mies liian omistushaluinen

ahdistunut

Olemme nuori pari, minä 18 ja mies 21. Olemme kihloissa ja meillä on yhteinen lapsi.
Mies on aivan liian mustis. Minnekään en saisi mennä. Vuoden sisällä olen käynyt kerran ystäväni kanssa kapakassa. Mulla alkaa pää hajoamaan ja en tiedä jaksanko enää kauan. Meillä ei ole ollut ongelmia, eli pettämistä tai muuta sellaista eli miehellä ei syytä olla sairaalloisen mustis. Mitä te tekisitte?

12

2040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Not Jealous

... äijän päähän. Kysy, mikä sen saa epäilee tuollaista. Ota se vaikka kapakkaan kattokärpäseksi, jossei muuten usko. Jos toi alkaa mennä siihen, ettet enää saa mieskavereitasi nähdä, pistä suhde poikki. Kukaan, tai kenenkään ei pitäisi jaksaa mustiskohtauksia. Suhde on luottamista.

• pikkumyy

Itsellä saman tapainen tilanne.. tosin lasta ei ollut onneksi!! saman ikäisiä kuin te.. Ja mies sairaalloisen mustasukkainen.. Pari viikkoa sitten suhde päättyi siihen että sain selkääni kunnolla. 2 päivään en kävellyt.. seisominenkin hyvin vaikeaa.. Ja kaikki vain siitä että olin tyttöjen kanssa baarissa!!

• ahdistunut

no toi on jo kamalaa..meillä ei onneksi vielä noin pitkällä.
        Täytyy kai vaan yrittää vielä takoa sille järkeä, alkaa vaan keinot loppua.

• hakattupiesty

Voipa lohduttaa sua,että mulla menee vielä huonommin!Olen ollut 10 tän kaverin kans ja meil on kolme lasta.Mies on SAIRAALLOISEN mustasukkainen vaikka aihetta ei ole tietääkseni ollut.Mäkään en ole käynyt vuosiin kun lasten kans turvakodissa!Voisin kertoa sulle karmeita tarinoita elämästäni.Sanompa vaan et lähteminenkin on vaikeeta suhteesta kun rakastaa!!!Lapsi usein vaikka tuntuu hassulta saa miehessä aikaan mustasukkaisuustrauman!!!Jos voitte ottakaa kahden keskeistä aikaa enemmän kun tarpeeksi jos se vaikka auttaa!!!

• ahdistunut

niin, olisi kiva kyllä käydä vaikka ihan kahden keskenkin jossain mutta jaa, silloin kun on tyttö hoidossa esim. mummilla niin eiköhän mies jumitu kotiin ja silloinhan en tietenkään mäkään pääse yhtään minnekään. Miten pitäisi yrittää puhua järkeä päähän?

• tyttÄ

Voi voi.meillä meni tänään poikki koska poikaystäväni on niin mustasukkainen.hän ei kestä sitä että juttelen muille miespuolisille ihmisille.ulkona en ole saanut käydä ilman hänen seuraansa ja olen vasta 17.mitä tehdä!?!

• ahdistunut

olikohan tuo nyt v`#ttuilua vai mitä?!
        Asiallisia viestejä kiitos!

• tämä
        ahdistunut kirjoitti:

yhtään lohduttaa, niin tahdon kertoa sinulle nimimerkki "ahdistunut" omasta ratkaisustani. Olen siis mies ja tiedän olevani niin mustasukkainen että se on jo sairaus. Tosin ikinä en ole naista lyönyt tai huoritellut tms. enkä aio tehdä niin jatkossakaan. Kun huomasin olevani liian omistushaluinen, päätin etten halua aiheuttaa toisille kärsimystä omilla ennakkoluuloilla ja epäilyksilläni enkä rajoittaa kenenkään elämää. Ainoa toimiva ratkaisu jonka keksin, on olla yksin. Aion todellakin elää yksin koska tiedän etten koskaan voi muuttua ja pidän siitä visusti huolen ettei kukaan joudu kärsimään takiani.
        Mielestäni kaikkien kaltaisteni typerysten pitäisi tajuta vetäytyä suhteesta viim. sillon kun mielessä pyörii pelkkiä pahoja ajatuksia.

Ja se minkä tässä ajattelin lohduttavan on se, että tiedät ainakin että maailmassa on vähintään yksi sairaan mustasukkainen tyyppi joka ei aio pilata kenenkään elämää vainoharhaisuudellaan.

Voimia ja jaksamista sinulle nimimerkki "ahdistunut"

Toivoo: K.Kutvonen

• tyttelii
        tämä kirjoitti:

yhtään lohduttaa, niin tahdon kertoa sinulle nimimerkki "ahdistunut" omasta ratkaisustani. Olen siis mies ja tiedän olevani niin mustasukkainen että se on jo sairaus. Tosin ikinä en ole naista lyönyt tai huoritellut tms. enkä aio tehdä niin jatkossakaan. Kun huomasin olevani liian omistushaluinen, päätin etten halua aiheuttaa toisille kärsimystä omilla ennakkoluuloilla ja epäilyksilläni enkä rajoittaa kenenkään elämää. Ainoa toimiva ratkaisu jonka keksin, on olla yksin. Aion todellakin elää yksin koska tiedän etten koskaan voi muuttua ja pidän siitä visusti huolen ettei kukaan joudu kärsimään takiani.
        Mielestäni kaikkien kaltaisteni typerysten pitäisi tajuta vetäytyä suhteesta viim. sillon kun mielessä pyörii pelkkiä pahoja ajatuksia.

Ja se minkä tässä ajattelin lohduttavan on se, että tiedät ainakin että maailmassa on vähintään yksi sairaan mustasukkainen tyyppi joka ei aio pilata kenenkään elämää vainoharhaisuudellaan.

Voimia ja jaksamista sinulle nimimerkki "ahdistunut"

Toivoo: K.Kutvonen

Olen todella ylpeä sinusta.Hatun nosto sinulle,todellakin!Teet tuon vain sen takia että et halua muille pahaa!Olet todella hieno ihminen.Mutta ihminen tarvii vierellensä toisen ihmisen,etkö voisi vielä koekilla ja yrittää.juuh,arvostan sinua todella!

• -tyttÄ-
        ahdistunut kirjoitti:

ei todella ollut vittuilua,vaan olen pahoillani sinunkin puolesta,kun tiedän miltä tuntuu :(

• K.Kutvo
        tyttelii kirjoitti:

Olen todella ylpeä sinusta.Hatun nosto sinulle,todellakin!Teet tuon vain sen takia että et halua muille pahaa!Olet todella hieno ihminen.Mutta ihminen tarvii vierellensä toisen ihmisen,etkö voisi vielä koekilla ja yrittää.juuh,arvostan sinua todella!

Kiitoksia kannustuksesta "Tyttelii". JOS joskus tästä paranen (olen kuullut että sekin on mahdollista) niin ehkä sitten. Kavereita ja ystäviä minulla kyllä on, että erakko en sentään ole :). Heille en ole ongelmastani kertonut, mutta jonain päivänä sekin on tehtävä. Ja kyllä tähän päätökseeni kuulu myös oman edun tavoittelu siinä määrin että näin omakin elämä helpottuu ja pystyn keskittymään asioihin ilman että turhat ja negatiiviset asiat pyörii mielessä. Parasta tässä on tosiaan kuitenkin se etten aiheuta teoillani tai sanomisillani pahaa mieltä.

• Jussi
        -tyttÄ- kirjoitti:

ei todella ollut vittuilua,vaan olen pahoillani sinunkin puolesta,kun tiedän miltä tuntuu :(

NIin.
        Mul on se periaate, että aina tulee uusia naisia.
        En jaksa enää olla mustasukkainen, koska jos minut vaihdetaan toiseen tai jätetään niin otan uuden naisen...tai olen ainakin vähän aikaa yksin..

Minun mielestä varsinkaan nuorena seurusteleminen ei saisi olla liian vakavaa, koska siitä voi tulla todellinen taakka..

Minäkin olen joskus ollut sairaalloisen rakastunut ja pikkasen kyllä mustasukkainenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe