Voiko olla naiselle ihanampaa, kun istua miehen naaman päällä ja hieroa märkää pillua miehen naamaan. Siitä vaan täydellisempää voi enää tehdä toinen mies siellä takana panemassa samalla. Onko oikeesti niin, ettei joku nainen tälläisestä pidä? Vai eikö naiset vaan uskalla edes itselleen myöntää, että haluaa tuollaista?
Naaman päällä istumisen ihanuus
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olis kyllä ihanaa 😘
- Anonyymi
Se on 😊 ja kaikille kolmelle.
- Anonyymi
Mutta miten se yks sitten panee samalla jos istun naaman päällä
- Anonyymi
Kun kasvat vähän isommaksi ymmärrät miten se asento toimii. Onneksi itse olen varustettu käsillä minkä varaan voin nojata niin, että takaa päin paneminen onnistuu samalla 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kasvat vähän isommaksi ymmärrät miten se asento toimii. Onneksi itse olen varustettu käsillä minkä varaan voin nojata niin, että takaa päin paneminen onnistuu samalla 😋
Olet siis joku luonnonoikku vai demonitko sun sisällä riivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis joku luonnonoikku vai demonitko sun sisällä riivaa
Vaikka niin 🤪
- Anonyymi
Voisi olla ihanaa myös istua toisen naisen naaman päällä, tai päinvastoin olla pillu naaman päällä, miehen pannessa päällimmäistä.
- Anonyymi
Tykkään tosi paljon kun toinen nuolee hyvin ja toinen tulee rauhallisesti😗😗😗
- Anonyymi
Voisin polkee sua kun tulpatonta mopoo😍
- Anonyymi
Hhmmm, löytyisikö keskisuomesta neitoa / Rouvaa joka haluaisi "ratsastaa" kasvoillani?
Nuolisin, imisin huuliasi, klittaasi intohimoisesti, villisti samalla kun hierot ihanuuttasi vasten kasvojani 😋
- 👅-mies jkl- Anonyymi
Haluisin hieroa suutasi vasten🤗 olen Kuopiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmmm 😘
Mielelläni allasi sua maistelen. Nam 😋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmmm 😘
Mielelläni allasi sua maistelen. Nam 😋Sovitellaan aikataulu yhteen. Namia molemmille😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitellaan aikataulu yhteen. Namia molemmille😗
Hhmm, juu...tekeekin joo namia mieli 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, juu...tekeekin joo namia mieli 😋
Laukean tosi herkästi ja ruiskin aika paljon samalla namia😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh, nam. Maltan tuskin odottaa tapaamistamme. Milloin sulle kävisi ja missä? 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh, nam. Maltan tuskin odottaa tapaamistamme. Milloin sulle kävisi ja missä? 😘
Mulla menee muutama tunti sinne Kuopioon ajaessa, kunhan päivä sovitaan 😘
Haluan jo sut kasvoilleni! 😋
-👅-mies jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, todellakin tekee mieli maistella namiasi, kun ratsastat kasvoillani. [email protected] osoitteessa voidaan sopia jatkot, jos et jo ole mulle kirjoitellut😉
- 👅-mies jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee muutama tunti sinne Kuopioon ajaessa, kunhan päivä sovitaan 😘
Haluan jo sut kasvoilleni! 😋
-👅-mies jklMaanantaina olisin yksin kotona jos sinulle sopii😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaina olisin yksin kotona jos sinulle sopii😊
Hhmm 😉
Laitatko s-postia.
- 👅-mies jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkaverini kanssa sain tehdä tuota. Hän tuli mielellään päälleni. Kiihottavaa oli nuolla hänen märkyyttään. Vielä jos vois...
T. Mies Kuopiosta
Tällekkin Kuopion maistuis !
Tuossa Ei ole takana kuin se, että "ei kehtaa" nousta miehen naaman päälle. On kumminkin varmasti nautinnollista, ja ainakin minä pidän antaa naiselle tuollaista. Toisen miehen karvaisia palleja en halua otsalleni jystämään, mutta sormeilla tai dildoa voi kyllä työntää siinä samalla. Usein nuolen pillun puolta ja sormetan persettä samalla, meillä menee ainakin ihan vauhkoksi siitä. Nainen voi sitten omilla liikkeillään päättä, mistä häntä nuollaan, kun mies on alla pillun ja reisien panttivankina. Varmaan Tulee siitä sellainen vallan tunne. Itseasiassa sama varmaan, kun työntelee naiselle munaa suuhun hänen ollessa pää tyynyllä.
- Anonyymi
Voi naiset nyt berberi myös mun naamalle. Nuolen sellaiset orkut, ertä oksat pois. Nainen päällä selkä naamani suuntaan. Voit samalla maistaa tikkaria.
Kik jaakko630- Anonyymi
Kiihotat kun kerrot niin hyvin😗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihotat kun kerrot niin hyvin😗
Ota yhteyttä, niin nuolen sut taivaisiin.
- Anonyymi
Keski-suomen neitoja / Rouvia ratsastamaan kasvoillani?
😋 - Anonyymi
siis meillähän on menty siihen et mies haluaa jatkuvasti pillua naamalle. siis ihan koko ajan!!! en ymmärrä miksi ?
- Anonyymi
Sinulla mies aistii kiihotksen😊
- Anonyymi
Hhmm, ehkä sun pitäisi kerran ratsastaa mun kasvoilla 😋
👅-mies jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, ehkä sun pitäisi kerran ratsastaa mun kasvoilla 😋
👅-mies jklHaluisin nauttia kyllä💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisin nauttia kyllä💋
Hhmm, kyllähän se onnistuu...
Laitatko viestiä os. [email protected]
niin sovitaan hetki jolloin pääset nauttimaan😘
👅-mies jkl
- Anonyymi
Mä haluisin olla naamasatulana jollekin ihanan kiimaiselle ja reilusti kostealle (mielellään squirttailevalle) naiselle, nuollen molempia reikiä pitkään ja ahnaasti. Tämä kokemus on vielä kokematta, fantasiana erittäin kiihottava. Jos nyt sattumalta erittäin kostean nainen (pks) näkisi tämän ja hyppäisi satulaan ratsastamaan..
Kyllä kelpaisi😍
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736