Kaleva saa lyödä Vl-liikettä kuin vierasta sikaa. En ole huomannut vastaavanlaista maalittamista muita ihmisiä kohtaan. Kaleva on erikoistunut vl-liikkeen maalittamiseen. Kyllä on munattomia pomoja , kun missään ei ole mitään julkista vastinetta Kalevan toimintaan. Maalittaminen ei vähene, ellei tilaajat sano tilauksiaan irti. Herätkää nyt vihdoin vastustamaan järjetöntä mollaamista, jota Kaleva tekee.
Ihmettelen, ettei kukaan pomoista ota kantaa.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro, mikä näissä kolumneissa on väärin.
"Sikaa" lyödään sen omista rikoksista, sekä muusta pahuudesta.
Taas "Jänis" panee aina päänsä pensaaseen, johtuen saastaisesta luonteestaa.
Oikeasti, koko laho tulee julistaa tekemisiensä vuoksi rikollisjärjestöksi. - Anonyymi
Olisko syynä se että jospa ne ovatkin suurimmalta osin totta ??!??
Rikollinen siis paatunut rikollinen kokee aina lyömiseksi sen kun joutuu teoistaan tilille.
- Anonyymi
Jos joku tekee väärin, se ei tarkoita, että kaikki ovat rikollisia. Ei se varmaankaan ole saalemissakaan niin. Maalittamista on, jos koko ihmisryhmä nimetään yhden mukaan. Jos hyväksymme tämän, on turha puuttua koulukiusaamiseen, työpaikkakiusaamiseen, kristittyjen vainoamiseen, rotusortoon, orjuuteen, sotarikoksiin, kansanmurhiin jne. Kaikki on oikein, kun mikään ei ole väärin.
Toimintasi on kuin suoraan oppikirjan sivulta: Miten tunnen manipuloijan. Nyt sinulla on meneillään uhriutumisvaihe kun kaikki muut manipulaation keinot on käytetty.
Eikö pitäisi keskittyä itse asiaan, focukseen eikä viestintuojan ampumiseen?
Vanhoillislestadiolaisen liikkeen vääryydet ovatkin juuri hyssyttelyn takia paisuneet kolossaalisiksi kun puhuminen asioista on tehokkaasti estetty.
Taannoin vanhoillislestadiolaiset tekivät Kalevan tilausten joukkoirisanomisen vastalauseena sille kun lehti nosti vl-pedofilian ja sen peittelyn rohkeasti esille. Suuri kunnioitus Markku Mannisen suoraselkäiselle rohkeudelle, hän ei palvellutkaan vellujen lailla epäjumala mammonaa joka olisi sulkenut hänen suun.
Vl-mafian omertan laki onkin toiminut hämmästyttävän pitkään.
- Anonyymi
Kempeleen pastori puhuu kuin olisi syytön. Pahinta rikollisuutta on pastorin sokeus, joka peittää omat virheet ja ripittäytyy muiden synneistä, taitaa olla tapa saalemissa.
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Mikään väitteistäsi ei pidä paikkaansa.
Teidän saalemin porukan harhaluulo on kuvitelma, että olette tee-itse sukelluksen jälkeen synnittömiä, joihin synti ei tartu.
Anonyymi kirjoitti:
Teidän saalemin porukan harhaluulo on kuvitelma, että olette tee-itse sukelluksen jälkeen synnittömiä, joihin synti ei tartu.
Hämmästyttäviä valheellisia väitteitä sinulla. Kun Jeesus meni puolestani ristille ja otti pois syntini, kuten sinunkin syntisisi. Sei ole tee-se-itse teko. Tosin te jäätte armahduksesta osattomiksi kun ette suullanne tunnusta Jeesusta Herraksi ja uskoanne Häneen.
Sinäkin olet Jeesuksen murhaaja! näin urheilutermein kysyttynä: Miltä nyt tuntuu!
- Anonyymi
Joo.
Mää irtisannoin kalevan tillauksen. Ja nyt meni hesarin tillauskin poikottiin. Maaseuvvun tulevaisuuvessakin oli viime suvena vähä huonolaatunen juttu suvareista. Panin sen poikottiin eli lopetin tillauksen.
Panin poikottiin myös iltalehen ja iltasanomat. Ja seiskapäivän.
Säästyneillä rahhoilla oon tilannu ittelleni 7 päivämiehen kestotillausta. On siinä lukemista. Joka viikonpäivälle on veres lehti.
Se sana siinä lehessä on pyhhää ja väkevää. Iha ite jumalan kirjottamia juttuja päivämies täynnänsä.- Anonyymi
Oletko aina porukassa se pelle, jolle joku ytä viisas nauraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787