Se on hyvästi

Anonyymi-ap

Toivottavasti ei tavata.

83

5067

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

Laitetaanko lisää totuutta vai pyydätkö anteeksi irl kirjeellä?Juhannus on dedline.

• Anonyymi

...Tuhosit mun terveyden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan halua ikinä enää olla tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika raskas syytös!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin. Voin paremmin ilman sinua.

• Anonyymi

Mistä tässä pitäisi anteeksi pyytää? Sitä, että olet ominut palstalta muiden ihmisten viestejä kuin ne olisivat minulta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tässä pitäisi anteeksi pyytää? Sitä, että olet ominut palstalta muiden ihmisten viestejä kuin ne olisivat minulta?

Irl tapahtuneet ovat verkkokalvollani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irl tapahtuneet ovat verkkokalvollani.

Mitä hän sitten teki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän sitten teki?

Kiusas ja panetteli sen naisen vuoksi.Salasi pitkään suhteen siihen ja rakastumisen ja olin tiellä tai olen vieläkin.Hän halusi naisen kanssa salaisen kanssakäymisen käyvän helposti ja halvasti ja minä olin ja olen siinä kuulemma este olemalla vain.
        Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusas ja panetteli sen naisen vuoksi.Salasi pitkään suhteen siihen ja rakastumisen ja olin tiellä tai olen vieläkin.Hän halusi naisen kanssa salaisen kanssakäymisen käyvän helposti ja halvasti ja minä olin ja olen siinä kuulemma este olemalla vain.

Ja sinä olet nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ei voinut sanoa sulle nolonkun on
        et haluaa eron
        Kun et oikeasti kiinnosta seksissä yhtään.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Axel, lopeta vitsailu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin menkkanumeroon tekstailet?
        Kuka siellä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelen, mutta en voinut estää.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kus....pää yrittää pelästyttää hänet luovuttamaan palstalta poiiiis🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi että sotkin hänet tähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pirua kuvittelet tekeväsi taas. Rauhan häirintä käynnissä. Pimu, ehkä psykoottinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pirua kuvittelet tekeväsi taas. Rauhan häirintä käynnissä. Pimu, ehkä psykoottinen.

Tällä palstalla on ainkin yksi psykopaatti. Aika nuorikin nainen. Ei taida tietää olevansa erityinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla on ainkin yksi psykopaatti. Aika nuorikin nainen. Ei taida tietää olevansa erityinen.

Miksi mustamaalaat häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat uskotella ihmisille hänen olevan psykoottinen jotta voit jatkaa hänen vainoamistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole psykopaatti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole psykopaatti.

No se A ainakin on. Yksi niistä. Puhunut siitä itsekin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut itsestäsi💐

• Anonyymi

Adios!

• Anonyymi

En ole ylpeä tästä jutusta mutta en saa sitä muutettua. Ymmärrän sinua täysin. Voin vain pyytää anteeksi ja käyttäytyä tästä lähtien paremmin. Mene äläkä enää syntiä tee.

• Anonyymi

Musta on tuntunut siltä, että täällä kirjoittaa mulle joku, jota itse en kaipaa. Olen kirjoittanut täällä vain yhdelle miehelle ja yrittänyt oikoa joskus, jos olen huomannut jonkun väärän kirjoittavan mulle.

• Anonyymi

Ei tavata ei.Erään kanssa tavataan ja sen ilmeen haluan tallentaa.Se tapahtuu vain kerran ja jaksan odottaa jopa vuosia.

• Anonyymi

En ole hyvä ihminen. Tunteet hallitsevat minua, en minä niitä. Sen on muututtava!

• Anonyymi

Juu sen taidon sais osata moni muukin.. .nainen sivusta 🩷

• Anonyymi

Muista kirjoittaa ...

• Anonyymi

hyvästi voi olla hyväksi

• Anonyymi

Mitä ei voi muuttaa, se on hyväksyttävä. Hyväksyn sinun läsnäolosi elämässäni. Miutenhan minulla on täydellinen elämä. Sinä tuotat minulle rajat ja se on varmasti hyvä niin. Tuottaa minulle järkeä päähän, kun en voi vapaasti temmeltää. Otan tämän posin kautta. Kirjoitan niin vähän kuin voin.
      Samalla yritän edelleen irrottautua tästä. Päivä kerrallaan menen. Sinä olet tietenkin vapaa elämään omaa elämääsi. Toivottavasti häiritsen sinua vain vähän. Sinulla on oikeus omaan elämään!

• Anonyymi

Mitä olen tehnyt...en tiedä

• Anonyymi

uutisessa oli että että että eikö nyt Andromedan jättigalaksi törmääkkään linnunrataan

mutta hyvä vene olisi joku englantilaisyten Destoyer-luokan taisteluvene onkiessakin apuvälineenä

• Anonyymi

joku hauska homma kesätyönä jos pääsee jotain kasveja kukkia laittamaan tytöille kaupungille jotain niin

täällä jotain kai tehteetkin hienon näköistä kukkia jotain kai

• Anonyymi

no vou et ole kuule ensimmäinen kuka on elämästäni poistunut. lyö se ovi kiinni rauhassa vaan. tunnevammaisena paljoa paina

• Anonyymi

puutarhurin nhommissa jotain niin kaupungillakin.... jooh voii olla tytöille hauskaakin.

mikähän jonkinlaiinen kun itse minäkin voisin jotenkin auttaa masentuneita... pwelijurrua niin

mutta niin kyllä kuivaa hiukset jos jotain Head and SHoulders juttua.

Mutta joku hassu ripsiväri joku titaanin valkoinen ja ultramariini sininen..

• Anonyymi

Värit ku Suomen lipussa

• Anonyymi

Enää en kuitenkaan aio vikitellä. Minulla on jonkinlaista itsekunnioitusta jäljellä. Et halua minua ja se loukkaa narsismiani mutta on oikea päätös. Minulla on jo masilman parhain mies, jonka elämäntapaan uskon. En tarvitse lisää mitään, vaikka olenkin ahne. Minulla on jo kaikki!

• Anonyymi

Hyvinhän sinä aloittaja ja palstaäijä vedät👍

• Anonyymi

toivottavasti otat ja otatte turpaanne kaikesta mitä teitte ja niihin kaikkeen samaan mihin veditte 😁 ja ihan syyttämälle, moni asia ei tuota niin suurta mielihyvää kun tietää että saatte kaikesta huonoa ja pahaa, ja vielä pentunne myös 😁😜

• Anonyymi

You curse over bloodlines or somethin palstasetä?

• Anonyymi

vaikka onko niin että taisi niin tapahtuakin jo ja joka asiaan, samoiten 😁😂 ja vielä teillä on muuttoja edessä ja siellä elämän hakkauksia ja huonoa tiedossa 😂 joskus sitten saatte niistä jotainn😂🤣😘

• Anonyymi

👍
        👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍
        👍

Pysyvää on vain muutos?

• Anonyymi

yhtä monet paikkaan on teille tilattu turpaan missö ootte mitäkin tehnyt ja niihin juttuihin mihin ootte "iskenyt". tsemppiä! ja pentunne maksaa vielä mitä ette itse ehdi 😘🤣😂

• Anonyymi

Mitä firmaa käytät alihankintana ja ookko arvostelun jo antanut googlessa, gubbe?

• Anonyymi

saatte myös takaisin yhtä. paljon väkivaltaa ja, ne naiset myös 😂 ja olit tilaaja, tai tekijä maksatte kaikesta ettekä vain rahassa, vaan niihin mihin tilasitte ja niihin mihin hakkasitte saatte väkivaltaa, huonoa, pahaa jne.

• Anonyymi

Hyvästi painuvittuun ja äkkiä pois paskiainen

• Anonyymi

painu ite vtun hu0ra

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

painu ite vtun hu0ra

Olen neitsyt ja vanhapiika, mieshuoraolet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen neitsyt ja vanhapiika, mieshuoraolet

Onko aloittaja ja palstaäijä näillä monologeilla niinku joku stimuloiva funktio? Verbaalista seksuaalista väkivaltaa kinkyy

• Anonyymi

syö ite!

• Anonyymi

Et vaan tajuu. Ollaan ☯️

• Anonyymi

Juu ei tavata kun et osaa käyttäytyä kyl tää oli tässä viihdyn ennemmin tulevan vauvan kanssaa ja olen paras isä häbelle

• Anonyymi

Sinä olet jo vaippojakin valmiiksi ostellut, palstasetä ja aloittaja?

• Anonyymi

"Se on hyvästi. Toivottavasti ei tavata."

No ei varmasti tavata.

En liiku parasiittien laumoissa.

• Anonyymi

Jaa vai niin palstasetä ja muut huuhkajat- ei me kullä mun mielestä olla niin hirveesti tapailtu tai tavattu. Ottakaa mallia miten suhtautua anonyymin palstan aloitukseen, draama o vähä ysärii

• Anonyymi

Kyllä vai ei?

• Anonyymi

Ihan samoin ajattelen minäkin, jos kyse oman lapsen ikäisestä! Ihan sama minulle missä on ja elää ja kenen kanssa! Tätä mieltä olen ollut jo useamman vuoden ajan!

• Anonyymi

Hän ei vain ole pystynyt hyväksymään sitä! Kamalaa kun joku roikkuu toisessa ihmisessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei vain ole pystynyt hyväksymään sitä! Kamalaa kun joku roikkuu toisessa ihmisessä!

Olen tehn yt tietoisesti sen etten koskaan sanonut hänelle mitään!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet toisesta harvinaisen kiinnostunut seuraaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet toisesta harvinaisen kiinnostunut seuraaja.

Samat sanat palstaäijän puutaheinää teksteissä roikkuva johdattelija

• Anonyymi

Ok, ymmärrän ja lähden pois. En ole ymmärtänyt viestintääsi oikein. Itsekin haluan tältä palstalta pois. Mieheni ei muuten koskaan ole ollut rasittunut roikkumisestani, roikunhan minä hänessäkin. Miies on henkisesti kypsin ihminen jonka tunnen. Hänellä on ollut onnellinen lapsuus, hänellä on turvaa. Minulla ei aina ole turvaa, siksi roikun.

• Anonyymi

Lopetan ennen kuin hermostut.

• Anonyymi

Toivottavasti lopetat, mitään muuta en sinulta halua!

• Anonyymi
      UUSI

Siitä voit olla varma.

• Anonyymi
      UUSI

joo. kaikkea hyvää 🙂

• Anonyymi
      UUSI

Voimia, jos tunnet itsesi loukatuksi. Kyllä kaikki järjestyy.

• Anonyymi
      UUSI

Saat vaginani puutumaan. Ei vaan ole meitä tarkoitettu yhteen.

• Anonyymi
        UUSI

Sulla on kovia odotuksia palstasetä sen kuuden minuutin hurmiosta. Tekstis on hyvin katkera

• Anonyymi
      UUSI

arvasin, jotkut miehet säikähtää heti tätä, varsinkin kun en aktiiviesti ole käynyt salilla vuosiin. Joskus treenasin kuntosalilla 3 kertaa viikossa :) nykyään vaan kävelyä, joogaa ja arkijuttuja :)

Rasvakerrosta pitäisi kyllä saada pois:)

• Anonyymi
        UUSI

ota mut, naiselt

• Anonyymi
        UUSI

En ole.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään toivoa mistään. Sulle!

• Anonyymi
      UUSI

Mene vttuun oon sanonu monen monta kertaa ei tunnu sullakaan kupoli pelaavan

• Anonyymi
      UUSI

Syvästi. Niin kävi.

• Anonyymi
      UUSI

kuopijoon menossa

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7563
    2. 107
      5628
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5057
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      50
      2855
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2769
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2387
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2374
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe