Pukeudun aina kun mahdollista naiseksi. Tyttöily on mulle kuin toinen maailma. Tykkään pukea rintaliivit ja pikkuhousut naisten vaipan sukkahousut ja topin. Se saa itseni tuntemaan oloni kotoisaksi. Haluaisin löytää sellaisen tyypin jota kiinnostaisi samat asiat. Voisimme yhdessä tyttöillä. Jos sinua kiinnostaa tyttöily ota minuun yhteyttä. olen Veera
Tyttöilyä yksin
Anonyymi
225083
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
Vastaukset 22
Vanhimmat
Tyttöilen kanssa paljon. Mua kiinnostaa sen antama tuntemattomuus.
Toisaalta sokerisetäni on niin innoissaan tytöstä sen käytössä.
Kiitos, ilman sun tukea en jaksaisi jauhaa...
Ihanaa. Samat ajatukset! Viestitellään. T.Essi
Mukavat leikit sullakin. Terkuin Lisa
Ihan lähitulevaisuudessa ajelen kaiken karvoituksen pois kaulasta alaspäin ja pukeudun ihaniin asuihin joka päivä.
Voi kun mahtavaa kun kerrotte tyttöilyistä.itse käytän ainoastaan naisten alusasuja mut minulle se riittää ja tunne on ihana. Olisi mahtavaa päästä näkemään toinen tyttöilijä.olette ihania
kyllä tyttöily on ihanaa
Kirjoita minulle suoraan. [email protected]
Kirjoita suoraan. [email protected]
Missäpäin tyttöilijä S.joki tied
Tykkään tytöillä salaa vaimolta. Mul on useampi satiinihame jollainen päällä alkaa seisoa kovasti. Ja jos sukkikset myös,ne ei anna munan seisoa suorana vaan pistävät vastaan ihanasti. Tuuletin on joskus lattialla joka saa satiinihelmat hulmuamaan ihanasti.
Minulla vaimo hyväksyy minun tyttöilyn ja jopa ostaa aina välillä minulle uusia kauniita stringejä.ai että mää oon siitä niin onnellinen kun saan vapaasti tätä nautintoa harrastaa.rakastelen häntä paljon myös tyttönä.ihanaa
Mustat pitsi stringit on ollu illasta lähtien mulla,kun ajattelenkin niin kalu sykkii.kukaan ei tiedä työpaikallani että mulla on kivaa
Addatkaa kikissä AlisaCD1234 jos juttelu tai tapaaminen näissä asioissa kiinnostaa 😊
Tyttöily on kivaa,mustat pitsi alkkarit lidlin pitkä hupparitakki.Saumasukat nilkkurit ,pitkätoppis viininpunainen peruukki. Lapaset,laukku huivi samaa sävyä.
Kyllä olis mielisaraalassa töitä näille toopeille, taikka voi olla jo myöhäistä parantaa näitä vamuja
Ai sinäkin olet päässyt hoitoon sinne. Mistäs muuuten tietäsit mainostaa sitä. Täältäkö luulet jengin päässeen sinne töihin.
Muista ottaa päivälääkkeet😘
kyllä ne nuo paska reijän nussijat tarttis aika vahvan lääkityksen mahtaako niin vanhaa olla että ne paranisi
Ei ole nussimisesta kyse ollenkaan vaan tyttöilystä.
Tyttöilyä seuraavat 3 viikkoo eri rooleissa. Tilaajien ehdoilla eri hiihtokeskuksissa ,mökeillä,huipentuu lappiin.
Himos viikko huomenna taputeltu.Tän illan teema alistus/orja ,nahkakorsetti lento kuljetus kahleet oranssi haalari.Yksi domina käskyttää kahden pariskunnan seksi lelu.