Hakonen, millainen paikka

Anonyymi

Onko kokemusta, näyttävät hakevan jatkuvalla haulla kuskeja töihin mutta olen kuullut että kaikille nykyisillekään ei jokapäivä ajoja riitä, onko näin?

9

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän silloin pätkä työmaa, niin keikat on vähenemässä ilmastonmuutoksen johdosta!

• Anonyymi

Kerrotko nyt ihan alkuun ensin, että missä päin maata tällainen Hakonen toimii, mitä ja kenen tavaraa se kuljettaa? Sinulle tämä Hakonen varmaan on iso ja tärkeä yritys elämässäsi, mutta 90 % lukijoista ei todennäköisesti ole kuullutkaan mistään Hakosesta, niin keitä tämä asia sitten kiinnostaakin, haluaisivat varmaan tietää millaisesta yrityksestä on kyse. Ehkä sen jälkeen voidaan keskustella paremmin kokemuksista Hakoseen.

• Anonyymi

Oho, vähän yllätyin jos näin ajo-ammattipalstalla nimi Hakonen ei ole tuttu edes nimenä, muitakin palveluita heillä on mutta ihmettelen jos ei noita autoja, kaikenkokoisia heiltä, liikenteessä ole tullut huomatuksi.
        Lisätietoa saat täältä kun kuitenkin asiasta nyt kysyit:
        www.hakonen.fi

Ja siis kysyin kokemuksia Hakosesta eli jollei firma ole tuttu ei kai niitä kokemuksiakaan ole eli ei sitten kai pysty kysmykseeni vastamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, vähän yllätyin jos näin ajo-ammattipalstalla nimi Hakonen ei ole tuttu edes nimenä, muitakin palveluita heillä on mutta ihmettelen jos ei noita autoja, kaikenkokoisia heiltä, liikenteessä ole tullut huomatuksi.
        Lisätietoa saat täältä kun kuitenkin asiasta nyt kysyit:
        www.hakonen.fi

Ja siis kysyin kokemuksia Hakosesta eli jollei firma ole tuttu ei kai niitä kokemuksiakaan ole eli ei sitten kai pysty kysmykseeni vastamaan.

Monia varmaan kiinnostaa yritys nimeltä Hakonen, vaikkei firmasta mitään hajua olekaan. Suomi on niin iso maa pinta-alaltaan, että jos joku yritys vaikka itä-Suomessa olisi kovinkin suuri ja jokaisen tuntema yritys, se ei välttämättä ole sitä länsi - Suomessa tai Ahvenanmaalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monia varmaan kiinnostaa yritys nimeltä Hakonen, vaikkei firmasta mitään hajua olekaan. Suomi on niin iso maa pinta-alaltaan, että jos joku yritys vaikka itä-Suomessa olisi kovinkin suuri ja jokaisen tuntema yritys, se ei välttämättä ole sitä länsi - Suomessa tai Ahvenanmaalla.

Siksipä tuon linkin nyt tuonne laitoinkin josta varmasti saa paremman vastauksen jonka itse osaisin antaa, itsekinhän siitä täällä nyt olen kyselemässä vasta.

• Anonyymi

Siis hetkinen, miten joku, joka ei tiedä koko firmaa ja jolle pitää kertoa sen toiminnasta, voi tämän jälkeen keskustella kokemuksistaan siitä? Tämä on taas tätä 60 ikäisten logiikkaa kun päästä on se terävin äly(tai itseasiassa kirjoitusten perusteella suurin osa siitä, jos sitä on koskaan ollutkaan) jo kaikonnut, toki itse sitä tiedostamatta.

• Anonyymi

Piäkaapunkii seualla ajeloo terveisiä!

• Anonyymi

Hakosella on bensa lopussa!

• Anonyymi

Kannattaa kiertää kaukaa ! Uusille tyypeille maksetaan muuttoalan sopparin palkkaa ja kyseessä on PAM ja lähtö taso noin alimman mukaan. Työtahti kova ja painottuu iltaan ,aamuvuorojakin on mut uudet joutuu iltaan. Parikymmentä paikkaa jakoa illassa huonekaluja porrasjuoksua ... siitä vaan jos joku tahtoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3735
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      118
      2767
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      625
      2412
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      20
      2087
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      85
      2012
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      44
      1731
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1693
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1655
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      97
      1516
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1476
    Aihe