Voisiko joku vilkaista?

Anonyymi

Vaimollani epäiltiin sairautta, mutta jäi epäilyksi. Tarvitsee vahvoja kipulääkkeitä.
Oma tilanteeni on tiukka, mutta tiedän selviäväni. Jollekin näkijälle kysymyksiä...
-Onko avioliittoni niin kestävä kuin mitä ajattelen?
-Saanko talouteni järjestymään, erityisesti saanko erään perintäfirman suuhun jauhot?
-säilyykö työpaikkani?
-onko toimintani yritykseni kanssa oikealla tolalla, olen pitänyt sitä "suojaverkkona", saanko sen vielä nostettua henkiin?
-valmistunko siitä koulusta jonka olen aloittanut toissa syksynä vai jääkö se haaveeksi?

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulette huomaamaan että läheistenne tuki on tärkeää
      Taloudessa tapahtuu muutoksia.
      Ymmärrä astua näyttämöltä ajoissa.

    • Anonyymi

      Hei. Kysy asia ns koottuna. Moniin eri kohtiin on vaikea vastata. Kokoa kysymys uudelleen - Melinda

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1854
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      68
      967
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe