Meneekö teidän lapset kouluun/päiväkotiin?
Meneekö teidän lapset kouluun/päiväkotiin?
21
646
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mene. Ilmoitin itse viikolla että lapseni eivät tule kouluun, suosittelen samaa muillekkin.
- Anonyymi
jos haluatte tapattaa koko perheenne niin laittakaa toki kouluun vaan
- Anonyymi
Minun lapset menee vanhainkotiin. T. Pappa 97 v.
- Anonyymi
Ovat kotona etäopiskelussa toistaiseksi
- Anonyymi
Pitääkö olla huolissaan tästä tiedoituskaaoksesta ja ristiriitaisista mielipiteistä? Pitää todella!
Uskaltakaa ihmiset toimia itse. Ottakaa rakkaat lapsenne pois koulusta, jääkää hoitamaan heitä, varatkaa ruokaa ajoissa jne. Järki nyt käteen!
Kyllä ongelmat tulevat vain pahemmiksi. Turha uskoa hyssyttelijöitä. Lukekaa tilastoja Euroopasta ja uskokaa niitä eikä "viranomaisia", jotka ovat täysin kokemattomia tällaisessa tilanteessa. - Anonyymi
Kuinka nyt kuuluu toimia? Asun Ketvelniemessä ja minulla on kova nuha ja ilmeisesti sinuiitti. ts. räkätauti. Suljetaanko Ketvelniemi muulta maailmalta vai mitä? En ole käynyt Italiassa enkä Itävallassa.
- Anonyymi
Jäät kotiin lepäämään, ei missään nimessä töihin tai ihmistenilmoille. Tärkemmät ohjeet. : https://www.suurkeuruu.fi/a/d75cc5d3-c140-4550-b20c-cea5742d2fcb?c=1537784399031
- Anonyymi
Totta hemmetissä ne mänöö! Jos eivät oo huomenaaumulla valamiina kello 7,nii alakaa remmi liehummaan ja soapi siinä eukkoki perseelleen kunnon vetäsyt.Kyllä minä tiijän ne lirttaelut naapurin väkäleuvan kanssa siellä postilaatikolla!
- Anonyymi
Näissä asioissa ylimitoitetut toimet ovat aina parempi kuin alimitoitetut. Nyt, päiväkodit, koulut, tilaisuudet elokuvateattereita myöden kiinni.
- Anonyymi
Tänään meni vielä lapsi kouluun, loppuviikoksi suunniteltiin lähteä mökille karanteeniin. Töistä palkatonta ja isäntä pitää talvilomansa, katsellaan viikonloppuna tilannetta uudestaan, ruokaa on mukana pääsiäiselle asti ainakin.
- Anonyymi
Meidän muksu ei mene mihinkään viruslinkoon koekaniiniksi tänä keväänäi! Kansalaistottelemattomuutta suosittelen, ei sitä tappavaa tautia tarvitse ehdoin tahdoin hommata koko kesän riesaksi!
Väärin on sanoa että lapsiin ei koronavirus muka tartu, kyllä se tarttuu vauvasta vaariin!
Hallitus on täysin vastuuton, ja tulee vielä katumaan idioottimaisia päätöksiään!- Anonyymi
Mene tynnyriin perheesi kanssa. Tuut sitten vaikka uutena vuotena pois.
- Anonyymi
Ei juma. Sääliksi käy teidän perheen lapsia! Keuruulla ei edelleenkään ole yhtään tartuntaa, joten ihan turvallista on kouluun mennä.
- Anonyymi
Ehkä onkin vaan parempi että pysyt siellä tynnyrissä. Opeta vaikka elämänkoulusta nippelitietoo sillä välin kun muut jatkaa elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juma. Sääliksi käy teidän perheen lapsia! Keuruulla ei edelleenkään ole yhtään tartuntaa, joten ihan turvallista on kouluun mennä.
Mistä tiedät ettei ole? Testejä ei juurikaan oteta!
Oireettomiakin kantajajia on !
Ei tämä ole lähellekkään ohi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ettei ole? Testejä ei juurikaan oteta!
Oireettomiakin kantajajia on !
Ei tämä ole lähellekkään ohiTestit otetaan kaikilta joilla vähänkin oireita, näin vastattiin terveyskeskukselta. Älä viitsi suoltaa valheita.
- Anonyymi
Ei mene ja piste
- Anonyymi
90% lapsista menee kouluun, elämänkoululaisten lapset ei vissiin ole menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
90% lapsista menee kouluun, elämänkoululaisten lapset ei vissiin ole menossa.
Olet törkeä ja typerä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet törkeä ja typerä.
Suomessa on sana- ja mielipidevapaus.
- Anonyymi
meidän lapset lähteekin ensi yönä kohti munasolua!jännä nähdä kuka sen uimakilpailun voittaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446