Miesten vehkeet

Tyttö

Mulla on aina ollu semmonen luulo, että kundien vehkeet on vasta silloin "isoja" siis täysikasvuisia vasta joskus 20 kymppisenä. nyt olen tajunnut että se alkaa kai kasvamaan aiemmin. tai siis pakkohan sen on olla jo aika iso jos jotkut pojat harrastaa seksiä jo 13 vuotiaana. siis kysyisin vaan mielenniinnosta että millon se alkaa kasvamaan? onko se ennen murrosikää yhtä pieni kuin jollain 2 vuotiaalla? naurakaa vaan mutta en minä voi tietää :) ja jos kehtaatte niin voitekko kertoo ikänne ja sen koon?

16

3935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastakysymys

Mulla on aina ollu semmonen luulo, että tyttöjen vehkeet on vasta silloin "isoja" siis täysikasvuisia vasta joskus 20 kymppisenä. nyt olen tajunnut että se alkaa kai laajenemaan aiemmin. tai siis pakkohan sen on olla jo aika iso jos jotkut tytöt harrastaa seksiä jo 13 vuotiaana. siis kysyisin vaan mielenniinnosta että millon se alkaa kasvamaan? onko se ennen murrosikää yhtä pieni kuin jollain 2 vuotiaalla? naurakaa vaan mutta en minä voi tietää :) ja jos kehtaatte niin voitekko kertoo ikänne ja sen koon?

• ------

Koska ihmisten aivot alkaa kehittyä?

• poika

Ei muna 13-vuotiaana ole vielä kasvanut, mutta voi sitä seksiä silti harrastaa. Miksei voisi?

Pippelit alkavat yleensä ottaa senttejä lisää kunnollla siitä 15 vuodesta ylöspäin. Täysimittaisia ne ovat 17-18 vuotiailla. Ennen murrosikää se on kuitenkin vähän kehittynyt niistä vauvojen mitoista, mutta melkoinen ruipelo se silti on ennen murrosikää. Itse olen 16 ja peniksen kasvu vetelee viimeisiään. Senttejä on löysänä 8 ja seisokissa mukavat 16.

• ...

Mä oon 14 ja täytän tänä vuonna 15. On ainakin mulla alkanut kasvamaan jo 13v kun nykyään on jo 15cm kokoa, uskokaa tai älkää.

• on on

17cm

• --------""on joo!...
        on on kirjoitti:

17cm

16cm

• yksilöllistä

Vehkeiden koko on hyvin yksilöllistä. Joillakin ne ovat isot, joillakin pienet (myös aikuisilla miehillä ja lasten isillä). Eli monenkokoista löytyy. Eli pienet ei välttämättä ala kasvamaan koskaan vrt pienet rinnat.

• King size

No kasvu alkaa yleensä samaan aikaan kun äänenmurros tulee ja pituuskasvu nopeutuu eli n. 14 v. iässä. Stondikset voivat alkaa jo pari vuotta aiemmin. Tossa juuri alle 14 v. iässä pili on yleensä 6-8 cm. levossa ja 10-12 stondiksessa. Oma oli 12-vuotiaana seisokissa 12 cm ja ohut. Kasvu alko 14-vuotiaana ja nyt kun kasvu on ohi niin 23 cm. on isoimmillaan. Miesten keskikoko on tutkimusten mukaan 18 cm seisoessa, siksi kortsutkin on sen pituisia.

• ...

Aikuisilla miehillä peniksen pituus velttona on keskimäärin 6 - 11 cm. Jäykistyneenä 90 prosentilla kaikista miehistä peniksen pituus on välillä 12 - 17 cm. Yleensä kookkaat penikset kasvavat jäykistyessään vähemmän ja pienet enemmän. Peniksen keskimääräinen pituus erektiossa aikuisilla miehillä on siis 14 - 15 cm. Peniksen kasvu voi jatkua lähelle 20 ikävuotta.

http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=27

Keskiarvopenis on siis 14-15cm.

• King size
        ... kirjoitti:

Aikuisilla miehillä peniksen pituus velttona on keskimäärin 6 - 11 cm. Jäykistyneenä 90 prosentilla kaikista miehistä peniksen pituus on välillä 12 - 17 cm. Yleensä kookkaat penikset kasvavat jäykistyessään vähemmän ja pienet enemmän. Peniksen keskimääräinen pituus erektiossa aikuisilla miehillä on siis 14 - 15 cm. Peniksen kasvu voi jatkua lähelle 20 ikävuotta.

http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=27

Keskiarvopenis on siis 14-15cm.

Toi on kai vanhentunutta tietoa. Just viime syksynä oli lehdessä juttu, jonka mukaan tutkimuksissa keskikoko on tähän asti arvioitu liian pieneksi. Uusien tutkimusten mukaan erektiopituus on n. 18 cm. Aiemmista tutkimuksista oli löydetty joku virhe.

• juupajuu
        King size kirjoitti:

Toi on kai vanhentunutta tietoa. Just viime syksynä oli lehdessä juttu, jonka mukaan tutkimuksissa keskikoko on tähän asti arvioitu liian pieneksi. Uusien tutkimusten mukaan erektiopituus on n. 18 cm. Aiemmista tutkimuksista oli löydetty joku virhe.

Virhe on siinä että sä olet mitannut sen kikkelisi persreiästä asti. Eikä sitä muuntenkaan kuulu venytellä mittauksen aikana. Että 23 cm, joo.

• hkjkj

Keskipituus on 13cm. Tällä palstalla järki taasen on huimasti alle keskitason.

• King size
        juupajuu kirjoitti:

Virhe on siinä että sä olet mitannut sen kikkelisi persreiästä asti. Eikä sitä muuntenkaan kuulu venytellä mittauksen aikana. Että 23 cm, joo.

Jos SÄ olet töpöhäntä niin muut ei välttämättä ole! 23, mittaa miten päin vaan. Hävettääkö pienimunaisuus?

• wqwq
        King size kirjoitti:

Jos SÄ olet töpöhäntä niin muut ei välttämättä ole! 23, mittaa miten päin vaan. Hävettääkö pienimunaisuus?

Jaa että miten päin vaan? No onhan se sitten käyttökelvoton jos se on kerran noin leveekin! Ja yli jää pituudessakin paitsi jos vessanpyttyyn runkkaa. Et näin mä sanon tässä ulkopuolisena teidän älyttömälle kahinalle.

• isomunanen

täytin justii 17 v ja pippelin pituus on 18 cm ja aika paksukin se on.. rupes 13 vuotiaana kasvaa jolloin se oli jotain 13 cm.. 15 vuotiaana se oli 15cm 16 vuotiaana 16.5 cm ja nyt 18 cm..

• mies vaan

Miesten vehje on pieni ja ohut ennen murrosikää. kyllä se on melkeen pikkulapsen vehkeen näköinen sitä ennen.

Tietty se on hieman pidempi kuin ihan lapsena mutta erittäin kaukana siitä mitä sen on murrosiän jälkeen (eli paljon pasumpi ja pidempi). Kyllä se tietty seisoo ilman murrosikääkin. Hassulta se tietty voi näyttää kun paksuutta ei ole juurikaan.

Sitten miten se kasvaa murrosiän kynnyksellä vaihtelee. Joillakin se kasvaa nopeasti maksimimittaan, joillakin se kasvaa hitaasti kohti maksimia. Eli munan kasvu murrosiässä on hyvin yksilöllistä muttei se seksiä haittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2480
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      197
      1173
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1081
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      901
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53