Annoin viidelle, kostoksi miehelleni 2

Anonyymi

Mies kirosi kun ei heti mennyt sisääni, toiset levittivät pillunhuuliani auki ja samassa jo tunsin kuinka kuuma herkkutatti muljahti sisääni jatkaen matkaansa pimppini pohjaan asti.
Miehen katse oli niin autuaan näköinen ja kiimainen ja sanoi toisille, voi helvetti kun on tiukka pillu se suorastaan ahmii kaluani, toiset siinä nuoleskelivat huuliansa silmät kiimasta hehkuen.
Hitaasti mies veti kaluansa ulospäin ja jatkoi samantien kiihtyvään tahtiin, teki tosi gutaa ja sen miehetkin huomasivat ja yksi sanoi kuinka varpaanikin ovat kippuassa kiimasta.
Kalun varsi kiilsi pillunesteestäni ja tahti alkoi kiihtyä jolloin yksi huusi ettei heti lasketa satsii sisääni, kaikki saavat ensin puhdasta pillua, mutta mies vain kiihdytti tahtiaan ja isot pussit hakkasivat pepuani vasten mäiskis, mäiskis.
Toiset olivat jo huolissaan ja tönivät miestä syrjään, mutta mies jatkoi kunnes painoi aivan pohjaan ja tunsin kuinka kalu alkoi sykkimään ja laajenemaan samalla kun ruiskinta alkoi.
Ihanaa saada vieraan miehen spermaa pimppiini kun joka ruiskauksella tunsin kuinka se osui pimppini pohjukkaan, äijä huusi kun teki niin gutaa ja tekihän se myös mulle ja.
Jumalauta, se laskee sisään kaikki, lopeta jo saatana, mutta mies ei lopettanut vaan vieläkin tuli kuumaa spermaa sisääni ja katsoin kuinka sitä alkoi jo tulla uloskin kalun ja pimpin välistä kun ei mahtunut sisääni.
Tunsin kuinka kalu alkaa pehmetä ja mies vetää sen hitaasti ulos ja vieläkin spermaa valuu sen päästä.
- Oli se kuulkaas jätkät paras pimppi mitä olen koskaan nainut sanoo ja seuraava käskeen mun menemään valuttamaan isoimmat kermat vessan pönttöön.
Istuin pöntöllä ja kohtahan pimpistäni alkaa valumaan kuumaa spermaa ulos, seuraava katselee sitä kiimaisena ja odottaa ovella kalu pystyssä.
Takaisin pöydälle ja seuraava availee varovasti pimppini huuli auki ja sanoo kuinka tummanpunaiset ne on nyt ja työntää samalla vauhdilla kalunsa sisääni.
Kylläpä taas tekee mukavaa kun vieras kulli alkaa jyystämään kiihtyvään tahtiin ja huomaankin kuinka jokainen kalu on erilainen ja nyt saankin pitkää ja ohutta jonka tattiosa on melkoisen kookas.
Se osuu joka kerta pohjukkaan asti, ja yksi työntää kalunsa suuni eteen ja vaadtii avaamaan sen, en edes mieheltäni ole koskaan ottanut suukkuun, mutta nyt alkaa orgasmi tulemaan ja kaappaan miehen kalun suuhuni ja alan imemään sitä kiimassa.
Et laske mälliisi suuhuni, hudan ja tunsin kuinka pilluani watvotaan kiihtyvään tahtiin, saan mielettömän orkun ja taas tunnen kuinka spermaiskut tuntuvat pimpinpohjassa, mutta samassa kuumaa spermaa alkaakin tulla myös suuhuni, oli tosi outo tunne kun pilluun ja suuhun samaan aikaan ruiskitaan kuumaa spermaa, kiihoittavaa.
Mies vetää kalunsa ulos nopeasti ja spermaa valahtaa aimo annos valuen peppuvakoani pitkin ja tunsin kuinka pilluni jää sekunneiksi aivan auki ja tästähän yksi huomauttaa, että se tahtoo lisää.
Ja tulihan sitä, nyt olen kontallani pöydällä ja kolmas äijä alkaa paukuttamaan takaapäin sperma valuu suustani ja sinne aletaan taas työntämään uuta kalua.
Aikamoinen mäiskintä kuuluu kun pussit hakkaavat klittaani ja sehän tekeekin tosi gutaa, mutta en ehdi mukaan kun jo taas ruiskitaan mälliä sisääni karjaisten.
Kyllä on tiukkaa, on tosiaan tuikkaa sehän suorastaan imee kalusta mehut, sanoo ja vetää lopulta kalun ulos ja tuo sen suuni eteen ja käskee nuolla.
Samassa se viides äijä jo työntää melaansa sisääni ja melkein samantien laukoo kermat sisääni, otan puolivelton justiinsa naineen kalun suuhuni ja tunnen kuinka se alkaa kovettumaan.
Alapäässä tuli jo valmista ja taashan spermaa valahtaa pöydälle, mutta kalu suussani on jo niin kovana että äijä tahtoo heti uusinnan.
Sinnehän se menee nyt heittämällä. onhan se jo niin hyvin rasvattu, äijä ottaa peppuni puolikkaista tiukan otteen ja alkaa uudelleen mäiskimään ja nythän se kesti jo vartin kunnes laske uuden satsinsa sisääni.
Muutkin siinä katsellessa ovat alkaneet taas olla kalut juhlakunnossa, mutta menen ensin pöntölle valuttamaan isoimmat ulos ja suihkutan sen puhtaaksi.
Kyllä nyt saa pikku pilluni kullia ja tästähän olen aina haaveillut, siinä pestessä huomaan kuinka häpyhuulet punoittavat turvonneena ja menen uudelleen kontalleni pöydälle - sieltähän sitä taas tulee ja katsoin kellosta että mua ollaan jo 2 tuntii naitu ja edelleen se jatkuu.
Kaikki vetäisevät vielä uusinnan, utta yksi tahtoo kolmannen kerran, ananhan minä kun niin kiltisti pyytää.
Olen jo aikas väsynyt kun se kolmas panokin kestää 20 minsaa, mutta lopultahan senkin pussit tyhjenee ja menen suihkuun.
Äijät kiittävät ja antavat vielä satasen lisää jokainen, oli niin tiukkaa tavaraa, menen hyttiini ja aamulla kun herään luulin nähneeni unta, mutta kun tunnen kuinka pilluni tuntuu käytetyltä, muistan nuo ihanat panot.
- Paluumatkalla samat miehet sattuu ja samaan laivaan ja uusintaa pyytävät, nyt annan ilmaiseksi jokaiselle kerran kaupanpäällisiksi, minähän tässä voittaja olen.
Kotona pilluni on 3 päivää turtana ja mies nuolee sitä, heh.

4

7414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä tarina oli se sitten totta tai tarua. Itse kokenut useat kimppakivat ja onhan se mahtavaa kun nainen saa useampaa munaa ja todellakin nauttii siitä. Rahaa en ole tarjonnut kenellekkään kun naiset onneks ollee halukkaita ilman maksuakin.

      • Näin kylläkin nuo pari typerää kommenttia mitä olin saanut. Vaan onko järkee edes tollasia kirjotella jos ei ole kokemusta eikä tietoo mitä toinen on elämänsä varrel kaikkee tehnyt. Ja mitäs siel anonyymina huudellaan yleensäkään? No joku oli ne poistanu onneks, et ei toisten tarvii moisii idioottimaisuuksia lukee.


    • Hienoa kun nainen nauttii

    • Mitä teit seteleille?
      Mulla sattui vastaava juttu etelässä. Halusin kokeilla kimppakivana olemista ihan omasta uteliaisuudesta. Ehkä ne paikalliset ajatteli erilailla. Sain nipun euroseteleitä palkaksi työstä.
      Kuvasin, tulostin kuvan ja laitoin raameihin seinälle. Ne setelit on kuvan takana samassa asennossa kuin itse kuvassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe