Vanhat ketjut

jrsj

No nyt näyttää olevan vanhojen ketjujen kaivajalla menossa vuosi 2005.
Aloituksina näkyy vain niitä.

4

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osittain sattumaa. Nostin yhden vanhan ketjun koska aihealue sopi siihen mihin haen ratkaisua. Nyt kun tarkistin, niin tosiaankin, ketju on avattu 2005. Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?

      • Anonyymi

        "Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?"

        Mielestäni ei yhtään mitään. Paremminkin päin vastoin, kun esiin nostetun asian jo käsitellyt näkökulmat ovat nähtävillä ja voi kysellä uusia. Kaikki asiat ei ihan muuksi muutu 15-vuodessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?"

        Mielestäni ei yhtään mitään. Paremminkin päin vastoin, kun esiin nostetun asian jo käsitellyt näkökulmat ovat nähtävillä ja voi kysellä uusia. Kaikki asiat ei ihan muuksi muutu 15-vuodessa.

        Toki ymmärrettävää jos uusia juttuja ei ole tulossa niin pitää kaivaa vanhat että tulee täytettä. Mutta ne jotka ne ovat jo kertaalleen lukeneet, ei anna enää kovasti.
        Monesti ovat tyyliin olen tilaamassa sitä ja sitä ja sitten joku vastaa 15v kuluttua että tilaa sieltä ja sieltä.
        Tekniikkakysymysten nosto voi vielä mennä. Joku kysyy 20v vanhaan lämppäriin osia 12v sitten ja jollain on nyt sama pulma.
        Itse avaisin kyllä uuden ketjun enkä kaivelis ikivanhoja. Eihän se kiellettyä toki ole.


      • Anonyymi
        jrsj kirjoitti:

        Toki ymmärrettävää jos uusia juttuja ei ole tulossa niin pitää kaivaa vanhat että tulee täytettä. Mutta ne jotka ne ovat jo kertaalleen lukeneet, ei anna enää kovasti.
        Monesti ovat tyyliin olen tilaamassa sitä ja sitä ja sitten joku vastaa 15v kuluttua että tilaa sieltä ja sieltä.
        Tekniikkakysymysten nosto voi vielä mennä. Joku kysyy 20v vanhaan lämppäriin osia 12v sitten ja jollain on nyt sama pulma.
        Itse avaisin kyllä uuden ketjun enkä kaivelis ikivanhoja. Eihän se kiellettyä toki ole.

        Minusta kannattaa kaivella vanhoja siltä varalta että sieltä löytyy mitä haetaan. Ellei löydy, niin sopivan vanhan otsikon kaappaaminen kertoo että on sentään yritetty löytää vastauksia omin päin, eikä sokkona luoda uusia keskustelunavauksia täytteeksi asiassa mikä on jo kattavasti käsitelty. Vaikka onkin vanha keskustelu pohjalla niin ne uudet viestit on ne ajankohtaiset ja oleelliset. Niistä selviää onko oikeasti jutun aihetta vai pelkkää häröilyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe