Kuin mm w10:llä Ubuntulla CS on vikkelämpi, vastaa hiireen nopeammin ja kuva ja ääni on parempi. Eikä kaadu.
CS toimii paremmin ubuntulla
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
W10 jäätyilee pelatessa, ns micro jäätyily alkanut ärsyttää windows 10 pelaajia.
noin 200 ms nykimistä!
Kuvan sumennus on edeleen w10 pelihaitta.- Anonyymi
Nyt uutisissa että windows rikkoo ssd levyjä!
- Anonyymi
W10 onkin paska, sumentaa mm kuvan.
Biosksia tuhoova haita on w10
Tietoturva varoitukset kuuroille korville!
Ihmiset suhtautuvat todella leväperäisesti tietoturvaansa. Ihan liian helposti he ovat hyväksymässä vakoiluat tietokoneissa ja puhelimissa sekä muissa moibile laitteissa.
W10 hän osoittautui haitakkeeksi joka kuuntelee ja katselee sekä vie kaiken koneestasi!
- Anonyymi
Katsohan Steamin tilastoista että millä käyttöjärjestelmällä pelataan CS.
- Anonyymi
Propilkki toimii paremmin windowsilla, se nykyttää ilman käyttäjän toimia.
- Anonyymi
Ubuntu on vain läjä Linuxin päälle kasattuja ohjelmia. toimii jos toimii. Linux tietysti itsessään on toimiva.
- Anonyymi
Ubuntu, kuten linuxikin, toimii loistavasti!
- Anonyymi
Niin toimiikin!
- Anonyymi
Eihän ubuntulla mikään peli kunnolla toimi. Steam tukikin on niin ja näin
- Anonyymi
Niin toimiikin. Yhdyn avaajaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817