Pukeudun aina kun mahdollista naiseksi. Tyttöily on mulle kuin toinen maailma. Tykkään pukea rintaliivit ja pikkuhousut naisten vaipan sukkahousut ja topin. Se saa itseni tuntemaan oloni kotoisaksi. Haluaisin löytää sellaisen tyypin jota kiinnostaisi samat asiat. Voisimme yhdessä tyttöillä. Jos sinua kiinnostaa tyttöily ota minuun yhteyttä. olen Veera
Tyttöilyä yksin
12
3310
Vastaukset
Tyttöilen kanssa paljon. Mua kiinnostaa sen antama tuntemattomuus.
Toisaalta sokerisetäni on niin innoissaan tytöstä sen käytössä.Ihanaa. Samat ajatukset! Viestitellään. T.Essi
- Anonyymi
Mukavat leikit sullakin. Terkuin Lisa
- Anonyymi00017
Ihan lähitulevaisuudessa ajelen kaiken karvoituksen pois kaulasta alaspäin ja pukeudun ihaniin asuihin joka päivä.
- Anonyymi00018
Voi kun mahtavaa kun kerrotte tyttöilyistä.itse käytän ainoastaan naisten alusasuja mut minulle se riittää ja tunne on ihana. Olisi mahtavaa päästä näkemään toinen tyttöilijä.olette ihania
kyllä tyttöily on ihanaa
- Anonyymi00019
Kirjoita minulle suoraan. [email protected]
- Anonyymi00020
Kirjoita suoraan. [email protected]
- Anonyymi00021
Tykkään tytöillä salaa vaimolta. Mul on useampi satiinihame jollainen päällä alkaa seisoa kovasti. Ja jos sukkikset myös,ne ei anna munan seisoa suorana vaan pistävät vastaan ihanasti. Tuuletin on joskus lattialla joka saa satiinihelmat hulmuamaan ihanasti.
- Anonyymi00022
Minulla vaimo hyväksyy minun tyttöilyn ja jopa ostaa aina välillä minulle uusia kauniita stringejä.ai että mää oon siitä niin onnellinen kun saan vapaasti tätä nautintoa harrastaa.rakastelen häntä paljon myös tyttönä.ihanaa
- Anonyymi00024
Mustat pitsi stringit on ollu illasta lähtien mulla,kun ajattelenkin niin kalu sykkii.kukaan ei tiedä työpaikallani että mulla on kivaa
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23843Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭813514Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053488Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa553197"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023094IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-682768Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1042579Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma322508Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.272266Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä261724