Beatles saattaa olla hauskin bändi kautta aikain, mutta mitään sanottavaa sillä ei ole. Lennon ruikuttaa kuuluisuuden kiroista monissa biiseissään. Macca yrittää rakastaa tavallista ihmistä. Harrison on ihan suitsukkeissa. Ringo päivitti Sardinian lomansa. Silloin kun päästään lähelle ollaan Semi- Dylania.
Beatlesin sanoma
6
272
Vastaukset
- Anonyymi
ei beatles ole hauskinbändi. Hauskin bändi on pikkuKakkosen orkesteri,. Sen sijaan Beatles on luovin kokoonpano.
- Anonyymi
Joo jotenkin tuntuu ettei niiden touhusta tule mitään.
Tuskin ovat mikään pitkäikäinen bändi. Eihän Beatles enää keikkaile. Lennon on kuollut jo aikoja sitten samoin kuin George Harrisonkin. Paul McCartney ja Ringo Star tosin elävät, mutta eivät he ole lähteneet keikkailemaan kahdestaan.
Itse en Beatlesia oikein kuuntele. Olihan heillä jotain sanomaa kuten rauha ja rakkaus. "All you need is love". Ja olen kuullut, että joissain kappaleissa olisi jotain huumeisiin viittaavaa piilosanomaa. Lennonilla sitten on soolotuotannossaan sanomaa enemmänkin.- Anonyymi
The Beatles - melodiat
Bob Dylan - sanoitukset - Anonyymi
The Beatlesin sanoma oli rauha ja rakkaus, kuten joku jo sanoi. Aluksi boy meets girl -tyyppinen rakkaus, myöhemmässä tuotannossa universaali rakkaus kaikkia kohtaan.
Syvin universaalin rakkauden sanoma oli mielestäni Harrisonin tekemässä While My Guitar Gently Weeps -kappaleessa, joka kertoo siitä, että ihminen ei elä universaalia rakkautta todeksi siksi, että hän itse ei ole saanut sitä muilta.
Kuuntelin nuorena Beatlesin musiikkia paljon. En ole katsomukseltani tuollainen rauhaa & rakkautta -hippi, mutta tykkään kyllä Beatlesin musiikista. - Anonyymi
Uskoisin että Jenkkilästä tulee seuraava ISO tekijä musiikkiin, jahka tuo räp ja hip-hop alkaa olla puhki pulutettua..Jenkkilän "tekijänimet" alkavat olla jo vanhoja niinpä odotettavissa nuoremman polven esiinmarssi..jonka mielestäni aloittanut laulaja-lauluntekijä Reina Del Cid luottokitaristinsa Toni Lindgrenin kanssa yhteistyössä.
Hienoja ja syvällisiäkin merkityksiä omaavaa tuotantoa omilla ehdoillaan joka on tämän päivän "tuotemerkki" artistien joukossa omaa luokkaansa.
Kuten myös "cover" versioita varsinkin kitaransoiton harrastajalle antoisia.
(tällä tarkoitan Lindgrenin soolokitarointia)
Kannattaa tsekata, jos hieman perinteisempi musiikki kiinnostaa, hevin kuluttajan musaahan nuo eivät ole!
https://www.youtube.com/results?search_query=sunday mornings with reina del cid
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412