Siveysvyön haitat?

Anonyymi

Ajattelin laittaa miehelleni siveysvyön. Onko siittä mitään haittaa esim: terveydellisiä tai psyykkisiä? Ja kauanko sitä voi pitää yhtä jaksoisesti?

14

3325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä tosta ajasta kuinka kauan voi pitää mutta ei siinä pitäisi mitään ongelmia olla ellei se sitten ole niin perhanan tiekka että häirittee tuota verenkiertoa.

    • Anonyymi

      Niin voiko tulla sisäisiä vaurioita jos on tiukka?

    • Haittaa voi tulla tietysti jos se hankaa ihon rikki, eli pitää aina välillä katsoa onko punoitusta tai muuta ihorikkoa. Verenkiertoon liittyen jos tulee kipua ja turvotusta niin silloin on hyvä ottaa pois. Kipu ja turvotus on tietysti siis jatkuvaa eikä liity mihinkään tilanteeseen että esim. seisoisi. Jos seisoo ja se ei lopu, niin silloin on hyvä ottaa pois. Psyykkisiä vaivaa, se on vähän pidempi juttu. Jos esim. miehesi tykkää käydä uimahallissa se voi kiinnittää huomiota tai uimahalli harrastus saattaa loppua. Muuten en tiedä onko nämä tässä skenessä pyöriminen sairaus vai sen hoitoa. Ps. en itse ole siveysvyötä käyttänyt. Tämä tuli vain omista ajatuksista ja terveydenhoito osaamisesta.

      • Anonyymi

        Siveysvyö kiinnostaisi, minkä mallinen olisi aloittelijalle paras ja kuinka pitkään voi kerrallaan pitää? Voiko pitää yöllä ja kuinka vessassa käynti sujuu? Pelkkä ajatuskin saa aikaan melkoisen seisokin, entä jos seisokki iskee kun vyö on päällä, tekeekö kovinkin kipeää?


    • Anonyymi

      miehen laittaminen siveysvyöhön on hyvä asia.
      aluksi lyhyt aika ja siitä aikaa pidentäen jatkuvasti.
      pippelin pesemistä on valvottava.
      siveysvyössä mies tottelee käskyjä ja palvelee naista paremmin.

    • Anonyymi

      Tätä juuri tarkoitin. Mieheni pitäisi opettaa nöyräksi ja auttavaisemmaksi. On töykeä minua kohtaan niin jos siveysvyö opettaisi paremmin.

    • Anonyymi

      kotona kun odottaa vaimoa siveysvössä on tosi epävarma olo siitä mitä hän tekee.
      kun hän sitten tulee kotiin niin yritän olla kaikin puolin hänelle mieliksi.
      joskus saan nuolla pillua ja runkata, se on ihanaa

    • Anonyymi

      Minullakin on siveysvyö paikalla. Siitähän se vaimo tykkää kun mielistelee. Tuntuu että en saa koskaan pois kun hän nauttii kun mielistelen ja jos olen pahana niin silloin en ainakaan saa pois. Vähän niin kuin patti tilanne. Nyt ollut siveysvyö 3kk yhtäjaksoisesti päällä ja kauhea seisokki iskee. Käy tosi kipeää kun pullistelee sivarin sisällä. Vaimoni ei välitä siittä vaan nauttii kun saan kärsiä ja hän saa melkein kaiken periksi. Olen miettinyt tekee se tosiaan vahinkoa sisäisesti esim:virtsarakkoon.

    • Anonyymi

      Kyllä miehen siveysvyöllä on pelkästään positiivisia vaikutuksia.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Olen saannut kaiken huomion ja parhaan kohtelun. Kyllä munalla on iso vaikutus kun siltä otetaan luulot pois :)

    • Anonyymi

      Olen kyllä huomannut siveysvyön halukkuutta pitämisestä. Olen mies joka on parille yksinäiselle miehelle avaimen haltija, koska ei ole ollut nais puolisia avaimen haltioita. Heitä on kuuleman vähän. Joten olen alkanut pitämään avaimia itselläni. Jopa netin kautta turvalukolla ja ihan livenä. Kaikille olen antanut luvan avata kaksi kertaa viikossa lukon pesua varten viideksi minuutiksi tiukassa valvonnassa. On tosi tyytyväisiä sivarin pitäjiä vaikka on tuskallista pitää. Se muuttaa paljon arjen asioita. Ovat joutuneet miettimään uudestaan elämän tapaa. Pidän itse avaimia ihan vaan itseni iloksi jotta näen nöyrtyviä sivarin omistajia. Se pelkkä ajatus kiihottaa minua kuin siveysvyössä on tuskallista pitää haluja kurissa ja opetella elämään sen kanssa.

    • Anonyymi

      Aika kiihottavaa kun toinen hallitsee elämää varsinkin seksi elämää.

    • Anonyymi

      Hyvin paljon tapauskohtaista. Oma siveysvyöni on viimeksi auennut lähes kolme kuukautta sitten.

    • Anonyymi

      Oikeanlaisella siveysvyöllä ja sen oikeanlaisella käytöllä saat kyllä miehestäsi muokattua juuri sellaisen kuin haluat :)

      Miehen käyttäytyminen muuttuu ajan kanssa paljon mukautuvammaksi, kunhan vain muistaa palkita fiksusti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe