No nyt näyttää olevan vanhojen ketjujen kaivajalla menossa vuosi 2005.
Aloituksina näkyy vain niitä.
Vanhat ketjut
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Osittain sattumaa. Nostin yhden vanhan ketjun koska aihealue sopi siihen mihin haen ratkaisua. Nyt kun tarkistin, niin tosiaankin, ketju on avattu 2005. Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?
- Anonyymi
"Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?"
Mielestäni ei yhtään mitään. Paremminkin päin vastoin, kun esiin nostetun asian jo käsitellyt näkökulmat ovat nähtävillä ja voi kysellä uusia. Kaikki asiat ei ihan muuksi muutu 15-vuodessa. Anonyymi kirjoitti:
"Mitä haittaa siitä on että hyödyntää vanhoja keskustelunavauksia?"
Mielestäni ei yhtään mitään. Paremminkin päin vastoin, kun esiin nostetun asian jo käsitellyt näkökulmat ovat nähtävillä ja voi kysellä uusia. Kaikki asiat ei ihan muuksi muutu 15-vuodessa.Toki ymmärrettävää jos uusia juttuja ei ole tulossa niin pitää kaivaa vanhat että tulee täytettä. Mutta ne jotka ne ovat jo kertaalleen lukeneet, ei anna enää kovasti.
Monesti ovat tyyliin olen tilaamassa sitä ja sitä ja sitten joku vastaa 15v kuluttua että tilaa sieltä ja sieltä.
Tekniikkakysymysten nosto voi vielä mennä. Joku kysyy 20v vanhaan lämppäriin osia 12v sitten ja jollain on nyt sama pulma.
Itse avaisin kyllä uuden ketjun enkä kaivelis ikivanhoja. Eihän se kiellettyä toki ole.- Anonyymi
jrsj kirjoitti:
Toki ymmärrettävää jos uusia juttuja ei ole tulossa niin pitää kaivaa vanhat että tulee täytettä. Mutta ne jotka ne ovat jo kertaalleen lukeneet, ei anna enää kovasti.
Monesti ovat tyyliin olen tilaamassa sitä ja sitä ja sitten joku vastaa 15v kuluttua että tilaa sieltä ja sieltä.
Tekniikkakysymysten nosto voi vielä mennä. Joku kysyy 20v vanhaan lämppäriin osia 12v sitten ja jollain on nyt sama pulma.
Itse avaisin kyllä uuden ketjun enkä kaivelis ikivanhoja. Eihän se kiellettyä toki ole.Minusta kannattaa kaivella vanhoja siltä varalta että sieltä löytyy mitä haetaan. Ellei löydy, niin sopivan vanhan otsikon kaappaaminen kertoo että on sentään yritetty löytää vastauksia omin päin, eikä sokkona luoda uusia keskustelunavauksia täytteeksi asiassa mikä on jo kattavasti käsitelty. Vaikka onkin vanha keskustelu pohjalla niin ne uudet viestit on ne ajankohtaiset ja oleelliset. Niistä selviää onko oikeasti jutun aihetta vai pelkkää häröilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006