Toivottavasti ei tavata.
Se on hyvästi
83
5067
Vastaukset
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Laitetaanko lisää totuutta vai pyydätkö anteeksi irl kirjeellä?Juhannus on dedline.
- Anonyymi
...Tuhosit mun terveyden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan halua ikinä enää olla tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika raskas syytös!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Voin paremmin ilman sinua.
- Anonyymi
Mistä tässä pitäisi anteeksi pyytää? Sitä, että olet ominut palstalta muiden ihmisten viestejä kuin ne olisivat minulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tässä pitäisi anteeksi pyytää? Sitä, että olet ominut palstalta muiden ihmisten viestejä kuin ne olisivat minulta?
Irl tapahtuneet ovat verkkokalvollani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl tapahtuneet ovat verkkokalvollani.
Mitä hän sitten teki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hän sitten teki?
Kiusas ja panetteli sen naisen vuoksi.Salasi pitkään suhteen siihen ja rakastumisen ja olin tiellä tai olen vieläkin.Hän halusi naisen kanssa salaisen kanssakäymisen käyvän helposti ja halvasti ja minä olin ja olen siinä kuulemma este olemalla vain.
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusas ja panetteli sen naisen vuoksi.Salasi pitkään suhteen siihen ja rakastumisen ja olin tiellä tai olen vieläkin.Hän halusi naisen kanssa salaisen kanssakäymisen käyvän helposti ja halvasti ja minä olin ja olen siinä kuulemma este olemalla vain.
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Ja sinä olet nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Koska ei voinut sanoa sulle nolonkun on
et haluaa eron
Kun et oikeasti kiinnosta seksissä yhtään.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Axel, lopeta vitsailu !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Mihin menkkanumeroon tekstailet?
Kuka siellä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Pahoittelen, mutta en voinut estää.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Joku kus....pää yrittää pelästyttää hänet luovuttamaan palstalta poiiiis🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Anteeksi että sotkin hänet tähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea syyllinen on se kuka päästi minut siihen missä oon.Mitä pirua kuvittelet tekeväsi taas. Rauhan häirintä käynnissä. Pimu, ehkä psykoottinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pirua kuvittelet tekeväsi taas. Rauhan häirintä käynnissä. Pimu, ehkä psykoottinen.
Tällä palstalla on ainkin yksi psykopaatti. Aika nuorikin nainen. Ei taida tietää olevansa erityinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla on ainkin yksi psykopaatti. Aika nuorikin nainen. Ei taida tietää olevansa erityinen.
Miksi mustamaalaat häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pirua kuvittelet tekeväsi taas. Rauhan häirintä käynnissä. Pimu, ehkä psykoottinen.
Haluat uskotella ihmisille hänen olevan psykoottinen jotta voit jatkaa hänen vainoamistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole psykopaatti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole psykopaatti.
No se A ainakin on. Yksi niistä. Puhunut siitä itsekin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhut itsestäsi💐
- Anonyymi
Adios!
- Anonyymi
En ole ylpeä tästä jutusta mutta en saa sitä muutettua. Ymmärrän sinua täysin. Voin vain pyytää anteeksi ja käyttäytyä tästä lähtien paremmin. Mene äläkä enää syntiä tee.
- Anonyymi
Musta on tuntunut siltä, että täällä kirjoittaa mulle joku, jota itse en kaipaa. Olen kirjoittanut täällä vain yhdelle miehelle ja yrittänyt oikoa joskus, jos olen huomannut jonkun väärän kirjoittavan mulle.
- Anonyymi
Ei tavata ei.Erään kanssa tavataan ja sen ilmeen haluan tallentaa.Se tapahtuu vain kerran ja jaksan odottaa jopa vuosia.
- Anonyymi
En ole hyvä ihminen. Tunteet hallitsevat minua, en minä niitä. Sen on muututtava!
- Anonyymi
Juu sen taidon sais osata moni muukin.. .nainen sivusta 🩷
- Anonyymi
Muista kirjoittaa ...
- Anonyymi
hyvästi voi olla hyväksi
- Anonyymi
Mitä ei voi muuttaa, se on hyväksyttävä. Hyväksyn sinun läsnäolosi elämässäni. Miutenhan minulla on täydellinen elämä. Sinä tuotat minulle rajat ja se on varmasti hyvä niin. Tuottaa minulle järkeä päähän, kun en voi vapaasti temmeltää. Otan tämän posin kautta. Kirjoitan niin vähän kuin voin.
Samalla yritän edelleen irrottautua tästä. Päivä kerrallaan menen. Sinä olet tietenkin vapaa elämään omaa elämääsi. Toivottavasti häiritsen sinua vain vähän. Sinulla on oikeus omaan elämään! - Anonyymi
Mitä olen tehnyt...en tiedä
- Anonyymi
uutisessa oli että että että eikö nyt Andromedan jättigalaksi törmääkkään linnunrataan
mutta hyvä vene olisi joku englantilaisyten Destoyer-luokan taisteluvene onkiessakin apuvälineenä - Anonyymi
joku hauska homma kesätyönä jos pääsee jotain kasveja kukkia laittamaan tytöille kaupungille jotain niin
täällä jotain kai tehteetkin hienon näköistä kukkia jotain kai - Anonyymi
no vou et ole kuule ensimmäinen kuka on elämästäni poistunut. lyö se ovi kiinni rauhassa vaan. tunnevammaisena paljoa paina
- Anonyymi
puutarhurin nhommissa jotain niin kaupungillakin.... jooh voii olla tytöille hauskaakin.
mikähän jonkinlaiinen kun itse minäkin voisin jotenkin auttaa masentuneita... pwelijurrua niin
mutta niin kyllä kuivaa hiukset jos jotain Head and SHoulders juttua.
Mutta joku hassu ripsiväri joku titaanin valkoinen ja ultramariini sininen..- Anonyymi
Värit ku Suomen lipussa
- Anonyymi
Enää en kuitenkaan aio vikitellä. Minulla on jonkinlaista itsekunnioitusta jäljellä. Et halua minua ja se loukkaa narsismiani mutta on oikea päätös. Minulla on jo masilman parhain mies, jonka elämäntapaan uskon. En tarvitse lisää mitään, vaikka olenkin ahne. Minulla on jo kaikki!
- Anonyymi
Hyvinhän sinä aloittaja ja palstaäijä vedät👍
- Anonyymi
toivottavasti otat ja otatte turpaanne kaikesta mitä teitte ja niihin kaikkeen samaan mihin veditte 😁 ja ihan syyttämälle, moni asia ei tuota niin suurta mielihyvää kun tietää että saatte kaikesta huonoa ja pahaa, ja vielä pentunne myös 😁😜
- Anonyymi
You curse over bloodlines or somethin palstasetä?
- Anonyymi
vaikka onko niin että taisi niin tapahtuakin jo ja joka asiaan, samoiten 😁😂 ja vielä teillä on muuttoja edessä ja siellä elämän hakkauksia ja huonoa tiedossa 😂 joskus sitten saatte niistä jotainn😂🤣😘
- Anonyymi
👍
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍
👍Pysyvää on vain muutos?
- Anonyymi
yhtä monet paikkaan on teille tilattu turpaan missö ootte mitäkin tehnyt ja niihin juttuihin mihin ootte "iskenyt". tsemppiä! ja pentunne maksaa vielä mitä ette itse ehdi 😘🤣😂
- Anonyymi
Mitä firmaa käytät alihankintana ja ookko arvostelun jo antanut googlessa, gubbe?
- Anonyymi
saatte myös takaisin yhtä. paljon väkivaltaa ja, ne naiset myös 😂 ja olit tilaaja, tai tekijä maksatte kaikesta ettekä vain rahassa, vaan niihin mihin tilasitte ja niihin mihin hakkasitte saatte väkivaltaa, huonoa, pahaa jne.
- Anonyymi
Hyvästi painuvittuun ja äkkiä pois paskiainen
- Anonyymi
painu ite vtun hu0ra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
painu ite vtun hu0ra
Olen neitsyt ja vanhapiika, mieshuoraolet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen neitsyt ja vanhapiika, mieshuoraolet
Onko aloittaja ja palstaäijä näillä monologeilla niinku joku stimuloiva funktio? Verbaalista seksuaalista väkivaltaa kinkyy
- Anonyymi
syö ite!
- Anonyymi
Et vaan tajuu. Ollaan ☯️
- Anonyymi
Juu ei tavata kun et osaa käyttäytyä kyl tää oli tässä viihdyn ennemmin tulevan vauvan kanssaa ja olen paras isä häbelle
- Anonyymi
Sinä olet jo vaippojakin valmiiksi ostellut, palstasetä ja aloittaja?
- Anonyymi
"Se on hyvästi. Toivottavasti ei tavata."
No ei varmasti tavata.
En liiku parasiittien laumoissa. - Anonyymi
Jaa vai niin palstasetä ja muut huuhkajat- ei me kullä mun mielestä olla niin hirveesti tapailtu tai tavattu. Ottakaa mallia miten suhtautua anonyymin palstan aloitukseen, draama o vähä ysärii
- Anonyymi
Kyllä vai ei?
- Anonyymi
Ihan samoin ajattelen minäkin, jos kyse oman lapsen ikäisestä! Ihan sama minulle missä on ja elää ja kenen kanssa! Tätä mieltä olen ollut jo useamman vuoden ajan!
- Anonyymi
Hän ei vain ole pystynyt hyväksymään sitä! Kamalaa kun joku roikkuu toisessa ihmisessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei vain ole pystynyt hyväksymään sitä! Kamalaa kun joku roikkuu toisessa ihmisessä!
Olen tehn yt tietoisesti sen etten koskaan sanonut hänelle mitään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet toisesta harvinaisen kiinnostunut seuraaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet toisesta harvinaisen kiinnostunut seuraaja.
Samat sanat palstaäijän puutaheinää teksteissä roikkuva johdattelija
- Anonyymi
Ok, ymmärrän ja lähden pois. En ole ymmärtänyt viestintääsi oikein. Itsekin haluan tältä palstalta pois. Mieheni ei muuten koskaan ole ollut rasittunut roikkumisestani, roikunhan minä hänessäkin. Miies on henkisesti kypsin ihminen jonka tunnen. Hänellä on ollut onnellinen lapsuus, hänellä on turvaa. Minulla ei aina ole turvaa, siksi roikun.
- Anonyymi
Lopetan ennen kuin hermostut.
- Anonyymi
Toivottavasti lopetat, mitään muuta en sinulta halua!
- AnonyymiUUSI
Siitä voit olla varma.
- AnonyymiUUSI
joo. kaikkea hyvää 🙂
- AnonyymiUUSI
Voimia, jos tunnet itsesi loukatuksi. Kyllä kaikki järjestyy.
- AnonyymiUUSI
Saat vaginani puutumaan. Ei vaan ole meitä tarkoitettu yhteen.
- AnonyymiUUSI
Sulla on kovia odotuksia palstasetä sen kuuden minuutin hurmiosta. Tekstis on hyvin katkera
- AnonyymiUUSI
arvasin, jotkut miehet säikähtää heti tätä, varsinkin kun en aktiiviesti ole käynyt salilla vuosiin. Joskus treenasin kuntosalilla 3 kertaa viikossa :) nykyään vaan kävelyä, joogaa ja arkijuttuja :)
Rasvakerrosta pitäisi kyllä saada pois:)- AnonyymiUUSI
ota mut, naiselt
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
En ole.
- AnonyymiUUSI
Ei mitään toivoa mistään. Sulle!
- AnonyymiUUSI
Mene vttuun oon sanonu monen monta kertaa ei tunnu sullakaan kupoli pelaavan
- AnonyymiUUSI
Syvästi. Niin kävi.
- AnonyymiUUSI
kuopijoon menossa
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986