hihhkulointi ei todista oikeata uskoa
Usko on tekemistä
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä farisealaisuus. Juuri heitä, jotka pitivät sapatin, antoivat näkyvästi almuja ja rukoilivat kovaan ääneen Jeesus moitti kovin sanoin. Niin kovin, että nykymaailmassa siitä oikeussali kutsuisi. Se oli todellista vihapuhetta sanoa ihmisiä kyykäärmeen sikiöksi.
Eikä oikeaa uskoa ensinnäkään tarvitse todistaa eikä siitä kiistellä. Juuri se on merkki siitä että ollaan uskossa josta Jeesus ei pidä. Olet ressukka omavanhurskaus perkeleen ansassa.
Hepr. 11:1 Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.
Näkyväisiin ei tarvita uskoa, muista aina tämä. Henkilö joka uskoo pelastuvansa tekojensa kautta, ei ole kristitty, vaan omaan ylpeyteensä langennut farisealainen.- Anonyymi
Etkö väärämielinen käsitä, että ojentautuminen on tekemistä. Ei näkymättämiä tehdä, vaan näkyviä konkreettisia asioita, näkyvät teot todistavat jotakin ihmisen uskosta.
- Anonyymi
Viimeisellä tuomiolla, jonne kaikki ihmiset kerätään, ei kysytä uskosta yhtään mitään, vaan tekoja kysytään.
Tekoja pitää olla, niinkkuin aloittaja sanoo. Onko kuolleiden ylösnousemus tänään silmiimme näkyvä asia?
Voiko ihminen omasta tahdostaan uskoa kuolleiden ylösnousemukseen?
Kaksi esimerkkiä siitä, mitä USKO on. Jokainen meistä on nähnyt kun läheisemme lasketaan hautaan. Onko kukaan nähnyt tämän henkilön kävelevän vastaan?
Kaikki me jotka olemme sairastuneet syöpään, tiedämme mitä se on, kun kutsu tulee pois tästä ajasta.
Täällä näkee runsaasti nuorten henkilöiden ylpeitä pilkka- ja häväistyskirjoituksia Jumalan sanasta. Näkee ylpeitä viestejä, joissa ylpeillään sillä, että minä menen taivaaseen, mutta sinä menet helvettiin. Näin sokeita raukkoja heikot ihmiset ovat, he luulevat olevansa kapteeneja omassa laivassaan.
Myt kun maailmanlaajuinen paniikki tuli yhdestä viruksesta, nähdään kuinka pelokas ja hätääntynyt ihminen käyttäytyy mahdollisen kuolemanvaaran edessä. Ei järjen hiventäkään. Jopa valtioiden rajoja on suljettu.
Ne jotka eivät pelkää Jumalaa, vaan rikkovat Jumalan käskyjä sumeilematta, jopa täysin luonnonvastaisillakin tavoilla, - he pelkäävät kuolemaa.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Room. 1:20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,- Anonyymi
"Näkee ylpeitä viestejä, joissa ylpeillään sillä, että minä menen taivaaseen, mutta sinä menet helvettiin. Näin sokeita raukkoja heikot ihmiset ovat, he luulevat olevansa kapteeneja omassa laivassaan."
Minä en ole nähnyt kuin helvetin hevosmiehen kirjoittavan näin. Tuo nyt on kyllä jo niin vanha käppänä, ettei sitä voi mitenkään edes luulla nuoreksi henkilöksi. - Anonyymi
täähän on se vaito, no voi mahotonta
- Anonyymi
Ei meiltä viimeisillä tuomiolla kysytä tekoja. Ei yhtään mitään omassa lihassamme olemme tehneet. Mitkään farisealaiset piirteemme eivät paina yhtään vaakakupissa.
Meiltä kysytään mitä Kristus on tehnyt sinussa.- Anonyymi
Luehan tarkemmin mitä viimeisellä tuomiolla kysytään. Tekoja ja niiden jättämistä tekemättä. Uskosta ei puhuta sanallakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan tarkemmin mitä viimeisellä tuomiolla kysytään. Tekoja ja niiden jättämistä tekemättä. Uskosta ei puhuta sanallakaan.
Mutta viimeisellä tuomiolla ei puhuta myöskään mitään IHMISTEN tekemisistä, sillä jokainen ihminen on ansainnut teoillaan ja laiminlyönneillään kadotustuomion.
Ainut kysymys on, oletko puettuna Kristuksen vanhurskaudella, vai et. Ellet, niin se on till helvete.
Älkää fariseukset edes yrittäkö tarjota tällaisia rääpäleitänne Kristukselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta viimeisellä tuomiolla ei puhuta myöskään mitään IHMISTEN tekemisistä, sillä jokainen ihminen on ansainnut teoillaan ja laiminlyönneillään kadotustuomion.
Ainut kysymys on, oletko puettuna Kristuksen vanhurskaudella, vai et. Ellet, niin se on till helvete.
Älkää fariseukset edes yrittäkö tarjota tällaisia rääpäleitänne Kristukselle.Lue nyt sieltä Raamatusta itse, mitä siellä lukee viimeisestä tuomiosta.
Kyllä sieltä kysytään jokaiselta ihmiseltä niitä ihmisen itsensä tekemiä tekoja ja tekemättä jättämisiä.
"Kukin tuomitaan tekojensa mukaan" Sinun teoista elämäsi aikana siitä on kysymys. Koita nyt vihdoin tajuta asia. - Anonyymi
ja se ensimmäinen, - rakkauden käsky. missä sitä näkyy ?
Paavali kirjoittaa ramatussa: "mitä hyvää, jos rakastatte vain niitä jotka teitä rakastavat"
niin: näissä lahkoissahan jurikin se tyyli: "me menemme taivaaseen, ja te muut helvettiin
- Anonyymi
Hirveä omavanhurskauden halu viedä ihmisiä helvettiin. Siitä Jeesus on samaa mieltä kuin mitä oli fariseuksista.
- Anonyymi
raamatussa:
"monet syntiset ja bublikaanit menevät ennen teitä taivasten valtakuntaa"
Jeesus sanoi fariseuksille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raamatussa:
"monet syntiset ja bublikaanit menevät ennen teitä taivasten valtakuntaa"
Jeesus sanoi fariseuksillePaavali oli fariseus ja valehtelija:
" huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus"
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli fariseus ja valehtelija:
" huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus"
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?Paavali myöntää valehtelevansa.
Arviolta 80% Paavalin puheesta on valheita ja loput 20% totuutta.
Uskon perusta kannattaa lukea muista kuin Paavalin kirjeistä.
- Anonyymi
Uskon perusta on nimenomaan VT:ssä. Juuri sen uskon minkä Jeesus toi maailmaan ja lahjoitti seuraajilleen. Se aivan erilaista kuin se usko, jossa ihminen itse yrittää epätoivoisesti lukea kirjoituksia, elää niiden mukaan ja syyllistää siten toisia. Siitä uskosta ja sen voimasta Paavali kirjoitti. Se ei ollut sanansepittelyä, vaan kirjoitusta siitä että usko on Pyhää Henkeä ja voimaa. Todellisuutta Kristuksessa eikä vain sanoja ja näennäisen hurskaita tekoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926