Tyttöilyä yksin

Anonyymi

Pukeudun aina kun mahdollista naiseksi. Tyttöily on mulle kuin toinen maailma. Tykkään pukea rintaliivit ja pikkuhousut naisten vaipan sukkahousut ja topin. Se saa itseni tuntemaan oloni kotoisaksi. Haluaisin löytää sellaisen tyypin jota kiinnostaisi samat asiat. Voisimme yhdessä tyttöillä. Jos sinua kiinnostaa tyttöily ota minuun yhteyttä. olen Veera

22

4886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttöilen kanssa paljon. Mua kiinnostaa sen antama tuntemattomuus.
      Toisaalta sokerisetäni on niin innoissaan tytöstä sen käytössä.

      • Kiitos, ilman sun tukea en jaksaisi jauhaa...


    • Ihanaa. Samat ajatukset! Viestitellään. T.Essi

    • Anonyymi

      Mukavat leikit sullakin. Terkuin Lisa

    • Anonyymi00017

      Ihan lähitulevaisuudessa ajelen kaiken karvoituksen pois kaulasta alaspäin ja pukeudun ihaniin asuihin joka päivä.

    • Anonyymi00018

      Voi kun mahtavaa kun kerrotte tyttöilyistä.itse käytän ainoastaan naisten alusasuja mut minulle se riittää ja tunne on ihana. Olisi mahtavaa päästä näkemään toinen tyttöilijä.olette ihania

    • kyllä tyttöily on ihanaa

    • Anonyymi00019
    • Anonyymi00020
      • Anonyymi00027

        Missäpäin tyttöilijä S.joki tied


    • Anonyymi00021

      Tykkään tytöillä salaa vaimolta. Mul on useampi satiinihame jollainen päällä alkaa seisoa kovasti. Ja jos sukkikset myös,ne ei anna munan seisoa suorana vaan pistävät vastaan ihanasti. Tuuletin on joskus lattialla joka saa satiinihelmat hulmuamaan ihanasti.

    • Anonyymi00022

      Minulla vaimo hyväksyy minun tyttöilyn ja jopa ostaa aina välillä minulle uusia kauniita stringejä.ai että mää oon siitä niin onnellinen kun saan vapaasti tätä nautintoa harrastaa.rakastelen häntä paljon myös tyttönä.ihanaa

    • Anonyymi00024

      Mustat pitsi stringit on ollu illasta lähtien mulla,kun ajattelenkin niin kalu sykkii.kukaan ei tiedä työpaikallani että mulla on kivaa

    • Anonyymi00025

      Addatkaa kikissä AlisaCD1234 jos juttelu tai tapaaminen näissä asioissa kiinnostaa 😊

    • Anonyymi00026

      Tyttöily on kivaa,mustat pitsi alkkarit lidlin pitkä hupparitakki.Saumasukat nilkkurit ,pitkätoppis viininpunainen peruukki. Lapaset,laukku huivi samaa sävyä.

    • Anonyymi00028

      Kyllä olis mielisaraalassa töitä näille toopeille, taikka voi olla jo myöhäistä parantaa näitä vamuja

      • Anonyymi00029

        Ai sinäkin olet päässyt hoitoon sinne. Mistäs muuuten tietäsit mainostaa sitä. Täältäkö luulet jengin päässeen sinne töihin.


      • Anonyymi00030

        Muista ottaa päivälääkkeet😘


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Muista ottaa päivälääkkeet😘

        kyllä ne nuo paska reijän nussijat tarttis aika vahvan lääkityksen mahtaako niin vanhaa olla että ne paranisi


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        kyllä ne nuo paska reijän nussijat tarttis aika vahvan lääkityksen mahtaako niin vanhaa olla että ne paranisi

        Ei ole nussimisesta kyse ollenkaan vaan tyttöilystä.


    • Anonyymi00032

      Tyttöilyä seuraavat 3 viikkoo eri rooleissa. Tilaajien ehdoilla eri hiihtokeskuksissa ,mökeillä,huipentuu lappiin.

    • Anonyymi00033

      Himos viikko huomenna taputeltu.Tän illan teema alistus/orja ,nahkakorsetti lento kuljetus kahleet oranssi haalari.Yksi domina käskyttää kahden pariskunnan seksi lelu.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe