Naaman päällä istumisen ihanuus

Anonyymi

Voiko olla naiselle ihanampaa, kun istua miehen naaman päällä ja hieroa märkää pillua miehen naamaan. Siitä vaan täydellisempää voi enää tehdä toinen mies siellä takana panemassa samalla. Onko oikeesti niin, ettei joku nainen tälläisestä pidä? Vai eikö naiset vaan uskalla edes itselleen myöntää, että haluaa tuollaista?

34

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis kyllä ihanaa 😘

• Anonyymi

Se on 😊 ja kaikille kolmelle.

• Anonyymi

Mutta miten se yks sitten panee samalla jos istun naaman päällä

• Anonyymi

Kun kasvat vähän isommaksi ymmärrät miten se asento toimii. Onneksi itse olen varustettu käsillä minkä varaan voin nojata niin, että takaa päin paneminen onnistuu samalla 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kasvat vähän isommaksi ymmärrät miten se asento toimii. Onneksi itse olen varustettu käsillä minkä varaan voin nojata niin, että takaa päin paneminen onnistuu samalla 😋

Olet siis joku luonnonoikku vai demonitko sun sisällä riivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis joku luonnonoikku vai demonitko sun sisällä riivaa

Vaikka niin 🤪

• Anonyymi

Voisi olla ihanaa myös istua toisen naisen naaman päällä, tai päinvastoin olla pillu naaman päällä, miehen pannessa päällimmäistä.

• Anonyymi

Tykkään tosi paljon kun toinen nuolee hyvin ja toinen tulee rauhallisesti😗😗😗

• Anonyymi

Voisin polkee sua kun tulpatonta mopoo😍

• Anonyymi

Hhmmm, löytyisikö keskisuomesta neitoa / Rouvaa joka haluaisi "ratsastaa" kasvoillani?
      Nuolisin, imisin huuliasi, klittaasi intohimoisesti, villisti samalla kun hierot ihanuuttasi vasten kasvojani 😋
      - 👅-mies jkl

• Anonyymi

Haluisin hieroa suutasi vasten🤗 olen Kuopiossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hhmmm 😘
        Mielelläni allasi sua maistelen. Nam 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hhmmm 😘
        Mielelläni allasi sua maistelen. Nam 😋

Sovitellaan aikataulu yhteen. Namia molemmille😗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitellaan aikataulu yhteen. Namia molemmille😗

Hhmm, juu...tekeekin joo namia mieli 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hhmm, juu...tekeekin joo namia mieli 😋

Laukean tosi herkästi ja ruiskin aika paljon samalla namia😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuhh, nam. Maltan tuskin odottaa tapaamistamme. Milloin sulle kävisi ja missä? 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuhh, nam. Maltan tuskin odottaa tapaamistamme. Milloin sulle kävisi ja missä? 😘

Mulla menee muutama tunti sinne Kuopioon ajaessa, kunhan päivä sovitaan 😘
        Haluan jo sut kasvoilleni! 😋
        -👅-mies jkl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hhmm, todellakin tekee mieli maistella namiasi, kun ratsastat kasvoillani. [email protected] osoitteessa voidaan sopia jatkot, jos et jo ole mulle kirjoitellut😉
        - 👅-mies jkl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee muutama tunti sinne Kuopioon ajaessa, kunhan päivä sovitaan 😘
        Haluan jo sut kasvoilleni! 😋
        -👅-mies jkl

Maanantaina olisin yksin kotona jos sinulle sopii😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantaina olisin yksin kotona jos sinulle sopii😊

Hhmm 😉
        Laitatko s-postia.
        - 👅-mies jkl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkaverini kanssa sain tehdä tuota. Hän tuli mielellään päälleni. Kiihottavaa oli nuolla hänen märkyyttään. Vielä jos vois...
        T. Mies Kuopiosta

• Tällekkin Kuopion maistuis !

• Tuossa Ei ole takana kuin se, että "ei kehtaa" nousta miehen naaman päälle. On kumminkin varmasti nautinnollista, ja ainakin minä pidän antaa naiselle tuollaista. Toisen miehen karvaisia palleja en halua otsalleni jystämään, mutta sormeilla tai dildoa voi kyllä työntää siinä samalla. Usein nuolen pillun puolta ja sormetan persettä samalla, meillä menee ainakin ihan vauhkoksi siitä. Nainen voi sitten omilla liikkeillään päättä, mistä häntä nuollaan, kun mies on alla pillun ja reisien panttivankina. Varmaan Tulee siitä sellainen vallan tunne. Itseasiassa sama varmaan, kun työntelee naiselle munaa suuhun hänen ollessa pää tyynyllä.

• Anonyymi

Voi naiset nyt berberi myös mun naamalle. Nuolen sellaiset orkut, ertä oksat pois. Nainen päällä selkä naamani suuntaan. Voit samalla maistaa tikkaria.
      Kik jaakko630

• Anonyymi

Kiihotat kun kerrot niin hyvin😗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihotat kun kerrot niin hyvin😗

Ota yhteyttä, niin nuolen sut taivaisiin.

• Anonyymi

Keski-suomen neitoja / Rouvia ratsastamaan kasvoillani?
      😋

• Anonyymi

siis meillähän on menty siihen et mies haluaa jatkuvasti pillua naamalle. siis ihan koko ajan!!! en ymmärrä miksi ?

• Anonyymi

Sinulla mies aistii kiihotksen😊

• Anonyymi

Hhmm, ehkä sun pitäisi kerran ratsastaa mun kasvoilla 😋
        👅-mies jkl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hhmm, ehkä sun pitäisi kerran ratsastaa mun kasvoilla 😋
        👅-mies jkl

Haluisin nauttia kyllä💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin nauttia kyllä💋

Hhmm, kyllähän se onnistuu...
        Laitatko viestiä os. [email protected]
        niin sovitaan hetki jolloin pääset nauttimaan😘
        👅-mies jkl

• Anonyymi

Mä haluisin olla naamasatulana jollekin ihanan kiimaiselle ja reilusti kostealle (mielellään squirttailevalle) naiselle, nuollen molempia reikiä pitkään ja ahnaasti. Tämä kokemus on vielä kokematta, fantasiana erittäin kiihottava. Jos nyt sattumalta erittäin kostean nainen (pks) näkisi tämän ja hyppäisi satulaan ratsastamaan..

• Kyllä kelpaisi😍

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      112
      1760
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1158
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      219
      1118
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1029
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      855
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      42
      796
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      784
    8. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      781
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      762
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      235
      736
    Aihe