Flunssalta ja koronalta suojautuminen turhaa

Anonyymi

Aikuisista suurin osa jo osaa yskiä ja aivastaa oikein, mutta kuka opastaisi lapsosia asian tiimoilta. Viimeksi tänään tuli sellainen räkäroiske erään perheen kuopukselta... JOS lapsi on flussainen ja on IHAN PAKKO ottaa esimerkiksi kauppaan mukaan, eikö hänelle voisi laittaa tuota hengityssuojainta???? Kaupoissa on hedelmät vihannekset ja joitakin leivontatuotteita "taivaan alla" ja kun tämmöinen "räkäkone" saa juosta kaupassa vapaasti yskimässä, ei ole ihme jos taudit leviävät.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän lapset ole vähän koirien kanssa samalla viivalla, ei niiden menoa saa mitenkään rajoittaa... jos tuollaista uskallat edes ehdottaa, saat sellaisen vihanpurkauksen osaksesi...

    • Anonyymi

      Kyllä se on vanhempien kasvatuksen tulosta, miten penskansa käyttäytyvät.

      • Anonyymi

        Vähän ihmetyttää mistä nämä tämänhetken vanhemmat tulee jotka eivät osaa kasvattaa lapsiaan. Vielä jokin aikaa sitten asiaa katsottiin vähän sormien välistä kun lasten vanhemmat olivat sitä vapaan kasvatuksen ikäluokkaa jotka eivät olleet itsekään kokeneet tiukkaa kuria.


    • Anonyymi

      Näkyy olevan taas lastenvihaajien tunteenpurkauksia. Kaikilla lapsilla on tähän aikaan vuodesta räkää, ei mitään koronaa.

      • Anonyymi

        Onko niitä räkäisiä pilttejä vietävä kauppoihin ? Vanhempien vastuuttomuutta.


      • Anonyymi

        Eiköhän lapset ole vähän koirien kanssa samalla viivalla, ei niiden menoa saa mitenkään rajoittaa... jos tuollaista uskallat edes ehdottaa, saat sellaisen vihanpurkauksen osaksesi... MITÄ MÄÄ JUST KIRJOITIN... tässä jo eka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän lapset ole vähän koirien kanssa samalla viivalla, ei niiden menoa saa mitenkään rajoittaa... jos tuollaista uskallat edes ehdottaa, saat sellaisen vihanpurkauksen osaksesi... MITÄ MÄÄ JUST KIRJOITIN... tässä jo eka

        Sellaisen kasvatuksenko olet itse saanut, ettei mistään ole rajoitettu? Silloin voi kyllä ymmärtää mielipiteesi.


      • Anonyymi

        Näyttää tilastojen mukaan olevan ikäryhmässä 0-9 vuoteenkin muutama tapaus meillä suomessakin... Mikään ikäryhmä ei siis kuulu sarjaa "EN KUULU RISKIRYHMÄÄN"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen kasvatuksenko olet itse saanut, ettei mistään ole rajoitettu? Silloin voi kyllä ymmärtää mielipiteesi.

        Osaatko lukea suomen kieltä... ehkä osaat, mutta et ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää tilastojen mukaan olevan ikäryhmässä 0-9 vuoteenkin muutama tapaus meillä suomessakin... Mikään ikäryhmä ei siis kuulu sarjaa "EN KUULU RISKIRYHMÄÄN"

        Kaikki voi saada sen, mutta tuossa ikäryhmässä korona on jopa flunssaa vaarattomampi. Riskiryhmillä tarkoitetaan ihmisiä, joilla on suurempi kuolinriski tai joutua sairaalahoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki voi saada sen, mutta tuossa ikäryhmässä korona on jopa flunssaa vaarattomampi. Riskiryhmillä tarkoitetaan ihmisiä, joilla on suurempi kuolinriski tai joutua sairaalahoitoon.

        Samanlaisia koronaviruksen levittäjiä nämä penskatkin ovat, oli se ikä mikä hyvänsä.


    • Anonyymi

      No minua kaupoissa jne. vastaantulleista aikuisista vajaa puolet osaa yskiä ja aivastaa präiskimättä päälle. Siksi olen o melkein luovuttanut koko koronahössötyksen. Mitä mua hyödyttää kaikki rahani saippuaan laittaa kun sitä ostaessa aivastetaan voimalla päälle ?

      • Anonyymi

        Ps. harvemmin lapsen aivastaa niin kovaa ja kauas kuin satakiloiset tädit ja humalaiset miehet räkii 5 metriä ja yksi päivä iso poika melkein pissasi päälle puun takaa jne.


      • Anonyymi

        Nenäsuihketta syvälle sieraimiin joka aamu. Ihminen hengittää nenän kautta ja ei suihke ainakaan pahenna tilannetta. Siinä on aineita jotka saattavat estää virusta tarttumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nenäsuihketta syvälle sieraimiin joka aamu. Ihminen hengittää nenän kautta ja ei suihke ainakaan pahenna tilannetta. Siinä on aineita jotka saattavat estää virusta tarttumasta.

        Jos siinä olisi ainetta, joka estäisi virusta tarttumasta, niin suihke olisi jo yleisessä käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nenäsuihketta syvälle sieraimiin joka aamu. Ihminen hengittää nenän kautta ja ei suihke ainakaan pahenna tilannetta. Siinä on aineita jotka saattavat estää virusta tarttumasta.

        Mä taas kuuli Sortavala siraala talkkarilt kaks varmma konsti viruksi vastta. Toine ol ni että jos nyppä hohtimil pikkuvarppaire kynne pois ja liimma heti verekselttä kolkkytkuus vuare postimerki pääl, joss o oikke Stalini kuva, ni ei pure mikkä viirus. Se toine ol käpykaartti, jos sora jälkke hässity eres tiättävä mikä se o. Et lährettä vaa mettä pakko ja elettä siäl.
        Semmossi mä kuuli. Mä kuule ain kaikellaist.


    • Anonyymi

      Kolme lasta olen omilleen kasvattanut ja hetkittäin tuntui, että aika "riesa". Mutta en näin jälkeenpäin yhtään kadu, kun muistelen sitä hedelmöityksen ensimmäistä vaihetta. Siinä pamauksessa pupillinikin olivat kuin "kopeekan kolikot" ja puoli minuuttia myöhemmin jos olisin toimeen tarttunut olisi nukkumatti keskeyttänyt toimituksen. Ja unen laatu oli TÄYDELLINEN".

      • Anonyymi

        No eipä ole kehumista, kun vain kolme kertaa olet saanut kokea pamauksen, jolloin pupillisi ovat olleet kuin kopeekan kolikot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe