KIROUKSEN päällensä vetänee VANHOILLISLESTADIOLAISET

Luterilaisten tunnuskirjojen mukaan olette kirotut. Turha tulla haukkumaan minua.

"Kaanon 5: "Jos joku rohkenee sanoa, että ihminen Kristus on kyllä theoforos, (Jumalan kantaja), mutta ei sano häntä Jumalaksi, niin kuin Poikaa on hänen luontonsa perusteella totuuden mukaisesti kutsuttava, koska Sana tuli lihaksi ja osalliseksi lihasta ja verestä aivan kuin mekin, hän olkoon kirottu."

Kaanon 6: "Jos joku ei tunnusta, että sama Kristus on sekä Jumala että ihminen, koska Sana on Raamatun mukaan tullut lihaksi, hän olkoon kirottu."

21

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Te kuulutte suomen luterilaiseen kirkkoon ja toimitte kuitenkin täysin kirkon tunnustuskirjojen vastaisesti.

Ja kun muistutan teitä luterilaisen kirkon oppien vastaisuudesta, syytätte sitä saalemin touhuksi.

• Anonyymi

Kirkkoon kuuluvat ovat kirkkoinstituution jäseniä. Ei mitään muuta. Kirkko kulkee omaa epäraamatullista tietä ja massa sen mukana. Sitä kutsutaan tapakristillisyydeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkkoon kuuluvat ovat kirkkoinstituution jäseniä. Ei mitään muuta. Kirkko kulkee omaa epäraamatullista tietä ja massa sen mukana. Sitä kutsutaan tapakristillisyydeksi.

Miksi vellujen pitää sitten olla mukana sellaisessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vellujen pitää sitten olla mukana sellaisessa?

Siitä on heille hyötyä, esimerkiksi noin 700 vl-teologia saa leipänsä kirkolta.

• SaaleminPastori-ko

Tämä ei ole parjauskampanja vaan tosiasia. Voi minua ellen minä tätä sanoisi!

Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,

Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra!

• Aikanaan sekin tulee tapahtumaan mutta Jeesuksen toimesta,- ei minun.

• Turha uhriutua vellut, olisi joskus syytä katsoa peiliin.

• Anonyymi

Tämä on parjausta, ei tässä mitään tunnustuskirjoja tarvita.

• Anonyymi

eikä raamatuita.

• Anonyymi

Lutherin kirjoilla ja tunnustuksilla voi sytyttää saunan pesän. Tietysti jotka ovat pyllistäneet Jeesukselle niin heidän "vapahtaja" on munkki Saksasta. Siinä käy huonosti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lutherin kirjoilla ja tunnustuksilla voi sytyttää saunan pesän. Tietysti jotka ovat pyllistäneet Jeesukselle niin heidän "vapahtaja" on munkki Saksasta. Siinä käy huonosti.

Kuitenkin saksan munkki tunnusti Jeesuksen Herraksi!

• Anonyymi

Muistutus ulkokullaisuudesta.

• Anonyymi

Mark
      13:13 Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu

• Anonyymi

Tämähän ei koske millään tavalla lestadiolaisuutta.

r

• Anonyymi

Rauhoittuisit ja pyyhkisisit aiankin enimmät vaahtosi.

Jaakob 3:

14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
      15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
      16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
      17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele

Ettei kiivautesi olisi maallista, sielullista, riivaajien kiusautta ?

• Anonyymi

Rauhoittuisit ja pyyhkisisit aiankin enimmät vaahtosi.

Jaakob 3:

14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
      15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
      16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
      17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele

Ettei kiivautesi olisi maallista, sielullista, riivaajien kiusautta ?

• Rauha sinulle!

Sinullekin ennakoiva kirjoitusohjelma tekee tepposiaan niin kuin minullekin monesti käy.

Itse asiassa olen todella rauhallinen. Kaunistelematon suora puhe kirjoitettuna näyttää kiivailulta.

Ja enhän minä ole kirjoittanut Raamattua, enkä luterilaisen kirkon tunnustuskirjoja joista nuo sitaatit ovat.

Ja noiden em. Kirjoitusten valossa jokainen voi päätellä mikä johtaa kiroukseen.

Jos minä velluja vihaisin, en todellakaan näkisi tällaista vaivaa tuoda Raamatun totuutta teille esille.

• Etpä enempää olisi voinut aihheettomilla syytöksilläsi harhaan mennä. Tajuamattasi teit melkoisen herjan väittäessäsi Raamatun sanaa riivaajien viisaudesta, . Mutta ihan näin rauhallisesti sanoen pelkään että omatuntosi on jo ennestään poltinraudalla merkitty.

• Anonyymi

Harvempi vain enää uskoo satukirjojen totuuksiin ja hyvä niin.

• Anonyymi

No mihin ne harvemmat sitten uskovat, onko ajatusta siitä?

• Anonyymi

KR 1933/-38
      Ps. 59:13 Minkä he huulillaan puhuvat, sen he suullaan syntiä tekevät. Joutukoot he ylpeydessään kiinni kirousten ja valheiden tähden, joita he puhuvat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5730
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3206
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2936
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      636
      2168
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      158
      2090
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1422
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1405
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1198
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1126
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1097
    Aihe