Kerro yksi aiheista
Mistä puhuitte viimeksi kun näitte
101
7453
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt tulee pätevä tunniste: me puhuttiin sinilevästä.
- Anonyymi
Tarkenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna
Sinilevä liittyy hänen työhönsä.
- Anonyymi
Anttihan se ihanaa, on ollut ikävä sua.vieläkö padeli seisoo pydessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinilevä liittyy hänen työhönsä.
Mikä levänkeittäjä se oikein on? Koffin panomestaripa hyvinnii oon mistä arvasit. Mitäs tänään pannaan? Jimi porteria tekee mieli padelini värähtää ajatuksestakin jo
- Anonyymi
Kerro sä se.
- Anonyymi
Itse juttelin asioista, jotka toinen koki, että minulla on "ongelmia", mihin reakoin tuottamalla itselleni lisä ongelmia. Totesin myös, että tämä ongelmani tuottaa aina morkkista itselle.
En ole tyytyväinen asiasta, mut mikäs teet. Ehkä hän voisi tulla korvikkeeksi sille? Toimisi varmaan mun kohdalla, mut en sitä uskaltanut julki tuoda. Ja olisi varmaan nauranut vain heitolleni?
Enkä tiedä onko hän kaivattuni, mutta on sellainen jota pyörittelen mielessäni ja pohdin voisiko hän edes olla kaivattuni? Se vaatisi, että ajattelemme samoin toisistamme. Hyviä keskusteluja kävimme kuitenkin.
- Anonyymi
Turha sitä on jauhaa sillä on jo uusi nainen kiikarissa
- Anonyymi
Eipä kuule ole. Jauhot yhteiseen pussiin. Osaatko leipoa? m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kuule ole. Jauhot yhteiseen pussiin. Osaatko leipoa? m>n
Kysyppäs tota siltä sua 20v nuoremmalta sehän se on se sun uusi säätö
- Anonyymi
Sarjakuvahahmosta?
- Anonyymi
Ei me mitään olla puhuttu moneen kuukauteen..
- Anonyymi
Mutta silloin kun puhuitte. Siitä kai oli kyse. Sivusta vaan¿°
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta silloin kun puhuitte. Siitä kai oli kyse. Sivusta vaan¿°
Okei. No se oli ja meni se aihe..
- Anonyymi
No ei olla ei. Olet varmaan jo unohtanut mut ja siirtynyt seuraavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei olla ei. Olet varmaan jo unohtanut mut ja siirtynyt seuraavaan.
Toi höpötys on niin kaukana minusta kuin voi olla. Minä en siirry mihinkään seuraavaan ja hän tietää etten ole unohtanut, enkä unohda, tunteet ei unohdu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi höpötys on niin kaukana minusta kuin voi olla. Minä en siirry mihinkään seuraavaan ja hän tietää etten ole unohtanut, enkä unohda, tunteet ei unohdu..
❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään sinua😍onkos sulla minkä väriset työvaatteet vai oletko jo eläkkeellä? Ihan vain tunnistaakseni sinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään sinua😍onkos sulla minkä väriset työvaatteet vai oletko jo eläkkeellä? Ihan vain tunnistaakseni sinut
Eläkkeellä? Joo, ehkä 30 vuoden päästä. 😁
- Anonyymi
Eksällä on uus nainen ei sun sitä kannata miettiä
- Anonyymi
Jotain eläimiin liittyvää varmaan siinä ympäristössä.
- Anonyymi
Juteltiin niitä näitä, kesästä,talvesta ja lomista
- Anonyymi
Meistä puhuttiin
- Anonyymi
Töistä, lapsista, ..
- Anonyymi
2+1?
- Anonyymi
Montako lasta?
- Anonyymi
Hän.puhui siitä, kuinka olen ongelma. " en halua ongelmia"
- Anonyymi
Jotain liiba laaba paskaa hänen kunnioittamista sekä ihmisoikeuksista ja lomasta.
Ei sentään vielä LUOSTARIIN OLE MINUA LOMALLE LAITTANUT NUNNIEN OPPIIN.- Anonyymi
Ei ehditty puhumaan aiheesta, että synnyttään uudestaan ja ollaan sen jälkeen NEITSYITÄ MOLEMMAT ELI SEKSI KOKEMUS ON MOLEMMILLA NOLLA.
Ei tarvi kummankaan jännittää, koska ei ole kummallakaan ollut SEKSIÄ ELÄMÄSSÄ.
- Anonyymi
Ei puhuta 🙊
- AnonyymiUUSI
Tai ollaan me kerran joku sana vaihdettu. Se päättyi siihen, että sanoin "antaa olla sitten" ja lompsin pois ,eli se meni tosi hyvin 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Vuosia sitten nähty ja juteltu, miten vaikea lähteä kun oma asunto olis helpompi jos vuokralla asuisi.
- Anonyymi
Puhuttiin vähän kierrellen ja kaarrellen meistä.
- Anonyymi
Keskustelut liittyy vanhemmuuteen. Eipä muuten oikeastaan mitään yhteistä.
- Anonyymi
Mistä tiedät, jos ette ole jutellut muusta?
- Anonyymi
Narsistin uhrin hoitamisessa menee vuosia
https://youtube.com/shorts/eTditCpv8aI?si=7ardVMr43pVUeDLD
Parisuhde uhrin hoitamisessa menee mitä luultavammin kauan- Anonyymi
Vie 7vuotta ja et saa olla kenenkään kanssa tuolloin suhteessa, koska vedät puoleesi heidän kaltaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie 7vuotta ja et saa olla kenenkään kanssa tuolloin suhteessa, koska vedät puoleesi heidän kaltaisia ihmisiä.
Lapseni äidillä meni kymmenisen vuotta ennen kun oppi sanomaan äidilleen vastaan edes
- Anonyymi
Hän ei edes tervehtinyt. 😐 Tajuan kyllä, en ole tyhmä. Tuntuu silti ikävältä, ajattelin, että voitaisiin pitää edes asialliset välit. Minkä minä sille voin, että ihastuttiin, eikä siitä voi mitään tulla?
- Anonyymi
Tietääkö toinen osapuoli, ettei siitä voi tulla mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö toinen osapuoli, ettei siitä voi tulla mitään?
Ehkä voisi, mutta en usko että hän edes haluaa oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voisi, mutta en usko että hän edes haluaa oikeasti.
suosittelen ottamaan selvää jos on ehkä sana ilmoilla !
- Anonyymi
Pelot ja epäily tulla väärin ymmärretyksi voivat olla syitä, miksi reagoi vähemmän toivomallasi tavalla? Asiat harvemmin ovat yksinkertaisia, jos on vähänkin tunteita pelissä, joita ei halua paljastaa? Sivusta totean.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelot ja epäily tulla väärin ymmärretyksi voivat olla syitä, miksi reagoi vähemmän toivomallasi tavalla? Asiat harvemmin ovat yksinkertaisia, jos on vähänkin tunteita pelissä, joita ei halua paljastaa? Sivusta totean.
Näinpä. Ihmiset reagoi eri tavalla tilanteisiin. Voi olla että hän haluaakin mut hän on peloissaan eikä osaa sen takia näyttää tunteitaan.
- Anonyymi
Oletko varma että näki sut? Itse näin viimeksi kaivatustani pelkän selän, kun lähti pois. Oli niin paljon tungosta ym.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että näki sut? Itse näin viimeksi kaivatustani pelkän selän, kun lähti pois. Oli niin paljon tungosta ym.
Näin sinut ennen kuin käännyin pois. En pystynyt kohtaamaan sinua, kaikkia sinuun liittyviä tunteitani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin sinut ennen kuin käännyin pois. En pystynyt kohtaamaan sinua, kaikkia sinuun liittyviä tunteitani.
Sanotaan nyt se vielä, että ihan suoraan katsoi minuun. Ei se mitään, mä ymmärrän syyt. En mä silti ala häntä inhoamaan, vaikka hän mua inhoaisikin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan nyt se vielä, että ihan suoraan katsoi minuun. Ei se mitään, mä ymmärrän syyt. En mä silti ala häntä inhoamaan, vaikka hän mua inhoaisikin.
Tää kävi nyt mielenkiintoiseksi. Tänä vuonna tapahtunutta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää kävi nyt mielenkiintoiseksi. Tänä vuonna tapahtunutta?
No ihan tänä vuonna.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ihan tänä vuonna.
Mutta pitempäänkin olet tuntenut hänet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitempäänkin olet tuntenut hänet?
Nähtiin viime viikolla, puhuttiinkin viime viikolla, mutta sit hän ei enää edes tervehtinyt. Voin vain arvailla syitä, mutta johtuu jotenkin minusta, siitä mitä oon tehnyt tai jättänyt tekemättä. En jaksa miettiä enää, en mä tälle mitään voi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin viime viikolla, puhuttiinkin viime viikolla, mutta sit hän ei enää edes tervehtinyt. Voin vain arvailla syitä, mutta johtuu jotenkin minusta, siitä mitä oon tehnyt tai jättänyt tekemättä. En jaksa miettiä enää, en mä tälle mitään voi.
Minä en kyllä häntä viime viikolla nähnyt. Puhunut hänen kanssaan yli vuosi sitten. Harmi.
- Anonyymi
Sellaisista kasveista jonka kukinnon terälehdet ovat kalanmuotoisia
- Anonyymi
Hmm, eräänlaisesta aseesta
- Anonyymi
Perheellisiä asioita ja jotain tulevaisuuden "unelmista", siis ääneen. Äänettömästi taas että "Tykkään susta ihan vtusti, pakko keksiä nyt jotain puhuttavaa, hui kun jännittää, tässä on aika hyvä olla, taas jännittää, miks mua jännittää näin paljon, haluan sua, oot ihana" Siinä kummankin ajatukset
- Anonyymi
Puhuttiin siitä että on asuttu samalla. .
eipä jännittänyt yhtään kun ainakin itse tottunut kuitenkin ihmisten kanssa puhumaan ammatista johtuen. Enkä muutenkaan ole mikään jännittäjä tyyppi vaikka joskus onkin vaikea keksiä aihetta varsinkaan kun ei tunne toista ollenkaan, eikä halua vaikuttaa liian uteliaalta.
Mutta meillä meni kuitenkin ihan hyvin, kumpikaan ei ollut tuppisuuna.
Tietysti toivon että voitaisiin joku päivä jatkaa, ihan sama mistä aiheesta koska kai sitä jostain tarvii puhua kuitenkin kun tavataan 🙂 - Anonyymi
Oliiviöljy tuli mainittua meidän keskustelussa. 😉
- Anonyymi
Milloin?
- AnonyymiUUSI
🤔
dildoista
- AnonyymiUUSI
Tää meni ohi❤️
- Anonyymi
Sisaruksista. Molemmilla on isoveli.
- Anonyymi
"On ilmoja pidellyt". 'Niin on'.
- Anonyymi
Molempien ongelmista_
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
ja minä en exln kakkosia vainoa, otettiin takaisin mitä mille vietiin ja oikaistiin asiat 😂 enkä Lea ole sulle tai teille mitään tehnyt. en ole ihastunut ikinä ollut siihen Timoon. olisiko joku muu? kurjaa tuommoinen, enkä myös muihin varattuihin, tietoisesti. minä joskus riiteli ihan exöni kanssa asioista, ja pamautan asiat suoraan ihmisille, eivät tykkää, muut niin asiat selviää.
- Anonyymi
onhan se Timo on käynyt korvaamassa teidän tekoja ja häpeää sitä pohjoisen sakkia vielä enemmän kuin minä. mutta suurelta asiat vaikuttavat enää siellä pohjoisessa, eipä ne hoida enää edes paljon ulkomaan juttujaan, joku Turkkilainen nahkakauppias kyseli niistä reissulla, jotain kuvaushommia ja muuta. kertoi minulle että pian ostat näitä takkeja, usko pois. Lipevä mukava mies, ymmärsi kyllä ettei olla samaa porukkaa mutta tiesi jotain yhteyksiä.
- Anonyymi
Munakokkelista riisipiirakan piällä
- Anonyymi
Sekin ihmettelee sua kun roikotat sanonu sata kertaa älä ees mieti ku ansaitten parempaa
- Anonyymi
kyllä se matka kannatti, vaikka ei siellä kovin paljon kaikessa iloista väkeä ollut. parani moni asia ja, maine sen jälkeen. ja paljon mukavia ihmisiä. jotkut kyseli koska tullaan uudelleen 😘🙂
- Anonyymi
Puhuimme alkoholikulttuurista ja enimmäkseen se painottui olutkulttuuriin saksassa entisen Itä-Saksan alueeseen toisen maailmansodan jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa siltä, että yksi paasaa erityismielenkiinnonkohteestaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että yksi paasaa erityismielenkiinnonkohteestaan.
Voi kuule jannu
- AnonyymiUUSI
Tärkeää se...
- AnonyymiUUSI
Kyllä vai ei?
- AnonyymiUUSI
Kyllä
- AnonyymiUUSI
Siit etten riittäny ikin ees mun omalle mutsille
- AnonyymiUUSI
Kun kohtasimme, niin mies ei sanonut sanaakaan, minä sanoin hänelle muutaman sanan. Mies vain käveli ohi ja katosi parkkipaikalle.
- AnonyymiUUSI
Muun muassa syntymäpäivästä puhuttiin
- AnonyymiUUSI
Mekin, hänen tulevasta syntymäpäivästään
- AnonyymiUUSI
Aihe taisi olla EL ja hänen tyrannimainen sadisminsa. Miten se ilmenee mm. lapsiin kohdistuvana aggressiona.
- AnonyymiUUSI
Puhuttiin banaali seksistä
- AnonyymiUUSI
Ja oliko se jei vai nei
- AnonyymiUUSI
Puhiuitteko Turun murteesra?
- AnonyymiUUSI
Latvoista.
- AnonyymiUUSI
Modeemista
- AnonyymiUUSI
Ruuasta
- AnonyymiUUSI
Bensakäyttöisestä kananmunan keittimestä
- AnonyymiUUSI
Puhuttiin tyttöystävän lihavuudesta ja siitä että olisi aika laihduttaa se 65kg..muuten jätän valaan välittömästi.
- AnonyymiUUSI
Lauluista
- AnonyymiUUSI
Tulevan talven lomamatkasta
- AnonyymiUUSI
Tän "kaupungin" runkkareista.
- AnonyymiUUSI
Mää sanoin kaverille taannoin, et mee vaan takasin hanuriis mist oot tullukkin!
T. Lisbetti Mansesta. - AnonyymiUUSI
Mihin tätä tietoa tarvitaan?
- AnonyymiUUSI
Jotta voin löytää sut
- AnonyymiUUSI
Työjutuista. Ei mistään muusta enään.
- AnonyymiUUSI
Mun tupakanpoltto tais olla yksi puheenaihe. 🪽🤍Hän kuunteli mua uskollisesti vaikka itelle jäi aika pahat fiilikset kun en kuunnellut mitä hän ois halunnut sanoa. Anteeksi rakas. Kaduttaa nyt jälkikäteen. 🪽🤍
- AnonyymiUUSI
Moottoripyöristä🤓heinä-elokuu2024
- AnonyymiUUSI
Selvinpäin se ei osannu puhua, eikä halunnu. Muutoin sekava ja kaaoottinen ei mitään tolkkua.
- AnonyymiUUSI
Se, että otit sen kohdan juuri siihen 😂🤣😂🤣öitä♥️
- AnonyymiUUSI
Siitä miten vaikeeta meillä vajakeilla välillä on
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850