Norwegianin toiminta

Anonyymi

Ihme yhtiö tuo Norwegian. Ei aio hyvittää lipun hintaa peruuntuneesta lennosta eikä anna muuttaa varausta myöhemmäksi. Finnair sentään toimi oikein eli muutos myöhempään ajankohtaan ilman kuluja onnistui.
Toivottavasti koko norjalaisputiikki menisi konkurssiin! Ahneita nuo vuonojen miehet.

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peruiko Norwegian lennot, vai peruutitko itse? Tässä on suuri ero. Kyllä mulle on annettu mahdollisuus siirtää, no problem.

    • Anonyymi

      Perutuista lennoista Norwegian antaa joko rahat takaisin tai mahdollisuuden varata myöhemmät lennot.

      Peruuttamattomista lennoista lähitulevaisuudessa Norwegian tarjoaa hyvityksen cash pointeina peruutuksen yhteydessä, tai mahdollisuuden muuttaa lentoja.

      Tiedot löytyvät verkkosivuilta.

      • Se on juuri näin. Itsellä olisi lento 10pv päästä ja ovat tuota cashpoint tai siirto vaihtoehtoa tarjonneet jo pariin otteeseen. En aio lähteä, vaan odotan lennon peruutusta. Tuossa on lennot myös toukokuun lopulle ja heinäkuun alkuun myös, mutta niille en aio tehdä mitään tässä vaiheessa, katsotaan miten hommat etenevät.
        Norwegian nousi eilen pörssissä yli 20%, tietävätkö jotkut enemmän kuin on julkisuudessa kerrottu. Finnair nousi myös yli 2%.


      • Anonyymi

        Norwgian perui lentomme ja tarjosi mahdollisuutta valita joko rahat takaisin tai cash pointeja vastaavalla hinnalla. Valitsin rahan. Kahdesta Malaga -Oulu lennosta sain takaisin 2,20e. se on noin 1 % hinnasta.
        Olen joutunut lentomatkailemaan paljon ja valintani on ollut Norwegian aina kun se on ollut mahdollista. Tässä taisi olla käännekohta.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Norwegianin perumista lennoista sain takaisin 1 %. Eikä selitystä.


      • Anonyymi

        Höpö höpö! Niinhän siellä lukee, että rahat palautetaan ja että se vie aikaa. Minulle tuli 1 % hyvitys parin päivän sisällä, puhelinyhteyttä ei saa ja siinä kaikki! En usko, että sieltä rahojansa saa heidän perumiltaan lennoilta ennen kuin rahat ovat tilillä - sitten uskon ja perun puheeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Norwegianin perumista lennoista sain takaisin 1 %. Eikä selitystä.

        Meidän paluulento peruttiin ja hain hyvitystä 24.3. Vielä ei ole kuulunut mitään. Kyseessä on noin 900 euron hyvitys.


    • Anonyymi

      Taisitte nyt sekoittaa jotain. Se on Finnair joka ei maksa korvauksia ja peruutuksia kuin käräjien kautta, Norwegian on se joka hoitaa ne asiallisella tavalla.

      Lisätietoja Ilta-Sanomista:
      Finnair ei aio maksaa matkustajille niin sanottua vakiokorvausta peruuttamistaan lennoista.
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006433513.html

    • Anonyymi

      Ehkä nämä valeuutiset kohta vähenee kun Finnair saa lomautukset päälle...

      • Anonyymi

        Minä olen miettinyt ihan samaa. Someen tulee niin paljon norskia koskevaa valeuutista että joku kyllä tehtailee niitä ihan työkseen.


    • Anonyymi

      Minulla on sekä Finnairilta että Norwegianilta varattuja lentoja. Finnair tarjoaa lentojen siirtoa (14.5. lähtevän) myöhäisempään ajankohtaan 30.11. saakka. Norwegian lupaa palauttaa (7/2020 varatun) lennon hinnan. Että näin. En ole tehnyt vielä mitään. Heinäkuun matkan hotellia ei pysty tällä hetkellä kuluitta perumaan, joten ootellaan rauhassa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe