Hei, onko täällä enää ketään sellaista, joka muistaisi Harjavallassakin 1958 riehuneen aasialaisen influenssan?
Itse olin koululainen, ja luokalta ei tainnut selvitä terveenä kuin yksi. Olisiko ollut Hassisen Olavi?
Aasialainen Harjavallassa
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Joo isäukko kertoi olleensa 17 v ja 2 veljensä kanssa kärsineensä Harjavallassa tuon kamalan aasialaisen." Kolmisin sairastimme hiljaa vinttikämpässä ja kaikki nivelet tulivat niin kipeiksi että oli hakattu olo" oli isän kommentti.
- Anonyymi
Isäs oli kännissä ja kaatui portaissa. Siitä ne mustelmat.
- Anonyymi
Näyttäisi siltä, että aloittaja on ainoa henkiinjäänyt.
- Anonyymi
Aasialaisen muistavat ovat jo niin vanhoja kääkkiä, ettei taida nettikeskustelu enää onnistua. :D)
- Anonyymi
Muistat väärin. Olit harjavallassa akuuttiosastolla ja pää täynnä itsetuhoa aiheuttavia ssri lääkkeitä. Se mihin kuolit oli suuri suu. Ei aasialainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistat väärin. Olit harjavallassa akuuttiosastolla ja pää täynnä itsetuhoa aiheuttavia ssri lääkkeitä. Se mihin kuolit oli suuri suu. Ei aasialainen.
Kirjoituksestasi päätellen puhut omista kokemuksistasi.
Nyt taidat olla avolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594