Kimmiä puuppaa aina hiihtäjäpatsaan lähellä!

Anonyymi

En ymmärrä olenko tulossa sekaiseksi. Aina kun menen hiihtäjäpatsaan ohi alkaa kimmiä puuppaa!! Tää on ihan sekoseksi tulemisen olo. Tuntuu kuin pääni olisi keikahtamassa sekaisin. Onko ihan normaalia tällainen? Olen huolissani. Aina kun näen hiihtäjä patsan niin heti kimmiä puuppaa!!! En osaa sanoa sitä tarkemmin miten se ilmenee kehossa mutta vähintäänkin se keikuttaa oloa ja tekee mielen horjuvaksi aivan kuin tulisi hulluksi!
Ennen pystyin näkemään hiihtäjäpatsaan ilman reaktioita mutta viime aikoina se on alkanut kimmiä puuppaa!!!! Pakko alkaa ohittaa se silmät kii tai sitte hakea hoitoa tähän hulluksi tulemiseen!!!! Vinkkejä?

185

2121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki oireet viittaavat lievää vakavemmin alkavaan hoopouteen. Kuitenkin koettele kaikin voimin pyristellä viikon lopun yli. Joskun on pakko ohittaa Hiihtäjän patsas käytä sivuläpällisiä tummia aurinkolaseja ja yhä parempaa jos saat Myös hyvin ääntä vaimentava ja näön himmentävän hitsauskypärän. Ja sitten vaan kimimäisen jäämiesmäisesti kiirehdit ohi Hiihtäjän sivuille vilkuilematta.
      Maanantaina sitten menet tarvittaessa vastaanotille etkä soita sinne, vaan Siis menet paikalle ja kerrot asiasi. Vältä kuitenkin joutumista Vuodeosastolle, siellä suuri ruuhkakuormitus.

    • Anonyymi

      Mun aivosolut ovat alkaneet tribolosoitua! En tiedä mitä on alkanut tapahtumaan. Ei tämä kiva ole! Minusta tulee eräällä tavalla kolmijakoinen persoona! Tämä on tiettävästi jopa jakomielisyyttäkin vakavampi mielentila! Olen tilastani paljon huolestuneempi mitä koronaviruksesta tai maahan syöksyvästä maailmantaloudesta!

    • Anonyymi

      Kunnioittakaamme hiihtäjäpatsasta. Se on edesmenneistä hiihtäjistä muisto. Kovalla työllä he olivat hyviä hiihtäjiä.Se oli sen ajan harjoittelua. Nostivat Haapavettä maailmankartalle. Moni vielä muistaa nämä hiihtäjät.Jatkakaamme perintöä arvostaen. Nykyajan hiihtäjät eivät moiseen pysty.

    • Anonyymi

      Ompas tosiaan outoa. Saman tapaisia tuntemuksia itselläkin. Monesti miettinyt, että mitähän se puuppaisi, jos siinä itse mannerheimi hevosineen. Tai olikos se jossain tässä lähistöllä. Kuitenkin ihan meinaa sitä kimmiä .

      • Anonyymi

        Hui. Eikös Helsingissä siinä Kiasman edustalla ole Mannerheim-patsas? Uskallankohan mennä sen juurelle. Sehän on tavattoman isokin! Toivottavasti se ei aiheuta samaa ku tuo hiihtäjä-patsas. Meinaan nimittäin mennä keväämmällä käymään hesoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hui. Eikös Helsingissä siinä Kiasman edustalla ole Mannerheim-patsas? Uskallankohan mennä sen juurelle. Sehän on tavattoman isokin! Toivottavasti se ei aiheuta samaa ku tuo hiihtäjä-patsas. Meinaan nimittäin mennä keväämmällä käymään hesoissa!

        Ei hätää,
        Helsinkiin ei enää päästetä ketään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä. Täytyy tutustua noihin!!!!


      • Anonyymi

        Apua on järjestymässä. Eli toivotaan, että saan avun tähän ikävään vaivaan!


    • Anonyymi

      Mikä on KIMMI, josta puhut?

      Anteeksi maalaisuuteni.

      • Anonyymi

        Kimmiä puuppaa, eli päässä silleen ikävästi kimittävästi puuppaa... siis sellaista vähän sireenin tapaista ääntä. Ero on kuitenkin siinä että sireeni ulisee mutta tämä aiheuttaa sellaista ikävää kimeää puuppausta. Eli kimmiä puuppaa ja pää meinaa sen vuoksi haljeta!


    • Anonyymi

      Täällä kylillä puuppaa aika monellakin kimmiä tai jotain muuta.

      • Anonyymi

        Ai puuppaako muillakin? Luulin, että olen ainut. Eikö se hiihtäjäpatsas voitais sitten siirtää kokonaan pois?


    • Anonyymi

      Tämä on selvä tapaus. Nuoret ei arvosta vanhempiensa saavutuksia. ollan jo siinä tilanteessa että tämänhetkiset työehto sopimus ja yhteiskuntajärjestys säännöt ollaan polkemassa "suohon" Kommentoisin tähän näin vartuneena kansalaisena että "pitäkää tunkkinne"

    • Anonyymi

      Verenpaine liika korkealla, ilmiselvästi.

      • Anonyymi

        Minullakin kimmiiittää aina kun nään persun,vielä kun niitä on kohta yhtä paljon kuin lessuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin kimmiiittää aina kun nään persun,vielä kun niitä on kohta yhtä paljon kuin lessuja.

        Mitä vikaa lessuissa? Rehtiä kansaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa lessuissa? Rehtiä kansaa!

        Kyllä jos noista kahdesta pitäisi valita, niin hukassa oltaisiin ja siltähän näyttää että ollaan.
        Onneksi on vaihtoehtoja.


      • Anonyymi

        Testasin verenpaineet. Ihan viitearvojen sisällä, eli ei liian korkeet, eikä matalat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa lessuissa? Rehtiä kansaa!

        Sanat rehti ja lessut eivät mahdu samaan lauseeseen. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanat rehti ja lessut eivät mahdu samaan lauseeseen. Piste.

        Todellaki mahtuu. Epärehdit lessut on tekolessuja ja tahraa tosilessujen maineen. Tosilessut on niin rehtejä, kuin vain voi ollakaan!


    • Anonyymi

      Anteeksi,nyt en ymmärtänyt.Mitä tarkoittaa kimmia puuppaa?

      • Anonyymi

        ” Kimmiä puuppaa, eli päässä silleen ikävästi kimittävästi puuppaa... siis sellaista vähän sireenin tapaista ääntä. Ero on kuitenkin siinä että sireeni ulisee mutta tämä aiheuttaa sellaista ikävää kimeää puuppausta. Eli kimmiä puuppaa ja pää meinaa sen vuoksi haljeta!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kimmiä puuppaa, eli päässä silleen ikävästi kimittävästi puuppaa... siis sellaista vähän sireenin tapaista ääntä. Ero on kuitenkin siinä että sireeni ulisee mutta tämä aiheuttaa sellaista ikävää kimeää puuppausta. Eli kimmiä puuppaa ja pää meinaa sen vuoksi haljeta!”

        Pittää mennä lääkäriin,kun tuommosta tekkee.Patsasta tulee kaikkien kunnioittaa. Hävytöntä kirjoittelua,poistaa kaikki räksytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pittää mennä lääkäriin,kun tuommosta tekkee.Patsasta tulee kaikkien kunnioittaa. Hävytöntä kirjoittelua,poistaa kaikki räksytys.

        En voi mitään tälle! Totta kai haluan kunnioittaa patsaita, mutta minkä tekee, jos kimmiä puuppaa :(


      • Anonyymi

        Suomeksi se kummia piippaa?


    • Anonyymi

      Mites on, ookonä ottanut iltalääkkeet?

      • Anonyymi

        Ilman lääkkeitäki puuppaa, joten ei johdu lääkkeiden sivuvaikutuksista.


    • Anonyymi

      Äänet kuuluvat hiihtäjäpatsaan pokemonisalista.

      Tai sitten hihittäjäpatsaan korovirus vinkuu.

      • Anonyymi

        Missä sellainen pokemonsali? Mitä varten sinne sellainen on rakennettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sellainen pokemonsali? Mitä varten sinne sellainen on rakennettu?

        Se on virtuaalinen.


    • Anonyymi

      Puuppauksesta pääsee eroon
      kun kiertää hiihtomännyn
      seitsemän kertaa vastapäivään keskiyöllä
      täysikuun aikaan.

      • Anonyymi

        tekkee niin nannaa ku puupppaa.


      • Anonyymi

        Vasemman jalan kantapäällä polkaisu oikean ukkovarpaat kynnelle kuuluu taikaan, jolla puuppaus loppuu heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemman jalan kantapäällä polkaisu oikean ukkovarpaat kynnelle kuuluu taikaan, jolla puuppaus loppuu heti!

        Ei toimi ei :(


      • Anonyymi

        Ei toimi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tekkee niin nannaa ku puupppaa.

        Mulla taas menee järki!


    • Anonyymi

      Ei tuosta ota selvää itse vihtahousukaan! Onko tuo totta vai tarua. Melkein kaikilla ihmisillä ei "puuppaa" Taitaa olla pelkkää provoa koko juttu.

      • Anonyymi

        Mikä hommassa on epäselvää? Epäilen, että olen jollain tasolla tulossa hulluksi, kun kyseistä ilmiötä en ole ennen havainnut. Korvani alkaa toisinsanoen ikään kuin tinnittää sillä erotuksella, että se kuulostaa enemmän kimmiltä puuppaukselta ja ilmenee vain hiihtäjäpatsaan likellä. Voi olla, että ilmiö ei johdu itse hiihtäjäpatsaasta. Voi olla myös, että johtuu.
        Epäilen yhtenä vaihtoehtona sitä, että siinä kohdin maaperässä täytyy olla jotain, johon minun kehoni reagoi puuppauksella! Tai sitten niillä kohdin on oikeesti jotain ääniaaltoilua, jonka minun herkistyneet korvat eroittavat?

        Homman nimi on kuitenkin se, ettei tämä ole normaalia, tai ainakaan pitäisi kuulostaa normaalilta. Olen nyttemmin vältellyt hiihtäjäpatsaan läheisyyttä. Ja tämä puuppaus tuskin johtuu millään lailla Koronasta, kuten jotkut läheiseni ovat väläytelleet. Ehkä vitsillä heittäneet, mutta kuitenkin. Koronasta se ei johdu!


    • Anonyymi

      Onko sillä eroa mihin suuntaan on menossa, ylä vai alamäkeen ja kummalta suunnalta se puupaus kuuluu?

      • Anonyymi

        Miten on? Tuleeko Hiihtäjäpatsaan tai kaupungintalonsuunnasta ääni?


      • Anonyymi

        Ei ole väliä mistä suunnasta lähestyn hiihtäjäpatsasta. Äänen alkuperä tai syy on täysin hämärän peitossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on? Tuleeko Hiihtäjäpatsaan tai kaupungintalonsuunnasta ääni?

        En osaa paikallistaa äänen tulosuuntaa. Sen verran kimeää se puuppaus on. Se siis ei ole kuin kimittävä piippaus, vaan enemmänkin kimmiä puuppausta. Eli äänen sävy on tietyllä tapaa pehmeä, mutta silti kimeä. Hankala kuvailla sen tarkemmin. Vähän kuin tinnitys, mutta alkaa kuuluu vain hiihtäjäpatsaan läheisyydessä. Tiedän, tää kuulostaa ihan hullulta. Suoraan sanoen penteleen hullulta! Näin se vain kuitenkin on :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa paikallistaa äänen tulosuuntaa. Sen verran kimeää se puuppaus on. Se siis ei ole kuin kimittävä piippaus, vaan enemmänkin kimmiä puuppausta. Eli äänen sävy on tietyllä tapaa pehmeä, mutta silti kimeä. Hankala kuvailla sen tarkemmin. Vähän kuin tinnitys, mutta alkaa kuuluu vain hiihtäjäpatsaan läheisyydessä. Tiedän, tää kuulostaa ihan hullulta. Suoraan sanoen penteleen hullulta! Näin se vain kuitenkin on :(

        Pään monipuolinen kuvaus ainakin kolmella eri teknologialla tarvitaan: tietokonetomogragia, magneettikuvaus ja ultraääni paljastavat varman äänentulokohteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pään monipuolinen kuvaus ainakin kolmella eri teknologialla tarvitaan: tietokonetomogragia, magneettikuvaus ja ultraääni paljastavat varman äänentulokohteen.

        Tribiloituminen aivosolutasolla onkin jo haastavampi tapaus. Tarvitaan hyvin suurta tarkkuutta vaativa solunäyte aivojen mantelitumakkeesta, sen tarkkaa elektonimikroskopiaa sekä uusinta reaaliaikaista 4D-analyysitekniikkaa solumetaboliasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tribiloituminen aivosolutasolla onkin jo haastavampi tapaus. Tarvitaan hyvin suurta tarkkuutta vaativa solunäyte aivojen mantelitumakkeesta, sen tarkkaa elektonimikroskopiaa sekä uusinta reaaliaikaista 4D-analyysitekniikkaa solumetaboliasta.

        Tarkemmat tiedot päätäsi vaivaavasta ongelmasta saadaan vain riittävän laajalla kallonporauksella.
        Yksityislääkärikeskuksen erikoislääkäri Dr Simon Egyptian suorittaa myös kotikäyntejä.
        Suosittelen tilaamaan osoitteesta www.callosboreing.com tai puh. 0550386741
        arkisin klo 09-11.00, sunn. 12.00-13.00.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa paikallistaa äänen tulosuuntaa. Sen verran kimeää se puuppaus on. Se siis ei ole kuin kimittävä piippaus, vaan enemmänkin kimmiä puuppausta. Eli äänen sävy on tietyllä tapaa pehmeä, mutta silti kimeä. Hankala kuvailla sen tarkemmin. Vähän kuin tinnitys, mutta alkaa kuuluu vain hiihtäjäpatsaan läheisyydessä. Tiedän, tää kuulostaa ihan hullulta. Suoraan sanoen penteleen hullulta! Näin se vain kuitenkin on :(

        Patsaan sukset pitää tervata.
        Sitten loppuu puuppaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tribiloituminen aivosolutasolla onkin jo haastavampi tapaus. Tarvitaan hyvin suurta tarkkuutta vaativa solunäyte aivojen mantelitumakkeesta, sen tarkkaa elektonimikroskopiaa sekä uusinta reaaliaikaista 4D-analyysitekniikkaa solumetaboliasta.

        Tutkin asiaa, niin tribologia ei ulotu solutasolle asti. Tuo epäilys oli siis vain minun oma kotidiagnoosi. Tiedät, olen tulossa hulluksi tai jotain! Haluisin normalisaatiota aivoihini. Mieleni jakautuu jo moneksi. En tiedä, onko minulla mantelitumakkeesta enää mitää jäljellä. Muutenkin päässä humisee aivan, kuin siellä olisi tyhjää. Tullu lie solunesteenä ulos sieraimesta. Vai voiko se olla mahdollista? Nenäni on vuotanut jo pitkään ja muistan lukeneeni joskus, kuinka jollain oli aivonesteet valunut pienen reijän kautta sieraimesta ulos. Toisaalta pidän sitä vielä aika epätodennäköisenä tälle puuppaukselle. Jotain outoa silti on päässäni tapahtumassa. Kävin kokeilemassa hiihtäjäpatsaan läheisyyttä ja heti alko puuppaamaan!!!!! Olen varmasti aika sairas!

        Mutta yksi hyvä asia: hiihtäjäpatsasta on vielä helppo vältellä. Jos alkaa kimmiä puuppaa muuallakin, tai vaikka kaikkialla, ni joudun todennäköisesti sitten jäämään kokonaan neljän seinän sisälle. Toisaalta nyt täytyy muutonkin varautua neljän seinän sisällä oloon, jos ulkona liikkuminenkin tullaan kieltämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkin asiaa, niin tribologia ei ulotu solutasolle asti. Tuo epäilys oli siis vain minun oma kotidiagnoosi. Tiedät, olen tulossa hulluksi tai jotain! Haluisin normalisaatiota aivoihini. Mieleni jakautuu jo moneksi. En tiedä, onko minulla mantelitumakkeesta enää mitää jäljellä. Muutenkin päässä humisee aivan, kuin siellä olisi tyhjää. Tullu lie solunesteenä ulos sieraimesta. Vai voiko se olla mahdollista? Nenäni on vuotanut jo pitkään ja muistan lukeneeni joskus, kuinka jollain oli aivonesteet valunut pienen reijän kautta sieraimesta ulos. Toisaalta pidän sitä vielä aika epätodennäköisenä tälle puuppaukselle. Jotain outoa silti on päässäni tapahtumassa. Kävin kokeilemassa hiihtäjäpatsaan läheisyyttä ja heti alko puuppaamaan!!!!! Olen varmasti aika sairas!

        Mutta yksi hyvä asia: hiihtäjäpatsasta on vielä helppo vältellä. Jos alkaa kimmiä puuppaa muuallakin, tai vaikka kaikkialla, ni joudun todennäköisesti sitten jäämään kokonaan neljän seinän sisälle. Toisaalta nyt täytyy muutonkin varautua neljän seinän sisällä oloon, jos ulkona liikkuminenkin tullaan kieltämään.

        Tuossa ylempänä on ohjetta jaettu viljalti, tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patsaan sukset pitää tervata.
        Sitten loppuu puuppaus.

        Miten se suksien tervaus muka auttaa puuppaukseen. Aika kaukaa haettu ratkaisu puuppausongelmaan. Eihän kipeä varvaskaan sillä korjaannu, että maalaat akuankkapatsaan nokan siniseksi!!!!!


    • Anonyymi

      Sellaisia puuppaavia paikkoja on vähintään yksi joka kaupungissa tai kunnassa. Helsingissä piippaa Stadionintorni sekä Sibeliuksen monumentti. Satamissa puuppaa myös ja törähtelee. Lahdessa Radiomastot, Jyväskylässä Laajavuoren suurmäki ja Oulaisissa Maailman varanapa. Paljon paikkoja mitä pitää vältellä jos silleen kimittää..

      • Anonyymi

        Laskettelupaikkoja ja hiihtoreittejä visusti on vältettävä jos on kimmausvaihe päällä.


      • Anonyymi

        Ei helvata! Kuinka sitä uskaltaa liikkuu missään. Eritoten se Oulaisten varanapa näyttäisi houkuttelevalta. Itse en ole uskaltanut kokeilla hiihtäjäpatsaan läheisyyttä, koska pelkään, että se puuppaa mullakin. Mutta jos siellä täällä piippaa, törähtää ja kimittää, ni en kyllä herran jestas uskalla mennä yhtää mihinkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvata! Kuinka sitä uskaltaa liikkuu missään. Eritoten se Oulaisten varanapa näyttäisi houkuttelevalta. Itse en ole uskaltanut kokeilla hiihtäjäpatsaan läheisyyttä, koska pelkään, että se puuppaa mullakin. Mutta jos siellä täällä piippaa, törähtää ja kimittää, ni en kyllä herran jestas uskalla mennä yhtää mihinkään!

        Kotona Koronan aikana suojaa monelta tarpeettomalta piippaukselta ja puuppaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona Koronan aikana suojaa monelta tarpeettomalta piippaukselta ja puuppaukselta.

        mistä nää näin oot kuullut?


    • Anonyymi

      Onhan haapavedeltä professoreja ennenkin ilmaantunut, ihan näytelmäksi asti.

    • Anonyymi

      ” Älä ny sentäs diapamia kelleen ehota!!!! Ne ne vasta laittaa pään viiraamaan nimimerkillä omakohtaista kokemusta on. Diapamit ovat myrkkyjä, joiden tarkoitus on vain laittamaan aivosolut viuhahtelemaan...”

      Onkohan oikeat lääkkeet otettu JA annostelu OK?

      • Anonyymi

        Voi kuuleppa veikkoseni! Totta kai ihan oikeasta kohdasta otin. Olen oppinut jo käyttämään tätä minun dosettia ja osaan ottaa ihan oikiat lääkkeet, joten ole ihan huoleti!
        Minun dosetissa ei diapameja enää löydy! Ne laittoi päänuppini niin kierteille, että ajatuksenikin tulivat korkkiruuveina ulos! Ja jengi katto, että tuo on kyllä ny ihan sekasi!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuuleppa veikkoseni! Totta kai ihan oikeasta kohdasta otin. Olen oppinut jo käyttämään tätä minun dosettia ja osaan ottaa ihan oikiat lääkkeet, joten ole ihan huoleti!
        Minun dosetissa ei diapameja enää löydy! Ne laittoi päänuppini niin kierteille, että ajatuksenikin tulivat korkkiruuveina ulos! Ja jengi katto, että tuo on kyllä ny ihan sekasi!!!!

        Hei, liittyykö tähän kimmittåvään puuppaukseen kiinteästi sellaista hihitys -oiretta?


    • Anonyymi

      Normaalimeininkiä näinä poikkeuksellisina aikoina sano!

      • Anonyymi

        Justjoo, samaa meinasin sanua että puupata saattaa paremmissakin piireissä. Ja aivan kupsahtaa!


    • Anonyymi

      Millä tavalla se puuppaus ilmenee?
      Olen vähän huolissani, onko minulla samaa oireyhtymää. Kerropa tarkemmin, miten sulla se puuppaus ilmenee??!!!

      • Anonyymi

        puuppaus voi olla ohi meneevä ilmiö. jos puuppaus kuitenkin jatkuu jatkossakin, niin kannattaa ottaa yhteys lääkääkäriin. myös keho terapia tai energia hoito voi auttaa asiaan jopa lääriä paremmin !


    • Anonyymi

      Haudan huminaa.

      • Anonyymi

        Lähestyvän sellaisen kuminaa, joka on solmeutumalla venyneen aika-avaruuden intraversiaalisen integroinnin kontagenssin kumuloinnissa äänellisesti kuuluvaksi puuppaukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestyvän sellaisen kuminaa, joka on solmeutumalla venyneen aika-avaruuden intraversiaalisen integroinnin kontagenssin kumuloinnissa äänellisesti kuuluvaksi puuppaukseksi.

        Jos yrittäisi siedätyshoitoa,lähestyisit kävellen hitaasti patsasta,tarkkaillen milloin pumppaus alkaa kimmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yrittäisi siedätyshoitoa,lähestyisit kävellen hitaasti patsasta,tarkkaillen milloin pumppaus alkaa kimmiä.

        Määkii pumppaan aina kimiä ko käyn haapaveellä


      • Anonyymi

        On syytä lähestyä tätä tärkeää lnstanssia moniulotteisesta näkökulmasta poikkitieteellisesti. Tarkastelumme mielenkiinto kohdistuu erityisesti lähestymiskulmaa koskevaa raja-arvoa, ➰/2, jossa näkökulman muutoksen (suora lähestyminen muuntuu sivukulmasta jyrkästi tangentiaaliseksi) johdosta käänteinen limiitti lähestyy äärettömästi nollaa, eli 5-ulotteisen matriisin nollauksen ja sen traversiaalin pistetulon seurauksena kilahdus muuttuu intrakraniaalisesta kilahduksesta äärettömän ekspansion pakottamana spatiaaliseksi kummaavaksi puuppaukseksi kerrannaiskonvoluution ansiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syytä lähestyä tätä tärkeää lnstanssia moniulotteisesta näkökulmasta poikkitieteellisesti. Tarkastelumme mielenkiinto kohdistuu erityisesti lähestymiskulmaa koskevaa raja-arvoa, ➰/2, jossa näkökulman muutoksen (suora lähestyminen muuntuu sivukulmasta jyrkästi tangentiaaliseksi) johdosta käänteinen limiitti lähestyy äärettömästi nollaa, eli 5-ulotteisen matriisin nollauksen ja sen traversiaalin pistetulon seurauksena kilahdus muuttuu intrakraniaalisesta kilahduksesta äärettömän ekspansion pakottamana spatiaaliseksi kummaavaksi puuppaukseksi kerrannaiskonvoluution ansiosta.

        Lisäksi on raja-arvokohtaan saavuttua syytä suorittaa kulman ➰ -suuruinen käänteinen inversio, eli poistua suoraan tulosuuntaan, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin kuuloelinten lisävaurioiden välttämiseksi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähestyvän sellaisen kuminaa, joka on solmeutumalla venyneen aika-avaruuden intraversiaalisen integroinnin kontagenssin kumuloinnissa äänellisesti kuuluvaksi puuppaukseksi.

        nyt puhut kyllä sekavaa! Jos kimmiä puuppaa, ei se tarkoita, että olisi läpentuuten sekasi! Yleistät outoja aistimuksia kokevat ihmiset hönöiksi, joille uppoaa kaikenlainen höpöheinissä kirjoitettu jargoni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yrittäisi siedätyshoitoa,lähestyisit kävellen hitaasti patsasta,tarkkaillen milloin pumppaus alkaa kimmiä.

        En oo mielestäni puhunut pumppauksista mitään. Opettele lukemaan, tai pysy pois täältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syytä lähestyä tätä tärkeää lnstanssia moniulotteisesta näkökulmasta poikkitieteellisesti. Tarkastelumme mielenkiinto kohdistuu erityisesti lähestymiskulmaa koskevaa raja-arvoa, ➰/2, jossa näkökulman muutoksen (suora lähestyminen muuntuu sivukulmasta jyrkästi tangentiaaliseksi) johdosta käänteinen limiitti lähestyy äärettömästi nollaa, eli 5-ulotteisen matriisin nollauksen ja sen traversiaalin pistetulon seurauksena kilahdus muuttuu intrakraniaalisesta kilahduksesta äärettömän ekspansion pakottamana spatiaaliseksi kummaavaksi puuppaukseksi kerrannaiskonvoluution ansiosta.

        lnstanssilla tarkoitetaan mitä tahansa kohdetta, mutta koska tässä se on kirjoitettu kapiteelilla, tarkoitettaneen Hiihtäjänpatsasta?

        Aksioomassa tämä kohta on VÄÄRIN ” ...raja-arvoa, ➰/2...”.
        Lähtökulmasta johtuen efektiivinen kulma todellisesti duplikoituu, eli kimmauksen raja-arvo on kulmassa ➰/4, ja ulossinkoaminen tapahtuu todellisuudessa yllä virheellisesti mainitussa kulmassa ➰/2.

        Mielenkiintoinen lähestyminen tapahtuu myös kulman arvoilla ➰/(2/3) sekä ➰/(4/3), jolloin toteutuu liukuva kaksoiskiepsahdus kulmalla ➿ eli täydellinen tuplarotataatio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lnstanssilla tarkoitetaan mitä tahansa kohdetta, mutta koska tässä se on kirjoitettu kapiteelilla, tarkoitettaneen Hiihtäjänpatsasta?

        Aksioomassa tämä kohta on VÄÄRIN ” ...raja-arvoa, ➰/2...”.
        Lähtökulmasta johtuen efektiivinen kulma todellisesti duplikoituu, eli kimmauksen raja-arvo on kulmassa ➰/4, ja ulossinkoaminen tapahtuu todellisuudessa yllä virheellisesti mainitussa kulmassa ➰/2.

        Mielenkiintoinen lähestyminen tapahtuu myös kulman arvoilla ➰/(2/3) sekä ➰/(4/3), jolloin toteutuu liukuva kaksoiskiepsahdus kulmalla ➿ eli täydellinen tuplarotataatio.

        Jos nuo ylläolevassa tapahtuu ilman lentävän IehmänIantaläjän eksistenssiä, on tuleva kysymykseen maailmanluokan ihme!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syytä lähestyä tätä tärkeää lnstanssia moniulotteisesta näkökulmasta poikkitieteellisesti. Tarkastelumme mielenkiinto kohdistuu erityisesti lähestymiskulmaa koskevaa raja-arvoa, ➰/2, jossa näkökulman muutoksen (suora lähestyminen muuntuu sivukulmasta jyrkästi tangentiaaliseksi) johdosta käänteinen limiitti lähestyy äärettömästi nollaa, eli 5-ulotteisen matriisin nollauksen ja sen traversiaalin pistetulon seurauksena kilahdus muuttuu intrakraniaalisesta kilahduksesta äärettömän ekspansion pakottamana spatiaaliseksi kummaavaksi puuppaukseksi kerrannaiskonvoluution ansiosta.

        Ovat erityisen tärkeitä havaintoja Kilahduksen muuntuminen Piippauksen kautta edelleen Puuppaukseksi, sekä niitä rajaavat ja selventävät reunahuomiot, että nämä luovat yhteyden klassisen eli perinteiden fysiikan ja modernin neurofysiopsykologian välille suorastaan rikkoen raja-aitoja, jotka siksi tulisikin palkita absoluuttisesta ansiokkuudestaan Nobelilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat erityisen tärkeitä havaintoja Kilahduksen muuntuminen Piippauksen kautta edelleen Puuppaukseksi, sekä niitä rajaavat ja selventävät reunahuomiot, että nämä luovat yhteyden klassisen eli perinteiden fysiikan ja modernin neurofysiopsykologian välille suorastaan rikkoen raja-aitoja, jotka siksi tulisikin palkita absoluuttisesta ansiokkuudestaan Nobelilla.

        mistä kuulit? Plasepolta ja huuhaalta vaikuttaa. niin omituisellista tekstiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lnstanssilla tarkoitetaan mitä tahansa kohdetta, mutta koska tässä se on kirjoitettu kapiteelilla, tarkoitettaneen Hiihtäjänpatsasta?

        Aksioomassa tämä kohta on VÄÄRIN ” ...raja-arvoa, ➰/2...”.
        Lähtökulmasta johtuen efektiivinen kulma todellisesti duplikoituu, eli kimmauksen raja-arvo on kulmassa ➰/4, ja ulossinkoaminen tapahtuu todellisuudessa yllä virheellisesti mainitussa kulmassa ➰/2.

        Mielenkiintoinen lähestyminen tapahtuu myös kulman arvoilla ➰/(2/3) sekä ➰/(4/3), jolloin toteutuu liukuva kaksoiskiepsahdus kulmalla ➿ eli täydellinen tuplarotataatio.

        Viisaan kuuloista tekstiä. Ootko joku korkealta kouluteltu professori?


    • Anonyymi

      On se hyvä kun meillä on Neuropsykopatologiaa jo käytettävissä täysiä kärryllisiä, se on hyvä lääke vaivaan kuin vaivaan. Sivuvaikutuksena vain ainoastaan voimakasta aivastelua.

      • Anonyymi

        Se on hyvä elokuva se akentti joka puuppasi minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä elokuva se akentti joka puuppasi minua

        Asiantuntijana sanoisin pumppauksen liittyvän patsaan pieneen liikkeeseen tuulessa


    • Anonyymi

      Mitä asiaa sinäki taot? Asia selkenee jos selkenee mutta tästä ei irtoa nyt tolkun sävelet. Mieleni alkoi heijaa sellaista kilivaattia, että järjen hippusestakaan ei ole selkoa! Kerro asia selvellellen, niin voisin itsekin tajuta jotain!!

      • Anonyymi

        Mietipä ny vähän. Ymmärrät sitten!


    • Anonyymi

      Korona on ruuvannut mun ruuvit löystöön. Moni niistä on irroinnutkin. Mieleni kielet soimaa ihnottavalla sävelellä horjuntaani kumolleen! Keikkaa ihan hulluttomasti. Tallin omainen kopistus perkele koikkaa mun aivostossa sellaista talkkaa että järkeni menee ihan just pian nyt! Ei helesuti!

      • Anonyymi

        Apua on neuvottu ottamaan vastaan, eikö ole sinua onnistanut neuvolassa käynti vielä, vai?


    • Anonyymi

      Vastamelu kuulokkeet auttaa, eivät maksa paljon ja kääntää äänet vastakkain. Suosittelevat puuppaukseen ja kimmiin.

      • Anonyymi

        Eihän tämä kimmiä puuppaa liity mitenkään näihin kannabisuutisiin,kysynpähän vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tämä kimmiä puuppaa liity mitenkään näihin kannabisuutisiin,kysynpähän vaan?

        Höpöheinä ei ole mun kupolia sekoittanut, että ole ihan huoleti!
        Minulla viiraa ihan muista syistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöheinä ei ole mun kupolia sekoittanut, että ole ihan huoleti!
        Minulla viiraa ihan muista syistä!

        Vaa ookko päässy hoitoon?


    • Anonyymi

      Olen soittanut viulua ja kannellut kiulua kadulla, mutta kukaan ei naposta mua ladulla eikä kampee taikka laipolla hampee, koska ovat niin outoja vähintään!

      Kävelin ohitse, kuittelin rohitse, mutta yksi alko aukoo, ettei kannattais tai pää laukoo ja hauki happea haukoo! Niin minähän siihen, että älä ala lammella taukoo pitää, koska siitä mun matkani kohti itää!

      No kysyin sitten siltä, että mistäs tiedät, kuinka tempo pitää, niin se sanoi, että hie ittes sitää, mitää tahot ja mieti sitte!

      On tää korona-arki yhdenlaista vaukoo, ku kaikki naukoo ja sitten alkaa paukoo, niin voihan tässä muutakaan tehä, ku aukoo!

      • Anonyymi

        Hyvä räppi,oot mestari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä räppi,oot mestari

        Räppimestari niin ku estradi, vapaa on vain hyville, niin syville oho oho! Virusräppi raikaa, ei täs ole taikaa, koska sitä on vaikka ja paljon ja muuta päälle. Kato tälleen ja veikkaa veikkaat, mutta minä en! Koska räppimestari rulaa, hulaa hulaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räppimestari niin ku estradi, vapaa on vain hyville, niin syville oho oho! Virusräppi raikaa, ei täs ole taikaa, koska sitä on vaikka ja paljon ja muuta päälle. Kato tälleen ja veikkaa veikkaat, mutta minä en! Koska räppimestari rulaa, hulaa hulaa!

        Millon levy ilmestyy kauppoihin,olis kovaa rap-matskua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon levy ilmestyy kauppoihin,olis kovaa rap-matskua?

        Tulevana vappuaattona jos sellaista päästään nautitsemaan. Jos vappuaatto menetetään, niin menetetään myös uusi platta!


    • Anonyymi

      Hei! Iuulen puuppauksen yksinkertaisesti VAIN liittyvän eräänä piristävänä oireena paikkallisesti jopa yleisesti esiintyvään hoopouteen

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Toinen kantaa jotain joutavaa lautaa, mutta jos mielessä puuppaa ja helikellot kilkkaa, niin on otettava välittömästi yhteys lähimpään lääkäriin. Voi olla korotaudin sivuoireita! Ei siis liity itse hoopouteen millään tavoin.


    • Anonyymi

      En ole enää uskaltanut kokeilla hiihtäjäpatsaan läheisyyttä. Myös koronapelko on pahentunut. Käyn vain iltamyöhään s-marketissa ja ostan suuren määrän kerralla tavaraa. Olen alkanut höperöityy liialliseen kotioloon ja kauheaa huomata että kimmiä puuppaa nyt sisälläkin. Oloni keikkuu maan ja taivaan välillä joka näkyy siinä etten aina tiedä kumpaan suuntaan vetovoima vetää. Päässäni siis heittää!!!!
      Olen makoillut sängyssä koska tasapaino heittää pahasti. Ihan sekasi vaikken ole alkoholia juonu ollenkaan. Onko päässäni alkanut viiraamaan? Päässä heittää levottomasti!!!
      Ja puuppaus soi kovempaa kuin koskaan aiemmin :(((((

      • Anonyymi

        Auttaisiko kova liikuntaharjoittelu asiaan?Tai musiikin kuuntelu,esim. klassista tai sitten vanhaa heavy-rockia,vois piristää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisiko kova liikuntaharjoittelu asiaan?Tai musiikin kuuntelu,esim. klassista tai sitten vanhaa heavy-rockia,vois piristää?

        Kokeilin klassista musiikkia ja vanhaa heavy-rockia, muttei auta. Klassinen sai mielen ehkä hitusen rauhoittumaan, mutta puuppaus ja heittäminen ei poistunut. Rokki sen sijaan vain pahensi puuppausta. Kovaa liikuntaharjoittelua en kykene tekemään, koska heittää jo niin vimmatusti päässä, että menettäisin vain tajuni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin klassista musiikkia ja vanhaa heavy-rockia, muttei auta. Klassinen sai mielen ehkä hitusen rauhoittumaan, mutta puuppaus ja heittäminen ei poistunut. Rokki sen sijaan vain pahensi puuppausta. Kovaa liikuntaharjoittelua en kykene tekemään, koska heittää jo niin vimmatusti päässä, että menettäisin vain tajuni!

        Oisko köydestä apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilin klassista musiikkia ja vanhaa heavy-rockia, muttei auta. Klassinen sai mielen ehkä hitusen rauhoittumaan, mutta puuppaus ja heittäminen ei poistunut. Rokki sen sijaan vain pahensi puuppausta. Kovaa liikuntaharjoittelua en kykene tekemään, koska heittää jo niin vimmatusti päässä, että menettäisin vain tajuni!

        Se on hiihtomato joka saivartaa.. on näemmä päässyt etenemään nenästä jo pidemmälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hiihtomato joka saivartaa.. on näemmä päässyt etenemään nenästä jo pidemmälle!

        saivartaa ja saivartaa ! ota hiihto matos nenästä pois ! Elämä on perseestä ja sillä sinappi ja pihvi ! Ei se sitä kato mistä joku tekkee jos mieli teko on sitä että ei jaksa ja kirjottaa nii oo mistään madoista ja kuduista kii !!! Ota ny järki kätteen !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saivartaa ja saivartaa ! ota hiihto matos nenästä pois ! Elämä on perseestä ja sillä sinappi ja pihvi ! Ei se sitä kato mistä joku tekkee jos mieli teko on sitä että ei jaksa ja kirjottaa nii oo mistään madoista ja kuduista kii !!! Ota ny järki kätteen !!!!

        Paikallislehdessäkin oli kuvassa hiihtäjäpatsas,pystyitkös sitä katsomaan hiljaisuuden vallitessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallislehdessäkin oli kuvassa hiihtäjäpatsas,pystyitkös sitä katsomaan hiljaisuuden vallitessa?

        Ei lehtikuva horjuta mun mieltä. Oon kokeillut. Nyt on tosin alkanut puuppaa ihan muutenkin, joten taisin sitten seota pahemmin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko köydestä apua.

        Köysi voi tulla kysymykseen, jos vointini pahenee entisestään... Nyt puuppaa ja heittää niin lujaa päästä, että tämä sekoamiseksi tulemisen olo tulee sekoittamaan pääni lopullisesti, jos ei kurssi muutu puuppauksen suhteen... Huoh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köysi voi tulla kysymykseen, jos vointini pahenee entisestään... Nyt puuppaa ja heittää niin lujaa päästä, että tämä sekoamiseksi tulemisen olo tulee sekoittamaan pääni lopullisesti, jos ei kurssi muutu puuppauksen suhteen... Huoh!

        Oletko ottanut yhteyttä ja vastaanottanut oikeaa apua jota on jo hyvän aikaa tarjottu? Hyvää pääsiäistä sinulle kuitesikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ottanut yhteyttä ja vastaanottanut oikeaa apua jota on jo hyvän aikaa tarjottu? Hyvää pääsiäistä sinulle kuitesikin!

        En pysty puuppaukseltani oikein mitään miettii. Päässä jomottaa. Mieli keikkuu!
        Täytyy yrittää lepuutella jäseniä. Puultahan tämä loikoilu maistuu mutta eipä tässä muutakaan nyt auta. Vähääkään ku enemmän liikkuu, niin puuppaus pahenee....


    • Anonyymi

      helevetti mullaki viiraa päässä tylsää tää vittu !
      Menköön korona ruttoon minä alan olla sekoontunu.
      persiistä koko homman nimi alan olleen mieli sairas ku ei ole tekemiset !

    • Anonyymi

      Maski pääsä meijän
      Hiihtäjän patsaan
      Pittää jorinat oivat
      Kurissa mahassa
      Valetussaan

      Ei hää syylinen
      Outoihin ääniin
      Puuppauksiin ole
      Piippauksiin kuin
      Kimmaukseen

    • Anonyymi

      Mieleni valo sammu. Tuuttaa tyhjää ja silmissä vilkkuu. Änhöittävää! Kuka tällaista jaksaa! Änhöittävää. Kaiketi vieläpä Haapaveellä :(

    • Anonyymi

      Tilannekatsaus:
      Puuppaus on onneksi nyt pienenemään päin. Aloin kärsimään jatkuvasta puuppauksesta ja huimaamisesta myös kotioloissa. Olin ihan kauhuissaan, että taisin sekoontua.
      On ollut lohdullista huomata, että pääni on pikkuhiljaa selkiintymässä. Puuppaus ei enää vaivaa. Toistaiseksi en uskalla vielä kokeilla hiihtäjäpatsaan läheisyyttä, kun en tiedä onko sillä yhteyttä tähän ikävään kimmiin puuppaukseen.

      Aion kokeilla hiihtäjäpatsaan lähellä käymistä, mutta vasta sitten kun korona-aika on ohi. Nyt lääkärit on jo liian työllistyneitä, ettei niillä riitä kädet tutkimaan toisen pään sisäisiä ääniä, tai tasapainon heittämisiä.

      • Anonyymi

        Hienoa. Eiköhän se puuppaus mene lopulta kokonaan ohi. Vielä ei kannata kuitenkaan käydä kokeilemassa Hiihtäjäpatsaan luona olemista, vaikka en ehkä usko että itse patsas olisikaan siihen syypää. Jos maaperässä on jotain sähkölatausta tms. niin se voi mahdollisesti korkeintaan aiheuttaa äänituntemuksia tai muuta ikävää tuntemusta kehossa.
        Käy sitten kokeilemassa Hiihtäjäpatsaan luona olemista, kun nämä poikkeusolot ovat ohi. Eppäilen, ettei välttämättä enää puuppaa!


    • Anonyymi

      Minulla tinnittää! Tosi ärsyttävää tinnitystä mun korvat soittaa jatkuvasti.
      Jos jotenkin täytyis kuvailla, miltä tinnitykseni kuulostaa, niin se on jotanäinkin tälläistä: Skree-uuiuu, skree-uuiuu peppe, Skree-uuiuu, skree-uuiuu peppe.......
      Ei tälläistä jaksa kuunnella loputtomiin. En ole ikinä huudattanut mitään mussiikkia ja korvani ovat silti alkaneet tinnittään :O ?!?!?!

      • Anonyymi

        ookko nää tutkituttanu kuulos? kannattee tutkituttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ookko nää tutkituttanu kuulos? kannattee tutkituttaa!

        Eiköhän se ongelma ole korvien välissä eikä itse korvissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se ongelma ole korvien välissä eikä itse korvissa?

        miten niin muka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten niin muka

        Monilla saattaa tinnitellä korvissa ja vika nimenomaan on korvissa. Ovat kuunnelleet liian luijjaa mussiikkia, tai ampuneet paljo ampumaratalla iliman korvasuojaimia.... siks korvat tinnittelee!


      • Anonyymi

        Tuo Skree-uuiuu, skree-uuiuu peppe kuulostaa vakavalta kuulohäiriöltä. Se on tietääkseni yksi pahimpia tinnityksen muotoja!


    • hullu mies hullu

      • Anonyymi

        Mikä nää oot mittää sannoo, jos toisella puuppaa, tai tinnittelee. Ei ole naurun asia nämät jutut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nää oot mittää sannoo, jos toisella puuppaa, tai tinnittelee. Ei ole naurun asia nämät jutut!

        Ei olekkaan. Voi että ku ihimiset ymmärtäis tään! Huoh ja ottia tuota, ku ihimiset on monasti niin pikkumaisia. Huoh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekkaan. Voi että ku ihimiset ymmärtäis tään! Huoh ja ottia tuota, ku ihimiset on monasti niin pikkumaisia. Huoh!

        Sanoppa muuta! Jengi nauraa, jos toisella tinnittelee tai puuppaa. Myötätuntoa ei juurikaan heru.


    • Anonyymi

      Viimeisen kerran piippaisi juuri lenkiltä palattaessa. Ei enää tuuttaa tämän jäljestä kun käänsi puuppaajan torven koillista kohti jossa koulumuseo

      • Anonyymi

        miten ihmeessä sinä pysyt hereillä kaiket päivät kun yötkin menee trollatessa? Taas monta päivää putkeen kellon ympäri olet trollanut mitä sinä vedät kun kykenet valvomaan päiviä nukkumatta missään välissä? Viestien kirjoitus ajankohtia seuratessa ainoat hiljaiset hetket sinun puolesta kun on yöllä neljästä kuuteen eli trollaat noin 22h vuorokaudessa parhaimmillaan..pahimmillaan? Ilmankos jutut on pehmeitä kun et nuku missään välissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten ihmeessä sinä pysyt hereillä kaiket päivät kun yötkin menee trollatessa? Taas monta päivää putkeen kellon ympäri olet trollanut mitä sinä vedät kun kykenet valvomaan päiviä nukkumatta missään välissä? Viestien kirjoitus ajankohtia seuratessa ainoat hiljaiset hetket sinun puolesta kun on yöllä neljästä kuuteen eli trollaat noin 22h vuorokaudessa parhaimmillaan..pahimmillaan? Ilmankos jutut on pehmeitä kun et nuku missään välissä?

        Voi isä sentään, ku täällä ei kirjoittele vain yksi "trolli". Mistä hitosta tosin tiedän, kuka trollaa ja kuka ei, mutta minulla ainaki puuppaa, enkä trollaa. Ja tiedän, etten todellakaan ole kirjoittanut kaikkea tänne. Johan sen lukijamääristäki huomaa; täällä käy muitaki, ku minä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten ihmeessä sinä pysyt hereillä kaiket päivät kun yötkin menee trollatessa? Taas monta päivää putkeen kellon ympäri olet trollanut mitä sinä vedät kun kykenet valvomaan päiviä nukkumatta missään välissä? Viestien kirjoitus ajankohtia seuratessa ainoat hiljaiset hetket sinun puolesta kun on yöllä neljästä kuuteen eli trollaat noin 22h vuorokaudessa parhaimmillaan..pahimmillaan? Ilmankos jutut on pehmeitä kun et nuku missään välissä?

        Sitä paitti, nukuin onnellisena kolomen aikaan yöllä. Menin eilen nukkuu klo 21.30 ja heräsin klo 7.30....


    • Anonyymi

      Alan jo uskoa että kimmiä puuppaa tosissaan , on todellinen tilanne, toivottavasti saat apua pian.

      • Anonyymi

        Mulla soi titityy vasemmassa korvassa elikkäs se inhottavasti titittää! Tititys on jatkunu jo liiaan. Titityytä nonstoppina :(


    • Anonyymi

      Mun korvat on alkanu kans puuppaan X0
      Muistuttaa tinnittämistä, mutta saundi on luonteeltaan pehmeempää ja soi hippasen matalammalta. Ihan kauheeta, ku en oo luukuttanu mussiikkia. Korvat puuputtaa silti. Ei helevetti!

      • Anonyymi

        Tällaisiakin viestejä se pyhäjärven luotsi käy eri pitäjien sivuille kirjoittamassa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisiakin viestejä se pyhäjärven luotsi käy eri pitäjien sivuille kirjoittamassa??

        Hepota minkä ehit, mää ainaki istua napotan, enkä vain kökötä! Että ota siitä sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaisiakin viestejä se pyhäjärven luotsi käy eri pitäjien sivuille kirjoittamassa??

        Mikä ihmeen pyhänjärven luotsi ! Selevennä ny vähän mitäs horiset !


    • Anonyymi

      Mää kärsin korvan titityksestä. Titityytä nonstoppina vasemmassa korvassa. Haluaisin niinikään ettäs se loppuis !

      • Anonyymi

        Tititys on vakava oireyhtymä. Jos sitä ei hoida ajoissa, niin se voi eskaloitua kukutukseksi ja siinä vasta järki lähtee... Kuka ny jaksaa kukkumista kuunnella yhtä soittoa?!


    • Anonyymi

      Olen onnettu! Siis onnellinen, vaikka eristys laittaa muuten mieltä vähän heilumaan!

      Ilouutinen: Enää ei kimmiä puuppaa hiihtäjäpatsaan luona! Olen asteittain totutellut hiihtäjäpatsaan luona olemista ja puuppausta ei enää ilmene, vaikka olin tänäänkin ainakin viisi minuuttia yhteen pötköön hiihtäjäpatsaan vieressä!!!

      Mutta muuten mielessä heijaa. Uskon, että jos kimmi puuppaus oli ohi menevä ilmiö, niin todennäköisesti mielen heijauskin on. Olen todella onnettu tästä tilanteesta!

      • Anonyymi

        Minä en ole mistään Pyhäjärvestä! Eikä mulla ole mitään asiaa Pyhäjärveen.
        Olen haapavetinen ja asun myös haapavedellä. Eikä mitään hinkua Pyhäjärveen kun en tunne sieltä yhtään ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mistään Pyhäjärvestä! Eikä mulla ole mitään asiaa Pyhäjärveen.
        Olen haapavetinen ja asun myös haapavedellä. Eikä mitään hinkua Pyhäjärveen kun en tunne sieltä yhtään ketään.

        Pyhäjärvellä vain kuulemma kimisee ja pumisee. Ei meillä Haapaveellä. Me olemme ehdottomain vapaita kaikista vaivoista, mitä maailmassa vain voi olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhäjärvellä vain kuulemma kimisee ja pumisee. Ei meillä Haapaveellä. Me olemme ehdottomain vapaita kaikista vaivoista, mitä maailmassa vain voi olla!

        Älyvapaa sinä olet pyhäjärven trollaava luotsi joka on kertonut asuvansa paitsi haapavedellä myös reisjärvellä jne vaikka olet yksi kuuluisista pyhäjärven kylähulluista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyvapaa sinä olet pyhäjärven trollaava luotsi joka on kertonut asuvansa paitsi haapavedellä myös reisjärvellä jne vaikka olet yksi kuuluisista pyhäjärven kylähulluista.

        Ite oot trolli, mutta mikä heleketti on joku pyhäjärven trollaava luotsi? voisitkos selventää..... jos jollain puuppaa, ei siinä tarvi trolli olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot trolli, mutta mikä heleketti on joku pyhäjärven trollaava luotsi? voisitkos selventää..... jos jollain puuppaa, ei siinä tarvi trolli olla!

        ja väitätkö että kaikki paha tai outous ois aina haapaveen ulukopuolella? mekös olemme täyelisiä jaa vikattomia? kyllä haapaveelekin mahtuu monellaiset ihmiset! jotenka älä leimaa ne aina muu kuntalaisiksi!


    • Anonyymi

      Mikä on se kimmi joka puuputtaa? Puuputtava kimmi? Kipittävä puuppu?
      Puuppaa paappaa piippaa, kummia kammia kimmiä.
      Kerroppas mitä nämät tarkoittaa. Minä en ymmärrä. Ehkä olen itsekin sekaisin.
      Ällös välitä, sekavuutta on liikkeellä!

      • Anonyymi

        Siinäpä sinulla on miettimistä tedraikas mistä avauksen kirjoitit? Vastaa nyt vielä toiset 100 kertaa itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sinulla on miettimistä tedraikas mistä avauksen kirjoitit? Vastaa nyt vielä toiset 100 kertaa itsellesi?

        ei ui saalis pyydyksiin niin tyytyy vastaamaan itse itselleen. Valtavan pitkiä monologeja ja valtavan lukuisia lisää tullessa koko ajan?


      • Anonyymi

        Eikö puuputtaminen päättynyt jo vajaa parisen viikkoa takasin: )

        ” 24.04.2020 14:47

        Olen onnettu! Siis onnellinen, vaikka eristys laittaa muuten mieltä vähän heilumaan!

        Ilouutinen: Enää ei kimmiä puuppaa hiihtäjäpatsaan luona! Olen asteittain totutellut hiihtäjäpatsaan luona olemista ja puuppausta ei enää ilmene, vaikka olin tänäänkin ainakin viisi minuuttia yhteen pötköön hiihtäjäpatsaan vieressä!!!

        Mutta muuten mielessä heijaa. Uskon, että jos kimmi puuppaus oli ohi menevä ilmiö, niin todennäköisesti mielen heijauskin on. Olen todella onnettu tästä tilanteesta! ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö puuputtaminen päättynyt jo vajaa parisen viikkoa takasin: )

        ” 24.04.2020 14:47

        Olen onnettu! Siis onnellinen, vaikka eristys laittaa muuten mieltä vähän heilumaan!

        Ilouutinen: Enää ei kimmiä puuppaa hiihtäjäpatsaan luona! Olen asteittain totutellut hiihtäjäpatsaan luona olemista ja puuppausta ei enää ilmene, vaikka olin tänäänkin ainakin viisi minuuttia yhteen pötköön hiihtäjäpatsaan vieressä!!!

        Mutta muuten mielessä heijaa. Uskon, että jos kimmi puuppaus oli ohi menevä ilmiö, niin todennäköisesti mielen heijauskin on. Olen todella onnettu tästä tilanteesta! ”

        En tiedä. En ole lukenut kyseisen kirjoitusta puuputtamisen loppumisesta. Selasin noita keskusteluja taaksepäin ja silmiin vain pisti tuo Kimmiä Puuputtaa aloitus, niin siihen sitten tartuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. En ole lukenut kyseisen kirjoitusta puuputtamisen loppumisesta. Selasin noita keskusteluja taaksepäin ja silmiin vain pisti tuo Kimmiä Puuputtaa aloitus, niin siihen sitten tartuin.

        Anonyymi
        Eilen 09:32

        Anonyymi kirjoitti:
        Siinäpä sinulla on miettimistä tedraikas mistä avauksen kirjoitit? Vastaa nyt vielä toiset 100 kertaa itsellesi?

        ei ui saalis pyydyksiin niin tyytyy vastaamaan itse itselleen. Valtavan pitkiä monologeja ja valtavan lukuisia lisää tullessa koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        Eilen 09:32

        Anonyymi kirjoitti:
        Siinäpä sinulla on miettimistä tedraikas mistä avauksen kirjoitit? Vastaa nyt vielä toiset 100 kertaa itsellesi?

        ei ui saalis pyydyksiin niin tyytyy vastaamaan itse itselleen. Valtavan pitkiä monologeja ja valtavan lukuisia lisää tullessa koko ajan?

        Luulekko nää, että tääki keskustelu olisi yhen ihimisen käymä???!!!!
        Luulekko ommaavasi jotku selevännäkimet?
        Miksi lukijamäärä on sitten jo lähes 1000?
        Jos tää olisi yhden hepun aikaan saamaa keskustelua, niin lukijamäärä tuskin olis viittäkymmentä enempää!!!!


    • Anonyymi

      Taas on alkanut kimmiä puuppaa!!!
      Luulin, että olen päässyt eroon siitä. Tosi ikävää!
      Hiihtäjäpatsaalla ei ole yhteyttä tähän puuppaukseen koska olin Ollalassa päin niin siellä alkoi yhtäkkiä kimmiä puuppaa! Sitten poljin pyörällä Pulkkilantien varteen, niin kimmi puuppaus jatkui sittenkin... No poljin sitten Halpahalliin ja ostin sieltä jäätelön ja jaffan, niin kimmi puuppaus vaimeni. Mistähän tuo johtuu?

    • Anonyymi

      Onkohan kyse tinnityksestä? Tinnityksiä on erinlaisia. Jotku on korkeammalta piippaavaa ja osa matalammalta ikään kuin puuppaavia. Tinnittäminen voi olla myös epämääräisiä särähdysääniä tai nakutusta. Joskus oli jossain linkki, josta pystyi kuuntelee miltä tinnitykset voivat kuulostaa. Täytyy ettiä se. Siellä yksi äänistä oli puuppaava.

      • Anonyymi

        Löysin yhden jutun, mutta siinä oli linkki vanhentunut, eli ei auennut. Tinnittämisestä on paljon kirjoitettu ja tietoa löytyy googlettamalla.. Tinnitys voi olla myös hetkellistä. Itellä on joskus tinnittäny silleen ikävästi humisten.... kauhea humina ja pauhe ollu niin kovaa, ettei ole nukkumaan pystynyt. Välttelen kovaäänisiä paikkoja nykyisin!


    • Anonyymi

      Ajat ovat kovenemassa ja puuppausta tulee ilmenemään taas. Valitettavasti. Itse olen hyvin sekaisen oloisessa tunteessa nyt ja katon kuinka kauan pysyn tolpillani ennen kun tulen hulluksi.

      • Anonyymi

        Joo, monilla puuppaa, tinnittää ja muuten vain helisee ja humisee päässä. Nämä ajat ovat kovat! Toivottavasti joskus koittaa paremmat ajat!


    • Anonyymi

      Tähän on tultu, että porukka menee sekaisin ja monet ovat tillintallin, kuin kuuluisat tirolilaiset käkikellossa majailevat lelukäet.
      Miksi? Koska Korona-ajan tiukennukset ovat johtaneet monien asioiden alasajoon. Tästä on seurannut lukuisia konkursseja ja massatyöttömyyttä. Haapavesi on myös saanut kokea tämän nahoissaan. Kurjuus lisääntyy ja valoa tunnelinpäässä ei näytä olevan siitäkään huolimatta, että rokotuksia on alettu jo tekemään.
      Rokotustahti on nii hidas, että tällä menolla korona on ehtinyt käydä kaikki suomalaiset läpi ja ehkä ehtinyt jopa mutatoitua monta kertaa pahemmaksi.
      Vähemmästäkin olo on maassa ja mieli sekaisin, kuin kajahtaneella käkikellon irronneella lelukäellä.

      • Anonyymi

        Ite otin viinaa hajotukseen. Olo oli sen jälkeen, kuin kajahtaneella puukäellä!


    • Anonyymi

      ilmanvaihtokoneen moottorin laakerit ääntää siinä kerrostalossa

      • Anonyymi

        Ne on hissin laankerit, jotka puuppaa. ne alkaa ääntää silloin, ku hissi ei mee enää vintille asti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on hissin laankerit, jotka puuppaa. ne alkaa ääntää silloin, ku hissi ei mee enää vintille asti....

        Ehkä hississä on vesihiisi.


    • Anonyymi

      Aina se rupiaa tähän vuodenaikaan puuppaaman.

      • Anonyymi

        Korona kuulemma aiheuttaa puuppaamista. Ei niinkään virus ite, vaan varotoimet. Ihmiset hajoaa ja päässä alkaa viiraamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona kuulemma aiheuttaa puuppaamista. Ei niinkään virus ite, vaan varotoimet. Ihmiset hajoaa ja päässä alkaa viiraamaan.

        Kuulemma koronakin saattaa aiheuttaa puuppaamista. Se voi olla yksi koronan sivuoireista.


    • Anonyymi

      Mieli akseloi kovasti. Akselointia tapahtunut jo kauan. Koronoitunu mieli absonoituu kondenssion kautta kaheksi. Mielen jakaantuma ei välttämättä ole hyvä varsinkaan kun mielentervehdyspalvelut on ajettu alas. Haapavedestä tulee tätä myötä pahoinvoiva kunta.

      • Anonyymi

        Miten tämä kondenssio käytännössä tapahtuu? Entä jos mieli jakautuu kahdeksi? Onko toivoa enää eheytymisestä?


      • Anonyymi

        Erittäin huolestunut olen tuosta absessiosta. Vertautuisko se parhaiten poissaolokohtaukseksi myös huonetilassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin huolestunut olen tuosta absessiosta. Vertautuisko se parhaiten poissaolokohtaukseksi myös huonetilassa?

        Voi olla. en osaa sanoa.


    • Anonyymi

      Korona-aika ottaa tiukennuskierteitä ja Suomi on noussut Korona-kartalla punaisten joukkoon, voi pentele! Pahentuu tämä olo eikä mitään oo saatu aikaseen. Alkanut taas puuppaamaan. Ei pelkästään Hiihtäjäpatsaan luona vaan muutenkin. Olen tulossa taas sekaiseksi! Milloin tämä kurjuus loppuu? Pääni on keikahtamassa pahemman kerran rullalle :(

      • Anonyymi

        Taasko alko päätä vispaamalla kevät? Tuttu ilmiö
        Kuin tintin vislaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko alko päätä vispaamalla kevät? Tuttu ilmiö
        Kuin tintin vislaus

        se on tuo polarisaatio päässy taasen kääntymään..siihen ei taija kotikonstit ennää auttaa ku eijoo kesä et pääsisit kunnolla kusasemmaa paimenpojan päälle..
        toki se AC/DC säähkö auttaa reippaasti naatittuna mutta sitä ei taijeta kylillä ennää ees r-kioskilla myyä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko alko päätä vispaamalla kevät? Tuttu ilmiö
        Kuin tintin vislaus

        On kyllä varsin himputista, että toinen kevät alkaa taas vispaamalla! Jos tästä tulee yhtä tuttu ilmiö, kuin tintin vislaus, niin minä kyllä pimahdan lopullisesti! Mie romahan perkele !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on tuo polarisaatio päässy taasen kääntymään..siihen ei taija kotikonstit ennää auttaa ku eijoo kesä et pääsisit kunnolla kusasemmaa paimenpojan päälle..
        toki se AC/DC säähkö auttaa reippaasti naatittuna mutta sitä ei taijeta kylillä ennää ees r-kioskilla myyä???

        Jos minä nauttisin rankalla kädellä AC/DC:tä niin silloin minun jo varsin rullalle ja solmuun kääntyny sydän hyppäis sisuksista ulos ja minä en olisi enää tässä. Olisin taivaan kodissa soittamassa kanteloa! Ei vielä ole niin kiire sinne paikkaan!


    • Anonyymi

      Nyt jo vuosi täynnä ensimmäisistä puuppausoireista. Välillä oli seesteisempää, jolloin puuppausta ei ilmennyt. Nyt on alkanut taas puuppaamaan. Pelottaa valmiuslain käyttöönotto, jolloin kaikki avopalvelutkin todennäköisesti ajetaan taas alas. Muutenkin terveyspalvelut niin heikossa hapessa. Tämä kimmi puuppaus tekee minut hulluksi. Olen huomannut, ettei tällä ole tekemistä tinnityksen kanssa, koska tinnitys tietääkseen pitäisi soida koko ajan. Tää tulee vain silloin kun tuntuu, että olo on menossa sekaisempaan päin. Eikä tämä ole enää paikkaan sidonnaista. Puuppausta voi välillä ilmetä myös Ylivieskassa ja Nivalassa käydessä. Eli hiihtäjäpatsas on todennäköisesti korkeintaan tämän oireen alkulähde..... Tai sitten olen sairastanut koronan oireettomana, mutta sain sitten tämän inhottavan puuppauksen.

      • Anonyymi

        Ikävää! Toivottavasti oireet eivät pahene!


    • Anonyymi

      Olen saanut mielen hoitoa jo pidempään. Näin korona-aikana kuitenkaan hoitoa ei olla voivotettu antaa riittävästi. Tukena silloin on ollut Mieli RY:n sivut, erilaiset nettiterapiat ja erään tuttavan suosittelema lymfa-terapia. Reikiäkin suositeltiin mutta siihen en ole uskaltanut lähteä. En nyt tiedä kannatteeko energiavärähtelyiden kanssa lähteä leikkimään ettei tapahdu jotain peruuttamatonta. Toimiiko edes reiki. Taata sanoi, että se olisi huuhaata. Puuppausta ei ole ollut enään mutta ahdistusta on ollut. Ja se ei riipu hiihtäjäpatsaan sijainnista eikä minkään muunkaan. Ahdistus on kokonaisvaltainen tunne joka seuraa mua minne menenkin. Oloni horjuu silloin.

      • Anonyymi

        Hienoa! Mahtavaa. Olosi siis parenee paranemiseltaan!


    • Anonyymi

      Kyseessä on jonkinlainen tunnelukko, joka liittyy johonkin traumaan. Ite sain selittämättömiä tuntemuksia ja lamaannuin aina, kun näin revittyjä tapetteja seinillä. Usein sain kamalan kohtauksen ja menin tolaltani. Myöhemmin sain selityksen, miksi näin kävi. Kun sain purettua traumat, eivät tällaiset enää hirvittäneet. Lapsena koin siis traumaattisen tilanteeheen, johon liittyi tapettien raivokasta repimistä ja astioiden viskomista. Omakohtaisesti en tapahtunutta muista, koska mieleni oli putsannut sen mielestä. Tilalle sain dissosiatiivisen häiriön.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Todennäköisesti aloittajallakin joku traumaperänen reaktio tuo ”puuppaus”


    • Anonyymi

      Joko se on kevät taas koittanut?

    • Anonyymi

      Minulle kanssa kerran tuli se tuntemus kun näin sen hiihtäjäpatsaan.Nykyisin jos joudun menemään siitä ohi en kato sitä.

    • Anonyymi

      Taasko sielä pumppaa

    • Anonyymi

      Oletko pepantteenia koittanut annostella pahimpiin tuijauksiin?
      Auttaa kun varovasti reiän ympärille töpöttelee.

    • Anonyymi

      Aina kannattaa yrittää, mutta aloittaja taitaaa ola toivoton sekopåå!

      • Anonyymi

        Ite oot, jos noin menet sanomaan toisesta!


    • Anonyymi

      Taas sitä on liikkeellä. Nimittäin puuppausta!

      • Anonyymi

        Oletko käynyt Ilkan liki?


    • Anonyymi

      Vieläkö hiihtäjäpazaan luona puuppaa kimmiä?

      • Anonyymi

        korkki kiinni pyhäjärven trolli.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe