Linuxin hyvät ja huonot puolet

Juhana

Linuxin hyvät puolet: ei rekisteriä, ei isoja laitteistovaatimuksia ja mmutenkin kevyt käyttöjärjestelmä. Linuxin huonot puolet: ei kauheasti pelejä ja ohjelmia ja ajureita ja laitteita jotka sopivat Linuxiin. Onko kenelläkään lisättävää näihin juttuihin?

25

2966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipulimehu

      "Linuxin hyvät puolet: ei rekisteriä, ei isoja laitteistovaatimuksia ja mmutenkin kevyt käyttöjärjestelmä."

      ilmanen. jos yksi distro ei miellytä, voi kokeilla toista. konsoli hakkaa kaikki guit.

      "Linuxin huonot puolet: ei kauheasti pelejä ja ohjelmia ja ajureita ja laitteita jotka sopivat Linuxiin."

      jos haluan pelata niin ostan pleikkarin, keimkuubin, äkpoksin joten pelien puute ei ole ongelma.
      ohjelmia on. niitä löytyy. rutosti. hirmunen määrä. lähinnä vintoosa puolella (töissä joutuu käyttämään plääh) tulee vastaan rajotuksia ohjelmissa --> sharewarea suurin osa (käytä viis kertaa ja rekisteröi). Ei viitti warettaa eikä törsätä budjettia.

      perusvekottimet toimii. se kyl on onkelma.

      • tarkentaja

        "ilmanen."

        kukaan ei maksaisi siitä.

        "jos yksi distro ei miellytä"

        pitäisi olla: *jos yksi distro ei toimi*

        "voi kokeilla toista"

        pitäisi olla: *voi kokeilla toista joka sekään ei toimi*

        "konsoli hakkaa kaikki guit"

        siispä käytä winukan cmd:tä hae winukkaan bash - mikä on ero? Yhtä hölmöä konsolin käyttö on joka tapauksessa.

        "pelien puute ei ole ongelma"

        juuri näin, pitää käyttää muita ratkaisuja.

        "ohjelmia on. niitä löytyy. rutosti. hirmunen määrä"

        ja mikään ei toimi kunnolla, siksi pyörää on keksitty uudelleen monta kertaa.

        "töissä joutuu käyttämään plääh"

        miten sinä olet sinne töihin päässyt?

        "rajotuksia ohjelmissa --> sharewarea suurin osa"

        mikset maksaisi toisen tekemästä työstä? Ei kukaan anna autoansa sinulle vapaaseen kokeilukäyttöön.

        "Ei viitti warettaa"

        HYVÄ!!

        "perusvekottimet toimii. se kyl on onkelma."

        missä pihvi?


      • m30-joku on rekisteröinyt sen?
        tarkentaja kirjoitti:

        "ilmanen."

        kukaan ei maksaisi siitä.

        "jos yksi distro ei miellytä"

        pitäisi olla: *jos yksi distro ei toimi*

        "voi kokeilla toista"

        pitäisi olla: *voi kokeilla toista joka sekään ei toimi*

        "konsoli hakkaa kaikki guit"

        siispä käytä winukan cmd:tä hae winukkaan bash - mikä on ero? Yhtä hölmöä konsolin käyttö on joka tapauksessa.

        "pelien puute ei ole ongelma"

        juuri näin, pitää käyttää muita ratkaisuja.

        "ohjelmia on. niitä löytyy. rutosti. hirmunen määrä"

        ja mikään ei toimi kunnolla, siksi pyörää on keksitty uudelleen monta kertaa.

        "töissä joutuu käyttämään plääh"

        miten sinä olet sinne töihin päässyt?

        "rajotuksia ohjelmissa --> sharewarea suurin osa"

        mikset maksaisi toisen tekemästä työstä? Ei kukaan anna autoansa sinulle vapaaseen kokeilukäyttöön.

        "Ei viitti warettaa"

        HYVÄ!!

        "perusvekottimet toimii. se kyl on onkelma."

        missä pihvi?

        « Yhtä hölmöä konsolin käyttö on joka tapauksessa. »

        Niinhän te lapset luulette. Aikuiset ihmiset laskuttavat tietyistä töistä satoja euroja / suoritus. Tämä kestää 1 .. 4 tuntia, ilman komentorivisoftaa vastaava aika olisi tolkuttoman pitkä. Jaa, voisihan siihen tehdä hiirellä klikattavan front-endin / execute-painikkeen, näinhän Linux-ympäristössä toimitaan tänään jatkuvasti. On siis vapaus valita: aikuisille komentorivi ja lapsille/ tyhmille / aloittelijoille hiiri.

        Koko softan kirjoittaminen johonkin gui-lässytykseen on tarpeetonta touhua, mutta sitähän kirjoitustaidottomat hiirulit eivät voi käsittää, niinkuin eivät taida käsittää koko tietokoneen toiminnasta ylipäätään mitään. (sp2.exe:n klikkausta ei lasketa); Tiezikalla kun tehdään muutakin kuin pelataan pelejä, siis aikuisten maailmassa on näin :D


      • tarkentantajan tarkentaja
        tarkentaja kirjoitti:

        "ilmanen."

        kukaan ei maksaisi siitä.

        "jos yksi distro ei miellytä"

        pitäisi olla: *jos yksi distro ei toimi*

        "voi kokeilla toista"

        pitäisi olla: *voi kokeilla toista joka sekään ei toimi*

        "konsoli hakkaa kaikki guit"

        siispä käytä winukan cmd:tä hae winukkaan bash - mikä on ero? Yhtä hölmöä konsolin käyttö on joka tapauksessa.

        "pelien puute ei ole ongelma"

        juuri näin, pitää käyttää muita ratkaisuja.

        "ohjelmia on. niitä löytyy. rutosti. hirmunen määrä"

        ja mikään ei toimi kunnolla, siksi pyörää on keksitty uudelleen monta kertaa.

        "töissä joutuu käyttämään plääh"

        miten sinä olet sinne töihin päässyt?

        "rajotuksia ohjelmissa --> sharewarea suurin osa"

        mikset maksaisi toisen tekemästä työstä? Ei kukaan anna autoansa sinulle vapaaseen kokeilukäyttöön.

        "Ei viitti warettaa"

        HYVÄ!!

        "perusvekottimet toimii. se kyl on onkelma."

        missä pihvi?

        "kukaan ei maksaisi siitä. "

        Ilmeisesti joku maksaa esim. RedHatille käyttiksestä ja tukipalveluista ihan kohtuullisia summia.

        "pelien puute ei ole ongelma"

        "juuri näin, pitää käyttää muita ratkaisuja."

        Linuxille löytyy kaikki parhaat pelit. Nethack yms ja kuusnepa emu riittää. Lapset pelailkoon harry pottereita xboxillaan :)

        "ja mikään ei toimi kunnolla, siksi pyörää on keksitty uudelleen monta kertaa."

        Öhhh..Et taida tietää paljoakaan esim. palvelinpuolen ohjelmistoista. Esim. Apache, Sendmail, Postgress...Noihin ei kylläkään varmaan törmää waretuspalvelimilla....

        "mikset maksaisi toisen tekemästä työstä? Ei kukaan anna autoansa sinulle vapaaseen kokeilukäyttöön. "

        Miksi maksaa, jos joku muu antaa ilmaiseksi? Bittien monistaminen ei paljon maksa....Vielä kun ei tarvi etsiä perusohjelmistoa ympäri nettiä, vaan tulee heti käyttiksen mukana.


      • tarkentaja
        m30-joku on rekisteröinyt sen? kirjoitti:

        « Yhtä hölmöä konsolin käyttö on joka tapauksessa. »

        Niinhän te lapset luulette. Aikuiset ihmiset laskuttavat tietyistä töistä satoja euroja / suoritus. Tämä kestää 1 .. 4 tuntia, ilman komentorivisoftaa vastaava aika olisi tolkuttoman pitkä. Jaa, voisihan siihen tehdä hiirellä klikattavan front-endin / execute-painikkeen, näinhän Linux-ympäristössä toimitaan tänään jatkuvasti. On siis vapaus valita: aikuisille komentorivi ja lapsille/ tyhmille / aloittelijoille hiiri.

        Koko softan kirjoittaminen johonkin gui-lässytykseen on tarpeetonta touhua, mutta sitähän kirjoitustaidottomat hiirulit eivät voi käsittää, niinkuin eivät taida käsittää koko tietokoneen toiminnasta ylipäätään mitään. (sp2.exe:n klikkausta ei lasketa); Tiezikalla kun tehdään muutakin kuin pelataan pelejä, siis aikuisten maailmassa on näin :D

        ed:n käyttäjä. emacs tai vi muistuttavat jo liikaa gui-ohjelmia?


      • tarkentaja
        tarkentantajan tarkentaja kirjoitti:

        "kukaan ei maksaisi siitä. "

        Ilmeisesti joku maksaa esim. RedHatille käyttiksestä ja tukipalveluista ihan kohtuullisia summia.

        "pelien puute ei ole ongelma"

        "juuri näin, pitää käyttää muita ratkaisuja."

        Linuxille löytyy kaikki parhaat pelit. Nethack yms ja kuusnepa emu riittää. Lapset pelailkoon harry pottereita xboxillaan :)

        "ja mikään ei toimi kunnolla, siksi pyörää on keksitty uudelleen monta kertaa."

        Öhhh..Et taida tietää paljoakaan esim. palvelinpuolen ohjelmistoista. Esim. Apache, Sendmail, Postgress...Noihin ei kylläkään varmaan törmää waretuspalvelimilla....

        "mikset maksaisi toisen tekemästä työstä? Ei kukaan anna autoansa sinulle vapaaseen kokeilukäyttöön. "

        Miksi maksaa, jos joku muu antaa ilmaiseksi? Bittien monistaminen ei paljon maksa....Vielä kun ei tarvi etsiä perusohjelmistoa ympäri nettiä, vaan tulee heti käyttiksen mukana.

        "Miksi maksaa, jos joku muu antaa ilmaiseksi?"

        Softaa tekevät hyvin ja kalliistikin koulutetut ihmiset, eivätkä varmasti kovin ilmaiseksi. Joku taho sen joka tapauksessa maksaa, halusi tai ei.


      • Tarkentajan tarkentaja
        tarkentaja kirjoitti:

        "Miksi maksaa, jos joku muu antaa ilmaiseksi?"

        Softaa tekevät hyvin ja kalliistikin koulutetut ihmiset, eivätkä varmasti kovin ilmaiseksi. Joku taho sen joka tapauksessa maksaa, halusi tai ei.

        Niin-pä.

        Jos joku taho on siitä jo maksanut, niin miksi minun pitäisi siitä maksaa? Jos tämä taho haluaa antaa sen ilmaiseksi, niin kai voin sen ottaa?

        Pitäisikö minun siitä huolimatta ostaa maksullinen korvaava tuote, jotta voisin parantaa köyhän Gatesin asemaa?


      • jaapajaa
        m30-joku on rekisteröinyt sen? kirjoitti:

        « Yhtä hölmöä konsolin käyttö on joka tapauksessa. »

        Niinhän te lapset luulette. Aikuiset ihmiset laskuttavat tietyistä töistä satoja euroja / suoritus. Tämä kestää 1 .. 4 tuntia, ilman komentorivisoftaa vastaava aika olisi tolkuttoman pitkä. Jaa, voisihan siihen tehdä hiirellä klikattavan front-endin / execute-painikkeen, näinhän Linux-ympäristössä toimitaan tänään jatkuvasti. On siis vapaus valita: aikuisille komentorivi ja lapsille/ tyhmille / aloittelijoille hiiri.

        Koko softan kirjoittaminen johonkin gui-lässytykseen on tarpeetonta touhua, mutta sitähän kirjoitustaidottomat hiirulit eivät voi käsittää, niinkuin eivät taida käsittää koko tietokoneen toiminnasta ylipäätään mitään. (sp2.exe:n klikkausta ei lasketa); Tiezikalla kun tehdään muutakin kuin pelataan pelejä, siis aikuisten maailmassa on näin :D

        "Koko softan kirjoittaminen johonkin gui-lässytykseen on tarpeetonta touhua, mutta sitähän kirjoitustaidottomat hiirulit eivät voi käsittää, niinkuin eivät taida käsittää koko tietokoneen toiminnasta ylipäätään mitään."

        Onkohan sinulta jäänyt jotakin oleellista käsittämättä? Koneiden, myös tietokoneiden, tarkoitus nimittäin on helpottaa ihmisten elämää eikä suinkaan vaikeuttaa sitä. Autoakin voi ajaa tietämättä sen toiminnasta juurikaan mitään, miksi tietokoneesta sitten pitäisi tietää yhtään sen enempää? Mitähän siitäkin tulisi kun ratti ja polkimet ("GUI") korvattaisiin näppäimistöllä ja tuulilasi komentorivieditorilla?

        "Tiezikalla kun tehdään muutakin kuin pelataan pelejä, siis aikuisten maailmassa on näin :D"

        PC-puolella pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24. Se siitä "aikuisten maailmasta" :)


      • Ile
        jaapajaa kirjoitti:

        "Koko softan kirjoittaminen johonkin gui-lässytykseen on tarpeetonta touhua, mutta sitähän kirjoitustaidottomat hiirulit eivät voi käsittää, niinkuin eivät taida käsittää koko tietokoneen toiminnasta ylipäätään mitään."

        Onkohan sinulta jäänyt jotakin oleellista käsittämättä? Koneiden, myös tietokoneiden, tarkoitus nimittäin on helpottaa ihmisten elämää eikä suinkaan vaikeuttaa sitä. Autoakin voi ajaa tietämättä sen toiminnasta juurikaan mitään, miksi tietokoneesta sitten pitäisi tietää yhtään sen enempää? Mitähän siitäkin tulisi kun ratti ja polkimet ("GUI") korvattaisiin näppäimistöllä ja tuulilasi komentorivieditorilla?

        "Tiezikalla kun tehdään muutakin kuin pelataan pelejä, siis aikuisten maailmassa on näin :D"

        PC-puolella pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24. Se siitä "aikuisten maailmasta" :)

        Ihmiset ihmiset kun esitetään tilastoja niin lähde aina mukaan, muuten se on yhtä tyhjän kanssa.

        "PC-puolella pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24. Se siitä "aikuisten maailmasta" :)"

        Sinun sanasi ei riitä vakuuttamaan minua


      • Ammattilainen
        jaapajaa kirjoitti:

        "Koko softan kirjoittaminen johonkin gui-lässytykseen on tarpeetonta touhua, mutta sitähän kirjoitustaidottomat hiirulit eivät voi käsittää, niinkuin eivät taida käsittää koko tietokoneen toiminnasta ylipäätään mitään."

        Onkohan sinulta jäänyt jotakin oleellista käsittämättä? Koneiden, myös tietokoneiden, tarkoitus nimittäin on helpottaa ihmisten elämää eikä suinkaan vaikeuttaa sitä. Autoakin voi ajaa tietämättä sen toiminnasta juurikaan mitään, miksi tietokoneesta sitten pitäisi tietää yhtään sen enempää? Mitähän siitäkin tulisi kun ratti ja polkimet ("GUI") korvattaisiin näppäimistöllä ja tuulilasi komentorivieditorilla?

        "Tiezikalla kun tehdään muutakin kuin pelataan pelejä, siis aikuisten maailmassa on näin :D"

        PC-puolella pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24. Se siitä "aikuisten maailmasta" :)

        Kyse olikin ammattilaisista, eikä kotiäideistä. console / shell on moneen hommaan tehokkain ja nopein tapa tehdä asioita.

        Autovertaus. Kotiäidille se pikkufiiatti voi olla helppo ja näppärä tapa käydä kaupassa, mutta jos pitää alkaa hoitamaan vaikka tukkukauppojen logistiikkaa, niin sitä ei todellakaan rakenneta pikkufiiattien varaan.


      • voe mahoton
        Ile kirjoitti:

        Ihmiset ihmiset kun esitetään tilastoja niin lähde aina mukaan, muuten se on yhtä tyhjän kanssa.

        "PC-puolella pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24. Se siitä "aikuisten maailmasta" :)"

        Sinun sanasi ei riitä vakuuttamaan minua

        "Sinun sanasi ei riitä vakuuttamaan minua"

        En usko. Vakuutuit kuitenkin. Laitahan siis linkki joka todistaa sen ettet vakuuttunut, sillä sinun sanasi ei siihen riitä.


      • vain numero
        jaapajaa kirjoitti:

        "Koko softan kirjoittaminen johonkin gui-lässytykseen on tarpeetonta touhua, mutta sitähän kirjoitustaidottomat hiirulit eivät voi käsittää, niinkuin eivät taida käsittää koko tietokoneen toiminnasta ylipäätään mitään."

        Onkohan sinulta jäänyt jotakin oleellista käsittämättä? Koneiden, myös tietokoneiden, tarkoitus nimittäin on helpottaa ihmisten elämää eikä suinkaan vaikeuttaa sitä. Autoakin voi ajaa tietämättä sen toiminnasta juurikaan mitään, miksi tietokoneesta sitten pitäisi tietää yhtään sen enempää? Mitähän siitäkin tulisi kun ratti ja polkimet ("GUI") korvattaisiin näppäimistöllä ja tuulilasi komentorivieditorilla?

        "Tiezikalla kun tehdään muutakin kuin pelataan pelejä, siis aikuisten maailmassa on näin :D"

        PC-puolella pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24. Se siitä "aikuisten maailmasta" :)

        >...pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24.

        Yhtäkaikki, nämä on "myöhäisnuoria" jotka syövät vanhempiensa sapuskoita.

        Ne joilla on jalat oman pöydän alla eivät ole niinkään kiinostuneet peleistä vaan siitä miten PC:tä voi käyttää hyödyksi. Ihan kuten moottorisahaa. Ei siitäkään kukaan saa enää mitään kiksejä vaikka 50-luvulla keskustelu kone-/pokasaha oli hyvin samantapaista kuin nyt Linux/winukka.


      • Näin on
        vain numero kirjoitti:

        >...pelaajien keski-ikä on 29 vuotta ja konsolipuolella vastaava luku on 24.

        Yhtäkaikki, nämä on "myöhäisnuoria" jotka syövät vanhempiensa sapuskoita.

        Ne joilla on jalat oman pöydän alla eivät ole niinkään kiinostuneet peleistä vaan siitä miten PC:tä voi käyttää hyödyksi. Ihan kuten moottorisahaa. Ei siitäkään kukaan saa enää mitään kiksejä vaikka 50-luvulla keskustelu kone-/pokasaha oli hyvin samantapaista kuin nyt Linux/winukka.

        "Yhtäkaikki, nämä on "myöhäisnuoria" jotka syövät vanhempiensa sapuskoita. Ne joilla on jalat oman pöydän alla eivät ole niinkään kiinostuneet peleistä vaan siitä miten PC:tä voi käyttää hyödyksi."

        ...ja kaikki tietokoneita käyttävät ovat pizzalla ja kokiksella kasvatettuja, laiskoja, lihavia ja finninaamaisia pullamössönörttejä jotka eivät kykene tekemään oikeita töitä.


      • tomipoh
        Tarkentajan tarkentaja kirjoitti:

        Niin-pä.

        Jos joku taho on siitä jo maksanut, niin miksi minun pitäisi siitä maksaa? Jos tämä taho haluaa antaa sen ilmaiseksi, niin kai voin sen ottaa?

        Pitäisikö minun siitä huolimatta ostaa maksullinen korvaava tuote, jotta voisin parantaa köyhän Gatesin asemaa?

        mikset maksaisi toisen tekemästä työstä? Ei kukaan anna autoansa sinulle vapaaseen kokeilukäyttöön.

        No ku ne linux luuserit on keksiny että niillä on kivaa ku ne antaa toisten tonkia onnettomia kökkö kerneleitä. Sit ne punikki parasiitit vielä nauttii siitä ja saa rahaa, mainetta ja naisia.

        Minä ainakin paatuneena 98se:n käyttäjänä olen sitä mieltä ettei kenelläkään saa olla kivaa


    • minä vaan

      Eiköhän ne linuxin laitevaatimukset normaalissa työpöytä käytössä ole suunnilleen windows-vastaavat. KDE ja Gnome haukkaa muistia kivasti, tietenkin on muitakin vaihtoehtoja. Ja mitä huonoihin puoliin tulee, kyllä itsellä ainakin on kaikki samat laitteet toiminut linuxin puolella kuin windowssisakin.

      Ainoa asia mikä estää minua poistamasta windowssia kokonaan koneelta, on muutama ohjelma jota tarvitsen. Parempia aikoja odotellessa :)

    • tomipoh unreg

      Niin, yhessä oli lapsi, tai käyttäjä lukko, miten sen nyt ottaa. Helvetin nerokas juttu, johon yhtyy kaikki joilla on alle 3 vuotiaita lapsia.
      (n. 200 000 perhettä, tällä hetkellä(kaniini hatusta))

      • Ukko 234567890

        En tiennyt, että linuksissa on lapsilukko!


      • mestari
        Ukko 234567890 kirjoitti:

        En tiennyt, että linuksissa on lapsilukko!

        En ole kyllä koskaan nähnyt kakaroiden käyttävän linuxia.


      • l.e.l.u
        mestari kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan nähnyt kakaroiden käyttävän linuxia.

        Kuka sitten käyttäisi Linuxin kaltaista lelua ellei kakarat?


      • perse
        l.e.l.u kirjoitti:

        Kuka sitten käyttäisi Linuxin kaltaista lelua ellei kakarat?

        Pakkohan kakaroidenkin on linuxkoneella netissä surffata kun se windowskone hyytyi niihin viruksiinsa ja alkoi kauhea itku.


      • varaa

    • Juhana

      Lisää viestejä vaan tulemaan tänne on kivaa lukea niitä!

    • xcDDDDDDDDDDDDDD

      EN SUOSITTELE LINXUIN OSTOA SE ON AIVAN KURAAA OSTIN SEN JUURI EILEN ENKÄ PIDÄ SIITÄ YHTÄÄN EN SITTEN YHTÄÄN MIELUMMIN OSTAN VAiKKA WINDOWS xDDDDDDDDDDDDDDD XXDDD :D:D:D:D:DD: ;:)::))):N DHAHAHAHAHHAHA IHAN PERSEESTÄ OLOEN T*ÄYS JONNE ANTEEKSI SIITÄ ;DDDDDDDDDDDDD);)D);D;)D););D)D:.:[)[)xDDDDDDDDDDDDDDDD xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Pssstt...

        Linux on ilmainen.Joku kusetti sinua kun otti siitä maksun.


      • pitikö taas
        Pssstt... kirjoitti:

        Linux on ilmainen.Joku kusetti sinua kun otti siitä maksun.

        tällanen ikivanha ketju kaivaa esiin, alkaako olla vitsit vähissä linkku-urpo ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe