Mitäs tykkäisit nainen?
Kanssasi koronakaranteeniin
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkäisin hänen kanssaan
- Anonyymi
Hmm, siis kanssani ;)
- Anonyymi
tykkäisin jos hänen kanssaan....:)
- Anonyymi
Mutta kohta ollaan kaikki lähestymiskiellossa!😢
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä seurustelevat ihmiset saavat kuherrella, vaikka olisi koronaa liikenteessä, jos heillä kummallakaan ei sellaista ole todettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä seurustelevat ihmiset saavat kuherrella, vaikka olisi koronaa liikenteessä, jos heillä kummallakaan ei sellaista ole todettu.
En ottaisi sitä riskiä.
- Anonyymi
Kuukauteen ei pääsisi kotiinkaan. Apuva. Pitäisi vaan rakastella, kun ei olisi muutakaan tekemistä.
- Anonyymi
Näin joskus elokuvan, jossa nälkään vain rakasteltiin. Loppuun saakka en muista kuinka se elokuva loppui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin joskus elokuvan, jossa nälkään vain rakasteltiin. Loppuun saakka en muista kuinka se elokuva loppui.
Varmaan ähinään ja puhinaan
- Anonyymi
Iltalehdestä lainaus "Tuntui siltä kuin jokainen ruumiini hikihuokonen avautuisi" Koronnaviruseen sairastaneet kertovat. Kuulostaa oikein romattiselta.
- Anonyymi
Joo fantasioin tänään siitä että siellä missä usein tapaamme, tulis päälle yllättävä totaalinen karanteeni ja liikkumiskielto, että pitäis jäädä sinne, vaikka huomen illalla eikä siellä olis muita kuin me...
- Anonyymi
Tuohan on ihana fantasia. Olisipa mulle ja hänelle käynyt noin.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on ihana fantasia. Olisipa mulle ja hänelle käynyt noin.. :)
Vielä ehdimme.
joo, kyllä se sopis =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838