Kylän akat

Anonyymi

Onko Juankoskella hyviä akkoja? Oon tulossa siellä käämään.

51

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhen semmosen oon nähnä, Muuruveellä.

    • Anonyymi

      Kannattaa junalla tulla ihan perille asti.

      • Anonyymi

        Onko parraat akat siellä viimesellä pysäkillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko parraat akat siellä viimesellä pysäkillä?

        On. Ovat myös parrakkaita.


    • Anonyymi

      Ihan älyttömästi on kaaniita ja hyväluontosia akkoja tiällä. Jos ee isossa kaapunnissa tärppee nii tuuppa tänne. Suanti on 100%.

      • Anonyymi

        Oesitpa kuule käänä sääneesissä, voe että oes ollu naesija turkyllä!!!


    • Anonyymi

      Juankoski on erotikka-yrittäjien 7. taivas.

      • Anonyymi

        Just näin. Kyllä tänne pari kolome erotiikkayritystä mahtuu. Ja pari thai massage -laitosta siihen piälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Kyllä tänne pari kolome erotiikkayritystä mahtuu. Ja pari thai massage -laitosta siihen piälle.

        Voisin perustaa yhen strippibaarin, lähtiskö joku kimppaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin perustaa yhen strippibaarin, lähtiskö joku kimppaan?

        Vua oes tunkua römpstaalin vuoron vaehto aekaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vua oes tunkua römpstaalin vuoron vaehto aekaa

        Muutama hieromalaitos ja strippibaari vier viereen niin saes oekeen punasten lyhtyjen kujan johonnii kylälle. Ite mänisin sinne het paekalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin perustaa yhen strippibaarin, lähtiskö joku kimppaan?

        Voesin tulla sinne riptiisi-esiintyjäksi. Oon kyllä jo 60v ylipaenone ukko. Mutta ehke jonniilaesta silimänruokoo vielä jollekkii vanahemmille naesille. Hyväluontone ja luotettava oon myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama hieromalaitos ja strippibaari vier viereen niin saes oekeen punasten lyhtyjen kujan johonnii kylälle. Ite mänisin sinne het paekalla.

        Suapkohan näehin hieroma-laetoksiin ja riptiisibaareihin korona-tukia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suapkohan näehin hieroma-laetoksiin ja riptiisibaareihin korona-tukia?

        Suap suap. Ja maskit mukkaa Saarmasteen Onnilta. Sitte eeku vehtoomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suap suap. Ja maskit mukkaa Saarmasteen Onnilta. Sitte eeku vehtoomaa.

        Voesko siitä viirasta tehhä maskiloeta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voesko siitä viirasta tehhä maskiloeta?

        Luulis Juankoskella kaeken olevan kohillaan sexibusinesta ajatellen. Kaaniit akat, viriilit ja kommeet ukot ja viira -maskit omasta takkoo. Pelimerkit tulevvaisuutee oes siis olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulis Juankoskella kaeken olevan kohillaan sexibusinesta ajatellen. Kaaniit akat, viriilit ja kommeet ukot ja viira -maskit omasta takkoo. Pelimerkit tulevvaisuutee oes siis olemassa.

        Jokkoon se viiratehas on muuttanna tuotantosuuntasa pelekkiin maskiloehen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokkoon se viiratehas on muuttanna tuotantosuuntasa pelekkiin maskiloehen?

        Oes aenae jämäkät nämä viira -maskit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oes aenae jämäkät nämä viira -maskit

        Eläpä muuta viserrä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä muuta viserrä!

        Voep vähä epämukavat ja jääkät olla viira -maskit, mutta eepä tuu covid 19 läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suapkohan näehin hieroma-laetoksiin ja riptiisibaareihin korona-tukia?

        No ei varmasti anneta rahaa muille kun suomalaisille . Thaimaan tilit ja turkin saa nyt jäädä tyhjiksi . Antaa lypsää itsensä köyhäksi !


    • Anonyymi

      Juankoskella on kaaniita akkoja, mutta Kuavilla vielä kaaniimpia.

      • Anonyymi

        Siinä Juankosken keskustan baarissa päivystää älyttömän hyvännäkösiä akkoja uamusta iltaan. Määppä käämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Juankosken keskustan baarissa päivystää älyttömän hyvännäkösiä akkoja uamusta iltaan. Määppä käämään.

        Vahvistan eellisen näkemyksen. Eelen kävin siellä jo uamupäevällä ja kax akkoo het olj munissa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistan eellisen näkemyksen. Eelen kävin siellä jo uamupäevällä ja kax akkoo het olj munissa kiinni.

        Jos männöö Sääneesiin minnekkä siellä kannattaa männä naesiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos männöö Sääneesiin minnekkä siellä kannattaa männä naesiin?

        Kun kiännyt het ensimmäisistä liikennevaloista vasemmalle, sitten mäkeä ylös n. 150 metriä, hyvä night club on het siinä oekeella käellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvistan eellisen näkemyksen. Eelen kävin siellä jo uamupäevällä ja kax akkoo het olj munissa kiinni.

        Mikä siinä on, että tuossa paekassa naeset tarttuu munniin kiinni. Ei sitä muualla tapahu. Mutta eehän siinä mittää, hyvähän se vuan on ja hyvvee tekköö ite kullekkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on, että tuossa paekassa naeset tarttuu munniin kiinni. Ei sitä muualla tapahu. Mutta eehän siinä mittää, hyvähän se vuan on ja hyvvee tekköö ite kullekkii.

        Sammoo oon miettinä. Oon muualla jopa tarjonnu niitä naesille kopeloetaviks, mut ee oo tärpännä. Mut tiällä tartuttaa het munista kiinni vaekkei ite haluaeskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammoo oon miettinä. Oon muualla jopa tarjonnu niitä naesille kopeloetaviks, mut ee oo tärpännä. Mut tiällä tartuttaa het munista kiinni vaekkei ite haluaeskaa.

        Mikä sìinä lienöö että ne tuolla tavalla kopeloevat tiällä, mistä johtunoo? Tiijättäkö työ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sìinä lienöö että ne tuolla tavalla kopeloevat tiällä, mistä johtunoo? Tiijättäkö työ?

        Tiällä on totuttu jo iät ja ajat munien kanssa vehtoomaan. Eipä niitä kaaheesti muita harrasteita ja toimintamuotoja tiällä oo. Se pittää niät tehä sitä mitä ossoo ja mitä on tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiällä on totuttu jo iät ja ajat munien kanssa vehtoomaan. Eipä niitä kaaheesti muita harrasteita ja toimintamuotoja tiällä oo. Se pittää niät tehä sitä mitä ossoo ja mitä on tarjolla.

        Ollaanko tiällä parempia munien käsittelijöetä ku muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko tiällä parempia munien käsittelijöetä ku muualla.

        Mummo joskus totes että "naeset on nii munien perrää tiällä". Vanha kansa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä Juankosken keskustan baarissa päivystää älyttömän hyvännäkösiä akkoja uamusta iltaan. Määppä käämään.

        Ette varmasti anna rahaa ulkomaille . Ne siirtyy heti sinne . Juicen tytär jäi kiinni pankkikorttien varastelusta ja sitä tekee thaimaatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on, että tuossa paekassa naeset tarttuu munniin kiinni. Ei sitä muualla tapahu. Mutta eehän siinä mittää, hyvähän se vuan on ja hyvvee tekköö ite kullekkii.

        Tarttuu kiinni pankkikorttiin tunnuksiin rahoihin . Jopa vaatteet käy myyntiin.


    • Anonyymi

      J. Ruti😂perse sillä ainai rutisee😂yäk

      • Anonyymi

        Tuosta eellisestä en ymmärrä mittää. Ompa kerrassaan tyhmä kommentti!!


    • Anonyymi

      Missee ootta akat, oon tiällä nyt?

      • Anonyymi

        Missee ne akat nyt luuroo???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missee ne akat nyt luuroo???

        Kotona ollaan kun ujostellaan sinnuu. Vuan kävellä lonttase tuota raittii jonnii aekoo ees ja taas niin jos meillähii se rohkeus kasvaa kun totuttaan sinnuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona ollaan kun ujostellaan sinnuu. Vuan kävellä lonttase tuota raittii jonnii aekoo ees ja taas niin jos meillähii se rohkeus kasvaa kun totuttaan sinnuun.

        Lomppasin illalla 3 kertoo piästä piähän tämän piäraetin, eekä yhtää akkoo tullu jututtammaa. Olj mulla isot ootukset, kun tiällä sanotaan että akat kääpi het munista kiinni. Eepä käänä, turhoo lomppasin.


    • Anonyymi

      'kosken "neidot" on savo-karjalaisia trans-naisia. Joten aika erikoinen maku täytyy olla, jos niiden perään katselee. ;-)

      • Anonyymi

        Onhan niillä levvee perse, riippurinnat ja puhelinpylyväitä muistuttavat lyhyet mutta paksut jalat. Mutta männöö paremman puutteessa.


    • Anonyymi

      Kukkuluuruu, mittees sinnee ihtelleensä päen neuvostokosken akkailijoelle kuuluu ??!! ...

      • Anonyymi

        Hyviä akkoja oes helekutisti tarjolla tiällä. Hyvät ukot, kunnon köyrijät, sen sijaan ovat lähteneet poes. Hesaan ym. paekkoehin. Siellä on akoilla nyt hyvät oltavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä akkoja oes helekutisti tarjolla tiällä. Hyvät ukot, kunnon köyrijät, sen sijaan ovat lähteneet poes. Hesaan ym. paekkoehin. Siellä on akoilla nyt hyvät oltavat.

        Oon tulossa viikonloppuna Juankoskelle. Nyt akat valamiina. Lähetään heti köyrimään.


      • Anonyymi

        Kyllä on tyhmää porukkaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on tyhmää porukkaa .

        Rapsakkaa keskustelua täällä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rapsakkaa keskustelua täällä :)

        Oon kylällä just nyt. Lampsikee akat torille Juicen patsaan viereen, ni alotettaa toisiin tutustumine välittömästi. Mulla nahkarotsi, farkut, lierihattu. 165 cm ja oon vähä pyöreä, en paljo. Muantienvärinen tukka ja silimälasit on. Seisoskelen nojaten patsaaseen. Teen hienovaraisesti lanneliikettä siinä nii että oesin mahollisimma vetovoemane. Alakekaahan naeset suapastella tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kylällä just nyt. Lampsikee akat torille Juicen patsaan viereen, ni alotettaa toisiin tutustumine välittömästi. Mulla nahkarotsi, farkut, lierihattu. 165 cm ja oon vähä pyöreä, en paljo. Muantienvärinen tukka ja silimälasit on. Seisoskelen nojaten patsaaseen. Teen hienovaraisesti lanneliikettä siinä nii että oesin mahollisimma vetovoemane. Alakekaahan naeset suapastella tänne.

        Kolome tuntia jaksoin uotella torilla, eekä yhtää akkoo käänä vonkoomassa. Pittää lähtee Raatavuaralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolome tuntia jaksoin uotella torilla, eekä yhtää akkoo käänä vonkoomassa. Pittää lähtee Raatavuaralle.

        Mulla aenakkii hyviä kokemuksia Raatavuaran eukoista. Ne on melekee yhtä auliita antamaan kun kuavilaiset eukot. Kosken akat vuan eevät ymmärrä parastaan, eli mittee hyvvee oes tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla aenakkii hyviä kokemuksia Raatavuaran eukoista. Ne on melekee yhtä auliita antamaan kun kuavilaiset eukot. Kosken akat vuan eevät ymmärrä parastaan, eli mittee hyvvee oes tarjolla.

        Mulla tuasen parraat kokemukset Kuavin akoista. Niiltä suap aena ja siinä välilläkkii...


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe