Beatlesin sanoma

Anonyymi

Beatles saattaa olla hauskin bändi kautta aikain, mutta mitään sanottavaa sillä ei ole. Lennon ruikuttaa kuuluisuuden kiroista monissa biiseissään. Macca yrittää rakastaa tavallista ihmistä. Harrison on ihan suitsukkeissa. Ringo päivitti Sardinian lomansa. Silloin kun päästään lähelle ollaan Semi- Dylania.

6

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei beatles ole hauskinbändi. Hauskin bändi on pikkuKakkosen orkesteri,. Sen sijaan Beatles on luovin kokoonpano.

    • Anonyymi

      Joo jotenkin tuntuu ettei niiden touhusta tule mitään.
      Tuskin ovat mikään pitkäikäinen bändi.

    • Eihän Beatles enää keikkaile. Lennon on kuollut jo aikoja sitten samoin kuin George Harrisonkin. Paul McCartney ja Ringo Star tosin elävät, mutta eivät he ole lähteneet keikkailemaan kahdestaan.

      Itse en Beatlesia oikein kuuntele. Olihan heillä jotain sanomaa kuten rauha ja rakkaus. "All you need is love". Ja olen kuullut, että joissain kappaleissa olisi jotain huumeisiin viittaavaa piilosanomaa. Lennonilla sitten on soolotuotannossaan sanomaa enemmänkin.

    • Anonyymi

      The Beatles - melodiat
      Bob Dylan - sanoitukset

    • Anonyymi

      The Beatlesin sanoma oli rauha ja rakkaus, kuten joku jo sanoi. Aluksi boy meets girl -tyyppinen rakkaus, myöhemmässä tuotannossa universaali rakkaus kaikkia kohtaan.

      Syvin universaalin rakkauden sanoma oli mielestäni Harrisonin tekemässä While My Guitar Gently Weeps -kappaleessa, joka kertoo siitä, että ihminen ei elä universaalia rakkautta todeksi siksi, että hän itse ei ole saanut sitä muilta.

      Kuuntelin nuorena Beatlesin musiikkia paljon. En ole katsomukseltani tuollainen rauhaa & rakkautta -hippi, mutta tykkään kyllä Beatlesin musiikista.

    • Anonyymi

      Uskoisin että Jenkkilästä tulee seuraava ISO tekijä musiikkiin, jahka tuo räp ja hip-hop alkaa olla puhki pulutettua..Jenkkilän "tekijänimet" alkavat olla jo vanhoja niinpä odotettavissa nuoremman polven esiinmarssi..jonka mielestäni aloittanut laulaja-lauluntekijä Reina Del Cid luottokitaristinsa Toni Lindgrenin kanssa yhteistyössä.
      Hienoja ja syvällisiäkin merkityksiä omaavaa tuotantoa omilla ehdoillaan joka on tämän päivän "tuotemerkki" artistien joukossa omaa luokkaansa.
      Kuten myös "cover" versioita varsinkin kitaransoiton harrastajalle antoisia.
      (tällä tarkoitan Lindgrenin soolokitarointia)

      Kannattaa tsekata, jos hieman perinteisempi musiikki kiinnostaa, hevin kuluttajan musaahan nuo eivät ole!

      https://www.youtube.com/results?search_query=sunday mornings with reina del cid

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe