Defa lohkolämmitin:
Lohkon johto autossa kiinni. Sisälämmitin ei puhalla, kuumenee vai.
Sisälämmitin Defa vaihdettu uuteen ei toimi siltikään "sama efeksti, kuumenee muttei puhalla"
Onko kellään tullut Samanlaista ongelmaa vastaan?
Nissan Nissan Qashqai 2015
7
319
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko kokeilla sen toimintaa sisällä, ei autossa.
- Anonyymi
Ei oo tavanomaista pistoketta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tavanomaista pistoketta
Schuko-pistokkeella..
- Anonyymi
Siellä konehuoneen puolella on liittimiä jotka voi olla irronnut tai muuta vastaavaa.
- Anonyymi
Tarkistettu, kaikki ok.
- Anonyymi
No vähän kummallista jos lämppäri on vaihdettu ja sekään ei puhalla. Vika täytyy olla siinä lämppärissä, koska yhdet piuhat siihen vaan tulee.
- Anonyymi
Siis koita ky. sisätilan lämmittimen toimintaa kotonasi toimiiko lämmitin siellä normaalisti! Onhan siinä lämmittimessä normaali kotioloihin soveltuva pistoke,joten laite käy tottakai myös normaaliin kotona olevaan sähköpistokkeeseen käytettäväksi. Samaa virtaa siellä kotona on käytössä,kuin ajoneuvossakin missä normaalisti käytät tuota sisätilan lämmitintä! Kyllä lämmittimen puhaltimen PITÄÄ toimia,muuten laite aiheuttaa palovaaran ja sitä ei pidä käyttää missään nimessä!
Yleensä nämä lämmittimet rikkoutuvat juurikin lämmitysvastuksiensa osalta,jolloin nämä puhaltavat vain viileää ilmaa mitä ajoneuvossa on jo ennestään,lämmittämättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983