Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra!
On uskomatonta julkeutta kiistää noin selvä asia!
Raamattu sen sanoo:Jeesus on Herra!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelläkään ei riitä pokkaa tulla moittimaan aloitajaa vihapuheesta.
- Anonyymi
Puhuuko tuo kusitolppa itsestään vai sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuuko tuo kusitolppa itsestään vai sinusta?
Sinäkin olet Jeesuksen murhaaja.
- Anonyymi
Alkuperäinen nimi ei ollut eikä tule Jeesukseksi. Jeshua tai Jahusua on oikea nimi ja se tarkoittaa Jumala auttaa/pelastaa. lahkosaarnaaja Jeesus toki pelasti sairaita ja syntisiä, mutta Jumalan nimeen ei omaansa.
Teillä on suuri harhaoppi ja typerä erehdys keskiössä uskossanne.- Anonyymi
Mikä sinulla on sitten keskiössä, oi viisas?
- Anonyymi
Kiusallisena muistuksena velluille.
- Anonyymi
Helppo sanoa Jeesus on Herra. Mutta tunnustaa olevansa 100%syntinen, kyvytön kaikkeen hyvään, ja siinä tilassa rukoilla Kristukselta armoa, se ei enään onnistu, jos on vähänkään muodostunut sellaista käsitystä että olisi itse jotenkin muita syntisiä parempi. 🤔
Jos ihminen on alitajunnassaan vähänkään itse herra, usein vielä tiedostamatta sitä itse, niin ei ihminen silloin tunnusta Jeesusta Herraksi.- Anonyymi
Totta ja jos on usko siihen että omistaa itse jumalallisen voiman antaa ihmisille syntejä anteeksi. Silloin kokee omnipotenttista omahyväisyyttä:Minä olen Herra!
Vanhaan aikaan satavuotias sitten lestadiolaiset ymmärsivät tuon vaaran ja nimittivät tolla tavalla uskovat kolmen kyynärän Jumalaksi.
Galatalaiskirje:
5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
5:13 Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046