikkaa ammattioppilaitoksessa. Muuta en osaa hänestä sanoa valitettavasti.

    • Anonyymi

      Yksi oli Supossa, mutta en kehtaa mainita nimeä.
      Skandaali!

      • Anonyymi

        Kaksi presidenttiä, pääministeri, jokunen bi ja homo kansanedustaja.


    • Anonyymi

      Olen pitkän elämäni aikana tutustunut kymmeniin homoseksuaalisiin opettajiin. Heitä on ollut yliopiston, lukion, oppikoulun, kansakoulun, paruskoulun ja muissa opetustehtävissä. Yleensä he ovat olleet kovin pidettyjä sekä opettajatovereiden, että oppilaiden keskuudessa. Monista arvailtiin ja joistakin tiedettiin. Nykynuorille opettajan homoseksuaalisuus ei ole mikään ongelma. Heistä sillä ei ole mitään väliä, arvostus johtuu aivan muista perusteista.

    • Anonyymi

      Kun urheilu ja valuutta ovat tärkeitä, pysyn kaukana mainituista ammateista.

    • Anonyymi

      Onpas typerää erottelua gayn ja normiopen ammattien välillä.
      Tunnen joitakin ihan huipputyyppejä, opettajinakin toimivia. He ovat miellyttävämpiä ja toista huomioonottavampia kuin heteromaikat.
      Huomannut joissakin heissä erilaista herkkyyttä, joka koskettaa.

      • Anonyymi

        Kuka tässä on erotellut?


    • Anonyymi

      Muistaakseni kansanedustaja Sebastian Tynkkynen on opiskellut luokanopettajaksi.

    • Anonyymi

      Itseni lisäksi tiedän muutaman homon opettajan. Meidän kurssilla OKL:ssa oli ainakin kolme homoa. Jos tarkkaan laskisi, niin saattaisi kaikkiaan olla jopa kymmenen tiedossa, tosin pari on jo kuollut.

    • Anonyymi

      Ammattikoulussa tarjoiluopin opettaja oli niin über homo, että sitä ei edes kiusattu siitä.
      N.10-12vuotta koulun jälkeen kohdattiin puistossa, ja osoittautui että kaikki huhut piti paikkansa. Meinasin sekä tukehtua, että haljeta häneen.
      Nyt jo manan majoilla.

      • Anonyymi

        löytyy maatalous alaltakin homoseksuaaleeja eivät pidä sen suurempaa haloa itse lomittaja mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        löytyy maatalous alaltakin homoseksuaaleeja eivät pidä sen suurempaa haloa itse lomittaja mies

        onko hierojissa miten paljon homomiehiä kaveri kaakosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko hierojissa miten paljon homomiehiä kaveri kaakosta

        On täynnä, antaa kunnon syvähierontaa


    • Anonyymi

      myyjä esimerkiksi pikaruokaketjussa

    • Anonyymi

      Homot ovat nykyään hyvinkin arvostetuissa ammateissa, kuten esim.
      ministerien avustajina, autonkuljettajina ja saunoittajina ym. hyvissä viroissa.

      • Anonyymi

        On ollut marsalkankin virassa!


      • Anonyymi

        Heteropride se vasta onkin joka alan ammattilainen. On työskennellyt Trumpin ja Boris Johnsonin kampaajana ja stylistinä, leikannut Kimin tukan P-Koreassa ja toiminut Putinin ruuanmaistajana, sekä ostanut huulirasvaa norjalaisille urheilijoille.

        -bear-


    • Anonyymi

      Historia tuntee lukuisan määrän homoseksuaaleja huippumiehiä tärkeissä viroissa. On ollut kuninkaita, sotapäälliköitä ja tiedemiehiä. Kirjo on laaja. Seksuaalisuus ei rajaa mitään ammattia, vaan aivan muut syyt ja taipumukset.

      • Anonyymi

        J Edgar Hoover ja eräs bi eräästä toisesta tiedustelupalvelut SA 😊


    • Anonyymi

      Kyllä niitä opettajienkin virassa näkee toimivan. Ammatti on vain tutkinto tai taito jolla saat leivän pöytään tai helpottaa sen saamista huomattavasti.

      Ala josta et törmää Suomessa yhteenkään avoimesti homoon taitaa olla urheilulajit kuten jääkiekko

      • Anonyymi

        toinen laji taitaa olla pesäpallo vaikka siinä käytetään jäykkää mailaa ja palloja tai palleja


    • Anonyymi

      Onhan jääkiekkoilijoitakin tullut kaapista ulos. Joukossa on paljonkin, mutta eivät siitä kuuluta maailmalle. Jääkiekkovalmentajat ovat puhuneet joukkueelleen, että homot ovat yhtä tervetulleita kuin muutkin. Se on nykyaikaa.

    • Anonyymi

      Entä homo poliisi? Onko sellainen homoja vai heteroja varten?

      • Anonyymi

        Yksi poliisi kävi mun luona "huvittelemassa", vuoron jälkeen, ennen kuin meni kotiin vaimon ja lasten luo.
        Mä olin yleensä polvillani.


    • Anonyymi

      Poliiseissa on paljonkin homoja. Itse tunnen muutaman.

    • Anonyymi

      Jos on maskuliineihin päin, on turvallista.

    • Anonyymi

      en ainakaan itse haluaisi päätyä homolääkärin vastaanotolle

      • Anonyymi

        Urologit ovat usein homoja.


    • Anonyymi

      enkä minä hierojan

      • Anonyymi

        Saisit kunnon syvähieronnan


    • Anonyymi

      älkää viitsikö yleistää, entinen työterveyslääkärini oli homo, tai on varmaanki edelleen, en ole koskaan tavannut yhtä ystävällistä ja ammattitaitoista yleislääkäriä, otti potilaan vaivat tosissaan ja kuunteli, ainoa kerta kun vastaanotolle meno tuntui epämiellyttävältä kyseisen lääkärin takia oli kun menin tutkituttamaan peräaukkoani, mutta sekin tarkastus meni ihan kivasti ja ammattitaitoisesti, vaihtaisin mielelläni nykyisen lääkärin tympääntyneen oloisen nuoren naislääkärin tähän edelliseen homolääkäriin

    • Anonyymi

      Eikös jeesus ollut opettaja?

    • Anonyymi

      Eiköhän homoja ole kaikissa ammateissa. Homoja on miehistä 86%. Osa tosin kaapissa.

      • Anonyymi

        Tuo luku on kyllä fantasiasi


    • Anonyymi

      Minä olen ammatiltani ulkoministeri. Poikaystäväni on kampaaja. Olemme tosi homoja.

      • Anonyymi

        Ja lennätät itsellesi lisää puppeleita lähi-idästä, kun pääsit heidän makuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lennätät itsellesi lisää puppeleita lähi-idästä, kun pääsit heidän makuun

        No hei ulkkixet on tosi söpöi. Ja ne on tosi kiihkeitä.

        Tercuin Pecca


    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe