Korona tarttuu lihansyöjiin ei kasvissyöjiin

Anonyymi

Jo raamatussa kirjoitetaan että idästä tulee virus joka niittää lihansyöjiä kuin heinää. Kasvissyöjät säilyvät koska virus ei tartu heihin. Lihansyöjien tilinpäättöksenaika on tullut nyt. Koronavirus on lähtöisin lepakosta ja ketjussa suoraan lihansyöjille. Lihansyöjien tuomiopäivä on koittanut.

56

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maapallolla onkin jo aivan liikaa väkeä, jotta onkin jo Jumalan korkea aika puhdistaa pahikset pois maailmaa pilaamasta!

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle! Olet rohkea! Rukoilen sinulle hyviä viimeisiä päiviä!


      • Anonyymi

        Tämänhetkisen päivityksen mukaan Ranskassa n.4000 ja Englannissa noin 10 000 tartuntaa. Maailma ylikansoittuu ja saastuu.
        Ettekö haista? Ulkonakin on muutaman päivän ollut niin raikasta, kun lentoliikennettä kautta rantain on vähennetty!
        Kaikki ei mene maailmassa, kuin Strömssöössä.. jotkut vain pitäisi laittaa ojennukseen, että oppisivat kunnioittamaan maapalloa. Itse anonyyminä vaihdoin jopa ammattinikin, että tekisin minkä voin, maailman parantamiseksi. Ihmiset, te ajattelemattomat, jotka keräävät Bonuksia käytetyistä lentotunneista. Hävetkää! Tässä vain yksi esimerkki-happi loppuu!!!
        Luulen, että lihankuluttajat eivät tällä kertaa, ole pää vadilla. Vuan lentoliikennettä suosivat, kuten tilastoissa näkyy, saastuttajat. Muuten, tiedättekö, että pelkästään Heathrow:n lentokentällä laskeutumislupaa odotellaan 55h/24h eri lentokoneilla aika yhteen laskettuna. Koska? Ei olla saatu aikaiseksi rakentaa lisää kiitotietä. Tilaakaan ei liiemmin ole. Tilalle, maanalaisen pysäköinnin rakentaminen, kuka maksaa (sulkuaika), tai joukkoliikenteen suosiminen-parkkipaikoituksen poistaminen:) Ihminen on, (ahne), mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämänhetkisen päivityksen mukaan Ranskassa n.4000 ja Englannissa noin 10 000 tartuntaa. Maailma ylikansoittuu ja saastuu.
        Ettekö haista? Ulkonakin on muutaman päivän ollut niin raikasta, kun lentoliikennettä kautta rantain on vähennetty!
        Kaikki ei mene maailmassa, kuin Strömssöössä.. jotkut vain pitäisi laittaa ojennukseen, että oppisivat kunnioittamaan maapalloa. Itse anonyyminä vaihdoin jopa ammattinikin, että tekisin minkä voin, maailman parantamiseksi. Ihmiset, te ajattelemattomat, jotka keräävät Bonuksia käytetyistä lentotunneista. Hävetkää! Tässä vain yksi esimerkki-happi loppuu!!!
        Luulen, että lihankuluttajat eivät tällä kertaa, ole pää vadilla. Vuan lentoliikennettä suosivat, kuten tilastoissa näkyy, saastuttajat. Muuten, tiedättekö, että pelkästään Heathrow:n lentokentällä laskeutumislupaa odotellaan 55h/24h eri lentokoneilla aika yhteen laskettuna. Koska? Ei olla saatu aikaiseksi rakentaa lisää kiitotietä. Tilaakaan ei liiemmin ole. Tilalle, maanalaisen pysäköinnin rakentaminen, kuka maksaa (sulkuaika), tai joukkoliikenteen suosiminen-parkkipaikoituksen poistaminen:) Ihminen on, (ahne), mitä on.

        Ei lihansyöjä pakettimatkalainen ymmärrä tekojensa seurausta. Lihansyöjä lentävä perhe on pahin rikollinen tällä planeetalla. Ei lihansyöjä perhe katso lapsiensa tulevaisuutta, ei ymmärrä että kun hiilidioksidi lisääntyy samaan tahtiin happi vähenee. Hyvä että tuli korona ja niittää näitä typeriä lihansyöjiä luki raamatussa tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle! Olet rohkea! Rukoilen sinulle hyviä viimeisiä päiviä!

        Selviän kyllä koska olen kasvissyöjä. Tiesitkö muuten että nämä ns uskonnot Kristinusko, juutalaisuus, muslimi yms kohdistuu siihen suureeen Keskuspuistoon joka on kaiken takana? Jokainen ajatuksesi ja tekosi tallentuu jumalasi eli oikean energian kovapankkiin. Kun kuolemme niin kyllä se tietoisuusenergiamme säilyy ja jatkuu. Siinämielesdä Intia on lähellä totuutta.


      • Anonyymi

        Eikö se jeesus vai oliko peräti jumala käskenyt täyttää maailma ihmisillä ja nyt pitäisi vähentää. Kertokaapa uskovaiset mitä järkeä tässä on. Taitaa olla jumala apinaa tyhmempi, kun ei tiedä mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lihansyöjä pakettimatkalainen ymmärrä tekojensa seurausta. Lihansyöjä lentävä perhe on pahin rikollinen tällä planeetalla. Ei lihansyöjä perhe katso lapsiensa tulevaisuutta, ei ymmärrä että kun hiilidioksidi lisääntyy samaan tahtiin happi vähenee. Hyvä että tuli korona ja niittää näitä typeriä lihansyöjiä luki raamatussa tai ei.

        Tässä on hyvä esimerkki miten kasvissyöjiltä on lähtenyt äly päästä puutteellisella ravinolla. Ilmastohörhöily uppoaa kuin kuuma veitsi voihin ja he muuttuvat raivopäisiksi syrjijiksi. Lisäksi he ovat kasvien sarjamurhaajia, eikä heilauta heitä pätkääkään.


    • Anonyymi

      Kyllä vegaanit huonokuntoisina olminvärisinä sokerin ja vehnäpullan mussuttajina tuupertuvat koronan kourissa enemmin kuin monipuolista ravinto syövät sekasyöjät eli segaanit.

    • Anonyymi

      Onko eroa jos käyttää kannabista alkoholin sijasta?

      • Anonyymi

        Olen kaljaakittaava kasvissyöjä ja en ole tämän valintani, 20-vuotta, jälkeen sairastanut kuin muutaman flunssan. Sairastelu loppui kun luovuin lihasta ja maitotuotteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kaljaakittaava kasvissyöjä ja en ole tämän valintani, 20-vuotta, jälkeen sairastanut kuin muutaman flunssan. Sairastelu loppui kun luovuin lihasta ja maitotuotteista.

        Sehän on sitten monin kertainen määrä sairastelua mitä itsellä, olenkin sekasyöjä


    • Anonyymi

      Lopetettuani lihansyönnin vuonna 2002 en ole sairastanut yhtään flunssaa. Lihansyöjänä olin joka vuosi perusflunnssassa yms kausivirustaudeissa. Asun Helsinkissä ja en pese käsiäni nyt enempää kuin muutoinkaan, en hamstraa wc paperia, tonnikalaa yms. Ja olen vielä töissä Helsinki lentoasemalla ja asioin päivittäin, tänäänkin, jatkuvasti kaikkien kansallisuuksien kanssa ilman kumihanskoja. Lihansyöjätyökaverini sairatuvat ennen ja nyt koronan aikaan, mutta minä en. Kumma juttu .

      • Anonyymi

        Hmm,🤔 et voi tietää, napsahtaa jo korona nalli sinuun. Ylimielyytesi voi kostautua.


      • Anonyymi

        Olet luultavasti taudinkantaja.


      • Anonyymi

        Et kuitenkaan ilmeisesti tullin puolella, kun pärjäät ilman kumihanskoja tai sitten olet tosi karski sälli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan ilmeisesti tullin puolella, kun pärjäät ilman kumihanskoja tai sitten olet tosi karski sälli.

        Tarpeeksi likaisesta ropasta ei pääse virukset läpi sairastuttamaan.


    • Anonyymi

      En löytänyt tuollaista kirjoitusta Raamatusta!
      Taisit keksiä itse?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eteläamerikan Atseekkien kalenteri taisi loppua jotakuinkin juurikin näille vuosikymmenille. Sattumaa? Taitaa olla lähtölaskenta käynnissä. Mitä voit tehdä? Lopeta lihansyönti jos sitä vilä teet. Millä oileudella tapat toisen elävän olennon ja syöt?

      • Anonyymi

        "Millä oileudella tapat toisen elävän olennon ja syöt?"
        vahvemman oikeudella, ihan niinkuin on tehty miljoonia vuosia.


      • Anonyymi

        Millä oikeudella tapat kasveja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä oikeudella tapat kasveja?

        Älykkyysosamäärä. Siinä sinulle mietittävää. Pähkinä purtavaksi.


      • Anonyymi

        Ei niitä itse tartte tappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä itse tartte tappaa.

        Olet vielä pahempi, kun palkkaat teurastajan tekemään likaisen työn!
        Hyi sinua!

        Vegaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyysosamäärä. Siinä sinulle mietittävää. Pähkinä purtavaksi.

        ÄO on kasvissyöjillä jo valmiiksi alhainen ja ituhippeily alentaa sitä edelleen.


    • Anonyymi

      Raamattu ei kelpaa lääkkiksen oppimateriaaliksl.
      Luonto hoitaa, joskus liikakansoituksenkin. Ei siihen jumalia tarvita. Tosin tiedevastaisuus uskonsodat ovat olleet merkittävä keino väestön vähentämisessä.

    • Anonyymi

      Intia, kasvissyöjien maa, ei ole saanut montakaan koronatartuntaa. Delhi jonka saasteista uutisoidaan, ei ole saanut merkittäviä tartuntoja. Valtaosa Intialaisiasta on kasvissyöjiä ja siksi korona ei leviä Intiassa. Korona on lihansyöjiin tarttuva virus. Esim Irani on lihansyöjä kansakunta. Korona leviää Iranissa valtoimenaan muttei Intiassa joka on melkein rajanaapuri.

      • Anonyymi

        Intia ei ole kovin järjestäytynyt maa, joten ns. viralliset luvut voi keksiä kuka tahansa. Eikä siellä ihmishengillä ole muutenkaan arvostusta kun pääasia tuntuu olevan kuolemanjälkeisessä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intia ei ole kovin järjestäytynyt maa, joten ns. viralliset luvut voi keksiä kuka tahansa. Eikä siellä ihmishengillä ole muutenkaan arvostusta kun pääasia tuntuu olevan kuolemanjälkeisessä elämässä.

        Oletko käynyt Intiassa? Itse olen lukuisia kertoja ja suosittelen sitä kaikille. Se että joka kadunkulmassa ei ole amerikkalaisia ruokaketjujen toimipisteitä järjestyksessä ei tarkoita että maa ei ole järjestäytynyt. Intia on tämän pallon suurin väkimäärältään demokratia. Kotona virus ei ole merkittävästi levinnyt Intiassa. Tartunnansaaneet ovat intialaisia lihansyöjiä.


      • Anonyymi

        Palataan asiaan Intian osalta vaikka kuukauden kuluttua, jookos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palataan asiaan Intian osalta vaikka kuukauden kuluttua, jookos?

        Veikkaisin että siinävaiheessa meillä Suomessa on suljettu Helsinki Vantaa lentokenttä, Silja ja vikkari pysyvät satamissa, metro Helsinki Espoo on suljettu, kaupat toimii kuten Handekin viinakaupat muinoin, noutoaukko josta saat perusruoka-ainekset. Sillävälin Intiassa kaikki hyvin, ei rajoituksia.. kyllä tämä korona on lihansyöjien vitsaus, sitä saa mitä tilaa. Itse olen kasvissyöjä ja ammatissa missä jatkuvasti tekemisissä ulkolaisten kanssa, siis jo joulu/tammikuussa kiinalaisten kanssa. Ei flunssia yms yli 10-vuoteen.


      • Anonyymi

        Intia on niin saastunut, ettei edes koronavirus elä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intia on niin saastunut, ettei edes koronavirus elä siellä.

        Mites sen Intian kanssa sitten kävikään. Ei tainnut kasvissyönti sielläkään pelastaa. Minä käytän samoja argumenttejä empiirisesti, eli syön lihaa ja viimeksi olen ollut flunssassa 2014. Väitän, että terveyteni salaisuus piilee lihansyönnissä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämän jokaisen tulisi lukea ja ymmärtää. Hesarin artikkeli, moniko landepaukuille lukee hesaria? Moniko näistä landepaukuista lukee yleensäkkään mitään saatisitten tutkimustietoa? Eiväthän nämä Perussuomalaiset edes tunnusta ilmastonmuutoksen syyn tutkimustitoja. Veikkaisin että perussuomalaisiamme tämä koronavirus iskeekalujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän jokaisen tulisi lukea ja ymmärtää. Hesarin artikkeli, moniko landepaukuille lukee hesaria? Moniko näistä landepaukuista lukee yleensäkkään mitään saatisitten tutkimustietoa? Eiväthän nämä Perussuomalaiset edes tunnusta ilmastonmuutoksen syyn tutkimustitoja. Veikkaisin että perussuomalaisiamme tämä koronavirus iskeekalujaa.

        Perussuomalaisena kuplassa on perhe, koira, kesämökki/asuntovaunu, etelänmatka sillointällöin. Harrastetaan metsästystä, ammutaan hirviä ja muuta pienriistaa. Omistetaan iso omakotitalo ja iso diesel auto. Normi suomiperhe, ei kiinnosta nämäkään korona yms ilmastonmuutokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisena kuplassa on perhe, koira, kesämökki/asuntovaunu, etelänmatka sillointällöin. Harrastetaan metsästystä, ammutaan hirviä ja muuta pienriistaa. Omistetaan iso omakotitalo ja iso diesel auto. Normi suomiperhe, ei kiinnosta nämäkään korona yms ilmastonmuutokset.

        Naurettavaa yleistystä. Olen äänestänyt persuja, enkä taida olla mtn noista. Ei ole autoa, mökkiä, asun yksin ison kaupungin keskustassa, alempi korkeakoulututkknto, savuton ja raitis, en todellakaan metsästä enkä kalasta, en omista kotieläimiä, syön kasvispainotteista ruokaa, käyn harvoin matkoilla, ja tiedän ilmastonmuutoksen olevan totta. Ja luen Hesaria ja useaa muutakin lehteä, ja olen nainen.


    • Anonyymi

      Olen Kirsi.Vackelin ja kickelin varsi on täynnä norovirusta ihan kauttaaltaan.
      Pitääkö minun ryhtyä kasvissyöjäksi?

    • Anonyymi

      Olen Kirsi.Vackelin ja kickelin varsi on täynnä norovirusta ihan kauttaaltaan.
      Pitääkö minun ryhtyä kasvissyöjäksi?

      • Anonyymi

        Juna meni aikaa sitten. Jos selviät koronasta niin lopetat heti liha/maito tuotteiden syönnin. Jatkettaisi sitä n 6 kk olet kuivilla. Voit vielä saada joitain tartttuvia flunssia mutta kun kehosi saatasapainon n. 10-vuoden jälkeen et tule sairastumaan mihinkään ja et siis tarvitse yhtäkään apteekin pilleriä.


    • Anonyymi

      Jokakeväinen tehomaatalous, kasvinsyöjien tarpeisiin, jyrää tuhansia linnunpoikasia ja munia peltoon. Ihan livenä nähtyä. Siellä ei peltolintujen pesiä, poikasia väistellä.

      • Anonyymi

        Tämä kepu maatalous pyörii tukiaisilla. Maitotalous tiloja. Suurimpia hiilipäästöjiä. Ei ihminen, kuten muutkaan imettäväiset kasvuvaiheen jälkeen tarvitse maitotuotteita. Nyky maatalous on lihansyöjille, tehotuotettua rehua kaadetuista sademetsistä. Lihansyönti on rikos ja nyt on ns payday.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kepu maatalous pyörii tukiaisilla. Maitotalous tiloja. Suurimpia hiilipäästöjiä. Ei ihminen, kuten muutkaan imettäväiset kasvuvaiheen jälkeen tarvitse maitotuotteita. Nyky maatalous on lihansyöjille, tehotuotettua rehua kaadetuista sademetsistä. Lihansyönti on rikos ja nyt on ns payday.

        En kertonut, tuossa lintujutussa lihantuottamisesta, vaan kasvintuotannosta. Jota sinä suuvaahdossa toitotat lisäämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kertonut, tuossa lintujutussa lihantuottamisesta, vaan kasvintuotannosta. Jota sinä suuvaahdossa toitotat lisäämään.

        Koko maatalous on valjastettu lihantuotantoon ja maitotalouden. Korona on lihansyöjien syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko maatalous on valjastettu lihantuotantoon ja maitotalouden. Korona on lihansyöjien syytä.

        Aika paljon leipää tulee jostain vai tuleeko kaikki ulkomailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko maatalous on valjastettu lihantuotantoon ja maitotalouden. Korona on lihansyöjien syytä.

        Syrjivät kasvissyöjät pierevät ilmasto-ongelmat pahemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kepu maatalous pyörii tukiaisilla. Maitotalous tiloja. Suurimpia hiilipäästöjiä. Ei ihminen, kuten muutkaan imettäväiset kasvuvaiheen jälkeen tarvitse maitotuotteita. Nyky maatalous on lihansyöjille, tehotuotettua rehua kaadetuista sademetsistä. Lihansyönti on rikos ja nyt on ns payday.

        Jotta lehmä tuottaa maitoa sen tulee olla tiineenä. Sivutuotteena vasikat tapetaan lihansyöjien ruuaksi. Nyt lihansyöjä maksatte tämän.


    • Anonyymi

      Tulimme lasketelulomalta Itävallasta. Nyt viranomaiset kysyy missä olemme olleet ja mitä tehneet. Seurataan tilannetta. Kaikki porukkamme jäsenet on terveitä.

    • Anonyymi

      Vege on siksihyvin naamioitukin.

    • Anonyymi

      Ei Raamattu kehota vegaaniksi tai kasvissyöjäksi. Jopa Jeesuskin söi kalaa ja lampaanlihaa, joten korona johtuu siitä, että ihmiset syövät Mooseksen kirjassa lueteltuja saastaisia eläimiä ja kaloja sekä matelijoita, lintuja ja hyönteisiä. Lukekaa 3 Moos. 11 luku. Pakanat kärsivät, kun eivät ota todesta Jumalan ilmoitusta Moosekselle.

      • Anonyymi

        Höpön höpön sun "saastaisten" eläintensi kanssa. Luepa "raamattusi" tarkemmin.


    • Anonyymi

      Hyi kauheeta.

      Kaikenlaista sitä onkin.

      Vähemmän lihhoo syön

      Eihän sitä ies pysty

      Mutta jonniinverran.

      Vai lepakosta lähtösin,no en ihmettele

      Kauhee otus se lepakko

      Oon nähnä

      • Anonyymi

        Onko nyt kyseessä lepakko vai "lepakko"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt kyseessä lepakko vai "lepakko"?

        Ei kun Batman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun Batman.

        Minä taas luulin, että Fantom oli asialla.


    • Anonyymi

      Olen ollut kasvissyöjä jo kymmeniä vuosia. Työskentelen kahvilassa Helsingissä. Tämä toimipiste menossa kiinni kun kaikki ympäriltäni saavat oireita. Olen ainoa kasvissyöjä työyhteisössä. Muut sairastuvat, minä en. Kannattaisko kuitenkin lihansyöjien lopettaa se ja alkaa kasvissyöjiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe