Tietoturvaa Linuxiin!

Anonyymi

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkaa näyttämään aika selvältä uuden Windowsin pohjautuvan Linuxin kerneliin.

    • Anonyymi

      Windows "turvallisuus"
      Virusmap kertoo missä ne haittaohjelmat lymyää.
      Eikä nuo taida olla kuin Fsecuren havaitsemat.

      Kohta joku tulee varmaan säksättämään jotain puhelimista, no sitä ei nyt lasketa.

    • Anonyymi

      Winröllille (eli aloittajalle) tiedoksi että linuxia on aina voinut käyttää turvallisesti, samaa ei voi sanoa windowsista! Windowsiin tarvitaan apupyörät tietoturvaan eikä niistäkään ole aina apua.

      • Anonyymi

        Eihän linux tubuttimissa ole vakiona edes palomuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän linux tubuttimissa ole vakiona edes palomuuria.

        Onhan, senkun ottaa käyttöön.
        Virusmap kertoo myöskin Wintrolleille missä niitä haittaohjelmia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän linux tubuttimissa ole vakiona edes palomuuria.

        Winröllille tiedoksi että linux ei ole mikään tubutin ja linuxissa ON palomuuri vakiona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan, senkun ottaa käyttöön.
        Virusmap kertoo myöskin Wintrolleille missä niitä haittaohjelmia on.

        Niin, kun ottaa käyttöön, eli lataa ja ottaa käyttöön tai sudottelee.
        Linux trollille ihan vain toedoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun ottaa käyttöön, eli lataa ja ottaa käyttöön tai sudottelee.
        Linux trollille ihan vain toedoksi.

        Wintrollille tiedoksi että ei tarvitse sudotella! Gufw on graafinen ohjelma palomuurin hallintaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wintrollille tiedoksi että ei tarvitse sudotella! Gufw on graafinen ohjelma palomuurin hallintaan!

        Linux trollille tiedoksi että ennen piti ainakin sudoletta ja ainakin se pitää ladata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux trollille tiedoksi että ennen piti ainakin sudoletta ja ainakin se pitää ladata.

        MINÄ en ole mikään trolli vaan sinä itse olet sellainen! Nimittäin windowstrolli. Eikä tuota GUFWia tarvitse sudotellen ladata vaan sen voi hakea esim. Synapticilla! Se on graafinen ohjelma jos /kun et sattunut tietämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ en ole mikään trolli vaan sinä itse olet sellainen! Nimittäin windowstrolli. Eikä tuota GUFWia tarvitse sudotellen ladata vaan sen voi hakea esim. Synapticilla! Se on graafinen ohjelma jos /kun et sattunut tietämään!

        MINÄKÄÄN en ole mikään trolli vaan sinä näytät olevam sellainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄKÄÄN en ole mikään trolli vaan sinä näytät olevam sellainen!

        Minä en ole trolli vaan itse olet, sinähän se täällä valheita linuxista suollat joten olet siis selvä windowstrolli!


      • Anonyymi

        Ainakin jonkun Linux trollin pitää aina pälistä vaikkei mitään mistään tiedäkkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin jonkun Linux trollin pitää aina pälistä vaikkei mitään mistään tiedäkkään.

        Linux-trolleja ei ole olemassakaan, sen sijaan on windows-trolleja kuten sinä esimerkiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin jonkun Linux trollin pitää aina pälistä vaikkei mitään mistään tiedäkkään.

        Toiset tietää ja Win-trollit ainoastaan valehtelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan, senkun ottaa käyttöön.
        Virusmap kertoo myöskin Wintrolleille missä niitä haittaohjelmia on.

        Saattaahan niitä olla TEHTY, mutta ainakaan meille ei ole tullut vielä sitä ensimmäistäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux-trolleja ei ole olemassakaan, sen sijaan on windows-trolleja kuten sinä esimerkiksi!

        Windows trolleja ei tosiaankaan ole, on vain linux trolleja kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän linux tubuttimissa ole vakiona edes palomuuria.

        Mihin sitä palomuuria oikein tarvitaan tavallisessa pöytäkoneessa tai läppärissä?
        Ei mihinkään.


      • Anonyymi
        Windows_Herrasmiehet kirjoitti:

        Saattaahan niitä olla TEHTY, mutta ainakaan meille ei ole tullut vielä sitä ensimmäistäkään.

        Palomuuri löytyy myös siitä distrosta joita TE ette osanneet asentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows trolleja ei tosiaankaan ole, on vain linux trolleja kuten sinä.

        Kylläpä juurikin windows-trolleja on kuten sinä esimerkiksi, mutta linuxtrolleja ei ole olemassakaan! Sen osoittaa se että me linux-käyttäjät ei valehdella toisinkuin te windows-trollit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä juurikin windows-trolleja on kuten sinä esimerkiksi, mutta linuxtrolleja ei ole olemassakaan! Sen osoittaa se että me linux-käyttäjät ei valehdella toisinkuin te windows-trollit!

        Älä trollaa.
        Windows trolleja ei tosiaankaan ole, on vain linux trolleja kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä trollaa.
        Windows trolleja ei tosiaankaan ole, on vain linux trolleja kuten sinä.

        Jos ei ole mukamas Windows trolleja niin Windows valehtelijoita ainakin piisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole mukamas Windows trolleja niin Windows valehtelijoita ainakin piisaa.

        Enemmän niitä on linux leirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän niitä on linux leirissä.

        Eihän kukaan käytä Linuxia mikäli uskomme palstan Windows-trolleja joten valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä trollaa.
        Windows trolleja ei tosiaankaan ole, on vain linux trolleja kuten sinä.

        Sinä se täällä trollaat, kyllä teitä windowstrolleja oikeasti on olemassa ja sinä olet siitä elävä todiste! Linuxtrolleja sen sijaan ei ole olemassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän niitä on linux leirissä.

        Valehtelet taas, linuxleirissä ei ole juurikaan valehtelijoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet taas, linuxleirissä ei ole juurikaan valehtelijoita!

        Älä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele

        Enhän minä valehtelekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä valehtelekaan.

        Älä valehtele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele!

        Että sä jaksat, menisit muualle valehtelemaan ja syyttömiä syyttelemään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että sä jaksat, menisit muualle valehtelemaan ja syyttömiä syyttelemään!

        Samat sanat, ei jaksa tuollaista valehtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat, ei jaksa tuollaista valehtelua.

        En minä ole täällä valehdellut vaan sinä windowstrolli valehtelet koko ajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole täällä valehdellut vaan sinä windowstrolli valehtelet koko ajan!

        Mutta enhän minä mitään valehdellut, mitä sinä oikein valehtelet taas.
        Älä viitsi valehdella, olet vain Linux trolli kun valehtelet koko ajan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppa nyt kun valehtelit taas, olet Linux trolli, kovasti tuossa sudotellaan, eli puhuin totta.
        https://www.vultr.com/docs/how-to-configure-ufw-firewall-on-ubuntu-14-04

        Windows-tolleri meuhkaa taas jostain vanhasta jakelusta ja jostain Ladattavasta/asennettavasta palomuurista.
        Palomuuri löytyy jakeluista valmiina mutta paessinpaeae ei sitä tietystikään halua ymmärtää.

        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon voisi hoitaa myös graafisesti joten ei ole pakko sudotella! Eli sinä windowshihhuli valehtelet joten suksi kuuseen täältä!

        Sinähän tässä edelleen valhetelet, painu itse vaan sinne kuuseen valehtelemaan ja oysy siellä, 5 vuodessa ei aikuistumista ole tapahtunut, sama syyttely ja sekoilu tuntuu jatkuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Windows-tolleri meuhkaa taas jostain vanhasta jakelusta ja jostain Ladattavasta/asennettavasta palomuurista.
        Palomuuri löytyy jakeluista valmiina mutta paessinpaeae ei sitä tietystikään halua ymmärtää.

        .

        Mikään ei ole muuttunut, löytyy sama hinåmma uudestakin vaikka Limux teolleri yrittää kovasti päteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tässä edelleen valhetelet, painu itse vaan sinne kuuseen valehtelemaan ja oysy siellä, 5 vuodessa ei aikuistumista ole tapahtunut, sama syyttely ja sekoilu tuntuu jatkuvan.

        Limux trolli, lelux


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tässä edelleen valhetelet, painu itse vaan sinne kuuseen valehtelemaan ja oysy siellä, 5 vuodessa ei aikuistumista ole tapahtunut, sama syyttely ja sekoilu tuntuu jatkuvan.

        Siis voi jumal*ta sentään, SINÄ SE VALEHTELIJA OLET ENKÄ MINÄ! Sinun tässä pitäisi aikuistua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis voi jumal*ta sentään, SINÄ SE VALEHTELIJA OLET ENKÄ MINÄ! Sinun tässä pitäisi aikuistua!

        Älä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele

        Älä pentu ite valehtele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pentu ite valehtele!

        Pennumpi se sinä olet, älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pennumpi se sinä olet, älä viitsi valehdella.

        Hah, vai että pennumpi... mulla on ikää niin paljon että voisin olla sun isoisäs, enkä minä täällä valehtele toisinkuin sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, vai että pennumpi... mulla on ikää niin paljon että voisin olla sun isoisäs, enkä minä täällä valehtele toisinkuin sinä!

        Eli paljon sotä ikää löytyy?
        Ainakaan jankutuksestasi ja syyttelystäsi päätellen sitä ei ainakaan aikuistuttu olla, 5 vuotta vähintään jatkunut sama itku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, vai että pennumpi... mulla on ikää niin paljon että voisin olla sun isoisäs, enkä minä täällä valehtele toisinkuin sinä!

        Ainiin, eli älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli paljon sotä ikää löytyy?
        Ainakaan jankutuksestasi ja syyttelystäsi päätellen sitä ei ainakaan aikuistuttu olla, 5 vuotta vähintään jatkunut sama itku

        Heh heh, sinun tässä kuuluisi aikuistua. Ikää on 54 ja todellakaan en ole mikään pentu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, sinun tässä kuuluisi aikuistua. Ikää on 54 ja todellakaan en ole mikään pentu.

        Ethän sinä silloin mikään isoisäni voi olla.
        Ei tuollainen valehtelijaksi syyttely kuulosta normaalilta 54 vuotiaalle


    • Anonyymi

      Windowseissahan on jo oletuksena virustorjunta. Ongelma tuleekin korjata siellä missä se on.
      Miksi linuxissa tarvisi olla ohjelma joka etsii windows-viruksia. Kyllähän niihin sellaisen saajos jostain syystä sellaista haluaa.

      • Anonyymi

        Windowsin polku johtaa kohti Linuxia, ehkäpä mikkis haluaa ennalta ehkäistä win-viruksia tulevaisuuden MS Lindows -käyttöjärjestelmässä.


    • Anonyymi

      Ohjelmalähteistä löytyy parempia. ClamTk (ClamAv) on todella tehokas. Tuolla kun skannaa windowsin osion ja poistaa haittaohjelmat, niin windows ei enää käynnisty :-D = Windowsia pitää käyttää haittaohjelmineen!

    • Anonyymi

      Microsoft tarvii virustorjuntaa Windowsin Linux subsysteemiinsä.

    • Anonyymi

      Ihme valepukkeja nuo Windows-trollit.

      • Anonyymi

        On ne Linux trollit kyllä pahempia valehtelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne Linux trollit kyllä pahempia valehtelijoita.

        Älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella.

        Meissä on se ero että minä olen koko 45 vuoden ajan ollut rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne Linux trollit kyllä pahempia valehtelijoita.

        Linux-trolleja ei ole edes olemassakaan ja linuxkäyttäjät ei ole mitään patologisia valehteljoita toisinkuin sinä ja kumppanisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meissä on se ero että minä olen koko 45 vuoden ajan ollut rehellinen.

        Enpä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux-trolleja ei ole edes olemassakaan ja linuxkäyttäjät ei ole mitään patologisia valehteljoita toisinkuin sinä ja kumppanisi.

        Ei uskois 54 vuotiaan vanhuksen suusta tuollaisia, sama valehtelijaksi syyttely jatkunut jo yli 5 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko.

        Valehtelijan on vaikea tai mahdoton uskoa että on rehellisiä ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe