Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Tissien imeskelyä

Täällä siisti terve ja aikuinen mies haluaisi tissiä. Olen Hki alueella. Ilmoittaudu sinä ihana nainen.
14156
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Tykkäisin jos mies piitäis hyvänä😗

1Äänestä
  • Missäpäin olet 😘

Äänestä

• Olen L-hki , olisitko kiinnostunut

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen L-hki , olisitko kiinnostunut

Olisin kyllä laita meiliä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen kiinnostunut. Myös länsihki.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä olisi myös tissien imeskelystä kiinnostunut M Helsingistä, mitenkäs sinuun saa yhteyden?

Äänestä

• wirtasenpetsku kirjoitti:

Olisin kyllä laita meiliä

Milloin sulle sopisi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin sulle sopisi

Jos petsku ei pääse, niin täällä ois mies joka pääsis vaikka heti

2Äänestä

Myös Seinäjoki-Vaasa välillä ajeleva aikuinen mies tykkää hoidella tissit ja muuta.

1Äänestä

Tykkäisin kanssa pitää tissestä hyvää huolta, miksei muualtakin.
Olen siisti miesMikkelistä.

Äänestä

Täällä nainen pk -seudulta, ikää 48

Äänestä
  • Oletko nainen 48

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen 48

En, olen mies ja laitoin viestin N48v:lle

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

En, olen mies ja laitoin viestin N48v:lle

Haluaisin minäkin imeä Naisen rintoja ja nuolla pillua.Terv Mies 66 Hki

Äänestä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Täällä siisti terve ja aikuinen mies haluaisi tissiä. Olen Hki alueella. Ilmoittaudu sinä ihana nainen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu