Etsitkö kotoa käsin tehtävää työtä? Onko sinulla mielikuvitusta, avoimuutta ka luova mieli? Tule tekemään työtä chat operaattorina. Tehtävänäsi on vastata asiakkaiden viesteihin netissä. Viestit voivat olla eroottispainotteisia. Päätät itse työajoista. Työhön tarvitset lisät tietokoneen internet yhteydellä. Skype-tilin koulutusta ja yhteydenpitoa varten, ei puheluja vain viestejä Sinun pitää olla 18v. Lisätietoja saat kotisivulta http:/asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=FI0003
Etätöitä tarjolla!
6
192
Vastaukset
- Anonyymi
Työ olen kyllä kuullut sanan mutta mitä se on?
Tai sitten mikä ihmeen etä-työ ???Työtä siis voi tehdä kotoa käsin tai vaikka ulkomailta halutessaan. Periaatteessa tehtävänä on vastata asiakkaiden viesteihin. Et tee sitä omalla nimelläsi vaan anynyymisti. Tulot riippuu työsi määrästä. Viestien palkkio on 0,12€/per viesti mahdolliset bonukset.
- Anonyymi
teppsu75 kirjoitti:
Työtä siis voi tehdä kotoa käsin tai vaikka ulkomailta halutessaan. Periaatteessa tehtävänä on vastata asiakkaiden viesteihin. Et tee sitä omalla nimelläsi vaan anynyymisti. Tulot riippuu työsi määrästä. Viestien palkkio on 0,12€/per viesti mahdolliset bonukset.
Voitko kertoa yrityksen nimen. Onko takuupalkkalaisille mahdollisuutta ja miten työterveyshuolto järjestetty.
Työtä tehdään Freelancerinä eli itse työntekijä maksaa kaikki mahdolliset omat kulut ja päättää omista lomista yms.
- Anonyymi
Voiko työtä tehdä Ukko-palvelun kaltaisen palvelun kautta pienyrittäjänä vai edelleenkin pitääkö hommata tili sieltä.... mikä se nyt olikaan, sehän minulla jo onkin valmiina ?
Olen kiinnostunut ja joskus tehnytkin tätä työtä. Olen ottanut yhteyttä aloittaakseni uudelleen mutta en koskaan saanut vastausta.
¨ - Anonyymi
Kiitos, sellainen toimeliaisuus näinkin laillisena aikana varmasti harhauttaa vakautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634