Defa lohkolämmitin:
Lohkon johto autossa kiinni. Sisälämmitin ei puhalla, kuumenee vai.
Sisälämmitin Defa vaihdettu uuteen ei toimi siltikään "sama efeksti, kuumenee muttei puhalla"
Onko kellään tullut Samanlaista ongelmaa vastaan?
Nissan Nissan Qashqai 2015
7
324
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko kokeilla sen toimintaa sisällä, ei autossa.
- Anonyymi
Ei oo tavanomaista pistoketta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tavanomaista pistoketta
Schuko-pistokkeella..
- Anonyymi
Siellä konehuoneen puolella on liittimiä jotka voi olla irronnut tai muuta vastaavaa.
- Anonyymi
Tarkistettu, kaikki ok.
- Anonyymi
No vähän kummallista jos lämppäri on vaihdettu ja sekään ei puhalla. Vika täytyy olla siinä lämppärissä, koska yhdet piuhat siihen vaan tulee.
- Anonyymi
Siis koita ky. sisätilan lämmittimen toimintaa kotonasi toimiiko lämmitin siellä normaalisti! Onhan siinä lämmittimessä normaali kotioloihin soveltuva pistoke,joten laite käy tottakai myös normaaliin kotona olevaan sähköpistokkeeseen käytettäväksi. Samaa virtaa siellä kotona on käytössä,kuin ajoneuvossakin missä normaalisti käytät tuota sisätilan lämmitintä! Kyllä lämmittimen puhaltimen PITÄÄ toimia,muuten laite aiheuttaa palovaaran ja sitä ei pidä käyttää missään nimessä!
Yleensä nämä lämmittimet rikkoutuvat juurikin lämmitysvastuksiensa osalta,jolloin nämä puhaltavat vain viileää ilmaa mitä ajoneuvossa on jo ennestään,lämmittämättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086