Onko kukaan tilannut näkijän tulkitsemaa viestienkelin palvelua?
Oli vain 10 euroa joten haluaisin kokeilla, vastatkaa pian, mulla on ihmissuhde koetuksella ja työssä yt
Halpa näkijä oli
5
100
Vastaukset
- Anonyymi
Löysin sen siis googlella, onko hybä kun on noin halpa?
Viestienkeli.simplesite.com- Anonyymi
Kiireessä muistin sen väärin, löysin sen täältä
http://viestienkeli.simplesite.com
Toinen vaihtari on soittaa 0600 linjalle mut se on kallista, kympillä en ehdi puhua kun kolme minsaa, ehtiikö siinä kysyä mitään?
- Anonyymi
Etkai sä oikeasti tuhlaa rahojasi tuollaiseen???
- Anonyymi
Olen tilannut ja yllätyin kun sain niin selvän viestin tilanteeseeni. Olin näin arvellut olevan ja sain rohkeutta lähestyä erästä mieshenkilöä :) Nyt olemme käyneet jo kaksilla treffeillä tämän viestin ansiosta eli kyllä oli hyvä. Maksoin siis 10e tuosta enkeliviestistä. En soitellut kalliisiin huijauspuhelimiin. Mä kyllä suosittelen :)
T. Yks hölmö rakastunut nainen savosta - Anonyymi
kyl halp ain halp on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723