Jotain "hyvää ja kaunista"

Nyt kun joka tuutista pukkaa vaan ikäviä ja surullisia juttuja, niin saataisko vaikka tähän ketjuun jotakin "hyvää ja kaunista"? ❤️

198

1718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on unelma onnesta ♥️ Että saisin olla vielä jonakin päivänä hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Joskus nähdään, joskus kosketaan,
      Tänään kuulin,
      äänesi väreili läpi kehoni.
      Kaunis, kutsuva
      Lumoava, kuin vapaaksi päässyt kevät puro.
      Siltä sinä kuullostat.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu.♥️😘


    • Anonyymi

      Kevätauringon lämmittäessä, tuulen tuivertaessa, sulaneen lumen virtausta katsellessa hänen vierellään minun on hyvä olla.

    • Anonyymi

      Ihanaa kuinka paljon odotan että saadaan lähentyä toistemme kanssa henkisellä tasollakin näinä päivinä, kun on aikaa toisillemme.
      Erittäin ihanaa, kaunista iltaa vaan kaikille!

      • Kaunista iltaa sullekin ja ihania lähentymisen hetkiä 😊


    • Anonyymi

      Rakastan sua ja odotan sitä että pääsen syliisi ja voin painaa pään rintaasi vasten.

    • Anonyymi

      Haluaisin silitellä noita sun ihania harteilla valtoimenaan olevia hiuksiasi. ♥️

    • Anonyymi

      Katsoin eilen telkkarista Kumman kaa -uusintoja, ja en muistanutkaan kuinka jumalaisen kaunis Minna Koskela (Ellu) on. Huh!

      • Tosiaan, kaunis on 😊Mulla on tuosta sarjasta jäänyt erityisesti mieleen se kohtaus, jossa Ellu herää aamulla uimarannan hiekalta 😁


      • Anonyymi

        Kyllä, on todella kaunis!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tosiaan, kaunis on 😊Mulla on tuosta sarjasta jäänyt erityisesti mieleen se kohtaus, jossa Ellu herää aamulla uimarannan hiekalta 😁

        Jep, tuo rantakohtaus sai erityisesti sydämen väpättämään. Pysäyttävä näky.


    • Anonyymi

      Voisiko joku vinkata mihin miesvapaa keskustelu on siirtynyt..?

      • No en osaa varmuudella sanoa, mutta oisko vaikka joku suljettu ryhmä jossakin 😁 Haittaako se nyt oikeasti niin kauheasti, jos joku mies väliin joskus kommentoikin? 😉


      • Anonyymi

        Ei kai niistä täällä voi huudella, päättele itse.


      • Anonyymi

        Muakin kiinnostaisi, eihän täällä ole enää kuin nuorisoa ja häiriköitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muakin kiinnostaisi, eihän täällä ole enää kuin nuorisoa ja häiriköitä.

        Mä en ole huomannut tuota samaa ilmiötä, ainakaan suuressa laajuudessa. Varmasti joka alustalla joku jossain vaiheessa häiriköi tai huutelee (asiattomuuksia) väliin. Niin tai sitten on "väärää" sukupuolta tai "väärän" ikäinen 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä en ole huomannut tuota samaa ilmiötä, ainakaan suuressa laajuudessa. Varmasti joka alustalla joku jossain vaiheessa häiriköi tai huutelee (asiattomuuksia) väliin. Niin tai sitten on "väärää" sukupuolta tai "väärän" ikäinen 😉

        Kiinnostaako sua edes naiset?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako sua edes naiset?

        Kyllä, mua kiinnostaa yksi nainen ja olen häneen ihastunut 😉 Kaikki ihastukset, ilman poikkeuksia, ovat viime vuosina kohdistuneet naisiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä, mua kiinnostaa yksi nainen ja olen häneen ihastunut 😉 Kaikki ihastukset, ilman poikkeuksia, ovat viime vuosina kohdistuneet naisiin.

        Biibbarit vois tajuta mennä omalle puolelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biibbarit vois tajuta mennä omalle puolelle!

        Mulle taas on aivan sama onko lesbo vai bi, mutta jatkuva miesten kaipaaminen ja niistä lätiseminen viittaa siihen ettei naisista ole muuta kokemusta kuin kaukoihastelua, eikä sitä tosissaan halutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle taas on aivan sama onko lesbo vai bi, mutta jatkuva miesten kaipaaminen ja niistä lätiseminen viittaa siihen ettei naisista ole muuta kokemusta kuin kaukoihastelua, eikä sitä tosissaan halutakaan.

        Sama täällä. Itselläni ollut syviä tunteita erästä naista kohtaan josta edelleen välitän kovasti. Tuntunut että välillämme olisi molemminpuolista vetovoimaa. En vienyt asiaa pidemmälle, koska toinen jatkuvasti puhuu myös miehistä. Testaako reagointiani vai todisteleeko itselleen, ehkä onkin täyshetero ja omat tulkinnat pahasti vialla. Jokatapauksessa, parempi yrittää unohtaa vaikka pahalta tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Itselläni ollut syviä tunteita erästä naista kohtaan josta edelleen välitän kovasti. Tuntunut että välillämme olisi molemminpuolista vetovoimaa. En vienyt asiaa pidemmälle, koska toinen jatkuvasti puhuu myös miehistä. Testaako reagointiani vai todisteleeko itselleen, ehkä onkin täyshetero ja omat tulkinnat pahasti vialla. Jokatapauksessa, parempi yrittää unohtaa vaikka pahalta tuntuu.

        Miehistä puhuminen sulle tarkoittaa, että ei ole tosissaan kiinnostunut, leikkii lähinnä tunteillasi ja hakee huomiota. Kiinnostunut ei muista höpise, vaan keskittyy kiinnostuksen kohteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä puhuminen sulle tarkoittaa, että ei ole tosissaan kiinnostunut, leikkii lähinnä tunteillasi ja hakee huomiota. Kiinnostunut ei muista höpise, vaan keskittyy kiinnostuksen kohteeseen.

        Samaa mieltä, ei ole tosissaan oli sitten mikä suuntautuminen tahansa. Kannattaa varoa noita, eivät hae mitään vakavaa ainakaan. Älä tuhlaa sun aikaa, kiinnostunut nainen käyttäytyy aikas eri tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Biibbarit vois tajuta mennä omalle puolelle!

        Tuota nimitystä en ookkaan vielä aiemmin kuullut 😊 Kiitos tästä 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä, mua kiinnostaa yksi nainen ja olen häneen ihastunut 😉 Kaikki ihastukset, ilman poikkeuksia, ovat viime vuosina kohdistuneet naisiin.

        Millaiseen naiseen olet tällähetkellä ihastunut ja missä olette tavanneet?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä, mua kiinnostaa yksi nainen ja olen häneen ihastunut 😉 Kaikki ihastukset, ilman poikkeuksia, ovat viime vuosina kohdistuneet naisiin.

        Mutta mieskausi voi iskeä koska vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mieskausi voi iskeä koska vaan?

        Eiköhän hänellä ole mies jo omasta takaa, naiset etäisiä ihastuksia, joista runoillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mieskausi voi iskeä koska vaan?

        Ei välttämättä. Minä ainakin ihastun henkilöön. En pysty itse päättämään keneen tai onko mies vai nainen. Vain yksi on mielessä kerrallaan. Jos oon suhteessa, en katsele muita. Mulla ei ole mitään mies tai naiskausia. Tosin siitä on vuosia, että kukaan mies olis herättänyt mitään lämmintä mielessä.. naisia on kyllä osunut kohdalle. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mieskausi voi iskeä koska vaan?

        Onko sillä sulle jotain väliä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän hänellä ole mies jo omasta takaa, naiset etäisiä ihastuksia, joista runoillaan

        Niin, olenhan tuon oman "tilanteeni" täällä jo joskus aiemmin kertonut, kun on kerran kysytty 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä sulle jotain väliä?

        Niinpä 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mieskausi voi iskeä koska vaan?

        Olen toki aikanaan ihastunut montakin kertaa miehiin, nyt en enää vuosiin. Epäilen vahvasti, jotta "miehet on nyt nähty" 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiseen naiseen olet tällähetkellä ihastunut ja missä olette tavanneet?

        Itseäni nuorempaan ihanaiseen ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä sulle jotain väliä?

        Eli pelaat naisten kanssa, mutta yhtäkkiä alkaa miehen kaipuu?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Itseäni nuorempaan ihanaiseen ❤️

        Ikäero?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikäero?

        Sitä on reippaanlaisesti 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle taas on aivan sama onko lesbo vai bi, mutta jatkuva miesten kaipaaminen ja niistä lätiseminen viittaa siihen ettei naisista ole muuta kokemusta kuin kaukoihastelua, eikä sitä tosissaan halutakaan.

        Näin on. Jatkuva miesten kaipaaminen kertoo vahvasti, että ei ole todellisuudessa naisista kiinnostunut eli on feikki ja toisekseen ei osaa tai halua ottaa muita huomioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä sulle jotain väliä?

        Must on kiva, että ihmiset pitää kirjoittaa nimimerkillä. Jos kommentoi tällä tavalla, pitäs komentoijallakin ollakin merkki. Kuulostaa katkeralta huutelulta tai kiusaamiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle taas on aivan sama onko lesbo vai bi, mutta jatkuva miesten kaipaaminen ja niistä lätiseminen viittaa siihen ettei naisista ole muuta kokemusta kuin kaukoihastelua, eikä sitä tosissaan halutakaan.

        Nii

        Tuttöniän mua pittee mielki varmoon..

        Kun ymmärtes ies että oonna vanha neiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehistä puhuminen sulle tarkoittaa, että ei ole tosissaan kiinnostunut, leikkii lähinnä tunteillasi ja hakee huomiota. Kiinnostunut ei muista höpise, vaan keskittyy kiinnostuksen kohteeseen.

        No

        Miä halluun tavata aidonn

        Savolaisen

        Ymmärrätsiä kun kierroon kasvanutta ei piäsyetä lähelle

        Miä oisin oottanna ett joku koskis minnuu sillee hellemmin

        Mut jos iso koura on koskenu niin kyllätekis hyvvee hifistin käjet

        Miä niin sanon

        Tiiä sittä tykkeetkö siätäkiän

        Mutta opetay sie lspsilles jottai muitakin kuin puhumisen


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sitä on reippaanlaisesti 😉

        Joo

        No ehket yheksäntoista vuotto

        Mut voisit sinnäi käyvä minnuu kahtomadda

        Jos satut liikkummaan näillä nurkillä

        Kun miä tykkeen nähdä sinnuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        No ehket yheksäntoista vuotto

        Mut voisit sinnäi käyvä minnuu kahtomadda

        Jos satut liikkummaan näillä nurkillä

        Kun miä tykkeen nähdä sinnuu

        Öööö😄 Mistäs se tämä tipahti?


    • Anonyymi

      Ilmankos se näyttää sarvelta nurinpäin.

      • Nyt tuli kyllä semmonen lausuma, jotta tipahin täysin 😁


      • Anonyymi

        Ai mikä


      • Anonyymi

        Nii

        Miun hiusset

        Onha ne semmoset


    • Anonyymi

      Oli ihana olla kanssasi. En malta odottaa että näemme taas ♥️

      • Anonyymi

        Millaiselle ihanalle tämä ? 😘


      • Anonyymi

        Sama juttu erään kanssa 😍


    • Tänään on ollut ihanan aurinkoinen ☀ päivä. Kevättä ilmassa! Toivottavasti keli jatkuu samanlaisena myös viikonloppuna.
      Hyvää viikonloppua! 🙂

      • Anonyymi

        Jes viimeinkin viikonloppu♥️saa rentoutua ja kerätä voimia uuteen viikkoon. Jippii.😊


    • Oliskos jollakulla jotain hyvää ja kaunista tähän päivään? Vaikkapa tuommosia kauniita ja hempeitä riimejä kuin ihan tuossa ketjun alussa 😉

    • Anonyymi

      Sun aurinkoinen katseesi, kun toisiamme silmiin tuijotimme. Sen tallennan sydämeeni ja sen voimalla meen eteenpäin. ♥️Nähtäispä taas♥️

    • (Hieman toiseen ketjuun kirjoittamaani sivuten...)
      Muistetaan hymyillä toisillemme, myös vieraille 😉 Eikä unohdeta kokonaan nauramista, vaikka nyt onkin aika surulliset ja erikoiset ajat meneillään.
      ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Smile :))


      • Anonyymi

        Vaikutat kyllä tosi mukavalta ja positiiviselta naiselta, missä päin suomea asustelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat kyllä tosi mukavalta ja positiiviselta naiselta, missä päin suomea asustelet?

        Jos tämä oli mulle tarkoitettu, niin Uudellamaalla asun. Tällä hetkellä suupieliä vetää alaspäin kun uutisia kattoo. Koitetaan pysyä positiivisina, itse kukin 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos tämä oli mulle tarkoitettu, niin Uudellamaalla asun. Tällä hetkellä suupieliä vetää alaspäin kun uutisia kattoo. Koitetaan pysyä positiivisina, itse kukin 😉

        Just sua tarkoitin, Tsemppii uudelle maalle, toivottavasti pysyt terveenä ja löydät jonkun jolta saat myös vastakaikua. Itselleni ihastunut erääseen, mutta tilanne hankala.( En jaksa kertoa.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just sua tarkoitin, Tsemppii uudelle maalle, toivottavasti pysyt terveenä ja löydät jonkun jolta saat myös vastakaikua. Itselleni ihastunut erääseen, mutta tilanne hankala.( En jaksa kertoa.)

        Kiitos siinä tapauksessa aiemmasta viestistäsi, kuten myös jälkimmäisestä 😊 (Ihastumis)tilanteet eivät aina ole helppoja. Ei ne mullakaan ole olleet. Toisaalta ihanaa olla ihastunut ja sitten taas...
        Toivottavasti säkin pysyt terveenä ja tsemppiä sinnekin! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat kyllä tosi mukavalta ja positiiviselta naiselta, missä päin suomea asustelet?

        Olen samaa mieltä :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinä olet ihme
      Voima joka saa kaiken kauniiksi
      Kun tulit elämääni,
      aloin nähdä värit hohtavina.
      Kuulla linnut, ja veden sulamisen ja jäiden xylofoniiset soinnit.
      Sinä olet ihme
      herätit mut unesta, johon tiennyt vajonneeni.
      Aluksi olit opaani,
      tietämättäsi ohjasit kohti sisäistä rauhaa.
      Annoit aikaa mun tunteille, jotka ryöppyivät kun myrskyisä meri,
      olit silloin se kallion seinä, joka vastaan otti aallokon ja tasasi kuohuja.
      Sinä ihme
      näytät edelleen lujalta,
      et näytä, mitä ryöppyävät tunteeni, sinulle tekivät.
      Sinun halkeamat ovat syvällä,
      Ne olivat siellä jo valmiina, olet ottanut vastaan monet aallokot.
      Ne sun railot,
      olisin valmis täyttämään, luottamuksella, ilolla ja kauneudella.
      Antaen takasin sen mitä olet muille omastasi antanut.
      Tiedät, että olen vain kosketuksen päässä, valmiina ja sinun kesyttämänä.
      Kiitos
      minulla on sinut ystävänäni tänään.
      (Nähdään ihme ihmisissä)

      • Anonyymi

        Wau!


      • Nyt oli kaunista 😊 Kiitos tämän jakamisesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau!

        Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊


      • Anonyymi

        Todella kaunista, meni ihan roska silmään... <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊

        Tämä oli varmaan tarkoitettu aijemmalle, ei waun kirjoittajalle?

        Toi oli todella upea kuvaus, toivon todella, että sinulla on rohkeutta repäistä sen verran tässä elämässä, että laitat ton vaikka sähköpostilla tai viestinä henkilölle jota ajattelit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊

        😂
        Ei toi runo oo mitään, mutta toi "wau". Miten kaunista ja nerokasta!
        😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli varmaan tarkoitettu aijemmalle, ei waun kirjoittajalle?

        Toi oli todella upea kuvaus, toivon todella, että sinulla on rohkeutta repäistä sen verran tässä elämässä, että laitat ton vaikka sähköpostilla tai viestinä henkilölle jota ajattelit!

        ♥️Joo runolle oli tarkoitettu kommentti missä toivottiin, että laittaisi sen hänelle kenestä kirjoitti. Kaunista tekstiä!!! 😊😁😊Vaikka on tietysti wau myös monessa kohtaa oikein loistava ilmaisu🙃😅😅😅


      • Anonyymi

        Kuulosti jotenkin hengelliseltä ryöpsähdykseltä. Mahtoiko kirjoittaja olla se "syvästi kristitty" joka täällä kirjoitteli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosti jotenkin hengelliseltä ryöpsähdykseltä. Mahtoiko kirjoittaja olla se "syvästi kristitty" joka täällä kirjoitteli...

        En ole syvästi kristitty.
        Tämä ihana nainen vaan muutti, mun koko maailman.
        Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.
        Olisi ihana jos tulisi mahdollisuus joskus puhua ihan kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole syvästi kristitty.
        Tämä ihana nainen vaan muutti, mun koko maailman.
        Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.
        Olisi ihana jos tulisi mahdollisuus joskus puhua ihan kaikki.

        Jospa tekisit ja antaisit sen mahdollisuuden? Teidän molempien takia. Hän varmasti ansaitsisi tietää ja kuulla nuo sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole syvästi kristitty.
        Tämä ihana nainen vaan muutti, mun koko maailman.
        Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.
        Olisi ihana jos tulisi mahdollisuus joskus puhua ihan kaikki.

        Olet siis selkeästi kertonut tunteistasi? Hyvä jos näin on. Miten hän reagoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole syvästi kristitty.
        Tämä ihana nainen vaan muutti, mun koko maailman.
        Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.
        Olisi ihana jos tulisi mahdollisuus joskus puhua ihan kaikki.

        Mä haluaisin kuulla nuo sanat, jos olisin hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosti jotenkin hengelliseltä ryöpsähdykseltä. Mahtoiko kirjoittaja olla se "syvästi kristitty" joka täällä kirjoitteli...

        Ai mulla taas tuli mieleen klassinen musiikki ja luontodokkarit. Kauniita kielikuvia jokatapauksessa. Toivottavasti hän kenestä nuo on kirjoitettu saa myös kuulla tuon kauniin runon sanat.


      • Heikkoina hetkinä tukea annoit
        Käsillä vahvoilla minua kannoit
        Pohjasta meren sukelsit pintaan
        Otteella varmalla vedit mut rantaan
        Kauniiksi teet sä mun elämän tämän
        On mielessä rauhaa nyt enemmän
        Kun tunnemyrskyt sä tyynnytit
        Ja rakastamaan mut opetit
        Jos joskus voin teot nuo takaisin antaa
        Mä lupaan sua varmasti vuorostain kantaa.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Heikkoina hetkinä tukea annoit
        Käsillä vahvoilla minua kannoit
        Pohjasta meren sukelsit pintaan
        Otteella varmalla vedit mut rantaan
        Kauniiksi teet sä mun elämän tämän
        On mielessä rauhaa nyt enemmän
        Kun tunnemyrskyt sä tyynnytit
        Ja rakastamaan mut opetit
        Jos joskus voin teot nuo takaisin antaa
        Mä lupaan sua varmasti vuorostain kantaa.

        Mulla oli tarkoitus riimitellä tämä tuohon aikaisempaan runoon (mistä inspiraatio😉) mutta ei tipahtanu kohilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosti jotenkin hengelliseltä ryöpsähdykseltä. Mahtoiko kirjoittaja olla se "syvästi kristitty" joka täällä kirjoitteli...

        Minä olen se syvästi kristitty ja myös waun kirjoittaja. Ihastuminen on selvästi lähellä hengellistä kokemusta. Aika hyvin täällä joku muistaa, että joku toinen on syvästi kristitty 👍🤔😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tekisit ja antaisit sen mahdollisuuden? Teidän molempien takia. Hän varmasti ansaitsisi tietää ja kuulla nuo sanat.

        Kannatetaan! Näin ihania ajatuksia ei kannata jättää sanomatta, se on elämää, älä pelkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se syvästi kristitty ja myös waun kirjoittaja. Ihastuminen on selvästi lähellä hengellistä kokemusta. Aika hyvin täällä joku muistaa, että joku toinen on syvästi kristitty 👍🤔😊

        Mistäköhän ketjussa toi kristillisyys edes tuli esille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole syvästi kristitty.
        Tämä ihana nainen vaan muutti, mun koko maailman.
        Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.
        Olisi ihana jos tulisi mahdollisuus joskus puhua ihan kaikki.

        Millainen ihminen kirjoittaa tälläistä tekstiä? Kerro jotain itsestäsi? Todella kaunista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole syvästi kristitty.
        Tämä ihana nainen vaan muutti, mun koko maailman.
        Hän tietää, että tunnen vahvasti häntä kohtaan, mutta näitä sanoja, en ole uskaltanut hänelle sanoa.
        Olisi ihana jos tulisi mahdollisuus joskus puhua ihan kaikki.

        Ei välttämättä tiedä. Saattaa luulla, että on vaan kuvitellut tilanteen.


      • Anonyymi

        Oletko muusikko? Tee tästä laulu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen se syvästi kristitty ja myös waun kirjoittaja. Ihastuminen on selvästi lähellä hengellistä kokemusta. Aika hyvin täällä joku muistaa, että joku toinen on syvästi kristitty 👍🤔😊

        Sellaisen muistaa minkä lukeminen on koskettanut sydäntä.♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä tiedä. Saattaa luulla, että on vaan kuvitellut tilanteen.

        Komppaan edellistä. Mä en ainakaan tietäis, ne sanat pitäis sanoa. Olen kyllä ottanut koppia ja auttanut ystävääni henkisesti paljon tai ainakin luulen niin. Välitän hänestä ja välillämme on luottamus ja sukellamme jutuissamme syvälle. Silti ne sanat pitää sanoa ääneen, kun en ole ajatusten lukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen muistaa minkä lukeminen on koskettanut sydäntä.♥️

        ❤️😊👍


      • Anonyymi

        Olen kallio monet tyrkyt ja myrskyt vastaanottanut niin sinun kuin
        monen muunkin ennen sinua
        Olet ollut kuin soliseva kevätpuro
        Jonka sulaneen lumen voima
        Saa valumaan mereen seinämääni pitkin
        Olet hersyvän ilon tuulahdus
        Olet ollut myös pyörteisen ryöppyävä
        Vaahtopäihden kiivas tanssi
        jonka aaltojen Liikettä
        olen pehmentänyt jotta näkisit taas värit
        Jottet hukkuisi tunteittesi myrskyävään ryöppyyn
        Näkisit asioiden kauniin puolen, yksityiskohdat
        Auringon porottaessa kuumennutta pintaani
        Sinä hyväilet railojani lähes peilityynenä
        Tasaten lämpöäni ja minä sinua lämmittäen
        Yhdessä olemme enemmän
        Niin meri kaipaa rantaa jota hyväillä aalloillaan
        Myös kalliokko kaipaa merta joka saa sen kyljen
        Kauniina hohtamaan
        Ystävyyden voimalla elämä on kauniimpaa
        Jaettu ilo ja suru yhdistää sekä kantaa eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️😊👍

        Olitko siinä kosketuksen päässä tänään.?
        Koskematta kuitenkaan,
        sydän täynnä jotain mitä et osaa selittää?
        Näitkö minusta, että olin sen kirjoittanut sinusta.
        Kauniita sanoja rakkaalle ystävälle ❤️


    • Woe perhana. Se oli wau-tyypin kommentti tästä alta tekoällin (?) toimesta deletoitu. Näky mulla tuolla ilmotuksissa, kun oon tän ketjun pykänny. Olisin vaan tahtonu itekin kommenteeraa ja onnitella noin onnistuneesta ja täyskattauksellisesta repliikistä minäkin 😁 Yksöisveellä tuo ei olis kuulostanut oikein miltään, mutta tuolla tavalla tuplana 😄😘❤️

      • Anonyymi

        Joo laitoin jotenkin näin: 😂😂😂hyvin mulla leikkas!

        Terv. Waun kirjoittaja


      • Anonyymi

        Paras kommentti oli kyllä se, joka kommentoi "Wau!" -kirjoitusta: Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊

        Tässä on hauskuudet niin vähissä että tää on naurattanut mua joka kerta kun käyn tässä ketjussa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras kommentti oli kyllä se, joka kommentoi "Wau!" -kirjoitusta: Ihanasti sanottu, kerrothan tuon myös hänelle ketä ajattelet😊

        Tässä on hauskuudet niin vähissä että tää on naurattanut mua joka kerta kun käyn tässä ketjussa :D

        Sama juttu, nauran aina uudelleen näille 😂 oikein älynväläys

        Terv. Waun kirjoittaja (joka myös syvästi kristitty).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu, nauran aina uudelleen näille 😂 oikein älynväläys

        Terv. Waun kirjoittaja (joka myös syvästi kristitty).

        Toi Railo laulu oli niin kaunis, syvällinen ja koskettava, että se sai meidät kaikki janoiset ja kaipaavat huokaamaan ja toivomaan, että se olisi itselle kohdistettu. Onneksi tässä ketjussa on hauska huumori vire, se liittää meidät kaipailevat naurun kautta yhteen. Tsemppiä meille👍Ja jotain ihanaa ja hellää jokaiselle, joka lukee tämän!

        Railo laulun sanoittajille, olet tyhmä, jos et elä unelmasi todeksi, kun kerran sinulla on siihen mahdollisuus ja moni täällä kaipaa kaltaisiasi syvästi ja huokaa. Siispä elä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi Railo laulu oli niin kaunis, syvällinen ja koskettava, että se sai meidät kaikki janoiset ja kaipaavat huokaamaan ja toivomaan, että se olisi itselle kohdistettu. Onneksi tässä ketjussa on hauska huumori vire, se liittää meidät kaipailevat naurun kautta yhteen. Tsemppiä meille👍Ja jotain ihanaa ja hellää jokaiselle, joka lukee tämän!

        Railo laulun sanoittajille, olet tyhmä, jos et elä unelmasi todeksi, kun kerran sinulla on siihen mahdollisuus ja moni täällä kaipaa kaltaisiasi syvästi ja huokaa. Siispä elä!

        Samaa mieltä. Ei kukaan järkevä voi loukkaantua noin kauniista sanoista. Kyllä hän ketä ajattelet ansaitsee kuulla sanasi. Sitäpaitsi tekstistä ei kyllä suoraan näe onko kyse lähimmäisen rakkaudesta, syvästä ystävyydestä vai romanttisen rakkauden tunteesta. Siinä mielessä voisi runo toimia keskustelun avaajana. Mikä sua pidättelee? Torjutuksi tulemisen pelko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei kukaan järkevä voi loukkaantua noin kauniista sanoista. Kyllä hän ketä ajattelet ansaitsee kuulla sanasi. Sitäpaitsi tekstistä ei kyllä suoraan näe onko kyse lähimmäisen rakkaudesta, syvästä ystävyydestä vai romanttisen rakkauden tunteesta. Siinä mielessä voisi runo toimia keskustelun avaajana. Mikä sua pidättelee? Torjutuksi tulemisen pelko?

        Samaa mieltä! Mitä sanot Railo tyyppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Mitä sanot Railo tyyppi?

        Kirjoitan ne vihdoin paperille.
        Lupaan itselleni, että pidän kirjoitetut sanat lähellä, ja kun tilanne on oikea luen ne hänelle.
        En tahdo häneltä enempää,
        kun sen hetken, että saan tyhjentää sydämmeni.
        Hän on ihme,
        jota en voi omia.
        Voin täyttää railot,
        mutta hän on aina Kallio ja minä meri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan ne vihdoin paperille.
        Lupaan itselleni, että pidän kirjoitetut sanat lähellä, ja kun tilanne on oikea luen ne hänelle.
        En tahdo häneltä enempää,
        kun sen hetken, että saan tyhjentää sydämmeni.
        Hän on ihme,
        jota en voi omia.
        Voin täyttää railot,
        mutta hän on aina Kallio ja minä meri.

        Toivottavasti se oikea hetki tulee.😊Tietysti näkeminen on parasta. Nuo sanat voisi kyllä lukea mielellään kohde itse niin saa makustella sanomaa. Palata niihin.😁 Vaan oletko rakastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan ne vihdoin paperille.
        Lupaan itselleni, että pidän kirjoitetut sanat lähellä, ja kun tilanne on oikea luen ne hänelle.
        En tahdo häneltä enempää,
        kun sen hetken, että saan tyhjentää sydämmeni.
        Hän on ihme,
        jota en voi omia.
        Voin täyttää railot,
        mutta hän on aina Kallio ja minä meri.

        Kun toinen toiselle on tärkeämpää kuin ymmärryksen voima pystyy käsittämään, ei toista tarvitse koskaan omia. Olen ollut vierelläsi kauan, vaikka et minua aina näkisikään. Olen tässä, vaikka et sitä pyydä. Joskus toivon, että sanoisit sen. Sinäkin tarvitset minua. Ei vahvuutesi ja kauneutesi silmissäni heikkenisi. Olet sydämeni suurin toive, jota en koskaan uskonutkaan voivani täysin omistaa. Silti tahtoisin enemmän. Minulle riittäisi nyt, että saisin kuulla sen sinulta; en ole ollut meistä se ainoa joka tuntee näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun toinen toiselle on tärkeämpää kuin ymmärryksen voima pystyy käsittämään, ei toista tarvitse koskaan omia. Olen ollut vierelläsi kauan, vaikka et minua aina näkisikään. Olen tässä, vaikka et sitä pyydä. Joskus toivon, että sanoisit sen. Sinäkin tarvitset minua. Ei vahvuutesi ja kauneutesi silmissäni heikkenisi. Olet sydämeni suurin toive, jota en koskaan uskonutkaan voivani täysin omistaa. Silti tahtoisin enemmän. Minulle riittäisi nyt, että saisin kuulla sen sinulta; en ole ollut meistä se ainoa joka tuntee näin.

        Onko tämä sille opettajalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä sille opettajalle?

        Ei ole opiskelija-oppilas kuvio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole opiskelija-oppilas kuvio

        Opettaja-oppilas siis


    • Anonyymi

      Tämä ei ole hyvää eikä kaunista, mutta minua ainakin vaivaa, kun kaikki sosiaalinen elämä on pysähdyksissä koronan takia, nyt huomaa hyvin miten tärkeitä kasvokkaiset tapaamiset on ja harrastukset.

      • Anonyymi

        Samaa olen pohtinut. Kyllä nyt erityisesti kaipaa sitä, että olisi oma kulta kainalossa. Olen yrittänyt lukea, ulkoilla jne.. Vaan silti kaipaan normaalia arkea ja menoja.


      • Eihän nämä mukavia aikoja ole, mutta toivotaan, että tilanne menee paremmaksi pian ja päästään taas normaalin arkeen. Itse oon yrittäny muistaa erityisesti ulkoilun. Metsäpoluilla varsinkin on mukava mennä ja lenkin jälkeen on paljon pirteämpi olo 😊


    • Anonyymi

      Toivottavasti olet onnellinen.

    • Eipä oo näköjään kukaan pukahtanu tänään ellei nyt tuota keskiyön jälkeen kirjotettua lasketa. Täällä se lumi tuli ja lumi suli. Mahdollisimman rentoa viikonloppua sulle! 😊

    • Ryöpsähdyksen omaisesti suhun kiinnyn.
      Sun ääni on kun kutsu paratiisiin, miksi pidättelet tunteitasi?

      • Anonyymi

        Kiinny vain, armahain.
        Ryöpdähdä, niin kuin tuuli
        Silloin avaan suuni.
        Suuni suutelemaan, nauramaan ja laulamaan.
        Kunhan sulta, kosketuksen saan.
        Olkoon kosketus vaikka sanoja,
        Silloin en pidättele, enään mun hanoja.


      • Anonyymi

        Oletko itse tuossa videossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse tuossa videossa?

        Juu, tietenkin, mutten kerro kummalla puolella ovea 😂


      • Anonyymi

        Harrastatko sinä nigerialaista musiikkia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harrastatko sinä nigerialaista musiikkia?

        Tää kysymys ei varmaankaan ollu mulle, mutta harrastatkos sinä? 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tää kysymys ei varmaankaan ollu mulle, mutta harrastatkos sinä? 😄

        Sinun kannattaisi poistaa tuo linkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi poistaa tuo linkki.

        Syystä että?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi poistaa tuo linkki.

        Tässä vielä toinen pätkä 😄
        Ja ei, en ole tässäkään pääomassa sen enempää kuin sivuosassakaan (Timoteina tai Ruuberttina) 😉
        https://youtu.be/CxEkDkvDVPk


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässä vielä toinen pätkä 😄
        Ja ei, en ole tässäkään pääomassa sen enempää kuin sivuosassakaan (Timoteina tai Ruuberttina) 😉
        https://youtu.be/CxEkDkvDVPk

        Hyvä me, lepakkot!🙌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä me, lepakkot!🙌

        Jaha 😄 Mitenkäs se siun tikkutiistai on menny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha 😄 Mitenkäs se siun tikkutiistai on menny?

        Hyvinpä hyvin, kiitos kysymästä. Mitenkäs siellä Uudellamaalla? 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinpä hyvin, kiitos kysymästä. Mitenkäs siellä Uudellamaalla? 🙂

        Mikäs täällä motissa olles 😉 Säitä on pielly eli vettä sajellu ja lissää tullee.
        Joko sulla on mämmi tulilla ja munat piilotettu? 😄


    • Anonyymi

      Palsta näkyy taas aktivoituneen koronan johdosta

    • Anonyymi

      Sä olit mun sädetikku.
      Kaunis katsella,
      ihailla
      Alusta asti tiesin,
      pelkäsin
      Viimeistä kipinää.
      Nyt on tyhjä olo
      kaiken kauniin yllä leijailee musta tuhka.
      Tänään en nähnyt sinua katsoessa yhtään säihkettä
      Aika kuluu ja katson sinua uusin silmin
      Oletko mulle kuva, joka vie mut lepattaviin liekkeihin, mielen leikkeihin,
      Säteileviin muistoihin?
      Vai syttyykö sädetikku uudestaan?

      • Tahtoisin olla sinulle kynttilä
        Lämmittää tuikkuna koleana iltana
        Valaista lyhdyssä, kanssasi kulkea.


      • Anonyymi

        Sisälläni on sammumaton vesi, joka tukena hehkuu.
        Elävä kuva sinusta minussa, aika ei sitä haalenna.


      • Anonyymi

        Hehkuun tarvitaan kaksi
        Ihaileva katse, rakastava hymy
        Saa hehkun esiin
        Tahtoisin olla lämmintuulahdus
        Joka pyyhkii murheet ja huolet
        Saa sinut hehkumaan ja nauttimaan
        Elämä on tässä ja nyt joka hetki arvokas
        Hyvät muistot on kohtaamisista
        Tuleeko niitä lisää sinun kanssasi
        Se riippuu meistä kummastakin
        Päästäänkö samaan tunnetilaan
        Vai onko niiden hetket ohi väliltämme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehkuun tarvitaan kaksi
        Ihaileva katse, rakastava hymy
        Saa hehkun esiin
        Tahtoisin olla lämmintuulahdus
        Joka pyyhkii murheet ja huolet
        Saa sinut hehkumaan ja nauttimaan
        Elämä on tässä ja nyt joka hetki arvokas
        Hyvät muistot on kohtaamisista
        Tuleeko niitä lisää sinun kanssasi
        Se riippuu meistä kummastakin
        Päästäänkö samaan tunnetilaan
        Vai onko niiden hetket ohi väliltämme

        Hetkille yhteisille menneille ja tuleville
        Syttyy liekki
        kun katseet kohtaa
        Leimussa se lämmittelen
        Täysikuuta samaa kans katselen
        Lämpöisiä kipinöitä luoksesi lähetän
        Tunnetko mut sun iholla?


    • Anonyymi

      Koronatonta sekä hyvää ja kaunista iltaa kaikille. Olkoon sitten tikku tai palmu tai mikä ikinä päivä. Ropposien ystäville vaan lisää mämmiä. Kolmas annos vasta menossa. Muutakos sitä sitten keksisi tähän iltaan yksinään. Huomenna taas auringonvalosta nauttimaan. Ja tänä yönä täydestä kuusta.. Näin sitä ihmistä hellitään. Och samma på svenska.. Gott natten för alla katten! 😉

      • Hyvää ja kaunista iltaa sullekin, ilman koronaa eli utan korona 😊 Ei sillä päivällä oo tosissaan niin väliä, kunhan eletään, päivä kerrallaan... "ja hetki kerrallansa.." 😉


    • Anonyymi

      No joo

      Miul on vanha suhde ommiin nimmiin

      Tykkeetsiä kun miä oon kysynnä nimmeeä vanhalta pojaltab

      • Nämä ne on kyllä ihan parhaita kun ei aukia millään 😄


    • Se olis sitten kiirastorstai ja huomenna pitkäperjantai, millon kuuluis olla ihan hissukseen (näin luki Wikipediassa😊).

      Tulipa mieleen kysäistä (vaikkei kukaan varmaan vastaa 😄), jotta onko palstalaisilla jotain lempparirunoilijoita? Mun yks lemppari on Tommy Tabermann. Tässä häneltä yksi teos 😊

      Sitoutua niin syvästi
      että muuttuu pohjattomaksi
      Puristaa niin lujasti
      että muuttuu rajattomaksi
      Rakastaa niin mielettömästi
      ettei mikään enää
      ole vailla merkitystä
      (Tommy Tabermann)

    • Anonyymi

      Kerroin sulle kaiken.
      Paljastin kaljut kohdat,
      kohdat joita muille en paljastanut.
      Arpinen sisin
      Muuttui kauniimmaksi,
      Ymmärettäväksi.
      Yhdessä asioita avaten
      Vapauduin häpeästä

      Heräsin tänään vapaana ja kauniina

      (Sinun luomus
      toisen käsissä.)

      Sydämessä sinä.

      Minun luomus
      Heräsitkö tänään vapaana ja kauniina?

      (Minun luomus
      Toisen käsissä)

      Jäinkö sydämeesi?

      • Anonyymi

        Toisen käsissä. Kumpikin. Sinä kaiverrettuna sydämeeni, ikuisesti sinne jäädäksesi. Silti tahdon enemmän. Olen sen sanonutkin; sydämeni ei ole tällä hetkellä kokonainen. Vain sinä pystyisit täyttää sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen käsissä. Kumpikin. Sinä kaiverrettuna sydämeeni, ikuisesti sinne jäädäksesi. Silti tahdon enemmän. Olen sen sanonutkin; sydämeni ei ole tällä hetkellä kokonainen. Vain sinä pystyisit täyttää sen.

        Ihana sinä 💕


    • Illalla tahtoisin syttyä Sinusta
      Roihahtaa kanssasi yhdessä liekkiin
      Liekehtiä ja leimuta yön yli.

    • Lankalauantaita! 😊

      Saima Harmaja on runoilijoista toinen mun lemppari ja tässä häneltä yksi kaunis runo. Surullista että Saima kuoli niin nuorena ☹️

      Rannalla

      Ihanat vaaleat pilvet
      liukuvat taivaalla.
      Hiljaa ja lumoavasti
      laulaa ulappa.

      Aaltojen hyväilyistä
      hiekka on väsynyt.
      Tulisit aivan hiljaa
      tulisit juuri nyt –
      (Saima Harmaja)

      • Anonyymi

        Tykkään myös Saima Harmajasta! Ajatella kuinka nuorena, hän on kirjoittanut syviä ihmisen tunteisiin ja elämään liittyviä ajatuksia. Hänen luonnonläheiset runot kuvastavat hienosti ihmisen syvimpiä tuntoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään myös Saima Harmajasta! Ajatella kuinka nuorena, hän on kirjoittanut syviä ihmisen tunteisiin ja elämään liittyviä ajatuksia. Hänen luonnonläheiset runot kuvastavat hienosti ihmisen syvimpiä tuntoja.

        Niin, kyllähän Saima taitaa olla yksi Suomen tykätyimmistä runoilijoista. Mulla on yks Saiman runokirja. Siinä on runojen lisäksi Saiman kirjottamia päiväkirjajuttuja. Paikoitellen tosi surullista luettavaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, kyllähän Saima taitaa olla yksi Suomen tykätyimmistä runoilijoista. Mulla on yks Saiman runokirja. Siinä on runojen lisäksi Saiman kirjottamia päiväkirjajuttuja. Paikoitellen tosi surullista luettavaa.

        Minäkin tykkään Saima Harmajan runoista, tuo Rannalla on niistä tunnetuin, se on niin kaunis. Minua kumminkin vähän häiritsee semmoinen seikka, että hänen runonsa on nähty romantiikan kautta, vaikka niissä selvästi ilmentyy vakavan sairauden aiheuttama pelko ja turhautuminen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, kyllähän Saima taitaa olla yksi Suomen tykätyimmistä runoilijoista. Mulla on yks Saiman runokirja. Siinä on runojen lisäksi Saiman kirjottamia päiväkirjajuttuja. Paikoitellen tosi surullista luettavaa.

        Kiva, jos viitsit aina välillä laittaa tänne Saima Harmajan runoja. Olen jokuaika sitten kahlannut suurimman osan hänen kirjoituksistaan ja elämänkerrastaan läpi, mutta en omista yhtään hänen kokoelmaansa. Runoihin on kiva ajoittain palata, jos sattuu tulemaan vastaan.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Kiva, jos viitsit aina välillä laittaa tänne Saima Harmajan runoja. Olen jokuaika sitten kahlannut suurimman osan hänen kirjoituksistaan ja elämänkerrastaan läpi, mutta en omista yhtään hänen kokoelmaansa. Runoihin on kiva ajoittain palata, jos sattuu tulemaan vastaan.

        Mulla on omana vain tuo yks runokirja, semmonen kuin "Sydämeni soi". Löysin sen kerran yhdestä kirjakaupasta ja vieläpä alennuksella 😊Kirjastosta mulla on ollu lainassa kans joku Saiman runoteos. Onko sulla muita lempparirunoilijoita tai kenen runoja luet jos luet? Mä tykkään myös mm. Tabermanista kun oli semmonen rakkausrunoexpertti 😉


    • Anonyymi

      Tahtoisin käpertyä syliisi
      Olla vaan hiljaa lähellä
      Kuunnella hengitystäsi
      Kuunnella sydämen lyöntejäsi
      Työntää sormet sormiesi lomaan
      Silitellä hiuksiasi liuuttaen sormien lävitse
      Jutella loputtomiin kaikesta kaikki
      Tuijotella silmiisi ja suudella
      Nukahtaa kainaloosi
      Tahtoisin sinun olevan tärkein minulle
      Niin että saisin sen sinulle osoittaa
      Päivä päivän jälkeen aina uudestaan

    • Anonyymi

      Olet ihana ja kaunis. Jään aina kiinni sun silmiin ja en tahdo irrottaa mun katsetta susta. Sun lähellä on niin hyvä olla. Nautin hetkistä sun kanssa kahdestaan. Sinä saat mut nauramaan, rakastan sun huumorintajua. Voisin viettää ikuisuuden sun seurassa kyllästymättä. Kun laitat mulle viestiä, luen sun viestit aina useampaan kertaan ja aina sun viesti saa hymyn mun huulille. Jos sä tahdot niin olen sun aina. Olen tainnut rakastua suhun vaikka sitä en voi koskaan sulle sanoa. Olet tärkeä.

      • Anonyymi

        Sanoisitpa suoraan nuo sanat. Sinä tiedät, minä tiedän. Molemmat tiedetään: tässä on jotain ystävyyttä suurempaa


      • Anonyymi

        samat sanat voisin sanoa hänelle :)


      • Anonyymi

        Milloin näitte kahdestaan viimeksi? Miksi et kertoisi, jos kerran olet rakastunut? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näitte kahdestaan viimeksi? Miksi et kertoisi, jos kerran olet rakastunut? :)

        Viime perjantaina näimme viimeksi.
        En tiedä hänen tunteistaan...Voihan olla että hän on vain ystävällisyyttään niin mukava ja ihana. Enkä tiedä onko hän kiinnostunut ylipäätään naisista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime perjantaina näimme viimeksi.
        En tiedä hänen tunteistaan...Voihan olla että hän on vain ystävällisyyttään niin mukava ja ihana. Enkä tiedä onko hän kiinnostunut ylipäätään naisista..

        No selvitä asia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selvitä asia..

        Helpommin sanottu kuin tehty..


      • Anonyymi

        Tämä on niin ihana ja tutun ihmisen kuuloinen teksti, pyydän kerro se mulle, niin teen siitä totta☺️


    • Anonyymi

      Minusta täällä on hirveän hyviä keskustelunaiheita nykyään, voikohan tuommoinen johtua koronasta, kun minä ainakin luen tätä palstaa paljon useammin, kun ei ole livetapaamisia ihmisten kanssa.

    • Hyvää pääsiäistä! 🐣
      Ikävän sateiselta on tää päivä näyttänyt, mutta josko se kohta taas aurinko ☀ pilkistäs.

    • Anonyymi

      Tänään on ollut hyvä päivä
      Nukkua pitkään
      Polttaa puita takassa
      Nostaa jalat rahille
      Lukea kirjaa sydämen kyllyydestä
      Lämmittää sauna
      Syödä hyvin
      Herkutella vähän
      Olla vaan
      Kerätä voimia
      Jotta jaksaa
      Arkea taas painaa

      • Kiva kirjoitus 😊
        Kun luin tän niin kävi mielessä, jotta päivän voi nähdä tuolla tavalla ikävän sateisena (niinkuin itse yllä näin) tai sitten hyvänä päivänä niinkuin sä 😉 Tuossa oli hyvä luettelo semmosista asioista joista myös ite tykkään. Erityisesti saunahommat on mun mieleen ja tykkään myös paljon jos on mahdollisimman kiireetön aamu. On mussa myös vähän tulehen tuijottajaa 😄


    • Nyt ne olis säpit auki 😄 vaan eipä tästä tohdi mihkään lähteä, eivätkä nuo suositelleetkaan.

    • Tänään se on ollu semmonen vähän ahistava päivä, osin säästä johtuen, kun ei ole tehnyt mieli lähteä loskaan tarpomaan. Kauheesti olis kyllä tehny mieli harrastusten pariin, mutta eihän niitä nyt ole, kun kaikki on toistaseks katkolla. Tai olis meillä semmosta etäjumppaa, mut miepä oon sen verran laiska etten ala netin kautta pumppaa 😄
      Mites muut? Ootteko juosseet parvekemaratooneja, tarponeet metässä, olleet vaan vai jotakin muuta?

      • Anonyymi

        Tänään teen jotakin muuta :D


    • Jaha, nyt ei oo oikeestaan mitään hyvää, eikä sen enempää kaunista sanottavaa 😐

      • Voi harmi.
        Mulla vähän samat aatokset ja toivon, että täältä olisi löytynyt jotain hyvää ja kaunista.
        Mut mä haluisin kertoa sulle,
        kiitos kun olet niin monena päivänä tuonut mun elämään
        kauniita sanoja,
        tunne kuvauksia joihin hetkeksi vajota, kuin

        Sanoista rakennetun pesän johon käpertyä arkea pakoon.


      • Anonyymi

        Positiivisuus on parempi kuin jäykkänegatiivisuus!!!


      • Naakkatar kirjoitti:

        Voi harmi.
        Mulla vähän samat aatokset ja toivon, että täältä olisi löytynyt jotain hyvää ja kaunista.
        Mut mä haluisin kertoa sulle,
        kiitos kun olet niin monena päivänä tuonut mun elämään
        kauniita sanoja,
        tunne kuvauksia joihin hetkeksi vajota, kuin

        Sanoista rakennetun pesän johon käpertyä arkea pakoon.

        Naakkatar 👍
        Tänään on ollu täällä päässä normaaliakin väsyneempi ja myös aika harmistuttava päivä. Joskus ei vaan taho huumori riittää, vaikka kuinka pinnistelis. Mukavaa iltaa! 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Naakkatar 👍
        Tänään on ollu täällä päässä normaaliakin väsyneempi ja myös aika harmistuttava päivä. Joskus ei vaan taho huumori riittää, vaikka kuinka pinnistelis. Mukavaa iltaa! 😊

        EoEt ja Naakkatar, kiva kuulla teistä😊! Aina ei tarvitse olla sanavalmis tai huumori mielellä, riittää että on vaan, silloinkin on kiva kuulla kuulumisia.

        Hyvä mieli, lasagnea ruuaksi ja keittiö siivottu. Tuli vähän liian suolaista, muuten hyvää. Unohdin laittaa timjamin, mutta se olikin ihan kiva silputa jälkeenpäin lasagnen päälle. (Tuoretimjami) seuraavaksi, pyykinpesuun. Samalla kuuntelen Entiset hetorot: kuinka löysin itseni sateenkaaren alta kirjaa. Hyviä kertomuksia ihmisten kokemuksista.

        Timjamin latinan kielinen nimi thymus viittaa rohkeuteen ja voimaan, kyllä kelpaa sitä syödä, jospa näitä lisää😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        EoEt ja Naakkatar, kiva kuulla teistä😊! Aina ei tarvitse olla sanavalmis tai huumori mielellä, riittää että on vaan, silloinkin on kiva kuulla kuulumisia.

        Hyvä mieli, lasagnea ruuaksi ja keittiö siivottu. Tuli vähän liian suolaista, muuten hyvää. Unohdin laittaa timjamin, mutta se olikin ihan kiva silputa jälkeenpäin lasagnen päälle. (Tuoretimjami) seuraavaksi, pyykinpesuun. Samalla kuuntelen Entiset hetorot: kuinka löysin itseni sateenkaaren alta kirjaa. Hyviä kertomuksia ihmisten kokemuksista.

        Timjamin latinan kielinen nimi thymus viittaa rohkeuteen ja voimaan, kyllä kelpaa sitä syödä, jospa näitä lisää😉

        Edellä teksti mun🙂. Nyt sain vihdoin aikaiseksi nimimerkin väsäämisen🙌 Kiitos avusta.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Edellä teksti mun🙂. Nyt sain vihdoin aikaiseksi nimimerkin väsäämisen🙌 Kiitos avusta.

        Mä tervehin sua jo tuolla sun kyhäämässä ketjussa 😁 Ei se ole niin tarkkaa missä järjestyksessä ainekset laittaa (paitsi ehkä leivonnassa joskus 😅). Kunhan ei unohda mitään hirmu oleellista kokonaan, kuten vaikkapa hernesopasta veden. Mä meinasin yrittää saaha tänään Tuppuraisen kirjan loppuun. Hyvää perjantain jatkoa! 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä tervehin sua jo tuolla sun kyhäämässä ketjussa 😁 Ei se ole niin tarkkaa missä järjestyksessä ainekset laittaa (paitsi ehkä leivonnassa joskus 😅). Kunhan ei unohda mitään hirmu oleellista kokonaan, kuten vaikkapa hernesopasta veden. Mä meinasin yrittää saaha tänään Tuppuraisen kirjan loppuun. Hyvää perjantain jatkoa! 😊

        Sitä kun on niin monta rautaa tulessa, niin jotain aina unohtuu, sen unohduksen johdosta taidan tehdä samoin seuraavallakin kerralla. Tuoreena timjami maistu hyvältä lasagnessa.

        Tuppuraisen kirja omallekin lukulistalle. Eilen kun kävelin pitkin jokivarretta, niin tuli Tiinan näköinen nainen ohimennen vastaan..,alitajunta muistitteli kirjasta.


      • TiuhtinWau kirjoitti:

        Sitä kun on niin monta rautaa tulessa, niin jotain aina unohtuu, sen unohduksen johdosta taidan tehdä samoin seuraavallakin kerralla. Tuoreena timjami maistu hyvältä lasagnessa.

        Tuppuraisen kirja omallekin lukulistalle. Eilen kun kävelin pitkin jokivarretta, niin tuli Tiinan näköinen nainen ohimennen vastaan..,alitajunta muistitteli kirjasta.

        Mulle on kans joskus tapahtunu tuommosia unohduksia ruokaa laittaessa ja itse asiassa ei ole kauaakaan kun niin viimeks kävi 😊 Joskus on myös käyny samalla tavalla kuin sulle, että unohdus on ollu hyväks eli lopputulos parempi kuin olis ollu ilman unohdusta.
        Mä en oo päässy tänään vielä Tuppuraista sivuakaan eteenpäin. Suunniteltu Bookbeatti vaihtu lennossa poluilla patikointiin. Teki hyvää vähän happihypellä 😊


    • Anonyymi

      Mulla ei ole enempää, kun nää sanat.

      Olla sun ystävä
      niin sanoin.

      (kun sun tunteista en tiedä.)

      Jokaisessa hetkessä yhdessä, tuntenut niin vahvasti.
      Ja puhuin ystävyydestä.
      Sydän laukaten, henkeä haukkoen, silmät kyynelissä.
      Mä sanoin,
      Että, tahdon olla sun ystävä.

      En kysynyt sopiiko se sulle?

      Mitä sä olisit sanonut?
      jos aikaa olisi ollut puhua kaikki?

      Onko tämä Ystävyyttä?

      Pelkään sanoja (niiden totuutta)
      katsoa,
      ja olla läsnä.

      En osaa lepyttää tätä poltetta.

      En ennen,
      kun sä peittelet liekit.

      Et anna sille yhtään happea.

      Välimatka tekee tehtävänsä,

      Liekki on hiipumassa

      Mutta, kun olet siinä vieressä,
      tunnen kipinänät,
      ensimmäisestä katseesta.
      Yritän välttää sun silmiä,
      Katson
      taas,
      jään kiinni.

      Mun sisällä roihuaa.

      Ääni käheänä, painan pään alas.
      Mä en pysty,
      Mä haluun sut kokonaan.

      • Anonyymi

        Täytyis löytää rohkeutta puhua suoraan
        Löytää tarpeeksi aikaa tehdä niin
        Tunteet ne meitä ohjaavat
        Näetkö silmistäni rakkautta
        Sitä tunnen ystäväin sinua kohtaan
        Jarruttelen seurassasi
        kenties niin teet myös
        Olen näkevinäni tunnetta syvää
        katseessa sun
        Me puhutaan kyllä suoraan
        muttei tästä
        Sydämen ikävästä syliin sun
        vaikka tuntuu
        Että tunteeseen tähän pakahdun
        Tarve koskea sinuun on niin suuri
        Vaan onko välissämme näkymätön muuri
        Paljon hyvää koen kanssasi sun
        Olen niistä hetkistä onnellinen
        Silti jatkuu ristiriita tää sydämessä mun
        Haalistaako aika tään vai jatkuuko sisäinen roihu
        Onko tää sellainen juttu Jonka puhua voimme
        Onko kaipuu syliini sulla
        Voisiko meistä yhdessä vielä enemmän tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyis löytää rohkeutta puhua suoraan
        Löytää tarpeeksi aikaa tehdä niin
        Tunteet ne meitä ohjaavat
        Näetkö silmistäni rakkautta
        Sitä tunnen ystäväin sinua kohtaan
        Jarruttelen seurassasi
        kenties niin teet myös
        Olen näkevinäni tunnetta syvää
        katseessa sun
        Me puhutaan kyllä suoraan
        muttei tästä
        Sydämen ikävästä syliin sun
        vaikka tuntuu
        Että tunteeseen tähän pakahdun
        Tarve koskea sinuun on niin suuri
        Vaan onko välissämme näkymätön muuri
        Paljon hyvää koen kanssasi sun
        Olen niistä hetkistä onnellinen
        Silti jatkuu ristiriita tää sydämessä mun
        Haalistaako aika tään vai jatkuuko sisäinen roihu
        Onko tää sellainen juttu Jonka puhua voimme
        Onko kaipuu syliini sulla
        Voisiko meistä yhdessä vielä enemmän tulla

        Lähettäisit vaikka viestin , että tietäisin sun olevan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähettäisit vaikka viestin , että tietäisin sun olevan totta.

        Miksi sinä et lähetä viestiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et lähetä viestiä?

        Niinpä. Vaikka ei siitä ole kauan, kun ollaan oltu yhteyksissä.


      • Anonyymi

        Voipiolla, että et ole ”jäänyt kiinni”, että ystäväsi ei ollenkaan arvaa ihastumistasi häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipiolla, että et ole ”jäänyt kiinni”, että ystäväsi ei ollenkaan arvaa ihastumistasi häneen.

        Se on paljon mahdollista. Olen jarrutellut jo pidempään. Ajattelin, että ystävyys on arvokkaampaa ja kestävämpää. Vaan ne tunteet ei näytä laantumisen merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paljon mahdollista. Olen jarrutellut jo pidempään. Ajattelin, että ystävyys on arvokkaampaa ja kestävämpää. Vaan ne tunteet ei näytä laantumisen merkkejä.

        Miten toinen käyttäytyy? Vaikuttaako myös jarruttelevan? Mikä sinulla on syynä jarruttelun taustalla? Vai pelkäätkö vain ystävyyden menettämistä? Se onkin tietysti jo yksi suuri ja varmasti monelle samaistuttava syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toinen käyttäytyy? Vaikuttaako myös jarruttelevan? Mikä sinulla on syynä jarruttelun taustalla? Vai pelkäätkö vain ystävyyden menettämistä? Se onkin tietysti jo yksi suuri ja varmasti monelle samaistuttava syy

        Haluan pitää ystävyyden. En tahdo siihen säröä tai menettää sitä. Ehkä myös mietin ettei minusta kuitenkaan tykkää sillai... En lähde arvailemaan onko hänellä tunteita. Katseet on syviä ja halaukset lämpimiä, mutta niistä ei voi mitään päätellä. Niinhän ne aina on, jos toisesta pitää vaikka ystävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan pitää ystävyyden. En tahdo siihen säröä tai menettää sitä. Ehkä myös mietin ettei minusta kuitenkaan tykkää sillai... En lähde arvailemaan onko hänellä tunteita. Katseet on syviä ja halaukset lämpimiä, mutta niistä ei voi mitään päätellä. Niinhän ne aina on, jos toisesta pitää vaikka ystävänä.

        No, voitko kertoa jotain muuta ystävästäsi? Silmien väri, olemus? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paljon mahdollista. Olen jarrutellut jo pidempään. Ajattelin, että ystävyys on arvokkaampaa ja kestävämpää. Vaan ne tunteet ei näytä laantumisen merkkejä.

        Kysy häneltä jotain pientä sinnepäin viittaavaa tai paljasta vähän ja katso hänen regtiota. Kepillä jäätä. En lähtis avautumaan syvistä tunteista. Tee se niin, että voit helposti perääntyä, jos hän onkin ihan H-moilasena.


      • Anonyymi

        Tämä on ystävyyttä
        Ja enemmän
        Heti kun haluat

        Odotan
        Kunnes tuli karkaa käsistäsi
        Polttaa esteesi

        Voit saada sen kaiken
        Ei ystävyys kuole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ystävyyttä
        Ja enemmän
        Heti kun haluat

        Odotan
        Kunnes tuli karkaa käsistäsi
        Polttaa esteesi

        Voit saada sen kaiken
        Ei ystävyys kuole

        Oliko liekki tänään polttaa... leimahtaa ja viedä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ystävyyttä
        Ja enemmän
        Heti kun haluat

        Odotan
        Kunnes tuli karkaa käsistäsi
        Polttaa esteesi

        Voit saada sen kaiken
        Ei ystävyys kuole

        Hmm, mihin esteisiin mahdoit viitata tässä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ystävyyttä
        Ja enemmän
        Heti kun haluat

        Odotan
        Kunnes tuli karkaa käsistäsi
        Polttaa esteesi

        Voit saada sen kaiken
        Ei ystävyys kuole

        Sinäkö sitten olet tunteesi hänelle ilmaissut? Vai odotatko, että hänelle tulee pakottava tarve lähestyä meni syteen tai saveen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voitko kertoa jotain muuta ystävästäsi? Silmien väri, olemus? 😊

        No sellainen aikuinen naisellisen näköinen nainen. Säihkysilmät ja pitkät hiukset, kaunis hymy jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ystävyyttä
        Ja enemmän
        Heti kun haluat

        Odotan
        Kunnes tuli karkaa käsistäsi
        Polttaa esteesi

        Voit saada sen kaiken
        Ei ystävyys kuole

        Otatko kiinni jos hyppään?

        Irti päässeet liekit,
        ovat kahleeni tuhkanneet.

        Vanhan rakkauden hiilloksilla,
        Sinun äänesi kuiskailee,
        Hyppää
        Lennä

        Jos hyppään,
        niin tartutko varmasti käteeni
        Lennätkö kanssani?

        Himon liekki kaunis ja vaarallinen.
        Tuhkannut elämän entisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatko kiinni jos hyppään?

        Irti päässeet liekit,
        ovat kahleeni tuhkanneet.

        Vanhan rakkauden hiilloksilla,
        Sinun äänesi kuiskailee,
        Hyppää
        Lennä

        Jos hyppään,
        niin tartutko varmasti käteeni
        Lennätkö kanssani?

        Himon liekki kaunis ja vaarallinen.
        Tuhkannut elämän entisen.

        En anna sun pudota
        Koskaan
        Yksin ainakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatko kiinni jos hyppään?

        Irti päässeet liekit,
        ovat kahleeni tuhkanneet.

        Vanhan rakkauden hiilloksilla,
        Sinun äänesi kuiskailee,
        Hyppää
        Lennä

        Jos hyppään,
        niin tartutko varmasti käteeni
        Lennätkö kanssani?

        Himon liekki kaunis ja vaarallinen.
        Tuhkannut elämän entisen.

        Eräälle ystävälleni (jos minua kohtaan jotakin tunnet):

        En voi luvata vuosisadan rakkaustarinaa
        en liekilläni halua sinua satuttaa

        Pelastusenkeliksi sulkani ovat repaleiset
        Partiotytöksi en taipuisi milloinkaan

        Anna liekkini mennä
        nyt
        vapauteen vapauteen vapauteen vaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle ystävälleni (jos minua kohtaan jotakin tunnet):

        En voi luvata vuosisadan rakkaustarinaa
        en liekilläni halua sinua satuttaa

        Pelastusenkeliksi sulkani ovat repaleiset
        Partiotytöksi en taipuisi milloinkaan

        Anna liekkini mennä
        nyt
        vapauteen vapauteen vapauteen vaan...

        Ongelmien vyyhtiinkö
        minut kietoisit.
        Sotkuihisi upottaisit syvälle.
        Ehkä et tahallasi kuitenkaan
        Vaan lähinnä siksi ettet muuta osaa.
        Sielusi on levoton ja etsii alati uutta.
        Kyllästyy nopeaan ja sitoutuminen ahdistaa.
        Aiemmat epäonnistumiset pakottavat
        sydänalassasi vieden uskon onnistumiseen.
        Tunnet itsesi ja kahleesi jotka olet saanut.
        Et näe niiden yli mitä olla voisi.
        Liikaa muuttumista on sillä tiellä.
        Eikä uskoa onnistumisesta sydämessä.
        Pakenet suhteisiin uusiin alati vaihtuviin.
        Mielihalujesi vanki olet .
        Repaleiset siipesi suojaavat hädintuskin sinut.
        Kuinka voisitkaan kiinni ottaa minut.
        Silti näen sielussasi pienen toivon muusta,
        hänestä joka välittää ja sitoo haavat.
        Ei kahlitse, mutta hoitaa, uskoo sinuun,
        vierellä pysyy ja tukee eteenpäin.
        Muutokseen auttaa, kompuroi kanssasi.
        Ei helppoa ole se ei ja takeita mistään ei.
        Ei varmuutta siitä etteikö rakkauden matka
        vaan tomua kylvä ja nyt olevaa hyvää riko.
        Siis helpompi tuli joka sisällä palaa
        sammuttaako lie. Onko se oikea tie.


    • Anonyymi

      Tänäänkin sinua mietin, kuten aina. Eksyin tänne, kai vertaistukea hakemaan. Kaksi kaunista, sydäntä särkevää kirjoitusta. Molemmat voisivat olla kuin mun suusta. Tunne tää tukahduttaa, etäisyys ja tilanne ahdistaa. Ikävä painaa päivästä toiseen. Mietin, itsehän otin välimatkaa. Ajattelin, ei sydämes kuitenkaan vois mulle hakkaa...

      • Anonyymi

        Kohtuus kaikessa


      • Anonyymi

        No etkö voi ottaa yhteyttä, jos noin kovin kuitenkin kaipaat?


      • Anonyymi

        Välimatkaa voi kuroa kiinni. Millon olet nähnyt häntä viimeksi, miltä hän vaikutti?


      • Anonyymi

        Mitkä ne kirjoitukset on?😊.... kyllä hakkaa, kuin jäistä talipakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ne kirjoitukset on?😊.... kyllä hakkaa, kuin jäistä talipakkaa.

        Katso ajallisesti samana päivänä ennen hänen kirjoitustaan kirjoitetut kaksi kirjoitusta. Väliin on tullut myöhemmin lisää kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso ajallisesti samana päivänä ennen hänen kirjoitustaan kirjoitetut kaksi kirjoitusta. Väliin on tullut myöhemmin lisää kirjoituksia.

        Nyt jos vielä vähän rautalangalla näytät? Tarkoitatko joitakin ajallisesti samanapäivänä tehtyjä keskustelun aloituksia? 😊


    • Hyvää yötä ja aamulla huomenta 😊

    • Anonyymi

      Hiutaleet, kuin unessa
      maahan hiljaa tipuu.
      Lintujen laulu aamussa,
      Hiljaisuuden rikkoo.
      Aamu kahvin aromeihin,
      sinut aina yhdistänä,
      Suloisen, vahvan
      Minun rakkaan ystävän.

      Hyvää lumista keskiviikkoa kaikille.

      • Anonyymi

        Linnut tekee pesää, poikaset syntyy
        Kaikki vihertää ja versoaa
        Luonto herää unestaan
        Kevät on tullut
        Ajatukset sinun luokse liitää
        Meidät yhteen liittää
        Niin paljon puhuttavaa
        Niin paljon koettavaa
        Niin paljon jaettavaa
        Niin paljon annettavaa
        Rakastan sinua ja elämää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe