Masentunut

Anonyymi

Miulla ei ole enää mitään eloa Tääĺlä ja mikä pitäisi täällä...olen vaan niin yksin ja tunnen eläväni viimeisiä vuosia,en halua elää enää täällä...syön lääkkeitä mutta ne eivät ole auttaneet pitkään aikaan,pelkään ihmisiä tekevät minulle pahaa,olen mieluummin yksin kun tuon toisille pahaa,en ansaitse mitäään hyvää enää,elämä on yhtä kidutusta.anteeksi kun kirjoitin

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että olet joutunut kokemaan todella paljon epäoikeuden mukaisuutta, tai hyväksi käyttöä tms, kun näet itsesi niin vähäpätöisenä.

      Yritäpä saada yhteys korkeimpaan tietoisuuteen, jumalaan tai luojaan. Hän on vastuussa elämästäsi ja välittää jokaisesta ihmisestä, vaikkei kukaan muu välittäisi. Jos et jaksa uskoa mihinkään Jumalaan, niin yritä pyytää apua henkioppailta. Jokaisella meillä on sellainen tai useampiakin. Käy vaikka selvännäkijällä, jos et tunne muuten saavasi yhteyttä.

      Henkisyys on tärkeä asia, sitä ei saisi unohtaa, koska sen pitäisi olla hallitseva osa elämäämme. Siitä riippuu kaikki muu. Kun pyytää apua, pitäisi myös itse omalta osaltaan yrittää auttaa itseään, vaikkapa joogaamalla, tai tanssimalla kiirtania. Sen askeleet rauhoittavat aivotoimintaa, mantran värähtely kohottaa mielialaa ja mantran merkitys universaali rakkaus tuo hyvän olon. Näin Ananda Marga opetti minua, joka käänsi oman elämäni suunnan täysin. Olin hyvin pohjalla kolmekymppiseksi saakka.

    • Anonyymi

      ala elämään päivä kerralaan niin ei tarvi etukäteen ajatella viimesiä vuosia alota tänään.

      • Anonyymi

        Olet Tärkeä ihminen. Etsi ilo pienistä asioista, kuten luonnosta. Ja siitä, että olet terve.

        Joku päivä tulee se Hetki, kun masennus ei enää vaivaa sinua. Tiedän sen, koska minäkin olin joskus sinun tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Tärkeä ihminen. Etsi ilo pienistä asioista, kuten luonnosta. Ja siitä, että olet terve.

        Joku päivä tulee se Hetki, kun masennus ei enää vaivaa sinua. Tiedän sen, koska minäkin olin joskus sinun tilanteessa.

        Kun katson tuon kissan piehtarointia olohuoneen matolla,ajattelen ei ole paljon elämässään aikaan saanut,mutta ilon irti elämästä kyllä ottaa.


    • Anonyymi

      Jo käveleminen auttaa. Lähde ulos, kävele tunti pari ja huomaat mielialasi parantuneen. Tee se joka päivä. Se jo riittää. Liikkuminen vaikuttaa aivoihin tulee uutta ajattelemista ja siellä voi tavata ihmisiä. Ei mitään muita tavotteita. Päivä kerrallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe