Leveys noin 5cm, pituus vajaa 20 cm. Ei siis mikään hirveän pitkä, mutta todella paksu ja raskas kanki. Pallit ovat todella isot, ei edes kouraan mahdu kunnolla. Olen joku geneettinen mutantti kai. Suomalainen olen. Harmi vaan ettei oikein innosta nuo seksi hommat kun ei tuo oikein mahdu mihinkään.
Mulla on valtava kulli
22
1009
Vastaukset
- Anonyymi
olen mies haluaisin kullisi suuhoitoon saist myös panna peräreikään odotan
- Anonyymi
Ihan hetero olen.
- Anonyymi
huolimatta siitä ottaisin lastisi suuhuni hetero ei haittaa olen mies joka on myös käyttänyt naisia mutta kullin kokosi kiinnostaa suutani lastin saa suuhuni
- Anonyymi
Kuin myös.
- Anonyymi
Ei voi muuta kuin tuntea myötähäpeää sun puolesta.Niin säälittävä tyyppi olet.
En nyt taida tältä istumalta uskoa sillä mulla 21-22/5 ja jokaiseen on mahtunut.
- Anonyymi
Sulla se on ammottava aukko.Pääsi kolisee tyhjyyttään kuin sinkkiämpäri.
- Anonyymi
Ai miten nerokasta tota et itse keksinyt.Ei sun sinkkiämpärissä ionit pyöri sulla on siellä loputon hiljaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten nerokasta tota et itse keksinyt.Ei sun sinkkiämpärissä ionit pyöri sulla on siellä loputon hiljaisuus.
Voe Voe pikku kikkeli veti kilarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voe Voe pikku kikkeli veti kilarit
Savolaisämmän ainoo kommentti minkä osaa kirjoittaa.Aika säälittävää loppuun nussitulta kylähuoralta.
- Anonyymi
Jokaiseen? En muista että olisit mahduttanut sitä minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savolaisämmän ainoo kommentti minkä osaa kirjoittaa.Aika säälittävää loppuun nussitulta kylähuoralta.
Siinäpä tuli jälleen yhden puutteessa elävän pikku kikkelin kitinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä tuli jälleen yhden puutteessa elävän pikku kikkelin kitinä
Chatin Sokrates on sanonut painavan sanansa.Itteeskö taas ajattelit.
- Anonyymi
Ikävä juttu, mutta sen kanssa on vaan pärjättävä. Hankalaa lienee kusella käyminenkin, kun peniksen housuista kaivaminen ja takaisin sullominen on työlästä. Saatika sittten pöntöllö istuminen, kun tuo aina hankaa pöntön etuseinämään, eikä tiedä mitä pöpöjä siitä tarttuu.
- Anonyymi
Siis se katkarapu 🦐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se katkarapu 🦐
Tällä kertaa osasit kirjoittaa ihan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se katkarapu 🦐
Sulla ei taida olla biologia hallussa.Kun merenelävistä täällä jauhat.Olet täys idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida olla biologia hallussa.Kun merenelävistä täällä jauhat.Olet täys idiootti.
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi joten tyydy siihen kuppaseen taskurapuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi joten tyydy siihen kuppaseen taskurapuun
Kyllä taskurapuakin syödään.Kyllähän selväksi tuli millainen pässi siellä on.Tais osua isku kohdalleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taskurapuakin syödään.Kyllähän selväksi tuli millainen pässi siellä on.Tais osua isku kohdalleen.
Sinähän sen tiedät kun pässi pökkii rukkasta
- Anonyymi
oon mies jonka munan paksuus 10cm ja pituus 30cm maistuisko sperma
- Anonyymi
Buuaahaa onko tuo sun likakaivon koko
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602