Selvitetäänpäs asiaa...

Täällä kinataan usein siitä, miten paljon täällä oikeasti on kirjoittajia ja kuka on mitäkin mieltä. Selvitetäänpä siis sekin juttu.

Kirjoita tähän ketjuun selkeästi se, mitä mieltä olet aborteista ja aborttioikeudesta. Jos et ole rekisteröityneenä, lisää perään jokin selkeä tunniste vaikkapa vain kertaluontoisesti.

Jos käyt täällä satunnaisesti eli esim. vaikkapa 1-2 kertaa vuodessa, voit toki ilmoittautua myös. Enemmän tämä on suunnattu kuitenkin meille säännöllisemmin kirjoittaville.

Minä aloitan itse.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuten lupasin:

kannatan aborttioikeutta. Minusta nykyinen laki toimii kohtuullisesti. Kiristyksiin en usko.

Kirjoittelen nykyisin vain tällä nimimerkillä.

• Anonyymi

- Briljantti idea - ai niin mitä varten?
      - En minä vaan tiedä.

• Siksi tämä idea on hyvä, että täällä väitetään milloin mitäkin esimerkiksi tämän palstan keskustelija- ja lukijamääristä ja vaikkapa äänekkämpien julistajien vaikutuksesta tyoiisten mielipiteisiin.

Jos joku on haluton selkeästi tunnistautumaan edes yhden repliikin ajaksi, se kertoo kaiken olennaisen. Kuten Sinunkin tapauksessasi.

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Siksi tämä idea on hyvä, että täällä väitetään milloin mitäkin esimerkiksi tämän palstan keskustelija- ja lukijamääristä ja vaikkapa äänekkämpien julistajien vaikutuksesta tyoiisten mielipiteisiin.

Jos joku on haluton selkeästi tunnistautumaan edes yhden repliikin ajaksi, se kertoo kaiken olennaisen. Kuten Sinunkin tapauksessasi.

Päinvastoin.
        Voisko se kertoa jotain aivan olennaista sinun kyselystäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin.
        Voisko se kertoa jotain aivan olennaista sinun kyselystäsi?

Kerro toki ihmeessä: MITÄ tämä avaus kertoo?

Jos vastaat tähän, MITÄ menetät? Vaarantuuko jokin osa persoonastasi? Hankaloituuko elämäsi?

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Kerro toki ihmeessä: MITÄ tämä avaus kertoo?

Jos vastaat tähän, MITÄ menetät? Vaarantuuko jokin osa persoonastasi? Hankaloituuko elämäsi?

Vastaan heti kun kerrot mitä hyötyä tästä on, mitä tämän luulet todistavan? Johan nähtiin, miten kävi siinä pyyttämässäsi tunnusten käytössä. Sama "yhden useana esiintyvän vastustajan" harhainen syyttelysi senkun jatkui... Voithan sinäkin lisätä tänne vaikka kuinka monta vastausta eri sivupersooninasi.. ;)

• Joo olen kirjoittanut täällä nimimerkillä sosiologi, hukkasin tai unohdin salasanan, kun oli pitkä tauko joten oli pakko tehdä uusi profiili. Joskus vuonna 2012 ennen hetken jollain muulla nimimerkillä en muista, kun ensimmäistä kertaa eksyin tänne ihan tuolta äitien jutuista, ateismipalstalta jne ja kauhistuin sitä naisvihaa ja nimittelyä, mikä naisiin kohdistuu.

Olen toki ihan tieteellisen tutkimuksen ja uteliaisuuden nimissä kirjoitellut muilla nimimerkeillä rekkautumiseni jälkeenkin. Esim. miesnimimerkillä, kun halusin osoittaa miten eri tavalla naisten ja miesten kirjoituksiin suhtaudutaan, vaikka on kyse samasta sisällöstä. Naisten vähättely ei ole kadonnut maailmasta.

• Anonyymi

Vastustan aborttia eettisistä ja inhimillisistä syistä.
      -uskova nainen

• Anonyymi

Ilmeisesti täällä on noin viisi kirjoittajaa. 😄😄😄

• Ei täällä tosiaankaan montaa kirjoittajaa ole. Tulipahan tämäkin asia selväksi.

• Tämä ketju on nyt osoittanut faktat. Täällä tosiaankin on siis vain tämän verran keskustelijoita.

Vastustajista yksi uskalsi tunnistautua ja muut )jos heitä edes on enemmän kuin yksi) eivät. Tilanne on se, mitä arvelinkin. Meitä on täällä tosiasiassa maksimissaan 5-10 kinaamassa täällä.

• Anonyymi

Hyväksyn kaikki abortit lähestulkoon mistä tahansa syystä, kun raskaus on alussa ja nainen itse on päätöksen takana, eikä joku muu henkilö tai instanssi.

Olen joskus vuosia sitten kirjoitellut paljonkin tänne, mutta välissä on ollut pitkiäkin aikoja, etten kirjoittele lainkaan. Nyt kirjoittelen silloin tällöin muutaman kerran kuussa.

Niin pitkältä ajalta kuin muistan, on palstan pääaktivistivastustaja useaan otteeseen vastaillut minulle siten kuin olisin vastuussa kaikkien muiden kirjoituksista eli suhtautuu palstan kirjoittajiin niin kuin täällä olisi vain yksi abortin hyväksyvä kirjoittaja.

• Anonyymi

"suhtautuu palstan kirjoittajiin niin kuin täällä olisi vain yksi abortin hyväksyvä kirjoittaja."

Ja sinähän onneksi et suhtaudu vastustajiin näin..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"suhtautuu palstan kirjoittajiin niin kuin täällä olisi vain yksi abortin hyväksyvä kirjoittaja."

Ja sinähän onneksi et suhtaudu vastustajiin näin..?

En suhtaudu. Tunnistan kyllä rääväsuun kirjoitustyylistä ja mielipiteistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5117
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1880
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1847
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1678
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      157
      1219
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1214
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      994
    Aihe