Kerro todelliset motiivit

Anonyymi-ap

kaivattuasi kohtaan?

198

1921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkkää rakkautta.

• Anonyymi

Sama❤️

• Anonyymi

Tunteeni ovat aidot, mutta myönnän olevani jonkin verran omistushaluinen. ❤️

• Anonyymi

Se on varsin okei, jos välittää jostain. Ainakin minulle..

• Anonyymi

Itseasiassa toivonkin, että olisit ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on varsin okei, jos välittää jostain. Ainakin minulle..

Hyvä! ☺️

• Anonyymi

Mikä tuo jonkin verran omistushaluinen on?
        Olet tänään ylittänyt itsesi ja pitänyt niin tiukasti kiinni, mutta ONNISTUIT OTTAMAAN JO TISSISTÄ KIINNI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tuo jonkin verran omistushaluinen on?
        Olet tänään ylittänyt itsesi ja pitänyt niin tiukasti kiinni, mutta ONNISTUIT OTTAMAAN JO TISSISTÄ KIINNI.

Oikein kakkospesälle kähmimällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein kakkospesälle kähmimällä

Ja viimeinen lause viä capc lock pohjassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja viimeinen lause viä capc lock pohjassa

Score bro

• Anonyymi

Rakkautta olisi antaa ja haluaisin hänet.. Mutta realiteetit. Ei hän haluaisi, uskon näin vahvasti. 🤭
      Epäilen hänen halunneen jossain vaiheessa pöksyihin kyllä.. Mutta sitten taas mietin, että saisi sitä helpommallakin niin miksi nähdä vaivaa niin paljon kuukausi tolkulla ja kertoa kaikin teoin ja tavoin välittävänsä minusta.
      En silti jaksa ajatella sen kummempaa.. Pakko unohtaa sillä tietyllä tavalla, koska onhan tilanteemme absurdi mahdottomuus.
      /nainen

• Anonyymi

Kyllä miehillä voi olla muutakin mielessä kuin pipari. Itsellä ainakin isoja tunteita naista kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehillä voi olla muutakin mielessä kuin pipari. Itsellä ainakin isoja tunteita naista kohtaan.

Joista nainen ei tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä juuri. Oletetaan että pitäisi sieltä rivien välistä ymmärtää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä juuri. Oletetaan että pitäisi sieltä rivien välistä ymmärtää..

Ehkä ymmärsin ja tunnen samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä kuitenkin kirjoitit ensimmäisenä😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se parempi näin?

• Anonyymi

Haluaisin antaa ja saada rakkautta.

• Anonyymi

Tunteet

• Anonyymi

Haluaisin selitellä ja suukotella poskille. Kertoa että hän on ihana.

• Anonyymi

Silitellä siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silitellä siis

Oletko varma tästä? Heh

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma tästä? Heh

Olen varma. Valtavasti hellyyttä häntä kohtaan, mikä odottaa toteutumista. En ole vain oikein osannut, mutta tiedän että tykkäisi. Rakkautta ei puuttuisi koskaan ❤️ Tekisin tänä päivänä kaiken toisin, enkä puuttuisi hänen tekemisiin, jos ei moittisi minua. Joskus olin myös todella mustasukkainen hänestä.

• Anonyymi

Kun ymmärtäisin mut ei. 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Et voi välttämättä tietää toisen sisimmistä tunteista

• Anonyymi

On tunteita. Ei sitä koskaan tiiä

• Anonyymi

Korkeamman tason henkinen yhteys.

~M~

• Anonyymi

❤️
        ❤️

• Anonyymi

Ja vain se 🙏🏼😇

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vain se 🙏🏼😇

Kyllä 🥰❤️. Meillä on hyvä yhdessä ja yhdessä olemme kokonaiset.

Mn

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 🥰❤️. Meillä on hyvä yhdessä ja yhdessä olemme kokonaiset.

Mn

Nukkuu yöt ja päivät ahertaa.

• Anonyymi

Rakastan niin että järki lähtee. Tehny lähtöä jo yli puoli vuotta.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus tähän maailmaan on tuomittu.

Jeesus rakastaa sinua, kaikesta huolimatta.. Amen.

Terveisin..hitler, hän on helvetissä.

Heihei.. .

https://m.youtube.com/watch?v=_IpLJvd_ukw

Ja puita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heihei.. .

Missäs sinä olet ollut? Ryyppäämässä vai 🧐😠ei ole näkynyt sua koko viikonloppuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs sinä olet ollut? Ryyppäämässä vai 🧐😠ei ole näkynyt sua koko viikonloppuna

Hitlerin kanssa aperitiiveilla näköjään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikka on lukittu tiukemmin kuin nunnan persus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollu sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikka on lukittu tiukemmin kuin nunnan persus.

Asutko sä nykyään jossain linnassa vai😁ei ois kyllä ihme. Sua ei pitele erkkikään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heihei.. .

No siellä on varmaa muillekki vielä tilaa, palstaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asutko sä nykyään jossain linnassa vai😁ei ois kyllä ihme. Sua ei pitele erkkikään

Pako riksusta? Ai jai aika tyly aita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja puita!

Ittekö meinasit purilaises paistella vai?

• Anonyymi

Tietenkin taloudellihyöty ja muutenkin statuksen nostaminen.

• Anonyymi

Tahtoisin ehkä tietää onko hän todellinen, sen jälkeen haluaisin tipautella semmoisia tonnin painoisia jäälohkaireita tuosta rintakehästä, kylmääviä. Ka todellinen motiivi, voisi olla löytää oikeaa pontta pyynnöille, jossa tahtoisin minut kätkettävän iäksi pois. Ehkä särkeä sydän lopullisesti, ehkä siinä olisi järkeä. Jollain tavalla, ehkä maksaa pois kaikki, tai jotain ennalta, niinkuin joskus tuntuu käyvän.
      Ehkä mun elämä, on ollut jopa valheellista, ja se olisi sitä aidosti viimeinkin, koska tiedän, että mulle on tullut noutaja. Ei ole mitään paikkaa, mikä ei muistuttaisi hänestä, koska huomaan, että hänestä on tullut koko maailmani.

• Anonyymi

Salasuhde, jos molempia sellainen kiinnostaa.

Aikaisemmin olisin pitänyt mahdottomana, mutta tilanteet ja ihmiset muuttuvat.

• Anonyymi

Oletko alusta asti sellaista toivonut? Vai onko toive tullut lähiaikoina? Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi

Tämä toive selittäisi paljon erään kohdalla jonka käytös on kuin yö ja päivä riippuen onko hänen puoliso paikalla. En halua rikkoa mitään vaikka hänen puolisonsa on todella vastenmielinen ja jopa puolisoaan kohtaan kamala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko alusta asti sellaista toivonut? Vai onko toive tullut lähiaikoina? Oletko mies vai nainen?

En missään nimessä alusta alkaen - enkä varmaan oikeasti yritä edistää asiaa, en halua sotkea toisten elämää. Olen vain todennut, että oma asetelmani on nykyään sellainen, että itse en enää pitäisi sitä moraalisesti ehdottoman vääränä.

..ja ihan sama mitä sukupuolta olen oikeasti, kohta se katkera palstavahti tulee julistamaan tähän, että olenkin se 60v gubbe, että mennään vaikka sillä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä toive selittäisi paljon erään kohdalla jonka käytös on kuin yö ja päivä riippuen onko hänen puoliso paikalla. En halua rikkoa mitään vaikka hänen puolisonsa on todella vastenmielinen ja jopa puolisoaan kohtaan kamala.

Mun puolisoni ei ole kamala, enkä halua häntä jättää, mutta tässä on nyt ilmennyt useampia muuttujia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä yritä muiden miehiä. Kaksnaamanen huono valehtelija. Susta näkee kilometrien päähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun puolisoni ei ole kamala, enkä halua häntä jättää, mutta tässä on nyt ilmennyt useampia muuttujia.

Elämä on muuttujia täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J❤️S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J❤️S

S ❤️ J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on muuttujia täynnä.

Onhan niitä, ainakin 8 miljardia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä yritä muiden miehiä. Kaksnaamanen huono valehtelija. Susta näkee kilometrien päähän.

Oletko sä täällä kaipaamassa jotakuta, vai vahtimassa omaasi? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänet on sotkettu moneen juttuun mukaan jota pyöritellään täällä jotta toinen nainen saa haluamansa miehen ja toisinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänet on sotkettu moneen juttuun mukaan jota pyöritellään täällä jotta toinen nainen saa haluamansa miehen ja toisinpäin.

Hänet? Sinustako siis joku mustamaalaa em. puolisoa? Oletpa hyvin selvillä kuvioista sitten. Taidat itse olla se mustasukkainen puoliso...

• Anonyymi

Minua ei ainakaan kiinnosta salasuhde kenenkään kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänet? Sinustako siis joku mustamaalaa em. puolisoa? Oletpa hyvin selvillä kuvioista sitten. Taidat itse olla se mustasukkainen puoliso...

Pitääkö rautakangesta vääntää.

• Anonyymi

J❤️S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J❤️S

S❤️J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö rautakangesta vääntää.

Ei tarvitse, en tunne teistä ketään, pitäkää oudot suhdekuvionne ja puolisonne. Eikä J tai S merkitse mulle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse, en tunne teistä ketään, pitäkää oudot suhdekuvionne ja puolisonne. Eikä J tai S merkitse mulle mitään.

Juha ❤️ Sari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa erittäi uskottavalta keskustelupalstadraamalta🤦‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuin monen ns keissin kohdalla, kilu ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En missään nimessä alusta alkaen - enkä varmaan oikeasti yritä edistää asiaa, en halua sotkea toisten elämää. Olen vain todennut, että oma asetelmani on nykyään sellainen, että itse en enää pitäisi sitä moraalisesti ehdottoman vääränä.

..ja ihan sama mitä sukupuolta olen oikeasti, kohta se katkera palstavahti tulee julistamaan tähän, että olenkin se 60v gubbe, että mennään vaikka sillä..

” ihan sama mitä sukupuolta olen oikeasti, kohta se katkera palstavahti tulee julistamaan tähän, että olenkin se 60v gubbe, että mennään vaikka sillä..” niinpä voi juku sulle ja

• Anonyymi
        UUSI

Luulen että onnistuisi. En itsekään näe muuta vaihtoehtoa. Mutta enpä edistä minäkään asiaa. Jumissa tässä tunteessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että onnistuisi. En itsekään näe muuta vaihtoehtoa. Mutta enpä edistä minäkään asiaa. Jumissa tässä tunteessa.

Niin, minulla ainakin arkitodellisuus on täysin irrallaan siitä mitä pääni sisällä mietin, kaikenlaista etäisyyttä tuntuu olevan ihan liian paljon, että viitsisi edes yrittää.

Suoraviivaisinta olisi varmaan etsiä salaseuraa netistä - tinderistä tms. - mutta sellaiseen minulla ei ole yhtään mielenkiintoa, eikä se auttaisikaan yhtään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, minulla ainakin arkitodellisuus on täysin irrallaan siitä mitä pääni sisällä mietin, kaikenlaista etäisyyttä tuntuu olevan ihan liian paljon, että viitsisi edes yrittää.

Suoraviivaisinta olisi varmaan etsiä salaseuraa netistä - tinderistä tms. - mutta sellaiseen minulla ei ole yhtään mielenkiintoa, eikä se auttaisikaan yhtään.

Ok, ymmärsin että haluat salasuhteen kaivattusi kanssa. Mutta haluatkin salasuhteen kaivattusi eli puolisosi "oheen".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, ymmärsin että haluat salasuhteen kaivattusi kanssa. Mutta haluatkin salasuhteen kaivattusi eli puolisosi "oheen".

Mitä? Ei. :D

"kaivattusi eli puolisosi"

Nämä on siis kaksi eri henkilöä (onneksi tässä ei sentään ole useampaa mukana). Tarkoitin että minulla ei ole tähän ensinmainittuun kontaktia, puolisoa nyt sentään näen päivittäin, vaikkei hän aina juttutuulella olekaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Ei. :D

"kaivattusi eli puolisosi"

Nämä on siis kaksi eri henkilöä (onneksi tässä ei sentään ole useampaa mukana). Tarkoitin että minulla ei ole tähän ensinmainittuun kontaktia, puolisoa nyt sentään näen päivittäin, vaikkei hän aina juttutuulella olekaan.

Hän on siis joku haaveiden kaivattu jota et tunne, muuta kuin ulkonäöltä? Tinderistä voit löytää korvaavan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on siis joku haaveiden kaivattu jota et tunne, muuta kuin ulkonäöltä? Tinderistä voit löytää korvaavan?

No "haaveiden kaivattu" on aika hyvä ilmaus, vaikka nyt sentään vähän jotain muutakin luulen tietäväni kuin että miltä näyttää. Emme nykyään ole tekemisissä.

..eikä voi, helppoahan se olisi, jos olisi vain tarve paikata jotain henkilöstövajausta, mutta kun siitä tässä ei ole ollenkaan kyse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Tinderistä voit löytää korvaavan?"

Tämä kuulosti minun korvaani hieman ehkä .. mustasukkaiselta (?), mutta se lienee toiveajattelua. :)

• Anonyymi

Se että huijaisin naisen omaisuuden itselleni.

• Anonyymi

Ok

• Anonyymi

Tunteet, jotka vain tuli. Ei paljoa kyselleet.

• Anonyymi

Sama 😘☺️

• Anonyymi

Täälläkin sama❤️

• Anonyymi

Mä niin ihastuin harmittaa kaikki kura mitä siitä sain kun ei se ollu pelkästään se vaan ero ja muu vaino mutta ei kai se auta muu kun unohtaa ja jatkaa eteenpäin:)

• Anonyymi

Kuka voi olla kaivittu? Täytyy olla joku jonka on tuntenut joskus.

• Anonyymi

Millä perusteella ajattelet noin?

• Anonyymi

Tuli tunteet kuin takavasemmalta - ei sille mitään voinut.

• Anonyymi

Sama🫶

• Anonyymi

Pure sex

• Anonyymi

Wow!

• Anonyymi

Haluaisin tutustua mieheen nyt ensin. En tunne häntä kuin pintapuolisin, mutta tunnen jo vetovoiman välillämme.

• Anonyymi

Kiva ketju…😍

• Anonyymi

On, rehellisyys on virkistävää.

• Anonyymi

Nyt aiemmin vastattuani, niin tälleen jälkikäteen tästä kysymyksestä tuli vähän paha mieli, jostain syystä.
      Olisi aika loukkaavaa, jos joku ajattelisi motiivi olevan jotain muuta. Ja mitä se joku muu sitten olisi...

• Anonyymi

Motiivit hukassa eilisen jäljiltä.... Ei jaksa Ei!!!!
      Tämä on niin uuvuttavaa mun sydämessä.
      Naiselta

• Anonyymi

J❤️S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J❤️S

S❤️J

• Anonyymi

Paha sanoa kun ei oikein itsekään tiedä. Kolahti vain pahan kerran, ja nyt ymmyrkäisenä tässä ihmetellen että mitä tapahtuu seuraavaksi.
      ~N

• Anonyymi

Minä olen rakastunut häneen. Ei se paljon motiiveja kysele..

• Anonyymi

Haluaisin katsoa hänen hymyään joka päivä, mielellään loppuelämän ajan.

• Anonyymi

Tosin ihan aluksi haluaisin tutustua häneen rauhallisesti ja viettää erittäin kuuman kesän vain hänen kanssaan. Ei ole kuitenkaan mitään kiirettä tai pakkoa mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin ihan aluksi haluaisin tutustua häneen rauhallisesti ja viettää erittäin kuuman kesän vain hänen kanssaan. Ei ole kuitenkaan mitään kiirettä tai pakkoa mihinkään.

Minä myös. Olen niin kuumana siihen mieheen❤️‍🔥olen kuin muurahais keossa kun se mies tulee lähelle. Se tunne on kuin magneetti. Ajattelukin häviää. Mitä tää on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös. Olen niin kuumana siihen mieheen❤️‍🔥olen kuin muurahais keossa kun se mies tulee lähelle. Se tunne on kuin magneetti. Ajattelukin häviää. Mitä tää on

Skeidaa jauhat gubbe?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Skeidaa jauhat gubbe?

Kaikki mitataan vissii ny ticeissä

• Anonyymi

Jaa näittä tarttis varmaan kysyä häneltä jos näihin jotain varmistusta tarttis

https://youtube.com/shorts/gWloIBXXPHQ?si=KDxSWYD-I6FgvSdE

Tunne kun ei ole motiivi aito tunne on lähes mahdoton hallittava eikä sitä pääse karkuun eikä piiloonkan sen tiedän siksi että jouduin sen opettelemaan sen vaikeimman tunteen hallitsemisella VIHAN sen vaikeampaa tunnetta hallita ei ole olemassakaan minulle ainakaan

• Anonyymi

J❤️S

• Anonyymi

S❤️J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S❤️J

Paljonko teillä on ikää? On vähän lapsellista settiä nyt. S & J 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko teillä on ikää? On vähän lapsellista settiä nyt. S & J 🤣

Ylempänä on mainittu "Juha ❤️ Sari", jos nuo ovat ne oikeat nimet, niin jospa se edes-takaisin kommentointi riittäisi nyt, kun tunnistivat toisensa..?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ylempänä on mainittu "Juha ❤️ Sari", jos nuo ovat ne oikeat nimet, niin jospa se edes-takaisin kommentointi riittäisi nyt, kun tunnistivat toisensa..?

Ihan varmasti tunnistivat toisensa, joo.

Maassa kun on vain vaivaiset 60 000 Juhaa ja 30 000 Saria.

• Anonyymi

Olen hyvin ihastunut tummatukkaiseen lyhyeen mieheen ja haluaisin ruveta tutustumaan häneen. Kaipaan läheisyyttä, rakkautta ja seksiä hänen kanssaan.

• Anonyymi

Minä tahtoisin rakastaa naista loppuelämäni ja ikuisesti. Kivointa olisi kun saisi olla kiltisti ja hänen kanssaan. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi

Oi, olisitpa tummatukkainen, minua kymmenen vuotta nuorempi mies lyhyt mies!

• Anonyymi

Minä tiedän mitkä ne ovat, mutta hän ei ole tuntunut ymmärtävän sitä, etten halua koskaan olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Kannattaisi uskaltaa olla oma itsensä!

• Anonyymi

Mikä helvetti sinua vaivaa. Hän on täällä koko ajan oma itsensä. Mitäs uskot kaiken kuran täältä ja imet pillillä itseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä helvetti sinua vaivaa. Hän on täällä koko ajan oma itsensä. Mitäs uskot kaiken kuran täältä ja imet pillillä itseesi.

En minä ole uskonut kaikkea kuraa, juuri siksi en koskaan sanonut hänelle mitään. Normaali ihminen ymmärtää, että jos toinen ei koskaan sano mitään, todella usein tapahtuneissa kohtaamisissa, hän lopettaa lähelle tunkemisen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole uskonut kaikkea kuraa, juuri siksi en koskaan sanonut hänelle mitään. Normaali ihminen ymmärtää, että jos toinen ei koskaan sano mitään, todella usein tapahtuneissa kohtaamisissa, hän lopettaa lähelle tunkemisen!

Se oli väärin, että hänelle annettiin lupa sellaiseen toimintaan ylipäätään mikä oli kyseenalaista alusta alkaen! Miksi ihmeessä ihmiset luulivat, että hyppisin ilosta saadessani olla tekemisissä huonosti voivan ihmisen kanssa? Olisivat saaneet itse auttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on aina ollut monta häntä.
        Nytkin, puhutko miehelle vai naiselle vai yleisesti vaan illuusiona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homolle, lespolle vai transulle ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän aika moni tiedä kenestä on kyse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole mukana juonessa. Tee fiksusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä se on toiveesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme voi antaa muiden huomata suunnitelmiamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emne ainakaan vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätänkö hänet rauhaan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Et, herraisä. Ole nyt hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En maksa sinulle ajattelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoitu ja jätä ajattelu minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole niin erikoinen. Sinulla ei ole aavistustakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et yritä yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitetaan uudestaan.
        Näetkö nämä tässä?
        🔍🔎
        Oletko valmis?
        Näetkö nämä kaksi kirjettä ?
        📃 📄
        Toinen oikeassa kädessä ja toinen vasemmassa kädessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä 📄 suosittelen sinua seuraajakseni.
        Tässä 📃 toisessa. Kuka ei pitäisi altavastaajasta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta 📄 tässä kirjeessä mainitaan toistuva tottelemaattomuutesi.
        Seuraajani 📃 ongelmatapaus.

Seuraajani 📄. Ongelmatapaus📃.
        Ymmärräthän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on ihan sama mitä paljon nuorempi mies tekee ja kenen kanssa, mutta se on varmaa, etten minä tule koskaan olemaan hänen elämässään mitenkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle on ihan sama mitä paljon nuorempi mies tekee ja kenen kanssa, mutta se on varmaa, etten minä tule koskaan olemaan hänen elämässään mitenkään.

Että kerta riitti kerran palstasetä ja kuka hä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jätänkö hänet rauhaan ?

Sanavalinnan perusteella kyllä- mit vit ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En maksa sinulle ajattelusta.

Vaistoista huntseistako sitten?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- Et, herraisä. Ole nyt hiljaa.

Feel you bro

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos maasta meinaatte

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Musta tuntuu että sää oot viimeinen joka si tiedä kui homma menee. Täky

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli väärin, että hänelle annettiin lupa sellaiseen toimintaan ylipäätään mikä oli kyseenalaista alusta alkaen! Miksi ihmeessä ihmiset luulivat, että hyppisin ilosta saadessani olla tekemisissä huonosti voivan ihmisen kanssa? Olisivat saaneet itse auttaa!

Että märisköö jollekin muulle palstasetä?

• Anonyymi

Haluaisi katsoa häntä ruskeisiin sulosilmiin, kun työnnyn häneen.

• Anonyymi

Ohi, hänellä siniset silmät.
        Olet copycat 🎯 yrität olla hinuri.

• Anonyymi

Ei sen sitä syvällisempää tarvitsekaan olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kuin " puhun kuvaannollisesti "
        en kokemuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi, hänellä siniset silmät.
        Olet copycat 🎯 yrität olla hinuri.

Oho, mulla on ollut sitten ihan vääriä käsityksiä tyypillisestä miesten välisestä toiminnasta, luulin että silmiin tuijottelu olisi siinä hankalaa. Kaikkea sitä oppii, joka päivä jotain uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mulle märkä rätti. Ei sen sitä syvällisempää tarvitsekkaan olla ja et ole ollutkaan koska kirjoitin täällä toiselle miehelle. fi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, mulla on ollut sitten ihan vääriä käsityksiä tyypillisestä miesten välisestä toiminnasta, luulin että silmiin tuijottelu olisi siinä hankalaa. Kaikkea sitä oppii, joka päivä jotain uutta.

Pojan on aika puhua pomolle yläkertaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et hukkaa aikaa ikinä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mulle märkä rätti. Ei sen sitä syvällisempää tarvitsekkaan olla ja et ole ollutkaan koska kirjoitin täällä toiselle miehelle. fi.

Onpa tämä vallan ramaattista taas palstasetä ja muut jännätkin ehkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kuin " puhun kuvaannollisesti "
        en kokemuksesta.

Niinhän te monet vissii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä kaikkee sinä palstasetä oot havainnu? Katotaan pystynkö pistää paremmaksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et hukkaa aikaa ikinä.

Sää kyl taiat. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pojan on aika puhua pomolle yläkertaan.

Miksei se oo puhunu jo?

• Anonyymi

Okei. No niin, suoraa puhetta. Olen kuullut tarinoita. Hän sai ja teki sitä tätä jopa vauvan ja vetääkseen tyyppien aivot sieraimesta ulos.

• Anonyymi
        UUSI

No olipa hän sitten tosissaan missiossaan

• Anonyymi

Viimeinen jonka kanssa haluat täällä kärhämöidä on hän.

• Anonyymi

Rakkaus🤍

• Anonyymi

Naisen kanssa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen kanssa ?

Naiselta miehelle.

• Anonyymi

Haluaisin paljon, mutta tyydyn vähäänkin. Ja saan vielä vähemmän. :/

• Anonyymi

Ihastuin aidosti, mutta kyllä myös se houkutteli kun hän on ns. parempi mies. 🥺

• Anonyymi

Tarkoitin paremmalla hyvää elintasoa. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin paremmalla hyvää elintasoa. 😔

Eniten vihaan täällä maailmassa rahaa. Kaikki ihmiset on rahan perässä. Et millään voi tietää, kuka välittää aidosti. Ihmiset eivät osaa rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eniten vihaan täällä maailmassa rahaa. Kaikki ihmiset on rahan perässä. Et millään voi tietää, kuka välittää aidosti. Ihmiset eivät osaa rakastaa.

Kyllä minä tykkään aidosti hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tykkään aidosti hänestä.

Mieti tykkäätkö hänen persoonasta vai kukkarosta. Jos menettäisi kaiken ja jäisi vielä ulosottovelkaakin, tykkäisitkö edelleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti tykkäätkö hänen persoonasta vai kukkarosta. Jos menettäisi kaiken ja jäisi vielä ulosottovelkaakin, tykkäisitkö edelleen?

Tykkäisin, koska on niin komea ja sexy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osaa rakastaa, älä yleistä asioita. Mutta ei se ollut oikein, että menetin vakituisen työpaikan ja menetin myös paljon työkyvystäni, kun en saanut tehdä töitä rauhassa! Tämä kaikki liittyi hyvin paljon nuorempaan henkilöön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea ja sexy, tuo on kuitenkin vain pintaa. Mitä jos jäisi auton alle ja joutuisi loppuiäksi pyörätuoliin. Vieläkö rakastaisit syvästi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea ja sexy, tuo on kuitenkin vain pintaa. Mitä jos jäisi auton alle ja joutuisi loppuiäksi pyörätuoliin. Vieläkö rakastaisit syvästi?

Rakastaisin koska on kiva. 🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaisin koska on kiva. 🥹

Hyvä juttu ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vanhenee. Lihakset lähtee rahay siirtyy hiukset lähtee muna ei toimi. Se on vanhenemista. Näkö ja kuulo heikkenee. Kaikki vaikeutuu. Haluatko avustaa? Aina. Enemmän joka päivä.

• Anonyymi

Mikä sellainen on? Kuvaile ja kerro.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vanhenee. Lihakset lähtee rahay siirtyy hiukset lähtee muna ei toimi. Se on vanhenemista. Näkö ja kuulo heikkenee. Kaikki vaikeutuu. Haluatko avustaa? Aina. Enemmän joka päivä.

Onkoha sulla vähä liian optimistista käsitykset terveydenhuollosta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onkoha sulla vähä liian optimistista käsitykset terveydenhuollosta?

Hiukset lähtee, muna ei toimi

• Anonyymi

Hän ei ole kuulunut mihinkään eikä koskaan oikeasti kuulunut kenellekään. Tavataan kuulua jonnekin ja tai jollekin. Pidetty kai liian ihanana. Mutta hän on halunnut vain kuulua. Ajatelleet että on liian ihana kuuluakseen heille tai että sattuisi liikaa menetettämisensä. Minusta hän pitää koska pidän häntä vain hulluna.

• Anonyymi
        UUSI

” Minusta hän pitää koska pidän häntä vain hulluna.” Jos tämä teille ketä lie ootte toimii?

• Anonyymi

Hänestä voisin ehkä löytää itseni, en halua enää eksyä keneenkään.

• Anonyymi

Minä rähjänen lo_ndi menin ja ihastuin ,,tulikin vähän kovemmin runtua kun ens alkuun aattelin :’) Niin kun ei ollu mies edes vapaa ja olikinsitte pari muuta make-a ja mitä kaikkea mutta tässä sitä pärjäillään

• Anonyymi
        UUSI

Ei ollut kummoinen tekele tämäkään mikronovellisi, palstasetä

• Anonyymi

Monet tahtoo pesän, kotoisan hyväksynnän paikan, tuon ehdottoman olosuhteen. Itsekin olen syyllistynyt tähän toisen käyttämiseen pehmeänä materiaalina pesien rakentamiseen. Sen voi varsin hyvin tehdä kummemmin edes pitämättä toisesta, tuntematta yhteyttä tai edes haluamatta liiemmin olla lähellään. Eläimetkin pystyvät parempaan, eläin ei koskaan asuisi jonkun kanssa, josta se ei pidä, koska sen ei tarvitse. Nyt haluan viimein terveellisen suhteen, joka on sitä kummallekin meistä.

• Anonyymi

Harvoja naisia, johon voisi sitoutua. Kaunis, älykäs, keskusteleva, tunnetaitoinen ja omaa ikäluokkaa. Puhtaat motiivit.
      n-n

• Anonyymi

rakka'us, perheen perustaminen... eikö sellaisen kanssa halua tuolaista joka muutti jo sydämeen...

• Anonyymi

Loputon oravanpyörä mukana on pysyttävä vaikka mieli kuinka ’kenkkuilee’

• Anonyymi

Kelpaisikohan kumpikin toiselle oikeasti omana itsenään. Jos ei olekaan ihan sitä, mitä aluksi luulisi. Tuntuisiko käsien kosketus lämpimältä aallolta.

• Anonyymi

no sana kaivattu on vähän outo, uusi tuttavuus. Tässä tapahtunut viime vuosina asioita ja mahdollisuuksia, ihmiset ei ole mahdollisuuksia, mutta olen luottanut vaistooni ja mennyt niiden mukaan, välillä riskilläkin ja ottanut myös takkiin kannattavasti. ja asiat ovat selventyneet ja huono jäänyt taakse. ja löytänyt näistä jutuista hyötyä tulevaan ja saanut itselle tärkeää tietoa, tästä henkilöstä on vaan semmoinen olo että on elämääni tarkoitettu, elämä näyttää sitten enemmän.

• Anonyymi
        UUSI

Siis että tilaisuuksia on ollu vuosien varrella, mutta ei ihmisten kanssa, gubbe?

• Anonyymi

Aluksi haluan tutustua paremmin. Sitten jos kaikki sujuu hyvin ja molempien tunteet sanoo kyllä, niin haluan mennä naimisiin hänen kanssaan.

• Anonyymi

Seksuaalinen riisto🤔

• Anonyymi
      UUSI

Love of my life. 💕

• Anonyymi
      UUSI

Jos tähän kirjoittaa et käyttäisin häntä seksuaalisiin juttuihin, niin oonkohan mä nyt ihan kyrpäotta? Tällä hetkellä haluaisin kovasti tutustua häneen niin fyysisesti kuin sit sanallisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Kyl sä mies oot kypräotta muutenkin että älä kursaile.

• Anonyymi
      UUSI

En mä oo niin miettinyt. Mä tykkään hänestä. Yritän pärjätä tunteeni kanssa samassa työpaikassa, vaikka molemmat on varattuja ja ihmiset ympärillä virnuilee meille. En haluaisi vaihtaa työpaikkaa, mutta on vaikeaa yrittää peitellä tunteita.

• Anonyymi
        UUSI

Onko tämä miehelle?

• Anonyymi
      UUSI

Nuolla ja imeä nämä tunteet ovat vuoristorataa parisuhteessa, hyväksikäytössä parempi irtaantua ja nopeasti

• Anonyymi
      UUSI

Sain Amorin nuolen sydämeeni. Hänkö sen ampui? En enää käy yhtä hurjana koska eihän sitä jaksaisi sellaista tunnetta. Nyt on lämpö.

• Anonyymi
      UUSI

Estetty

• Anonyymi
      UUSI

Tutustua uuteen kiinnostavaan luonnonilmiöön. Olen loputtoman utelias.

• Anonyymi
      UUSI

Hänen kanssaan oli hauskaa...

• Anonyymi
      UUSI

Joku pakko oire rakkaat oottaa jo tuonpuoleisessa

• Anonyymi
      UUSI

Mulla vaan pursuu näitä tunteita ja hän on sopiva uhri 😂

• Anonyymi
      UUSI

Olen paljon miettinyt näitä tunteita ja miksi ne syntyi siihen naiseen, ja ilman mitään "yrittämistä". Hänellä on ainakin tällä tuntemisella juuri sellainen persoona ja luonne jota en voisi enempää toivoa. Niin samanlainen, mutta sopivasti erilainen. Taidan oikeasti rakastaa sitä naista, vaikka en haluaisi sitä sanaa käyttää. Mutta nämä ei mene ohi, tämä on enemmän kuin ihastus tai rakastuminen, tiedän mitä ne ovat, en ole pikkupoika enää. Mutta käytän nyt ja kuolen halusta kertoa hänelle. Välitän hänestä niin paljon.

• Anonyymi
        UUSI

No kerro nyt ihmeessä! Hän varmaan haluaisi kuulla sen, minkä tietää jo.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe