Jos suojatien eteen on pysäköity auto (laitonta) ja pysähdyn siihen viereen kuten normaalilla aivotoiminnalla varustettu ihminen tekee, niin silloin takaka olevat ei lähde ohittamaan minua vastaantulevien kaistalta pysähtymättä.
Kokemäkiläisille tämä sääntö on käsittämättömän vaikea.
Siinä kokemäenjoen varrella olevalla tiellä missä on kebabbilat ja pankit, tullaan niiden ravintoloiden suunnasta ja siinä risteyksessä mistä käännytään oikelle teboilille, on tämän tästä auto pysäköity suojatien eteen ja aina kun pysähdyn siihen vierelle niin joku heittää aina ohi.
Tajuaako kokemäkiläinen mitä tapahtuu jos siellä suojatiellä käveleekin joku?
Ja vaikka mitään ei sattuisikaan niin jos poliisi näkee niin taitaa nykyään lähteä kerrasta kortti.
Liikennesäännöt kokemäellä hukassa
Anonyymi
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
älä kloppi rupee vanhempias,,,! ollaa just uunosa puhuttu ku joku ääliö pyssää siihen samma kohyaa aina,,,, kyl meen ohi niinku aina o menty!,,,
- Anonyymi
Ei täällä Kokemäellä paljon liikennesäännöt paina. Täällä on ihan omat täkäläiset säännöt liikenteessä, joskus ihan hirvittää katsella ja olla mukana tielläliikkujana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586