Mitähän tollanen autonpesijä tienaa?
autonpesijän palkka?
5
9081
Vastaukset
- niin..
kovasti..Huonoimillaa jotai alle 7 eur tunnille ja parhaimmat tuntipalkat vakiotyöstä,mitä tiedän ovat olleet noin 20 eur/h,joten hajonta melkoinen,eikö totta.Tuo pari kymppiä toki edellytää aika paljon,eli suorite/urakkalisäthän ovat näissä hommissa yleisiä,ja jos olet todellinen supertyöntekijä pääkaupunkiseudulla täysillä ikälisillä hyvässä firmassa,niin ehkä tuo 20 euroa on juuri ja juuri mahdollinen.
- joojoo
ei noi auton pesijät tienaa juuri mitään!! itellä työkokemusta reilu 2 vuotta ja palkka 1400e/kk! tunti palkaksi jää vajaa 9e! en suosittele kenellekkään!
- Alalla 8 vuotta
joojoo kirjoitti:
ei noi auton pesijät tienaa juuri mitään!! itellä työkokemusta reilu 2 vuotta ja palkka 1400e/kk! tunti palkaksi jää vajaa 9e! en suosittele kenellekkään!
Niin no, sehän on aina työnantajan ja työntekijän välinen sopimuskysymys mitä kukin tienaa.Itse saan noin 3000€/kk.Tosin pitkään olen hommia painanu ja tehnyt myös paljon (marisematta!!) niitä paskahommia!!Kokemusta alalla on kertynyt jo melkoisesti joten aika pitkälle voin sanella oman palkkani...toki täytyy muistaa että aivan älyttömiä ei voi heti pyytää,eikä varsinkaan ellei ole esittää konkrettista näyttöä työn osaamisesta ja omasta motivaatiosta.Katsokaapa ruinaajat peiliin ja laittakaa itsenne siihen maksajan asemaan..voisin kyllä väittää että ette maksaisi kenellekkään heittämällä mitään 2500€ kk palkkaa!
- Pesumies77
Mullla palkka n.2400e/kk ja ihan tyytyväinen täytyy olla. Vois toki olla parempikin!
- Anonyymi
Olen Laitilassa ja Laitilassa opiskella autonpesijäksi? Nim, motivaatio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171052124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102649Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2242138Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231943- 721130
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491114Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59989- 172950
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77939Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin1905