Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
26
2458
Vastaukset
- Anonyymi
kukaan ei puhu mulle mitään:).
- Anonyymi
Mä en taas puhu kellekään mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en taas puhu kellekään mitään..
Kiva:).
- Anonyymi
Perhekkin tietää jotain tiiän sen tunnen sen. Kehtaanko kysyä suoraan no en.
- Anonyymi
No ne tietää selkeästi kun on alkanut tulemaan erikoisen nimisiä kaveriehdotuksia feisbuukkiin näääs 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ne tietää selkeästi kun on alkanut tulemaan erikoisen nimisiä kaveriehdotuksia feisbuukkiin näääs 😉
Facebookin profiilit monet feikkejä ne kyllä erottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Facebookin profiilit monet feikkejä ne kyllä erottaa.
Ne kyllä erottaa
- Anonyymi
Mitä ne sit kyselee?
- Anonyymi
Että onko meillä jotain ja missäs X on.. Ku tietäis 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että onko meillä jotain ja missäs X on.. Ku tietäis 😂
Onpa erikoista. No onks teillä sit jotain juttua meneillään 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa erikoista. No onks teillä sit jotain juttua meneillään 🤭
Oli lyhyt ja räiskyvä romanssi ja seuraavassa luvussa mennään lopputeksteihin asti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli lyhyt ja räiskyvä romanssi ja seuraavassa luvussa mennään lopputeksteihin asti
Mitäs oot päästäny menemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo niis se kuulema taas asuu siel nurkissa maalla. Onnee vaa juu, siihen asti ku se taas käy painelee jonku muun kanssa välissä. Ehkä pitää toistamiseen kahta samaan aikaan.
- Anonyymi
Ja kenestä kyselee?
- Anonyymi
Onko villihevonen kesytetty
- Anonyymi
Onpas omahyväistä settiä.
- Anonyymi
No en ylläty 😂😂😂
- Anonyymi
Kukaan ei ole yllättynyt
- AnonyymiUUSI
Varmaan siksi että ovat itse kiinnostuneet hänestä eikö se ole se yleisin syy mitenkä muuten voi tietää miten joku käyttäytyy missäkin tilanteessa
- AnonyymiUUSI
Ihmiset on luonnostaan melkoisia jouruajia.
- AnonyymiUUSI
Niin on. Tapahtunut kyllä muutakin kummallista..
- AnonyymiUUSI
Suomi on niin pieni maa, että jos Hangossa nainen ja mies kättelee niin Nuorgamin K-kaupan kassalla he ovat jo nussineet keskellä Hangon kaupungin keskustaa.
- AnonyymiUUSI
Ei savua ilman tulta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei savua ilman tulta.
Lisään.Miksi vähättelet kättelyä ,sehän on jo alku.
- AnonyymiUUSI
Mulla on vähän kiire.
- AnonyymiUUSI
Oliko tää mieheltä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238