Juovuksiin juotettu 14.vuotias tyttö raiskattiin kahden miehen voimin toisten katsellessa. Parittajana ollut nainen sai ehdollisen tuomion, ja tekijät tuomittiin linnaan, mutta hovi lievensi vankeuden kahdelta ehdolliseksi. Vain yksi jäi linnaan 2 vuodeksi. Kuinka kauan sitten joutunee istumaan, hyvät käytökset ja ensikertalaisuus jne. . .
Korvauksia tuomittiin 10 000 egua tytölle, mitähän hän näiltä turjakkeilta mahtaa saada!
Lapsi on Suomessa toisen luokan kansalainen. Hänelle saa tehdä mitä vain, lapset koulussa voivat pahoinpidellä ja kiusata loputtomasti lasta, joka oppivelvollisuutensa takia joutuu joka päivä menemään kiusattavaksi lain määräyksellä. Hyväksikäyttö ja raiskaukset ovat nuoren kohdalla ilmeisesti helpommin ohitettavia, koska niistä yleensä päästään ehdollisella. Mitäs lapsesta. Oppikoon, että ei pidä kaikkiin luottaa!
Ehdollinen rangaistus ei tuollaisia roikaleita heilauta sinne ei tänne. Ymmärsin uutisista, etteivät edes ole suomalaisia alun perin. Se ei kyllä tähän asiaan vaikuta. Raiskaamaan oppinut mies ei tapojaan paranna, on sitten kotimainen tai ulkomainen törppö.
Hampaaton laki
Anonyymi
1
110
Vastaukset
- Anonyymi
Raukkamaista. Mutta miksi tuon ikäinen lapsi on sellaisessa seurassa alun perin ilman huoltajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706