Pääsiäisseurat

Anonyymi

Onko Pohjois-Karjalaan tulossa yli 500 seuravierasta pääsiäisseuroihin ? Nääs tämä korona jutska.

12

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän siellä ennenkään ole kunnioitettu esivallan lakeja/asetuksia. Me, me ja yhteinen ymmärrys.

• Anonyymi

Ei ole seuroja. Ei myöskään muualla. Siis Turussa ja Teuvalla

• Anonyymi

Sipilän hallituksen luoma tulospalkkio julki: Jos työtön työllistyy, virkamies voi kuitata 1000 euron bonuksen

• Miten liittyi avaukseen? 🤔

• Anonyymi

Tällä on tarkoituksensa. Menkää Enon, Joensuun ja Kontiolahden kirkkoihin, saatte siellä polvistua ehtoollispöytään niinkuin ennenkin on toimittu tässä kristillisyydessä. Hajoittakaa ne omat ylpeydellä rakentamanne kaiteet ja palatkaa isienne/ isovanhempienne uskoon.

• Anonyymi

Useammat heistä on johdatettu tähän kirkosta eroamiseen. Perussyy on kuitenkin se, ettei perinteinen lestadiolaisuus ole oikeasti luterilaisuutta. Opillinen ero tulee esiin jo peruskysymyksissä. Esim. Kasteopetuksessa, uudestisyntymisen käsityksessä, jotka poikkeavat jyrkästi Lutherin opetuksista. Tämän lisäksi on paljon muuta, kuten suhtautumisessa musiikkiin, etc.

• Anonyymi

Älä unta nää. Kirkko on luoman johtama.

• Anonyymi

Miten se usko voi muuttua, jos kaiteet poistetaan?

• Anonyymi

Luoma ei johda ev.lut. kirkkoa, vaan kirkolliskokous.

Eikä mikään instanssi voi muuttaa kirkkomme tunnustusta. Sen sijaan kirkkomme tunnustuksen vastaisesti toimivat viranhaltijat ja kirkolliskokousedustajat eivät ole tunnustavia kristittyjä. Miksi heitä on kirkon toimielimissä? Se johtuu tunnusvien kristittyjen joukkopaosta.

Jokanen ymmärtää sen, että jos jumalaton henkilö valitaan kirkon virkaan, niin hän käyttää aikansa kirkon tuhoamiseen.

• Anonyymi

Ja esikoiset lähtivät isänkodista kirkon helmaan. Siinä nyt sitten ovat.... Pikkuisen huvittaa se.

• Anonyymi

Toivon mukaan äitisi ei ole tasan just se.

• Anonyymi

Emme saa kokoontua nyyh.

No ainakaan pappani ei nuole sielä minun pimppiä mikä on hyvä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10272
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6863
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      4964
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4567
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4296
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3873
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2888
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36