Luotettavaa miestä Hyvinkään suunnasta?
Olen alle 60v ukm,joka viihdyn salaa lyhyessä minihameessa,kiiltävän liukkaissa stay-up nailoneissa,,sukkahousuissa ja AVOSUKKIKSISSA vaimon pitsi tai satiinipikkarit ylläni...
Haluaisin kiihoittaa luotettavan miehen huippuunsa asujen kera...katsellen,kosketellen....käsi....suu...?...
Asuilleni saisi myös laueta....voin tuoda jotain myös mukaani.
Ajelen ilaisin usein ABC.n parkissa,vesitornin luona ,sveitsi....golfkentän edusta...myös tien 25 levennyksillä....
Tule,katso,koske....teen samoin!
T.liukkaat satiinipikkarit,mustat nylonsukat ja niukka minihame....
Ps otan vastaan muitakin paikkaehdotuksia!
Hyvinkäällä nailoneissa,pitsipikkareissa ja röyhkeän niukassa minihameessa
9
625
Vastaukset
- Anonyymi
Vois tulla veivaan lastit sun sukkiksille..käytätkö korkkareitakin? Ne erityisesti kiinnostais...
- Anonyymi
voisitko tulla minun luokseni olen mies riihimäeltä viettäisimme iloisen päivän nuolen sinut tyytyväiseksi hieron suutelen rintoasi myös alapäätäsi saat myös suudella minua alapääni on myös käytössä tule luokseni nauttimaan odotan
- Anonyymi
Kiihoittaavaa olis nähdä sut asuissa.. ottaa sukkiksista kullisi esiin ja hyväillä se kosteaksi..
Vaikutan nyt Hömeenlinnassa.
Puen edelleen pitsi/satiini pikkarit, stay up ßukat tai kiiltävät sukkahousut,niukan ja tiukan minihameen ja vaimon rintsikat.
Nyt liikun keskustan puistoissa iltaisin myös kaupungin puistossa jä joskus levarilla.
Halutessasi saat laueta mihin vain...kerro siitä niin hoitelen sinut käsin ja ehkä suullakin...- Anonyymi
Käytkö koskaan Linnan puistossa, olisikohan mahdollista saada ihailla asujasi. Voisit hoidella hommat.
NYT SAMA HÄMEENLINNASSA,
EI ENÄÄN HYVINKÄÄLLÄ!- Anonyymi
Siis missä nyt?
- Anonyymi
Mistä nyloneista pidät?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702