Toimiiko työnantaja oikein:
Työsopimuksessa lukee että kutsutaan töihin tarvittaessa eli saako firma sillo tehä näin:
Työvuorolistat tulee aina kolmeksi viikoksi ja mulle niihin on pistetty töitä aina jokapäivä mutta tunnit siin on aina 00:00 kellokortti on sitte laskenu tunnit päivän pituuden mukaan.
Nyt tilanne onkii muuttunut niin että uusi työvuorolista kyl näyttää töitä jokapäivälle kolmeks viikoks mutta sitten edellisenä päivänä sieltä häviää seuraavanpäivän työvuoro ei töitä.
Pari viikkoa jo menny niin että ensin hävis yks päivä ja sitten nytkin koko viikko mennyt niin että aina olen valmiina seuraavan päivän töihi joka sitten häviää listalta.
Vuoden alust kun alotin töitä oli jokapäivä mutta sitten alko tulla näitä muutoksia.
Kyseessä kuljetusfirma joka kuitenkii palkkaa kokoajan lisää kuskeja vaikkei näköjää töitä riitä entisillekään.
Työt on mennyt hyvin eikä vahinkoja sattunu eikä moitteitakaa ole tullu .
Työvuorolistalta päivät poistuu, onko ok?
Anonyymi
3
97
Vastaukset
- Anonyymi
Juopottele vähenpi niin töitä riittää!
- Anonyymi
Asiaton vastaus!
- Anonyymi
Jaaá tuotapa olen minäkin pohdiskellut. Osaakohan kukaan vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243877Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441979Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö391248- 761135
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251076Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi331054Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä45973Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173851- 56823
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12743