Jotain "hyvää ja kaunista"

Nyt kun joka tuutista pukkaa vaan ikäviä ja surullisia juttuja, niin saataisko vaikka tähän ketjuun jotakin "hyvää ja kaunista"? ❤️

100

447

Vastaukset

• Minulla on unelma onnesta ♥️ Että saisin olla vielä jonakin päivänä hänen kanssaan.

• Joskus nähdään, joskus kosketaan,
      Tänään kuulin,
      äänesi väreili läpi kehoni.
      Kaunis, kutsuva
      Lumoava, kuin vapaaksi päässyt kevät puro.
      Siltä sinä kuullostat.

• Ihanasti sanottu.♥️😘

• Kevätauringon lämmittäessä, tuulen tuivertaessa, sulaneen lumen virtausta katsellessa hänen vierellään minun on hyvä olla.

• Ihanaa kuinka paljon odotan että saadaan lähentyä toistemme kanssa henkisellä tasollakin näinä päivinä, kun on aikaa toisillemme.
      Erittäin ihanaa, kaunista iltaa vaan kaikille!

• Kaunista iltaa sullekin ja ihania lähentymisen hetkiä 😊

• Rakastan sua ja odotan sitä että pääsen syliisi ja voin painaa pään rintaasi vasten.

• Haluaisin silitellä noita sun ihania harteilla valtoimenaan olevia hiuksiasi. ♥️

• Katsoin eilen telkkarista Kumman kaa -uusintoja, ja en muistanutkaan kuinka jumalaisen kaunis Minna Koskela (Ellu) on. Huh!

• Tosiaan, kaunis on 😊Mulla on tuosta sarjasta jäänyt erityisesti mieleen se kohtaus, jossa Ellu herää aamulla uimarannan hiekalta 😁

• Kyllä, on todella kaunis!

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Tosiaan, kaunis on 😊Mulla on tuosta sarjasta jäänyt erityisesti mieleen se kohtaus, jossa Ellu herää aamulla uimarannan hiekalta 😁

Jep, tuo rantakohtaus sai erityisesti sydämen väpättämään. Pysäyttävä näky.

• Voisiko joku vinkata mihin miesvapaa keskustelu on siirtynyt..?

• No en osaa varmuudella sanoa, mutta oisko vaikka joku suljettu ryhmä jossakin 😁 Haittaako se nyt oikeasti niin kauheasti, jos joku mies väliin joskus kommentoikin? 😉

• Ei kai niistä täällä voi huudella, päättele itse.

• Muakin kiinnostaisi, eihän täällä ole enää kuin nuorisoa ja häiriköitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi, eihän täällä ole enää kuin nuorisoa ja häiriköitä.

Mä en ole huomannut tuota samaa ilmiötä, ainakaan suuressa laajuudessa. Varmasti joka alustalla joku jossain vaiheessa häiriköi tai huutelee (asiattomuuksia) väliin. Niin tai sitten on "väärää" sukupuolta tai "väärän" ikäinen 😉

Mä en ole huomannut tuota samaa ilmiötä, ainakaan suuressa laajuudessa. Varmasti joka alustalla joku jossain vaiheessa häiriköi tai huutelee (asiattomuuksia) väliin. Niin tai sitten on "väärää" sukupuolta tai "väärän" ikäinen 😉

Kiinnostaako sua edes naiset?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaako sua edes naiset?

Kyllä, mua kiinnostaa yksi nainen ja olen häneen ihastunut 😉 Kaikki ihastukset, ilman poikkeuksia, ovat viime vuosina kohdistuneet naisiin.

Kyllä, mua kiinnostaa yksi nainen ja olen häneen ihastunut 😉 Kaikki ihastukset, ilman poikkeuksia, ovat viime vuosina kohdistuneet naisiin.

Biibbarit vois tajuta mennä omalle puolelle!

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle taas on aivan sama onko lesbo vai bi, mutta jatkuva miesten kaipaaminen ja niistä lätiseminen viittaa siihen ettei naisista ole muuta kokemusta kuin kaukoihastelua, eikä sitä tosissaan halutakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle taas on aivan sama onko lesbo vai bi, mutta jatkuva miesten kaipaaminen ja niistä lätiseminen viittaa siihen ettei naisista ole muuta kokemusta kuin kaukoihastelua, eikä sitä tosissaan halutakaan.

Sama täällä. Itselläni ollut syviä tunteita erästä naista kohtaan josta edelleen välitän kovasti. Tuntunut että välillämme olisi molemminpuolista vetovoimaa. En vienyt asiaa pidemmälle, koska toinen jatkuvasti puhuu myös miehistä. Testaako reagointiani vai todisteleeko itselleen, ehkä onkin täyshetero ja omat tulkinnat pahasti vialla. Jokatapauksessa, parempi yrittää unohtaa vaikka pahalta tuntuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama täällä. Itselläni ollut syviä tunteita erästä naista kohtaan josta edelleen välitän kovasti. Tuntunut että välillämme olisi molemminpuolista vetovoimaa. En vienyt asiaa pidemmälle, koska toinen jatkuvasti puhuu myös miehistä. Testaako reagointiani vai todisteleeko itselleen, ehkä onkin täyshetero ja omat tulkinnat pahasti vialla. Jokatapauksessa, parempi yrittää unohtaa vaikka pahalta tuntuu.

Miehistä puhuminen sulle tarkoittaa, että ei ole tosissaan kiinnostunut, leikkii lähinnä tunteillasi ja hakee huomiota. Kiinnostunut ei muista höpise, vaan keskittyy kiinnostuksen kohteeseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehistä puhuminen sulle tarkoittaa, että ei ole tosissaan kiinnostunut, leikkii lähinnä tunteillasi ja hakee huomiota. Kiinnostunut ei muista höpise, vaan keskittyy kiinnostuksen kohteeseen.

Samaa mieltä, ei ole tosissaan oli sitten mikä suuntautuminen tahansa. Kannattaa varoa noita, eivät hae mitään vakavaa ainakaan. Älä tuhlaa sun aikaa, kiinnostunut nainen käyttäytyy aikas eri tavalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota nimitystä en ookkaan vielä aiemmin kuullut 😊 Kiitos tästä 😉

Millaiseen naiseen olet tällähetkellä ihastunut ja missä olette tavanneet?

Mutta mieskausi voi iskeä koska vaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän hänellä ole mies jo omasta takaa, naiset etäisiä ihastuksia, joista runoillaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä. Minä ainakin ihastun henkilöön. En pysty itse päättämään keneen tai onko mies vai nainen. Vain yksi on mielessä kerrallaan. Jos oon suhteessa, en katsele muita. Mulla ei ole mitään mies tai naiskausia. Tosin siitä on vuosia, että kukaan mies olis herättänyt mitään lämmintä mielessä.. naisia on kyllä osunut kohdalle. .

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä sulle jotain väliä?

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän hänellä ole mies jo omasta takaa, naiset etäisiä ihastuksia, joista runoillaan

Niin, olenhan tuon oman "tilanteeni" täällä jo joskus aiemmin kertonut, kun on kerran kysytty 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Olen toki aikanaan ihastunut montakin kertaa miehiin, nyt en enää vuosiin. Epäilen vahvasti, jotta "miehet on nyt nähty" 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Millaiseen naiseen olet tällähetkellä ihastunut ja missä olette tavanneet?

Itseäni nuorempaan ihanaiseen ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Eli pelaat naisten kanssa, mutta yhtäkkiä alkaa miehen kaipuu?

Itseäni nuorempaan ihanaiseen ❤️

Ikäero?

• Anonyymi kirjoitti:

Ikäero?

Sitä on reippaanlaisesti 😉

• Ilmankos se näyttää sarvelta nurinpäin.

• Nyt tuli kyllä semmonen lausuma, jotta tipahin täysin 😁

• Oli ihana olla kanssasi. En malta odottaa että näemme taas ♥️

• Millaiselle ihanalle tämä ? 😘

• Sama juttu erään kanssa 😍

• Tänään on ollut ihanan aurinkoinen ☀ päivä. Kevättä ilmassa! Toivottavasti keli jatkuu samanlaisena myös viikonloppuna.
      Hyvää viikonloppua! 🙂

• Jes viimeinkin viikonloppu♥️saa rentoutua ja kerätä voimia uuteen viikkoon. Jippii.😊

• Oliskos jollakulla jotain hyvää ja kaunista tähän päivään? Vaikkapa tuommosia kauniita ja hempeitä riimejä kuin ihan tuossa ketjun alussa 😉

• Sun aurinkoinen katseesi, kun toisiamme silmiin tuijotimme. Sen tallennan sydämeeni ja sen voimalla meen eteenpäin. ♥️Nähtäispä taas♥️

• (Hieman toiseen ketjuun kirjoittamaani sivuten...)
      Muistetaan hymyillä toisillemme, myös vieraille 😉 Eikä unohdeta kokonaan nauramista, vaikka nyt onkin aika surulliset ja erikoiset ajat meneillään.
      ❤️❤️❤️

• Smile :))

• Vaikutat kyllä tosi mukavalta ja positiiviselta naiselta, missä päin suomea asustelet?

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat kyllä tosi mukavalta ja positiiviselta naiselta, missä päin suomea asustelet?

Jos tämä oli mulle tarkoitettu, niin Uudellamaalla asun. Tällä hetkellä suupieliä vetää alaspäin kun uutisia kattoo. Koitetaan pysyä positiivisina, itse kukin 😉

Jos tämä oli mulle tarkoitettu, niin Uudellamaalla asun. Tällä hetkellä suupieliä vetää alaspäin kun uutisia kattoo. Koitetaan pysyä positiivisina, itse kukin 😉

Just sua tarkoitin, Tsemppii uudelle maalle, toivottavasti pysyt terveenä ja löydät jonkun jolta saat myös vastakaikua. Itselleni ihastunut erääseen, mutta tilanne hankala.( En jaksa kertoa.)

• Anonyymi kirjoitti:

Just sua tarkoitin, Tsemppii uudelle maalle, toivottavasti pysyt terveenä ja löydät jonkun jolta saat myös vastakaikua. Itselleni ihastunut erääseen, mutta tilanne hankala.( En jaksa kertoa.)

Kiitos siinä tapauksessa aiemmasta viestistäsi, kuten myös jälkimmäisestä 😊 (Ihastumis)tilanteet eivät aina ole helppoja. Ei ne mullakaan ole olleet. Toisaalta ihanaa olla ihastunut ja sitten taas...
        Toivottavasti säkin pysyt terveenä ja tsemppiä sinnekin! 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat kyllä tosi mukavalta ja positiiviselta naiselta, missä päin suomea asustelet?

Olen samaa mieltä :)

• Kaunis on pressakin, googlasin 😉

• Sinä olet ihme
      Voima joka saa kaiken kauniiksi
      Kun tulit elämääni,
      aloin nähdä värit hohtavina.
      Kuulla linnut, ja veden sulamisen ja jäiden xylofoniiset soinnit.
      Sinä olet ihme
      herätit mut unesta, johon tiennyt vajonneeni.
      Aluksi olit opaani,
      tietämättäsi ohjasit kohti sisäistä rauhaa.
      Annoit aikaa mun tunteille, jotka ryöppyivät kun myrskyisä meri,
      olit silloin se kallion seinä, joka vastaan otti aallokon ja tasasi kuohuja.
      Sinä ihme
      näytät edelleen lujalta,
      et näytä, mitä ryöppyävät tunteeni, sinulle tekivät.
      Sinun halkeamat ovat syvällä,
      Ne olivat siellä jo valmiina, olet ottanut vastaan monet aallokot.
      Ne sun railot,
      olisin valmis täyttämään, luottamuksella, ilolla ja kauneudella.
      Antaen takasin sen mitä olet muille omastasi antanut.
      Tiedät, että olen vain kosketuksen päässä, valmiina ja sinun kesyttämänä.
      Kiitos
      minulla on sinut ystävänäni tänään.
      (Nähdään ihme ihmisissä)

• Wau!

• Nyt oli kaunista 😊 Kiitos tämän jakamisesta!

• Anonyymi kirjoitti:

Wau!

Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊

• Todella kaunista, meni ihan roska silmään... <3

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli varmaan tarkoitettu aijemmalle, ei waun kirjoittajalle?

Toi oli todella upea kuvaus, toivon todella, että sinulla on rohkeutta repäistä sen verran tässä elämässä, että laitat ton vaikka sähköpostilla tai viestinä henkilölle jota ajattelit!

• Anonyymi kirjoitti:

😂
        Ei toi runo oo mitään, mutta toi "wau". Miten kaunista ja nerokasta!
        😂

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli varmaan tarkoitettu aijemmalle, ei waun kirjoittajalle?

Toi oli todella upea kuvaus, toivon todella, että sinulla on rohkeutta repäistä sen verran tässä elämässä, että laitat ton vaikka sähköpostilla tai viestinä henkilölle jota ajattelit!

♥️Joo runolle oli tarkoitettu kommentti missä toivottiin, että laittaisi sen hänelle kenestä kirjoitti. Kaunista tekstiä!!! 😊😁😊Vaikka on tietysti wau myös monessa kohtaa oikein loistava ilmaisu🙃😅😅😅

• Kuulosti jotenkin hengelliseltä ryöpsähdykseltä. Mahtoiko kirjoittaja olla se "syvästi kristitty" joka täällä kirjoitteli...

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulosti jotenkin hengelliseltä ryöpsähdykseltä. Mahtoiko kirjoittaja olla se "syvästi kristitty" joka täällä kirjoitteli...

En ole syvästi kristitty.
        Tämä ihana nainen vaan muutti, mun koko maailman.
        Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.
        Olisi ihana jos tulisi mahdollisuus joskus puhua ihan kaikki.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.

Jospa tekisit ja antaisit sen mahdollisuuden? Teidän molempien takia. Hän varmasti ansaitsisi tietää ja kuulla nuo sanat.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet siis selkeästi kertonut tunteistasi? Hyvä jos näin on. Miten hän reagoi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin kuulla nuo sanat, jos olisin hän.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulosti jotenkin hengelliseltä ryöpsähdykseltä. Mahtoiko kirjoittaja olla se "syvästi kristitty" joka täällä kirjoitteli...

Ai mulla taas tuli mieleen klassinen musiikki ja luontodokkarit. Kauniita kielikuvia jokatapauksessa. Toivottavasti hän kenestä nuo on kirjoitettu saa myös kuulla tuon kauniin runon sanat.

• Heikkoina hetkinä tukea annoit
        Käsillä vahvoilla minua kannoit
        Pohjasta meren sukelsit pintaan
        Otteella varmalla vedit mut rantaan
        Kauniiksi teet sä mun elämän tämän
        On mielessä rauhaa nyt enemmän
        Kun tunnemyrskyt sä tyynnytit
        Ja rakastamaan mut opetit
        Jos joskus voin teot nuo takaisin antaa
        Mä lupaan sua varmasti vuorostain kantaa.

Heikkoina hetkinä tukea annoit
        Käsillä vahvoilla minua kannoit
        Pohjasta meren sukelsit pintaan
        Otteella varmalla vedit mut rantaan
        Kauniiksi teet sä mun elämän tämän
        On mielessä rauhaa nyt enemmän
        Kun tunnemyrskyt sä tyynnytit
        Ja rakastamaan mut opetit
        Jos joskus voin teot nuo takaisin antaa
        Mä lupaan sua varmasti vuorostain kantaa.

Mulla oli tarkoitus riimitellä tämä tuohon aikaisempaan runoon (mistä inspiraatio😉) mutta ei tipahtanu kohilleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen se syvästi kristitty ja myös waun kirjoittaja. Ihastuminen on selvästi lähellä hengellistä kokemusta. Aika hyvin täällä joku muistaa, että joku toinen on syvästi kristitty 👍🤔😊

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa tekisit ja antaisit sen mahdollisuuden? Teidän molempien takia. Hän varmasti ansaitsisi tietää ja kuulla nuo sanat.

Kannatetaan! Näin ihania ajatuksia ei kannata jättää sanomatta, se on elämää, älä pelkää!

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen se syvästi kristitty ja myös waun kirjoittaja. Ihastuminen on selvästi lähellä hengellistä kokemusta. Aika hyvin täällä joku muistaa, että joku toinen on syvästi kristitty 👍🤔😊

Mistäköhän ketjussa toi kristillisyys edes tuli esille?

• Anonyymi kirjoitti:

Millainen ihminen kirjoittaa tälläistä tekstiä? Kerro jotain itsestäsi? Todella kaunista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä tiedä. Saattaa luulla, että on vaan kuvitellut tilanteen.

• Oletko muusikko? Tee tästä laulu!

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaisen muistaa minkä lukeminen on koskettanut sydäntä.♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä tiedä. Saattaa luulla, että on vaan kuvitellut tilanteen.

Komppaan edellistä. Mä en ainakaan tietäis, ne sanat pitäis sanoa. Olen kyllä ottanut koppia ja auttanut ystävääni henkisesti paljon tai ainakin luulen niin. Välitän hänestä ja välillämme on luottamus ja sukellamme jutuissamme syvälle. Silti ne sanat pitää sanoa ääneen, kun en ole ajatusten lukija.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaisen muistaa minkä lukeminen on koskettanut sydäntä.♥️

❤️😊👍

• Olen kallio monet tyrkyt ja myrskyt vastaanottanut niin sinun kuin
        monen muunkin ennen sinua
        Olet ollut kuin soliseva kevätpuro
        Jonka sulaneen lumen voima
        Saa valumaan mereen seinämääni pitkin
        Olet hersyvän ilon tuulahdus
        Olet ollut myös pyörteisen ryöppyävä
        Vaahtopäihden kiivas tanssi
        jonka aaltojen Liikettä
        olen pehmentänyt jotta näkisit taas värit
        Jottet hukkuisi tunteittesi myrskyävään ryöppyyn
        Näkisit asioiden kauniin puolen, yksityiskohdat
        Auringon porottaessa kuumennutta pintaani
        Sinä hyväilet railojani lähes peilityynenä
        Tasaten lämpöäni ja minä sinua lämmittäen
        Yhdessä olemme enemmän
        Niin meri kaipaa rantaa jota hyväillä aalloillaan
        Myös kalliokko kaipaa merta joka saa sen kyljen
        Kauniina hohtamaan
        Ystävyyden voimalla elämä on kauniimpaa
        Jaettu ilo ja suru yhdistää sekä kantaa eteenpäin

• Anonyymi kirjoitti:

❤️😊👍

Olitko siinä kosketuksen päässä tänään.?
        Koskematta kuitenkaan,
        sydän täynnä jotain mitä et osaa selittää?
        Näitkö minusta, että olin sen kirjoittanut sinusta.
        Kauniita sanoja rakkaalle ystävälle ❤️

• Woe perhana. Se oli wau-tyypin kommentti tästä alta tekoällin (?) toimesta deletoitu. Näky mulla tuolla ilmotuksissa, kun oon tän ketjun pykänny. Olisin vaan tahtonu itekin kommenteeraa ja onnitella noin onnistuneesta ja täyskattauksellisesta repliikistä minäkin 😁 Yksöisveellä tuo ei olis kuulostanut oikein miltään, mutta tuolla tavalla tuplana 😄😘❤️

• Joo laitoin jotenkin näin: 😂😂😂hyvin mulla leikkas!

Terv. Waun kirjoittaja

• Paras kommentti oli kyllä se, joka kommentoi "Wau!" -kirjoitusta: Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊

Tässä on hauskuudet niin vähissä että tää on naurattanut mua joka kerta kun käyn tässä ketjussa :D

• Anonyymi kirjoitti:

Paras kommentti oli kyllä se, joka kommentoi "Wau!" -kirjoitusta: Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊

Tässä on hauskuudet niin vähissä että tää on naurattanut mua joka kerta kun käyn tässä ketjussa :D

Sama juttu, nauran aina uudelleen näille 😂 oikein älynväläys

Terv. Waun kirjoittaja (joka myös syvästi kristitty).

• Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu, nauran aina uudelleen näille 😂 oikein älynväläys

Terv. Waun kirjoittaja (joka myös syvästi kristitty).

Toi Railo laulu oli niin kaunis, syvällinen ja koskettava, että se sai meidät kaikki janoiset ja kaipaavat huokaamaan ja toivomaan, että se olisi itselle kohdistettu. Onneksi tässä ketjussa on hauska huumori vire, se liittää meidät kaipailevat naurun kautta yhteen. Tsemppiä meille👍Ja jotain ihanaa ja hellää jokaiselle, joka lukee tämän!

Railo laulun sanoittajille, olet tyhmä, jos et elä unelmasi todeksi, kun kerran sinulla on siihen mahdollisuus ja moni täällä kaipaa kaltaisiasi syvästi ja huokaa. Siispä elä!

• Anonyymi kirjoitti:

Toi Railo laulu oli niin kaunis, syvällinen ja koskettava, että se sai meidät kaikki janoiset ja kaipaavat huokaamaan ja toivomaan, että se olisi itselle kohdistettu. Onneksi tässä ketjussa on hauska huumori vire, se liittää meidät kaipailevat naurun kautta yhteen. Tsemppiä meille👍Ja jotain ihanaa ja hellää jokaiselle, joka lukee tämän!

Railo laulun sanoittajille, olet tyhmä, jos et elä unelmasi todeksi, kun kerran sinulla on siihen mahdollisuus ja moni täällä kaipaa kaltaisiasi syvästi ja huokaa. Siispä elä!

Samaa mieltä. Ei kukaan järkevä voi loukkaantua noin kauniista sanoista. Kyllä hän ketä ajattelet ansaitsee kuulla sanasi. Sitäpaitsi tekstistä ei kyllä suoraan näe onko kyse lähimmäisen rakkaudesta, syvästä ystävyydestä vai romanttisen rakkauden tunteesta. Siinä mielessä voisi runo toimia keskustelun avaajana. Mikä sua pidättelee? Torjutuksi tulemisen pelko?

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei kukaan järkevä voi loukkaantua noin kauniista sanoista. Kyllä hän ketä ajattelet ansaitsee kuulla sanasi. Sitäpaitsi tekstistä ei kyllä suoraan näe onko kyse lähimmäisen rakkaudesta, syvästä ystävyydestä vai romanttisen rakkauden tunteesta. Siinä mielessä voisi runo toimia keskustelun avaajana. Mikä sua pidättelee? Torjutuksi tulemisen pelko?

Samaa mieltä! Mitä sanot Railo tyyppi?

• Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä! Mitä sanot Railo tyyppi?

Kirjoitan ne vihdoin paperille.
        Lupaan itselleni, että pidän kirjoitetut sanat lähellä, ja kun tilanne on oikea luen ne hänelle.
        En tahdo häneltä enempää,
        kun sen hetken, että saan tyhjentää sydämmeni.
        Hän on ihme,
        jota en voi omia.
        Voin täyttää railot,
        mutta hän on aina Kallio ja minä meri.

• Anonyymi kirjoitti:

Lupaan itselleni, että pidän kirjoitetut sanat lähellä, ja kun tilanne on oikea luen ne hänelle.
        Hän on ihme,
        jota en voi omia.
        Voin täyttää railot,

Toivottavasti se oikea hetki tulee.😊Tietysti näkeminen on parasta. Nuo sanat voisi kyllä lukea mielellään kohde itse niin saa makustella sanomaa. Palata niihin.😁 Vaan oletko rakastunut?

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on ihme,
        jota en voi omia.
        Voin täyttää railot,

Kun toinen toiselle on tärkeämpää kuin ymmärryksen voima pystyy käsittämään, ei toista tarvitse koskaan omia. Olen ollut vierelläsi kauan, vaikka et minua aina näkisikään. Olen tässä, vaikka et sitä pyydä. Joskus toivon, että sanoisit sen. Sinäkin tarvitset minua. Ei vahvuutesi ja kauneutesi silmissäni heikkenisi. Olet sydämeni suurin toive, jota en koskaan uskonutkaan voivani täysin omistaa. Silti tahtoisin enemmän. Minulle riittäisi nyt, että saisin kuulla sen sinulta; en ole ollut meistä se ainoa joka tuntee näin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun toinen toiselle on tärkeämpää kuin ymmärryksen voima pystyy käsittämään, ei toista tarvitse koskaan omia. Olen ollut vierelläsi kauan, vaikka et minua aina näkisikään. Olen tässä, vaikka et sitä pyydä. Joskus toivon, että sanoisit sen. Sinäkin tarvitset minua. Ei vahvuutesi ja kauneutesi silmissäni heikkenisi. Olet sydämeni suurin toive, jota en koskaan uskonutkaan voivani täysin omistaa. Silti tahtoisin enemmän. Minulle riittäisi nyt, että saisin kuulla sen sinulta; en ole ollut meistä se ainoa joka tuntee näin.

Onko tämä sille opettajalle?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä sille opettajalle?

Ei ole opiskelija-oppilas kuvio

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole opiskelija-oppilas kuvio

Opettaja-oppilas siis

• Tämä ei ole hyvää eikä kaunista, mutta minua ainakin vaivaa, kun kaikki sosiaalinen elämä on pysähdyksissä koronan takia, nyt huomaa hyvin miten tärkeitä kasvokkaiset tapaamiset on ja harrastukset.

• Samaa olen pohtinut. Kyllä nyt erityisesti kaipaa sitä, että olisi oma kulta kainalossa. Olen yrittänyt lukea, ulkoilla jne.. Vaan silti kaipaan normaalia arkea ja menoja.

• Eihän nämä mukavia aikoja ole, mutta toivotaan, että tilanne menee paremmaksi pian ja päästään taas normaalin arkeen. Itse oon yrittäny muistaa erityisesti ulkoilun. Metsäpoluilla varsinkin on mukava mennä ja lenkin jälkeen on paljon pirteämpi olo 😊

• Toivottavasti olet onnellinen.

• Eipä oo näköjään kukaan pukahtanu tänään ellei nyt tuota keskiyön jälkeen kirjotettua lasketa. Täällä se lumi tuli ja lumi suli. Mahdollisimman rentoa viikonloppua sulle! 😊

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Johanna raskaana! Ei pyhää päivää sentään

Johanna Tukiainen ilmoittanut raskaus-uutisen. Saa vauvan syksyllä. 41 vuotias. https://www.seiska.fi/Uutiset/Totta-se-on-Johanna-Tukiainen-vahvistaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      21082
    2. Ruotsin tehohoidon maksimi on ylittymässä

huomisesta lähtien aletaan Ruotsissa tekemään valintoja keille annetaan tehohoitoa ja keille ei. 6,078 koronatapausta ja 333 kuollutta. Norjassa 5,29
      Maailman menoa
      153
      5831
    3. Suomalaiset työttömät

maatiloille töihin, onko mahdoton ajatus? Kausityöntekijöitä ei koronan takia saada Suomeen joten voidaanko suomalaisia työttömiä velvoittaa vastaanot
      Maailman menoa
      352
      3747
    4. Mansikka- ja marjasato voidaan uhrata

niillä ei ole mitään merkitystä elintarvikehuollon kannalta,ne voidaan uhrata.Elintarvikehuollon kannalta tärkeitä ovat vilja-ja perunasato ymv. mutta
      Maailman menoa
      223
      3729
    5. Kiuruvesi 11 koronatartuntaa!

Onko kyseessä jokin hoitokoti tms? https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006463371.html
      Kiuruvesi
      68
      1665