Mulla on valtava kulli

Anonyymi

Leveys noin 5cm, pituus vajaa 20 cm. Ei siis mikään hirveän pitkä, mutta todella paksu ja raskas kanki. Pallit ovat todella isot, ei edes kouraan mahdu kunnolla. Olen joku geneettinen mutantti kai. Suomalainen olen. Harmi vaan ettei oikein innosta nuo seksi hommat kun ei tuo oikein mahdu mihinkään.

19

286

Vastaukset

• olen mies haluaisin kullisi suuhoitoon saist myös panna peräreikään odotan

• Ihan hetero olen.

• huolimatta siitä ottaisin lastisi suuhuni hetero ei haittaa olen mies joka on myös käyttänyt naisia mutta kullin kokosi kiinnostaa suutani lastin saa suuhuni

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kuin myös.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi muuta kuin tuntea myötähäpeää sun puolesta.Niin säälittävä tyyppi olet.

• En nyt taida tältä istumalta uskoa sillä mulla 21-22/5 ja jokaiseen on mahtunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla se on ammottava aukko.Pääsi kolisee tyhjyyttään kuin sinkkiämpäri.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai miten nerokasta tota et itse keksinyt.Ei sun sinkkiämpärissä ionit pyöri sulla on siellä loputon hiljaisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai miten nerokasta tota et itse keksinyt.Ei sun sinkkiämpärissä ionit pyöri sulla on siellä loputon hiljaisuus.

Voe Voe pikku kikkeli veti kilarit

• Anonyymi kirjoitti:

Voe Voe pikku kikkeli veti kilarit

Savolaisämmän ainoo kommentti minkä osaa kirjoittaa.Aika säälittävää loppuun nussitulta kylähuoralta.

• Jokaiseen? En muista että olisit mahduttanut sitä minuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Savolaisämmän ainoo kommentti minkä osaa kirjoittaa.Aika säälittävää loppuun nussitulta kylähuoralta.

Siinäpä tuli jälleen yhden puutteessa elävän pikku kikkelin kitinä

• Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä tuli jälleen yhden puutteessa elävän pikku kikkelin kitinä

Chatin Sokrates on sanonut painavan sanansa.Itteeskö taas ajattelit.

• Ikävä juttu, mutta sen kanssa on vaan pärjättävä. Hankalaa lienee kusella käyminenkin, kun peniksen housuista kaivaminen ja takaisin sullominen on työlästä. Saatika sittten pöntöllö istuminen, kun tuo aina hankaa pöntön etuseinämään, eikä tiedä mitä pöpöjä siitä tarttuu.

• Siis se katkarapu 🦐

• Anonyymi kirjoitti:

Siis se katkarapu 🦐

Tällä kertaa osasit kirjoittaa ihan oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis se katkarapu 🦐

Sulla ei taida olla biologia hallussa.Kun merenelävistä täällä jauhat.Olet täys idiootti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida olla biologia hallussa.Kun merenelävistä täällä jauhat.Olet täys idiootti.

Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi joten tyydy siihen kuppaseen taskurapuun

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

"– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      326
      10266
    2. Suomalaisten eristäytyminen näkyy jo koronatartuntatilastossa

Hyvä juttu. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/be78bc0b-4a82-4fd2-a82b-15ffa09761da
      Maailman menoa
      190
      7422
    3. Hesburgerin omistaja vaatii valtiota korvaamaan

kaikki liiketappionsa koronavirustilanteessa eli riihikuivaa rahaa heti. https://www.iltalehti.fi/talous/a/ca6b4409-671c-4de2-b1d0-ad8d511d043c
      Maailman menoa
      340
      2288